GF täysin väärässä!!!

KyyKYTTÄjä

Goldfinger kirjoitti:

"Olet myös puhunut aiemmin täyttä paskaa, siitä, että kirjoitus-ja lukihäiriö olisivat sama asia."

Goldfinger on törkeästi VÄÄRÄSSÄ! Lukihäiriö on nimenomaan luku- ja kirjoitushäiriö (LUku- ja KIrjoitushäiriö), jota Turrican yritti GF:lle selvittää, mutta kaikki varmaan arvaavat, ettei GF taaskaan tajunnut yhtään mitään.

Menehän GF kyykkyyn ja pysy siellä, olit täysin väärässä, myönnä.

44

1289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkaavainen

Joopa joo älykääpiö. GF on nimenomaan sanonut täällä jo useaan otteeseen, että kirjoitusvirheillä ja lukihäiriöllä ei ole aina mitään tekemistä keskenään ja on täysin oikeassa.

Tämä fakki idiootti Turrican on syytellyt GF:ää lukihäiriöiseksi kun GF tekee normaaleja näppäin- ja kirjoitusvirheitä ja on pahoin väärässä jälleen. Kaikki me teemme virheitä, mutta vain pellet ja pilkun nussijat puuttuvat niihin.

Sitäpaitsi luku- ja kirjoitushäiriöt, joita lyhennys (lukihäriö) tarkoittaa ovatkin joskus aivan eri asia. Sillä ihmisellä voi olla vain toinen niistä, joten ne voivatkin olla eri asioita, jos tarkkoja ollaan.

Mikset lainaa niitä kohtia, joissa GF nimenomaan sanoo, että kirjoitusvirheet ja lukihäiriö eivät aina liity yhteen, kuten Turrican on virheellisesti täällä väittänyt.

Kyykyssä olet siis sinä, eikä GF.

• KyyKYTTÄjä

Suu kiinni, poju! :D:D:D

• Goldfinger

Kirjoitus-ja lukihäiriö eivät olekkaan aina sama asia typerys, sillä ihmisellä voi olla vaikeuksia oppia lukemaan, muttei kirjoittamaan ja päivastoin.

Pelkkä lyhenne "Lukihäiriö" ei siis ole kuin lyhenne, joka tarkoittaa tätä ryhmää kokonaisuutena. Ryhmän sisällä voi olla sekä-lukemis- että kirjoitushäiriöitä tai molempia yhdessä. Olin siis aivan oikeassa ja sinä ja Turrican taas väärässä. Heh, heh. Maukasta, maukasta:)

Suomen kielen hienoudet eivät tunnu aukeavan sinulle, eivätkä myös Turricanille. Ilmankos minulla oli koulussa kielioppi aina 9-10.

On se vaan kummaa, ettei minua pysty kukaan täällä ikinä kyykyttämään ja kaikki yritykset ovat epäonnistuvat todella surkeasti:D:D:D

Kyykkyyn siitä jälleen hemmo, hus, hus.

Ai, joo. Meinasin unohtaa kiireessä sen prenikan, mutta pannaanpa taas killumaan, vaikka ahdasta tuntuu olevan:):):)

• Pilkunnussija

GF kirjoitti tämän;
        "On se vaan kummaa, ettei minua pysty kukaan täällä ikinä kyykyttämään ja kaikki yritykset ovat epäonnistuvat todella surkeasti:D:D:D"

Vähän huonoa suomea, huomaan...

Pitäisi kirjoittaa; kaikki yritykset ovat EPÄONNISTUNEET todella surkeasti, eikä EPÄONNISTUVAT!

• Pilkunnussija
        Pilkunnussija kirjoitti:

GF kirjoitti tämän;
        "On se vaan kummaa, ettei minua pysty kukaan täällä ikinä kyykyttämään ja kaikki yritykset ovat epäonnistuvat todella surkeasti:D:D:D"

Pitäisi kirjoittaa; kaikki yritykset ovat EPÄONNISTUNEET todella surkeasti, eikä EPÄONNISTUVAT!

Tarkaavainen ei kirjoiteta noin vaan TARKKAAVAINEN eli kahdella k:lla!

• Fani
        Pilkunnussija kirjoitti:

GF kirjoitti tämän;

Niin, oliko itse asiaan jotain sanottavaa? GF näytti jälleen kyntensä ja pesi Turricanin ja kumppanit kevyesti.

Hauskaa, että löysit sentäan yhden kirjoitusvirheen. Sehän tässä olikin varsin "merkityksellistä".

• Goldfinger
        Pilkunnussija kirjoitti:

Tarkaavainen ei kirjoiteta noin vaan TARKKAAVAINEN eli kahdella k:lla!

Parikin pilkkua "unohtui" tekstistäsi ja lisäksi muutakin.
        Pata siinä kattilaa soimaa. Sinusta ei todellakaan ole toisen virheitä ruotimaan, kun teet aivan alokasmaisia virheitä noin lyhyessä tekstissä. Niitä mahtui sinne peräti kolme!!!!!!

Kirjoitit heti alkuun itsekin "Tarkaavainen" (virhe) "Vaan" sanan edessä on oltava pilkku (virhe)ja samoin "eli" sanan edessä (virhe)

Aika törkeää kun kyse on 9 sanan lauseesta.

Tässä tulee teksti oikein ja selkeästi kirjoitettettuna:

Nimimerkki Tarkkaavainen ei kirjoiteta "Tarkaavainen", vaan TARKKAAVAINEN, eli kahdella k:lla.

Sinulla on vielä todella paljon oppimista. Seuraa minua kuin hai laivaa, niin saatat joskus oppia miten kirjoitetaan kieliopillisesti oikein ja ymmärrettävästi:D:D

• KyyKYTTÄjä

Sinä luulit, että lukihäiriö on nimenomaan lukuhäiriö. Lue itse kirjoittamasi viesti uudestaan, niin saatat jopa oppia jotain. Oppiminen ei ole kiellettyä ja virheiden tekeminen on inhimillistä.

• KyyKYTTÄjä
        Goldfinger kirjoitti:

Pata siinä kattilaa soimaa. Sinusta ei todellakaan ole toisen virheitä ruotimaan, kun teet aivan alokasmaisia virheitä noin lyhyessä tekstissä. Niitä mahtui sinne peräti kolme!!!!!!

Kirjoitit heti alkuun itsekin "Tarkaavainen" (virhe) "Vaan" sanan edessä on oltava pilkku (virhe)ja samoin "eli" sanan edessä (virhe)

Nimimerkki Tarkkaavainen ei kirjoiteta "Tarkaavainen", vaan TARKKAAVAINEN, eli kahdella k:lla.

Sinulla on vielä todella paljon oppimista. Seuraa minua kuin hai laivaa, niin saatat joskus oppia miten kirjoitetaan kieliopillisesti oikein ja ymmärrettävästi:D:D

Sinusta ei ainakaan äidinkielenopettajaksi ole, joten pidä turpasi kiinni. Oikolue omat kirjoituksesi ja jätä muiden kirjoitukset rauhaan.

Luetun ymmärtämisessä sinulla on suuria vaikeuksia.

• KyyKYTTÄjä
        Fani kirjoitti:

Niin, oliko itse asiaan jotain sanottavaa? GF näytti jälleen kyntensä ja pesi Turricanin ja kumppanit kevyesti.

Hauskaa, että löysit sentäan yhden kirjoitusvirheen. Sehän tässä olikin varsin "merkityksellistä".

Olet säälittävä nettiuhoaja.

• Pilkunnussija
        Goldfinger kirjoitti:

paskaa!

Tämä on ihan oikein kirjoitettu vaikka siitä unohtui pilkut ja pisteet yms mitä sinä GF todellakin vaadit. Mähän en nussi pilkkuja vaan nussin sinunlaisia äijiä oikein olan takaa!

Minun tekstini oli tämä;
        "Tarkaavainen ei kirjoiteta noin vaan TARKKAAVAINEN eli kahdella k:lla!"

ja sinun oli tämä;
        "Nimimerkki Tarkkaavainen ei kirjoiteta "Tarkaavainen", vaan TARKKAAVAINEN, eli kahdella k:lla. "

Mikä ero tässä oli, häh?

Paskan soopaa kaikki nämä paskanjauhajat!

Halusin testata sinua miten reagoisit tähän pilkunnussintaani, GF!

• Goldfinger
        Pilkunnussija kirjoitti:

paskaa!

Tämä on ihan oikein kirjoitettu vaikka siitä unohtui pilkut ja pisteet yms mitä sinä GF todellakin vaadit. Mähän en nussi pilkkuja vaan nussin sinunlaisia äijiä oikein olan takaa!

Minun tekstini oli tämä;
        "Tarkaavainen ei kirjoiteta noin vaan TARKKAAVAINEN eli kahdella k:lla!"

ja sinun oli tämä;
        "Nimimerkki Tarkkaavainen ei kirjoiteta "Tarkaavainen", vaan TARKKAAVAINEN, eli kahdella k:lla. "

Mikä ero tässä oli, häh?

Paskan soopaa kaikki nämä paskanjauhajat!

Halusin testata sinua miten reagoisit tähän pilkunnussintaani, GF!

Älä lässytä idiootti. Et osannut käyttää pilkkuja oikein ja sillä siisti. Jälkiselittelysi ovat aivan turhia lässytyksiä. Olet juuri niin tyhmä kun juttusi ovat täällä osoittaneetkin ja mikä pahinta, et pärjää minulle MISSÄÄ, et edes kieliopissa. Poikki kustava lumiukko on oikein sopiva nimitys sinusta.

9 sanan lause ja 3 virhettä onkin uusi loistava ENNÄTYS täällä, joten onneksi olkoon uudesta ja varmaan rikkomattomasta ennätyksestäsi:):):)Pannaan visusti muistiin.

Et huomannut edes eroa teksteissämme, joten sääliksi käy pojua.

Onko kyykyssä mukavaa:D:D:D

• Fani
        KyyKYTTÄjä kirjoitti:

Olet säälittävä nettiuhoaja.

Entäs itse. Apinoit täällä GFää ja se vielä kyykyttää sua kaupan pääle. Olet siis kyykyttävä kyykykyttäjä vailla kyykyytäjän taitoja.

• Jesse James
        KyyKYTTÄjä kirjoitti:

Sinusta ei ainakaan äidinkielenopettajaksi ole, joten pidä turpasi kiinni. Oikolue omat kirjoituksesi ja jätä muiden kirjoitukset rauhaan.

Luetun ymmärtämisessä sinulla on suuria vaikeuksia.

Nuija. Onko sulta jotain täällä kysytty? Kuivaa korvantaustasi, ennekuin tulet miesten kanssa juttusille. Olisi myös syytä niistää alati vuotava nenäsi ja tukkia suuri leipäläpesi. Et ole vielä päässyyt iltasin ulos, joten suusi tukitaan kartsalla vielä monen monta kertaa. Tule tänne Hämeenlinnaan joskus, niin pääset eroon ainakin lopuista maitohampaistasi.

• KyyKYTTÄjä
        Fani kirjoitti:

Entäs itse. Apinoit täällä GFää ja se vielä kyykyttää sua kaupan pääle. Olet siis kyykyttävä kyykykyttäjä vailla kyykyytäjän taitoja.

Nimimerkkisi kertoo sinusta kaiken, nöyristelevä lipsuttelija.

:D:D:D

• Fiilaten ja höyläten
        Goldfinger kirjoitti:

Älä lässytä idiootti. Et osannut käyttää pilkkuja oikein ja sillä siisti. Jälkiselittelysi ovat aivan turhia lässytyksiä. Olet juuri niin tyhmä kun juttusi ovat täällä osoittaneetkin ja mikä pahinta, et pärjää minulle MISSÄÄ, et edes kieliopissa. Poikki kustava lumiukko on oikein sopiva nimitys sinusta.

9 sanan lause ja 3 virhettä onkin uusi loistava ENNÄTYS täällä, joten onneksi olkoon uudesta ja varmaan rikkomattomasta ennätyksestäsi:):):)Pannaan visusti muistiin.

"Älä lässytä idiootti."
        Pisteen tilalle huutomerkki (!).

"Olet juuri niin tyhmä kun juttusi ovat täällä osoittaneetkin ja mikä pahinta, et pärjää minulle MISSÄÄ ..."
        Sana kun korvattava sanalla kuin.
        Pilkku sanan osoittaneetkin jälkeen.
        Sanan MISSÄÄ oikea muoto on missään.

"Poikki kustava lumiukko ..."
        Poikkikustava on yhdyssana!

"Onko kyykyssä mukavaa"
        Lopusta puuttuu kysymysmerkki.

