One day remaining....

Rosenrot

Huomenna pitää mennä levykauppaan!

10

718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valedro

      joo niin täytyy. kyl toi vissii on anttilassa jo huomenna. sinne menossa =)

    • rammari

      odotan todella paljon uutta levyä, jotta jaksan odotella 7.12 asti live dvd:tä. aamulla heti olen menossa lähimmälle musaosastolle!!

    • Valedro

      ai tuleeks ton mukana kans DVD, ku kattelin noita ennakoita nii myyntiin näyttäis tulevan sellasiaki painoksia?

      • rammari

        kahdenlaista painosta: toisessa on mukana kolmen kappaleen dvd, toinen on perus cd. Mutta 7.12. ilmestyy kunnon live dvd. katso lisää www.rammstein.com


      • Valedro
        rammari kirjoitti:

        kahdenlaista painosta: toisessa on mukana kolmen kappaleen dvd, toinen on perus cd. Mutta 7.12. ilmestyy kunnon live dvd. katso lisää www.rammstein.com

        joo tiesinkin että toi live-DVD on tulossa. onks siinä levyn mukana tulevassa jotain musiikkivideoita?


      • rammari
        Valedro kirjoitti:

        joo tiesinkin että toi live-DVD on tulossa. onks siinä levyn mukana tulevassa jotain musiikkivideoita?

        kolme kappaletta: Reise, Reise, Mein Teil sekä Sonne. Kappaleet on taltioitu kesällä 05 Japanissa, Ranskassa ja oliskohan yksi ollut Iso-Britanniassa.


      • sen levyn?
        rammari kirjoitti:

        kolme kappaletta: Reise, Reise, Mein Teil sekä Sonne. Kappaleet on taltioitu kesällä 05 Japanissa, Ranskassa ja oliskohan yksi ollut Iso-Britanniassa.

        Paljon maksoi toi DVD-paketti?


      • rammari
        sen levyn? kirjoitti:

        Paljon maksoi toi DVD-paketti?

        koska isäntä kutsuttiin hommiin yllättäen (en saanut autoa). onneksi se soitti just ja sanoi menevänsä ostamaan sen mulle jossain välissä :=) ja nimenomaan sen dvd-version.
        eilen katselin mtv3:n storesta levyä, ja tavallisen hinta oli 18.90.


      • ostamassa
        sen levyn? kirjoitti:

        Paljon maksoi toi DVD-paketti?

        Eli Rammstein Rosenrot LTD (Limited Edition)
        maksoi Prismassa 19.90€.

        Mukana seuraa siis bonus DVD jossa on 3
        livetaltiointia:
        1. Reise, Reise (Arenes de Nimes, Nimes / France
        July 2005)
        2. Mein Teil (Club Citta, Kangawa / Japan June 2005
        3. Sonne (Brixton Academy, London / UK February 2005


      • rammari
        ostamassa kirjoitti:

        Eli Rammstein Rosenrot LTD (Limited Edition)
        maksoi Prismassa 19.90€.

        Mukana seuraa siis bonus DVD jossa on 3
        livetaltiointia:
        1. Reise, Reise (Arenes de Nimes, Nimes / France
        July 2005)
        2. Mein Teil (Club Citta, Kangawa / Japan June 2005
        3. Sonne (Brixton Academy, London / UK February 2005

        kuvittelin sen menevän jonnekin 22€:n tietämille. parempi näin! tulis vaan mies jo töistä kotiin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe