eli olen joskus kuullut että kiasman kaupassa myytäisiin tiskirättejä forresterin ridgen kuvalla. itse kun kaukana asun niin tietääkö joku onko niitä vielä saatavilla??? pakko saada.. ja hinnasta jos olisi tietoa!
ridge tiskirätti
10
958
Vastaukset
- kumikameli
Muistaakseni Kiasman myymälässä niitä myydään. Hinta taisi olla 10-20e, en muista varmaksi...
- jos
soittaisit sinne Kiasmaan. Puhelinnumero löytyy Kiasman omilta nettisivuilta. Siellä varmasti osataan auttaa.
- nunca
Hei,
itse ostin tuollaisen Ridge-rätin Kiseleffin talon pikkumyymälästä Helsingistä. Alue, jolla on sisätiloissa useita kädentaidonosaajia myymässä tuotteitaan. Toivottavasti löytyy.- originaali
itse kun en helsingistä ole niin missä tuo kiseleffin talo mahtaa sijaita/ löytyykö jostain puh.nroa. sinne?? on meinaan kiasman kaupasta loppu tällä hetkellä!
- originaali
originaali kirjoitti:
itse kun en helsingistä ole niin missä tuo kiseleffin talo mahtaa sijaita/ löytyykö jostain puh.nroa. sinne?? on meinaan kiasman kaupasta loppu tällä hetkellä!
eli löysin paikan nettisivut, mutta minkä niminen puoti mahtaisi olla kyseessä?? alkaa meinaan olla kiire:(
- nunca
originaali kirjoitti:
eli löysin paikan nettisivut, mutta minkä niminen puoti mahtaisi olla kyseessä?? alkaa meinaan olla kiire:(
En valitettavasti muista putiikin nimeä. Puoti ekassa kerroksessa, sisään mentäessä vasemmalla puolella, hymyilee Ridge tuossa tiskipöydällä.
- originel
nunca kirjoitti:
En valitettavasti muista putiikin nimeä. Puoti ekassa kerroksessa, sisään mentäessä vasemmalla puolella, hymyilee Ridge tuossa tiskipöydällä.
kiitos, mutta itelle toi ei sano mitään kun helsingissä en asu.. mutta osaisko joku tuon perusteella sanoa kaupan nimen? tai sitten vaan soitan maanantaina kaikki putiikit läpi:)
- Piiku
niille liikkeille ei ikinä ole nettimyyntiä mitä kipeiten kaipais!saitko rätin?itsekin näin moisen kerran mutta täältä pohjosesta käsin on hankala lähteä helsinkiin saakka rättiä hakemaan :(
- originel
valitettavasti ei. kiasmasta oli loppu mutta olisivat kyllä lähettäneet. enkä sitten ehtiny soittamalla etsiskelemään sitä toista liikettä..
- nunca
originel kirjoitti:
valitettavasti ei. kiasmasta oli loppu mutta olisivat kyllä lähettäneet. enkä sitten ehtiny soittamalla etsiskelemään sitä toista liikettä..
Hei Ridgen etsijä. Löysin omasta kaapistani yhden punaisen Ridge-tiskirätin, täysin käyttämättömän. Jos haluat, voin myydä sinulle. En tarvitse itse, minua palvelee keltainen Ridge.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475515Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612476Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181910Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1481782No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361652- 171643
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5142881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181125Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771098Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2281089