JEO vai JETTA

arveluttaa

Mitenkä on vieläkö Jeo merkkistä taloa tehdään,katselin kaupparekisteritietoja ja ainakin samat omistajat pyörittävät Jetta taloa.

20

4816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ampuako ? Miksi kaivaa

      sellaisia menneen talven lumia kuin JEO esiin, se kaatui, ja se siitä. Nyt on talo nimeltään JETTA. Totta kai jatkavat alalla jonka hallitsevat. Toisaalta tähän Suomalaiseen kateuden menttaliteettiin kuuluu ettei hyväksytä niitä jotka ovat epäonnistuneet, vaikka syy ei olisi ollut edes itsessä tai toiminnassa.

      • maksuihin osallistunut

        Olen kaivajan kanssa samaa mieltä,että on osattava antaa uusi mahdollisuus ,anteeksiantohan on aina paikallaan.
        Tasapuolisesti kaikille kuten Rosendahlillekin jo kolmannen kerran,varmaan sielläkään ei ole syy ollut itsessä eikä toiminnassa, muuten vaan ovat epäonnistuneet.
        Taidetaan kaivajan kanssa muuten tietää nämä syyt.


      • kusetus, kuten tapaus Ros.....
        maksuihin osallistunut kirjoitti:

        Olen kaivajan kanssa samaa mieltä,että on osattava antaa uusi mahdollisuus ,anteeksiantohan on aina paikallaan.
        Tasapuolisesti kaikille kuten Rosendahlillekin jo kolmannen kerran,varmaan sielläkään ei ole syy ollut itsessä eikä toiminnassa, muuten vaan ovat epäonnistuneet.
        Taidetaan kaivajan kanssa muuten tietää nämä syyt.

        tai se että kaatuu aidosti, joko tehtyyn arviointivirheeseen, tai silkkaan epäonneen. Jos joku maksaa talostaan etukäteen tutkimatta mihin sen maksaa, saa todellakin syyttää siitä itseään. Mutta tuntuu olevan vaikeutta ymmärtää yritystoiminnan ja kusetustoiminnan eroja. Silloin on kyllä syytä jättää tekemättä maitopurkkia suurempien hankintojen teko, ja ostaa niitäkin vain yksittäin.


      • ÄBH
        maksuihin osallistunut kirjoitti:

        Olen kaivajan kanssa samaa mieltä,että on osattava antaa uusi mahdollisuus ,anteeksiantohan on aina paikallaan.
        Tasapuolisesti kaikille kuten Rosendahlillekin jo kolmannen kerran,varmaan sielläkään ei ole syy ollut itsessä eikä toiminnassa, muuten vaan ovat epäonnistuneet.
        Taidetaan kaivajan kanssa muuten tietää nämä syyt.

        Syyt konkursseihin ja muihin järjestelyihin Suomalaisilla talotoimittajilla johtuvat siitä, että Älvsbyhus pystyy pitämään hinnat kohtuullisina suurella volyymillä ja kehittyneellä tuotantotekniikalla. On aivan turha kuvitella, että firma, joka toimittaa 200 taloa vuodessa voi kilpailla firman kanssa, joka toimittaa 20000 taloa.

        Turhaa salaatte totuutta. Faktat tiskiin.


      • häh?
        ÄBH kirjoitti:

        Syyt konkursseihin ja muihin järjestelyihin Suomalaisilla talotoimittajilla johtuvat siitä, että Älvsbyhus pystyy pitämään hinnat kohtuullisina suurella volyymillä ja kehittyneellä tuotantotekniikalla. On aivan turha kuvitella, että firma, joka toimittaa 200 taloa vuodessa voi kilpailla firman kanssa, joka toimittaa 20000 taloa.

        Turhaa salaatte totuutta. Faktat tiskiin.

        Mitäköhän yrität selvittää?


      • kyrsii
        ÄBH kirjoitti:

        Syyt konkursseihin ja muihin järjestelyihin Suomalaisilla talotoimittajilla johtuvat siitä, että Älvsbyhus pystyy pitämään hinnat kohtuullisina suurella volyymillä ja kehittyneellä tuotantotekniikalla. On aivan turha kuvitella, että firma, joka toimittaa 200 taloa vuodessa voi kilpailla firman kanssa, joka toimittaa 20000 taloa.

        Turhaa salaatte totuutta. Faktat tiskiin.

        Hei Älvaripahvi

        Älä yritä verrata Ladaa mersuun mersua tai edes Skodaa. Jettatalo myy sitäpaitsi yli 300 taloa tänä vuonna. On toki paljon niitä joille omakotitalo on arvo sinänsä, eikä ole väliä vaikka se on parakki, mutta kyllä ihan oikeita talojakin halutaan.Tuntuu Suomesta löytyvän paljon älväriepätoivoja. Joka shittiin tarttuu, se shittiin hukkuu.


      • ottaa...
        kyrsii kirjoitti:

        Hei Älvaripahvi

        Älä yritä verrata Ladaa mersuun mersua tai edes Skodaa. Jettatalo myy sitäpaitsi yli 300 taloa tänä vuonna. On toki paljon niitä joille omakotitalo on arvo sinänsä, eikä ole väliä vaikka se on parakki, mutta kyllä ihan oikeita talojakin halutaan.Tuntuu Suomesta löytyvän paljon älväriepätoivoja. Joka shittiin tarttuu, se shittiin hukkuu.

        Eikös Jetta ole joku automalli. Ei siellä autotehtaalla mitään taloista tiedä...


      • niin....
        ottaa... kirjoitti:

        Eikös Jetta ole joku automalli. Ei siellä autotehtaalla mitään taloista tiedä...

        Joo jetta on ooppeli ja sitä huonompia ei ole kuin kadetit (e-koppaiset), naapuri pera sanoi ja se tietää näistä...Paras on toyota dx, 1.2:lla padalla sanoi pera.

        volksvagenilla ollaan myös aikanaan rakennettu taloja, silloin nimi oli volkshausen...


      • todellakaan kilpaile.
        ÄBH kirjoitti:

        Syyt konkursseihin ja muihin järjestelyihin Suomalaisilla talotoimittajilla johtuvat siitä, että Älvsbyhus pystyy pitämään hinnat kohtuullisina suurella volyymillä ja kehittyneellä tuotantotekniikalla. On aivan turha kuvitella, että firma, joka toimittaa 200 taloa vuodessa voi kilpailla firman kanssa, joka toimittaa 20000 taloa.

        Turhaa salaatte totuutta. Faktat tiskiin.

        nehän ovat aivan eri sarjassa. Tottahan taatiaiset niitä jotenkin koittaa sovitella samoille viivoille, mutta kyllä elementtitalo voi kilpailla vain toisten vastaavalla valmiusasteella olevien tuotteiden kanssa.
        Eikä ole kovin järkevää vertailla yrityksiäkään keskenään, niillä kun on aivan eri tuotteet. Vaikka niinhän niitä osaavia vertailuja tehdään, verrataan tuotetta nimeltä talo vs. talo, eikä pidetä kovinkaan olellisena sitä valmiusastetta, rakennetta ja suunnitelmia. Myös muunneltavuus voisi olla hyvä huomioida, mutta miten sen sitten arvottaisi.


    • VAIHTUNEET

      jEO TAIS TEHDÄ (PIENELEMENTTEJÄ) JA JETTA TEKEE SUURELEMENTTEJÄ

      • kun et edes tiedä

        mitä firmat ovat tehneet ?


      • on. Kyllä ne omistajat
        kun et edes tiedä kirjoitti:

        mitä firmat ovat tehneet ?

        hommansa osaavat, vaikka oliskin firma mennyt joskus nurin. Liiketoiminta nyt vaan sattuu olemaan sellaista, että joskus asioille ei voi mitään tai niille ei ole enää järkevää tehdä mitään. Eli on siis liian myöhäistä saada asioita korjattua. Tärkentähän on juuri että kokemuksista opitaan, siksi samalla alalla toimineet omistajat ovat parempia kuin esim. jotkin sijoitus- tms. kasvottomat yritykset joissa ei ole osaamista alasta, tavataan vaan niitä listauksia joissa nähdään paljonko saisi lainaa otettua yritykselle, että saadaan jaettua sijoittajille osinkoa.


    • jetalla

      Olen ollut töissä jetta-talolla perhossa vuodesta 86 elementitekijänä, tehdas oli perustettu pari vuotta aiemmin. Jetta konserniin kuuluu talotehtaa lisäksi samalla tontilla toimiva sahayritys jet-puu. Samoilla omistajilla oli jeo-talo niminen firma joka meni muutama vuosi sitten nurin. Jetta talolla on aina tehty suurelementtejä, jeolla taas tehtiin pienelementtejä. Pari vuotta sitten Perholainen Antti Hietaniemi perheineen osti konsernista hiukan yli puolet joten päätösvalta on hänellä. Suosittelen puoluettomasti jetta-taloa kun teette talopaketin valintaa. Jetta voi olla hiukan kalliimpi mutta laatu hyvää ja olet tyytyväinen muutenkin koko prosessiin.

      • Täh?

        Kalliimpi kuin mikä? Laatu hyvää verrattuna mihin? Kerrotko mitä termi "laatu" tässä yhteydessä tarkoittaa.


      • reksa.
        Täh? kirjoitti:

        Kalliimpi kuin mikä? Laatu hyvää verrattuna mihin? Kerrotko mitä termi "laatu" tässä yhteydessä tarkoittaa.

        ymmärrä mitä laatu talonrakennuksessa tarkoittaa, niin osta pois se Älväri.


      • ymmärrä...
        reksa. kirjoitti:

        ymmärrä mitä laatu talonrakennuksessa tarkoittaa, niin osta pois se Älväri.

        niin mitä Reksa tämä todella tarkoittaa?
        "Jetta voi olla hiukan kalliimpi mutta laatu hyvää"

        hintaa ei oikein voi perustella mutta olisiko asiakas niin simppeli että tämä menisi läpi, pohjaratkaisut ja ulkonäkökin on kilpailijoilta kopsattu mutta väitetään että me oltaisiin jotenkin parempia jos vaikka ostaisi?


    • rakentaja

      Jetta ja Jeo ovat ihan eri asioita. Olemme itse rakentamassa Jetta taloa. Kävimme myös tutustumassa Perhossa tehtaaseen (tosin olimme jo ostaneet paketin). Anyway, tehdaskäynti vakuutti päätöksemme olevan oikean! Suosittelen kaikille tutustumista tehtaaseen mielellään ennen valintaa. Valintaamme vaikutti myös asiallinen ja ammattitaitoinen myyjä, joka ei ole jättänyt meitä tässä "matkan varrellakaan" pulaan vaan on auttanut meitä niinsanottuja noviiseja tässä rakennusasiassa. Mikäli sinulla on epäilyttää tämä Jeo/Jetta asia kysy suoraan myyjältä hän mielellään kertoo asiasta. Panettelevat kilpailijat yrittävät sotkea Jeon ja Jetan. Mukavaa talven alkua kaikille

      • eli sellaista ei edes ole.

        Kyllä on epätoivoisia, ja jopa osaamattomia nämä Jetan myyjät. Koska en usko että asiakkaat olisivat kaikki noin samanlaisia kommenteiltaan, tai sitten pitää olla jo jotain tarttuvaa niissä tehdasvierailuissa kun tekee näköjään aivan tyhjäpääksi. Tätä samaa moskaa tulee aina kun keskusteluissa on Jetta. Omituisia selittelyjä ja kehuja. Tosi törppöä markkinointia. Talossa tosiaan tuskin on sen enempää vikoja kuin muissakaan vastaavissa, mutta markkinointi tuntuu tosiaan olevan perseestä. Näitä "olen tyytyväinen" asiakkaita samoilla johdannoilla joka kerta. Eivät taida raukat edes tajuta nämä markkinointi-hemmot että tuo syö luotettavuutta aivan käyttökelpoiselta tuotteelta.


      • on se kumma
        eli sellaista ei edes ole. kirjoitti:

        Kyllä on epätoivoisia, ja jopa osaamattomia nämä Jetan myyjät. Koska en usko että asiakkaat olisivat kaikki noin samanlaisia kommenteiltaan, tai sitten pitää olla jo jotain tarttuvaa niissä tehdasvierailuissa kun tekee näköjään aivan tyhjäpääksi. Tätä samaa moskaa tulee aina kun keskusteluissa on Jetta. Omituisia selittelyjä ja kehuja. Tosi törppöä markkinointia. Talossa tosiaan tuskin on sen enempää vikoja kuin muissakaan vastaavissa, mutta markkinointi tuntuu tosiaan olevan perseestä. Näitä "olen tyytyväinen" asiakkaita samoilla johdannoilla joka kerta. Eivät taida raukat edes tajuta nämä markkinointi-hemmot että tuo syö luotettavuutta aivan käyttökelpoiselta tuotteelta.

        täällä sitten puhutaan jostain sellaisesta jota ei edes ole??? Äly hoi.


      • rakentaja
        eli sellaista ei edes ole. kirjoitti:

        Kyllä on epätoivoisia, ja jopa osaamattomia nämä Jetan myyjät. Koska en usko että asiakkaat olisivat kaikki noin samanlaisia kommenteiltaan, tai sitten pitää olla jo jotain tarttuvaa niissä tehdasvierailuissa kun tekee näköjään aivan tyhjäpääksi. Tätä samaa moskaa tulee aina kun keskusteluissa on Jetta. Omituisia selittelyjä ja kehuja. Tosi törppöä markkinointia. Talossa tosiaan tuskin on sen enempää vikoja kuin muissakaan vastaavissa, mutta markkinointi tuntuu tosiaan olevan perseestä. Näitä "olen tyytyväinen" asiakkaita samoilla johdannoilla joka kerta. Eivät taida raukat edes tajuta nämä markkinointi-hemmot että tuo syö luotettavuutta aivan käyttökelpoiselta tuotteelta.

        Olen asiakas en Jettan myyjä. Sinulla taitaa olla itsellsi paha olla aina, kun jotain muuta kuin itseäsi kehutaan. Éi se ole keneltäkään toiselta pois, jos toista kehutaan. Kehujen kohteena oleva on tehnyt työtä sen eteen, että kehuja saa. Ne tekee, jotka osaa. Ne valittaa jotka eivät osaa. Suosittelen sinulle psykoterapiaa! Jokatapauksessa kaunista alkavaa talviaikaa ja parempaa huomista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe