Palstalaiset

celesta

43

2765

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ku justiinsa ehdin lukemaan...:) kiva,ku ilmoittelet tuollaiset jutut,jos sattuu ettei joku huomaa...

• kiva

kun ilmoitit, ehdin jo tutustua tuohon aakkoselliseen hakemistoon, ihan hyvä uudistus.

• -nainen-

Uudistuksissa arveluttaa tuo kohta, jossa rekisteröitynyt nikki voi poistaa oman kirjoituksensa ja samalla siihen viestiin vastatut kirjoitukset.

Tällä tavallahan, jos vastaukset ja kannanotot eivät miellytä, voi poistaa siis muidenkin kirjoitukset. Eli "häiriköidä" halutessaan käytävää keskustelua.

• ei mene tuollaiseksi...

• EX-VAX
        mii-su kirjoitti:

ei mene tuollaiseksi...

onnistui. Toivotaan että tätä uudistusta ei käytetä väärin.
        Tavallaan ihan hyvä, mutta toisaalta joku voi provoilla asialla.
        Luulisi kuitenkin etteivät kirjautuneet tee niin.
        Piti oikein kirjautua tämän uudistuksen takia, ainakin kokeilumielessä.
        En ole aikaisemmin ollut kirjautumisen kannattaja.

• Ja on jotain lisäarvoa rekisteröitynä kirjoittamisessa.

Ps."epäasiallisen" viestin poisto onkin nyt helpon tien päässä,joten ok.juttu.
      Jää varmaankin monta turhaa vastausta /suukopua tulematta,kun on off.nappi omassa vallassa.

• Fifi

siinä koko ketju poistu jos joku muu on aloittanut ketjun. Käsitin niin että jos esim. sinä olet aloittanut keskustelun ja siihen tulee epäasiallisia vastauksia niin jos poistat aloituksesi, tietysti kaikki muutkin poistuu, mutta jos olet vain välissä kommentoinut ja poistat oman viestisi niin sen alla olevat jutut poistuu, eivät kaikki vaikka jonkun muun kommentin alla oliskin epäasiallisia jutskuja. Käsitinkö oiken vai en ?:O

• perään on kirjoitettu
        Fifi kirjoitti:

siinä koko ketju poistu jos joku muu on aloittanut ketjun. Käsitin niin että jos esim. sinä olet aloittanut keskustelun ja siihen tulee epäasiallisia vastauksia niin jos poistat aloituksesi, tietysti kaikki muutkin poistuu, mutta jos olet vain välissä kommentoinut ja poistat oman viestisi niin sen alla olevat jutut poistuu, eivät kaikki vaikka jonkun muun kommentin alla oliskin epäasiallisia jutskuja. Käsitinkö oiken vai en ?:O

poistuu automaattisesti.
        Aloitus ja muut ketjut jäävät, joten olet ihan oikeassa.

• Tämä omien huonojen kirjoitusten poistamismahdollisuus on hyvä uudistus. Jos kännipäissään on kirjoittanut palstalle ihan joutavuuksia, niin voi sitten krapulapäivän jälkeen käydä ne itse poistamassa.

Voi olla, että mielenkiintoiset jutut palstalta vähenevät, jos ihmiset tulevat liian kriittisiksi omien kirjoitustensa suhteen. Vanha totuushan on, että pienessä sievässä ihminen on kaikkein terävimmillään ja silloin esittää kaikkein totuudenmukaisimpia mielipiteitä, koska kontrolli on hieman heikentynyt.

Jos nämä pienessä sievässä kirjoitetut jutut palstalta poistuvat, niin silloin tarinat saattavat muuttua valheellisemmiksi. Viinissä on edelleen totuus, ja siksi nämä kohtuullisessa humalassa kirjoitetut jutut ovat kaikkein aidoimpia ja opettavaisimpia.

• Loistava.polku

Eikö olis loistava juttu live-elämässäkin.... Kaikki kännimokat voisi käydä krapulamorkkiksissaan korvat luimussa deletoimassa unholaan! Jesh!

• Loistava.polku kirjoitti:

Eikö olis loistava juttu live-elämässäkin.... Kaikki kännimokat voisi käydä krapulamorkkiksissaan korvat luimussa deletoimassa unholaan! Jesh!

On se hyvä asia, että täällä virtuaalielämässä sentään törttöilyjä voi vähän paikkailla jälkikäteen, vaikka live-elämässä se ei vielä olekaan mahdollista. Täällä virtuaalimaailmassa jälkipeliä on nyt hyvä harjoitella.

Jos live-elämässä kaikkien törttöilyjen deletoiminen olisi jälkikäteen mahdollista, niin kyllä elomme muuttuisi paljon nykyistä riehakkaammaksi. Kapakassakin voisi ryypätä aivan rauhassa koko illan, ja jos aamukankkusessa sitten tuntuisi siltä, että rahaa on mennyt liikaa, niin voisi silloin käydä poistamassa muutaman turhan kierroksen. Samalla tietysti krapulakin helpottaisi. Aivan loistava visio!

• poistettua
        Yleismies kirjoitti:

On se hyvä asia, että täällä virtuaalielämässä sentään törttöilyjä voi vähän paikkailla jälkikäteen, vaikka live-elämässä se ei vielä olekaan mahdollista. Täällä virtuaalimaailmassa jälkipeliä on nyt hyvä harjoitella.

Jos live-elämässä kaikkien törttöilyjen deletoiminen olisi jälkikäteen mahdollista, niin kyllä elomme muuttuisi paljon nykyistä riehakkaammaksi. Kapakassakin voisi ryypätä aivan rauhassa koko illan, ja jos aamukankkusessa sitten tuntuisi siltä, että rahaa on mennyt liikaa, niin voisi silloin käydä poistamassa muutaman turhan kierroksen. Samalla tietysti krapulakin helpottaisi. Aivan loistava visio!

yhdellä näppäyksellä, siunatkoon mikä helpotus se olis suomen kansalle.

• poistettua kirjoitti:

Varsinkin pikkujoulujen aikaan tämä mahdollisuus nousisi arvoon arvaamattomaan. Voisi siinä silloin varata viikossa useammankin illan eri yhdistysten pikkujouluille, ja aamulla olisi aina täysin työkuntoinen.

• poistettua kirjoitti:

tuossa,että jos sen kankkusen sais noin helposti pois,tuliskohan kipattua sitten useammin..:)

• juhlaa
        Yleismies kirjoitti:

Varsinkin pikkujoulujen aikaan tämä mahdollisuus nousisi arvoon arvaamattomaan. Voisi siinä silloin varata viikossa useammankin illan eri yhdistysten pikkujouluille, ja aamulla olisi aina täysin työkuntoinen.

marraskuusta joulukuuhun, sitten voiskin alkaa juhlimaan uutta vuotta, pääsiästä, vappua ja juhannusta. Mitä turhia taukoja pitämään, maksa kestää koko elämän ajan, kunnes sanoo POKS, mutta kestihän se koko elämän kuitennii.

• kippaisin
        mii-su kirjoitti:

tuossa,että jos sen kankkusen sais noin helposti pois,tuliskohan kipattua sitten useammin..:)

paljon useimmin. Nollatoleranssi vuosikausia sais jäädä unholaan.

• kippaisin kirjoitti:

paljon useimmin. Nollatoleranssi vuosikausia sais jäädä unholaan.

kitata niin paljon ku mahtuu...ei huolta huomisesta...:))

• "Normaali chattailu"

on lopetettu klo 24.00?
      Minkä takia palvelu, joka toimi - on poistettu?
      Enää ei voi "ilmaieksi" chattailla klo 24:n jälkeen. Sheriffi, vastaisitko kaikille: MIKSI?

• onko ennen voinut?????????????

siis chattailla ilmaiseksi????????????????????????
        Tai mitäs mä sitä tiedän, kun on laajakaista, enkä chatissa ole koskaan käynyt.

• celesta

En osaa vastata kysymykseesi. Valvon ainoastaan keskustelupalstaa, en chat-huoneissa. Voit tiedustella asiaa ylläpidolta [email protected]
        tai palaute-linkin kautta (sivun alareunassa).

• marjaliisa

Miksi viestit eivät poistu aivan kokonaan, eli jos käytän toimintoa "hae kaikki nimimerkin kirjoittamat viestit" viestini sisältö lukee siinä kuitenkin vaikka olen sen poistanut.
      se jää kuitenkin näkyviin minkä halusin poistaa!!!!!

• että haulla pystyy tosiaan

hakemaan kaikki viestit mitä kyseinen nikki on kirjoittanut millä tahansa suomi24 palstalla, salailin joitakin, ja aika ristiriitaiselta vaikutti, ne kirjoitukset meinaan.
      Ei ole oikeen kiva ajatus, että ihan jokaisen viestin voi lukea jälkikäteen miltä tahansa palstalta.
      Paree pysyä vaan kirjaamattomana.

• Minua ei haittaa ollenkaan, vaikka kaikki vanhatkin kirjoitukseni voi helposti kaivaa haulla esiin. Pyrin aina kirjoittamaan rehellisesti ja vilpittömästi, enkä koskaan tahallisesti pyri ketään loukkaamaan, joten ei minulla ole mitään syytä salailuun. Jos joku loukkaantuu vanhoista kirjoituksistani, niin ainahan hän voi kirjoittaa minulle vastineen.

• lukemassa viestejä

mä huomasin et joku mieheks itsensä esitelly ja täälläkin naisia naurattanu onkin raskaana.
        Oi ihmeen päivää.

• tekstin lukija
        lukemassa viestejä kirjoitti:

mä huomasin et joku mieheks itsensä esitelly ja täälläkin naisia naurattanu onkin raskaana.
        Oi ihmeen päivää.

VOI KAUHEETA ! KENESTÄ SINÄ NYT OIKEIN MAHDAT PUHUA/KIRJOITTAA ?
        Kiinnostaisi tietää,oletko varma ettet ole tehnyt väärää diagnoosia tekstejä lukiessasi nopeasti läpi.

• Loistava.polku

Kyllä ihminen on livenäkin ristiriitainen, tänään tätä mieltä ja ensi viikolla toista. Se on ihan luonnollista ja luvallista.

Sitä paitsi - hyvä vaan että paljastuu jos nyt oikeasti ruvetaan ihmisiä huijaamaan tyylin tänään nainen/huomenna mies - SE ei ole ihan luonnollista vissiin....

• kaksitoista
        Loistava.polku kirjoitti:

Kyllä ihminen on livenäkin ristiriitainen, tänään tätä mieltä ja ensi viikolla toista. Se on ihan luonnollista ja luvallista.

Sitä paitsi - hyvä vaan että paljastuu jos nyt oikeasti ruvetaan ihmisiä huijaamaan tyylin tänään nainen/huomenna mies - SE ei ole ihan luonnollista vissiin....

Polku joka näkyy pimeelläkin!
        Kenenkäs kirjoituksen pohjalta mielipiteesi heitit!?Itse kun selailin "oman nikin"tietoja,niin täytyy kyllä sanoa ettei kovin hyvältä näyttänyt,ensinnäkin siellä oli samalla nikillä kirjoitettu jo alkuvuodesta kun minä en ollut vielä edes Suomi 24 sivuja avannut.
        Löytyi sieltä muutakin mitä jotkut hätäisesti lukevat voivat tulkita väärin ja oletan ainakin että joku jo on sen tehnytkin.
        Päivän jatkot sinulle ja kaikkea hyvää.

• kaksitoista kirjoitti:

Kenenkäs kirjoituksen pohjalta mielipiteesi heitit!?Itse kun selailin "oman nikin"tietoja,niin täytyy kyllä sanoa ettei kovin hyvältä näyttänyt,ensinnäkin siellä oli samalla nikillä kirjoitettu jo alkuvuodesta kun minä en ollut vielä edes Suomi 24 sivuja avannut.
        Löytyi sieltä muutakin mitä jotkut hätäisesti lukevat voivat tulkita väärin ja oletan ainakin että joku jo on sen tehnytkin.

Voi ällötys!!!! sheriffi!!!!miks ihmeessä mua,ja sit toista miisua ei ole laitettu erikseen???????????????voi halvattu!! minä oon MII-SU ja SE TOINEN MIISU ilman välitavua!! kyllä eri ihmisten kirjotukset pitää olla eri hommassa!!!! NYT MÄ OON TOSI VIHAINEN!!!

• Loistava.polku
        kaksitoista kirjoitti:

Niin siis en minä kenenkään kirjoituksen pohjalta mitään heittänyt, se oli tarkoitettu ihan noin vain yleisesti ajateltuna. En ole itse vielä käynyt tutustumassa ko. arkistoihin.

Mutta tuo kuulostaa ihan kamalalta että sun nikillä on kirjoiteltu jo kauan ennen kuin olet edes rekisteröitynyt - ja että ne laitetaan nyt sinun nimiisi! Onkohan tää uudistus nyt sujunut ihan niinkuin oli suunniteltu.... nimittäin tuollaista ei saisi missään tapauksessa tapahtua.

Mutta joka tapauksessa kivat viikonloput sinullekin. >;)

• kaksitoista
        mii-su kirjoitti:

Voi ällötys!!!! sheriffi!!!!miks ihmeessä mua,ja sit toista miisua ei ole laitettu erikseen???????????????voi halvattu!! minä oon MII-SU ja SE TOINEN MIISU ilman välitavua!! kyllä eri ihmisten kirjotukset pitää olla eri hommassa!!!! NYT MÄ OON TOSI VIHAINEN!!!

Sinulle?
        Tuollaisia juuri tarkoitin kun joku tuossa ylempänä vihjaili että oon teitä arvon naisia täällä nauratellut ja että olen kuitenkin raskaana.
        Tietääkseni ei se ole AINAKAAN vielä mahdollista miehille,korjaa sinä jos olen väärässä!???????

• Et koskaan
        tekstin lukija kirjoitti:

VOI KAUHEETA ! KENESTÄ SINÄ NYT OIKEIN MAHDAT PUHUA/KIRJOITTAA ?
        Kiinnostaisi tietää,oletko varma ettet ole tehnyt väärää diagnoosia tekstejä lukiessasi nopeasti läpi.

voi tietää kenen kanssa flirttailet virtuaalina;D

• Ei kaksi voi
        kaksitoista kirjoitti:

kirjautua samalla nikillä eli ota vastuu kirjoituksistasi äläkä keksi puolusteluja!

• sen
        mii-su kirjoitti:

kumpi on kumpi!

• olet mies
        kaksitoista kirjoitti:

Sinulle?
        Tuollaisia juuri tarkoitin kun joku tuossa ylempänä vihjaili että oon teitä arvon naisia täällä nauratellut ja että olen kuitenkin raskaana.
        Tietääkseni ei se ole AINAKAAN vielä mahdollista miehille,korjaa sinä jos olen väärässä!???????

joka on myös esiintynyt raskaana olevana naisena ;DDDD

• EX-VAX
        mii-su kirjoitti:

oikein onnistua suunnitellulla tavalla, jos järjestelmä ei ymmärrä väliviivoja, tuskin se sitten ymmärtää pisteitäkään.
        Täytyihän tietenkin mennä uteliaisuuttaan kurkkimaan noita X-filen arkistoja.
        Myönnän hiukan hämmästyneeni, koska kaikki seksipalstat ja lääkärinpalstat olivat mukana.
        Myös ne kirjoittajat joiden galleria on salainen, ovat päässeet edustamaan itseään avoimelle palstalle.
        Ei kovin hyvä idea mielestäni laittaa kaikkea kansan silmien eteen.
        Vanhatkin kirjoitukset ja mokat ovat nyt jokaisen luettavissa.
        Tuo oman kirjoituksen poisto-mahdollisuus on hyvä, mutta X-file kansiot eivät naurata.

• tekstin lukija
        Ei kaksi voi kirjoitti:

kirjautua samalla nikillä eli ota vastuu kirjoituksistasi äläkä keksi puolusteluja!

Lueppa ne viestit sieltä uudestaan AJAN kanssa,minä tein niin.
        Enkä voi muuta kuin todeta että olet väärässä.

• EX-VAX
        Ei kaksi voi kirjoitti:

Jospa pysyisimme kaikki pois lukemasta toisten vanhoja kirjoituksia.
        Mitä niillä enää on väliä.
        Turhaa on aiheuttaa pahaa mieltä kanssakirjoittajilleen, eiköhän meillä kaikilla jonkinmoinen luuranko kaapissa kolise.

• kuin todeta
        tekstin lukija kirjoitti:

Lueppa ne viestit sieltä uudestaan AJAN kanssa,minä tein niin.
        Enkä voi muuta kuin todeta että olet väärässä.

sedän olevan myös tädin ;D

• Kun ei ole rekattu
        EX-VAX kirjoitti:

Jospa pysyisimme kaikki pois lukemasta toisten vanhoja kirjoituksia.
        Mitä niillä enää on väliä.
        Turhaa on aiheuttaa pahaa mieltä kanssakirjoittajilleen, eiköhän meillä kaikilla jonkinmoinen luuranko kaapissa kolise.

niin välttyy vastaamasta vanhoista kirjoituksistaan,suosittelen ;DD

• sen kirjoitti:

kumpi on kumpi!

huomaa katsoa että on se väliviiva...mä olin ekaks ihan hölmistyny itekki,kun aloin miettimään,että millon ihmeessä mä olen kirjoittanu joistain lestadialaisista,ku en huomannu itekkää heti katsoa että on toinenki samanniminen kirjottaja..

• kaksitoista kirjoitti:

Sinulle?

kaks varapärettä:)) niin,en ole kyllä kuullu sellasesta ihmeestä,että mieskin vois tulla raskaaks...;) hyvä niin,eihän miehet vois kuiteskaa synnyttää ku kerran...:)

• EX-VAX kirjoitti:

oikein onnistua suunnitellulla tavalla, jos järjestelmä ei ymmärrä väliviivoja, tuskin se sitten ymmärtää pisteitäkään.
        Myönnän hiukan hämmästyneeni, koska kaikki seksipalstat ja lääkärinpalstat olivat mukana.
        Myös ne kirjoittajat joiden galleria on salainen, ovat päässeet edustamaan itseään avoimelle palstalle.
        Tuo oman kirjoituksen poisto-mahdollisuus on hyvä, mutta X-file kansiot eivät naurata.

miksi yleensäkään ne kaikki viestit pitää olla jossain esillä,mitä jokainen on kirjoittanut?!mikähän tarkoitus tuollakin on,koska tuskin nyt kukaan niitä omiansakaan haluaa lukea uudestaan ja toisia ei ny luulis kiinnostavan,mitä joku on ennen kirjottanu...se on vanhaa,mikä on eilistä...

• Massi
        EX-VAX kirjoitti:

ole pakko rekata nikkiään tai kirjoitella sillä rekatulla kaikkee soopaa. Ihan oikein jos haluaa jotain seksisontaa kirjoitella, siinäpähän ihmiset näkevät mikä toinen todellisuudessa on jos yrittää feikata fiksua jollain toisella palstalla.

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      49
      3295
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2945
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      40
      2491
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1589
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe