mainosta??

ajattelin vaan..

ettei vaan pojat olisi huomannut hyvän markkina raon. Haluavat päästä Tarjasta eroon ja saa etusivun juttuja pitkälle ensi vuoteen. Loman jälkeen on hyvä palata keikoille kun koko tää väli on supistu uudesta ja vanhasta keulakuvasta. Ihmiset ryntää innolla sitten keikoille kattomaan kun eläintä torilla uutta laulajaa. Kaiken voi tehdä myös hyvällä maulla ja rehellisesti. Just tyypillistä tän ajan touhua, jätän sut tekstarilla tai s-postilla. Mikä sen parempaa kun kansainvälisesti nettisivuilla. On kuin Keskinen julkisten tiedotteiden kanssa. Ei voi kun sääliä ettei miehissä ole munaa hoitaa siististi irtisanomista ja keskustella asioista nokikkain. Ai niin, nehän on Taiteilijoita ei niihin päde normaalit hyvän käytöksen säännöt.

3

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tipi

Olen osittain samoilla linjoilla kanssasi, mutta keskinen ja bändit ovat aivan eri asioita. Kyllä mäkin nään punasta kun nään tiettyjen julkkisten nimen/kuvan jonkin lehden kannessa. Mutta bändit... nehän ovat kuin yrityksiä. Julkinen tiedote on ok, tosin Tarjan olisi pitänyt itse saada tieto etukäteen. Tämäkin oli kuitenkin tyhjää parempi, mulla ois revenny ohimosuoni jos tämän linjan yhtye ois alkanu jossain seiskassa rypee otsikoissa - "raju tilitys","nyt puhuu...", "...kertoo kaiken" jne.jne.

• tarja tekee itsestään martt...

en ole samoilla linjoilla kanssasi. Kysyn vaan, että miten sellaisen ihmisen kanssa voi puhua nokikkain, jonka kanssa ei ole pystynyt muutenkaan keskustelemaan vuoteen??? oikea ratkaisu tuo kirje

• ajattelin vaan..

Mielestäni mahdollisuuksia on monia hoitaa toi homma niinkun aikuisten kuuluu.

Miksi se kirje piti laittaa heti julkisuuteen. (ilmaista mainosta) Kai kaikki normaalit ihmiset saadessaa tollasen kirjeen käteensä nöyrtyy sen verran että keskustelis asiasta rauhassa ja jos ei voi keskustella, niin sanoo vaan että tää oli tässä.

Mutta sillon ei olisi ollut ollenkaan tätä mainos arvoo asialla kun vaan olisi ilmoitettu että Tarja on erotettu taí eronnut bändistä. Näin siitä saatiin tosi mehukas juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      30
      2861
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2651
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      28
      2365
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1493
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1183
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    10. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      29
      989
    Aihe