Jani Hurmeen hieno koti

aqua

Koti ja keittiö lehden uusimmassa numerossa on esitelty jääkiekkomaalivahti Jani Hurmeen koti. On aika mielenkiintoinen ja veistoksellinen koti.

löytyy mm. seuraavia juttuja

- läpi ajettava autotalli päärakennuksen kellarissa
- lasilattia olohuoneen ja yläkerran välillä
- lasia muutenkin vähän perkeleesti

10

7510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kannata pers'aukisten

paljoa imeä vaikutteita siitä talosta.

• paljon rahaa

Kyllähän kikkakolmosia voi aina hyödyntää ;)

• Zabadak

en käytännön syistä itse itselleni omalla rahalla laittaisi.

• hölmöä

No en tod. laittaisi lasilattiaa. ENtäs lasiseinä saunan ja olohuoneen väliin? Repsumahaiset saisivat jäädä saunomatta.

• fleur~

Olihan se ihan mielettömän tyylikäs ja harkittu kokonaisuus, mut entäs kodikkuus? Ja tottakai ihan mahtava kesällä kun aurinko paistaa, mut entäs marraskuun pimeinä iltoina? Mua ainakin pelottais (hehee, arkajalkanainen kun olen :D) oleilla ypöyksin isossa, kaikuvassa, avarassa luksustalossa, jossa on seinät ja lattiat lasia eikä mahiksia vetää verhoja eteen tai muuta. Mielikuvitus pääsis valloilleen :D
      Mut hirvittävän kaunishan se talo on. Huokaus. Jos vaan olis liikaa rahaa...

• kodikus

Aina välillä kuulee noita "ei ole kodikas" kommentteja. Olen ihmetellyt mitä tuo tarkoittaa? räsymattoja? Rustiikkilaattoja? kukkaboordeja? pieniä huoneita?

Jos talossa kaikuu niin se on suunnitteluvirhe. En usko että tuossakaan kaikuu, ihmisillä vain tulee sellainen mielikuva avarista tiloista. ikkunoihiin saa kaihtimet. kun vain olsi rahaa...

• fleur~
        kodikus kirjoitti:

Aina välillä kuulee noita "ei ole kodikas" kommentteja. Olen ihmetellyt mitä tuo tarkoittaa? räsymattoja? Rustiikkilaattoja? kukkaboordeja? pieniä huoneita?

Jos talossa kaikuu niin se on suunnitteluvirhe. En usko että tuossakaan kaikuu, ihmisillä vain tulee sellainen mielikuva avarista tiloista. ikkunoihiin saa kaihtimet. kun vain olsi rahaa...

No eeei. Olihan se ihan upee talo. Mut kodikkuudella tarkotan jotain omaa persoonaa kuvastavaa, siis ettei ihan kaikki ois arkkitehdin/sisustussuunnittelijan valitsemaa, vaan ois jotain omaakin. Vaikka läheisten ihmisten valokuvia. Tai kai monella on jokin vanha, ehkä ei niin tyyliin sopiva esine, mutta niin rakas että se on pakko saada esille, ja oikeastaan se on kiva yksityiskohta ja tuo vähän rosoa sisustukseen. Toi vaan näyttää enemmän edustusasunnolta, ja jutussahan puhuttiinkin miten usein äijä matkustaa, niin enemmän kai se viettää aikaa hotelleissa kuin kotonaan. Sääli, sillä kaunis talo. Rahaa kun ois.

• Hande

Hieno kämppä oli. Taitaa olla Hurmeella vain toistaiseksi kesämökkinä :-)
      Pesee muuten kaikki Cribsissä esitetyt kämpät.

• hieno on

Yleensä en moisista ökylinnoista juuri perusta, mutta tämä oli kyllä tyylikkäästi sopivan nuorekas ja hyvällä maulla tehty. Kodikkuuteen en ota kantaa, kun se ei ole minun kotini, mutta hienoimpia kokonaisuuksia se on mitä itse olen pitkään aikaan lehtien palstoilla nähnyt.

Ja niinhän se ikävä kyllä on, että keillä on eniten rahaa on yleensä vähiten aikaa nauttia niistä. Mutta onpahan mukava poikamiesboksi laomanviettoon.

• peukku68

joku muu varmaan käy siivoamassa sen kämpän tai se ei ehdi enää edes treenaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6975
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1259
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1052
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      804
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe