Huomenna pitää mennä levykauppaan!
One day remaining....
10
766
Vastaukset
- Valedro
joo niin täytyy. kyl toi vissii on anttilassa jo huomenna. sinne menossa =)
- rammari
odotan todella paljon uutta levyä, jotta jaksan odotella 7.12 asti live dvd:tä. aamulla heti olen menossa lähimmälle musaosastolle!!
- Valedro
ai tuleeks ton mukana kans DVD, ku kattelin noita ennakoita nii myyntiin näyttäis tulevan sellasiaki painoksia?
- rammari
kahdenlaista painosta: toisessa on mukana kolmen kappaleen dvd, toinen on perus cd. Mutta 7.12. ilmestyy kunnon live dvd. katso lisää www.rammstein.com
- Valedro
rammari kirjoitti:
kahdenlaista painosta: toisessa on mukana kolmen kappaleen dvd, toinen on perus cd. Mutta 7.12. ilmestyy kunnon live dvd. katso lisää www.rammstein.com
joo tiesinkin että toi live-DVD on tulossa. onks siinä levyn mukana tulevassa jotain musiikkivideoita?
- rammari
Valedro kirjoitti:
joo tiesinkin että toi live-DVD on tulossa. onks siinä levyn mukana tulevassa jotain musiikkivideoita?
kolme kappaletta: Reise, Reise, Mein Teil sekä Sonne. Kappaleet on taltioitu kesällä 05 Japanissa, Ranskassa ja oliskohan yksi ollut Iso-Britanniassa.
- sen levyn?
rammari kirjoitti:
kolme kappaletta: Reise, Reise, Mein Teil sekä Sonne. Kappaleet on taltioitu kesällä 05 Japanissa, Ranskassa ja oliskohan yksi ollut Iso-Britanniassa.
Paljon maksoi toi DVD-paketti?
- rammari
sen levyn? kirjoitti:
koska isäntä kutsuttiin hommiin yllättäen (en saanut autoa). onneksi se soitti just ja sanoi menevänsä ostamaan sen mulle jossain välissä :=) ja nimenomaan sen dvd-version.
eilen katselin mtv3:n storesta levyä, ja tavallisen hinta oli 18.90. - ostamassa
sen levyn? kirjoitti:
Eli Rammstein Rosenrot LTD (Limited Edition)
maksoi Prismassa 19.90€.
Mukana seuraa siis bonus DVD jossa on 3
livetaltiointia:
1. Reise, Reise (Arenes de Nimes, Nimes / France
July 2005)
2. Mein Teil (Club Citta, Kangawa / Japan June 2005
3. Sonne (Brixton Academy, London / UK February 2005 - rammari
ostamassa kirjoitti:
Eli Rammstein Rosenrot LTD (Limited Edition)
maksoi Prismassa 19.90€.
Mukana seuraa siis bonus DVD jossa on 3
livetaltiointia:
1. Reise, Reise (Arenes de Nimes, Nimes / France
July 2005)
2. Mein Teil (Club Citta, Kangawa / Japan June 2005
3. Sonne (Brixton Academy, London / UK February 2005kuvittelin sen menevän jonnekin 22€:n tietämille. parempi näin! tulis vaan mies jo töistä kotiin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013