Lisäksi numerot alle kymmenen kirjoitetaan tekstissä kirjaimin, myös useat 'lyhyet' luvut, kuten sata ja tuhat.

• KyyKYTTÄjä
        Jesse James kirjoitti:

Nuija. Onko sulta jotain täällä kysytty? Kuivaa korvantaustasi, ennekuin tulet miesten kanssa juttusille. Olisi myös syytä niistää alati vuotava nenäsi ja tukkia suuri leipäläpesi. Et ole vielä päässyyt iltasin ulos, joten suusi tukitaan kartsalla vielä monen monta kertaa. Tule tänne Hämeenlinnaan joskus, niin pääset eroon ainakin lopuista maitohampaistasi.

Onko sinulta kysytty mitään? Pelle.

• Se pilkunnussija!
        Goldfinger kirjoitti:

sinä, rakas GF!

Halusin testata sinua, kuinka hyvin sinä osaat lukea ja kirjoittaa takaisin. Tämä oli tosiaankin testi sinulle, rakas GF ja menit hienosti lankaan! Odotin, ettet kommentoisi millään tavoin tähän pilkunnussintaani mutta heti tulit kimppuuni ja aloit ojentaa, rakas opettajani GF.

Arvaa, olenko minä nainen vai mies.
        Olen nainen! Yllätys? Vai paha shokki?
        Minä olen tosiaankin kurkkua myöten täynnä sinun ja muiden kumppaaninne tekstinne täällä. Te jaksatte kinata täällä kuin pikkupojat konsanaan. Ettekä voineet puhua fiksusti kuin oikeat autoilijat, jotka keskustelevat autoista ja niiden vioista ja korjauksista. Muut auto-osastot ovat todella parempia kuin tämä Mersu-osasto!

Kyllä mä uskallan olla teidän kanssanne täällä enkä yhtään loukkaannu mistään, jos aiot sanoa jotain pahasti minulle, naiselle!

Minua lähinnä huvittaa teidän lapsellisuutenne mutta olenhan aina tiennyt että miehet ovat ikuisesti pikkupoikia kuten te olette jo todistaneet isolla joukolla täällä.
        Aivan naurettavaa!

Noh, eipä teidän elämänne liikuta minua millään tavoin. Eläkää miten tahdotte, mutta tiedän että se ei ole oikeaa elämää kun viitsitte olla täällä jauhamassa paskaa. Tehän suoraan sanoen ryvette paskassa!

• warre
        Jesse James kirjoitti:

earth is calling!!!Hormoonibroileri.

• Jaakko S
        Se pilkunnussija! kirjoitti:

sinä, rakas GF!

Halusin testata sinua, kuinka hyvin sinä osaat lukea ja kirjoittaa takaisin. Tämä oli tosiaankin testi sinulle, rakas GF ja menit hienosti lankaan! Odotin, ettet kommentoisi millään tavoin tähän pilkunnussintaani mutta heti tulit kimppuuni ja aloit ojentaa, rakas opettajani GF.

Arvaa, olenko minä nainen vai mies.
        Olen nainen! Yllätys? Vai paha shokki?
        Minä olen tosiaankin kurkkua myöten täynnä sinun ja muiden kumppaaninne tekstinne täällä. Te jaksatte kinata täällä kuin pikkupojat konsanaan. Ettekä voineet puhua fiksusti kuin oikeat autoilijat, jotka keskustelevat autoista ja niiden vioista ja korjauksista. Muut auto-osastot ovat todella parempia kuin tämä Mersu-osasto!

Kyllä mä uskallan olla teidän kanssanne täällä enkä yhtään loukkaannu mistään, jos aiot sanoa jotain pahasti minulle, naiselle!

Minua lähinnä huvittaa teidän lapsellisuutenne mutta olenhan aina tiennyt että miehet ovat ikuisesti pikkupoikia kuten te olette jo todistaneet isolla joukolla täällä.
        Aivan naurettavaa!

Noh, eipä teidän elämänne liikuta minua millään tavoin. Eläkää miten tahdotte, mutta tiedän että se ei ole oikeaa elämää kun viitsitte olla täällä jauhamassa paskaa. Tehän suoraan sanoen ryvette paskassa!

Kun mokasit, niin siitä tulikin "testi". Mukava tapa "testata" ja peittää virheensä jälkikäteen. Ei mene läpi näissä karkeloissa. GF on sinulle aivan liian taitava, eikä mennyt sinun "lankaasi" kuten varmaan huomasit.

Miksi sinä viihdyt täällä, jos toisaalta haukut meitä? Kiihoittaako sinua meidän miehinen seuramme? Tunnetko kuumien aaltojen vellovat lantioissasi, kun ajattelet esim. yli 1000 naista kaatanutta miljoonamiestä GF:ää. Ties vaikka olisit yksi joukosta. Miksi haluat nussia vain pilkkua, eivätkö raavaat miehet sinulle kelpaa?

• Tarkkaavainen
        Fiilaten ja höyläten kirjoitti:

"Älä lässytä idiootti."
        Pisteen tilalle huutomerkki (!).

"Olet juuri niin tyhmä kun juttusi ovat täällä osoittaneetkin ja mikä pahinta, et pärjää minulle MISSÄÄ ..."
        Sana kun korvattava sanalla kuin.
        Pilkku sanan osoittaneetkin jälkeen.
        Sanan MISSÄÄ oikea muoto on missään.

"Poikki kustava lumiukko ..."
        Poikkikustava on yhdyssana!

"Onko kyykyssä mukavaa"
        Lopusta puuttuu kysymysmerkki.

Lisäksi numerot alle kymmenen kirjoitetaan tekstissä kirjaimin, myös useat 'lyhyet' luvut, kuten sata ja tuhat.

"Älä lässytä idiootti." Perään ei tarvitse panna huutomerkkiä. Piste riittää mainiosti. Olet siis väärässä.
        Ellei GF halunnut ERIKSEEN korostaa asiaa, niin piste riittää ja sinähän et tiedä halusiko hän vai ei.

Luvut tekstissä voi tietenkin kirjoittaa, molemmilla tavoin.

GF käyttää siinä määrin kysymysmerkkejä teksteissään, että tietää varmaan missä niitä pitää käyttää, mutta se on tietenkin unohtunut.

• Se teidän pilkunnussijanne!
        Jaakko S kirjoitti:

Kun mokasit, niin siitä tulikin "testi". Mukava tapa "testata" ja peittää virheensä jälkikäteen. Ei mene läpi näissä karkeloissa. GF on sinulle aivan liian taitava, eikä mennyt sinun "lankaasi" kuten varmaan huomasit.

Miksi sinä viihdyt täällä, jos toisaalta haukut meitä? Kiihoittaako sinua meidän miehinen seuramme? Tunnetko kuumien aaltojen vellovat lantioissasi, kun ajattelet esim. yli 1000 naista kaatanutta miljoonamiestä GF:ää. Ties vaikka olisit yksi joukosta. Miksi haluat nussia vain pilkkua, eivätkö raavaat miehet sinulle kelpaa?

vaan että sanoit minulla olevan kuumia aaltoja. Minä en ole niitä vielä nähnytkään koska olen vielä kolmekymppinen nainen!

Minua ei suoraan sanoan kiihota teidän paskanjauhantanne vaan ihan oksentaa. Olen aina tiennyt että isojen ja kalliiden autojen omistajat ovat niin typeriä kuin pystyvät. Isäpuoleni on yksi teistä. Hän ei näe mitään muuta kuin markkoja silmissään. Hän ei puhu järkevästikään joten tiedän mistä se johtunee. Markat sekoittivat hänen päänsä. Onneksi en ole niin rikas että sekoaisin täysin!

Ei tänne voi tulla etsimään mitään järkevää keskustelua kun te vaan jaksatte olla pellejä kaikki!

• Se iloinen pilkunnussijanne!
        Jaakko S kirjoitti:

että tämä oli testi GF:lle koska minua alkoi tymppimään hänen tarkkaavaisuutensa ja muutenkin hänen puheensa on täynnä tyhjää!
        Niinkuin teidän kaikkien puheenne!

• Jukkis
        Goldfinger kirjoitti:

Älä ala puuttumaan toisten kirjoituksiin, kun kerran itsekkin teet virheitä.

Tämä kyseinen henkilö toi virhetekstin Tarkaavainen havainnollisesti esille täysin tarkoituksellisesti, että kaikka varmasti huomaisivat mistä on kyse. Joten virhettä ei näin ollen tapahtunut.

Yhdeksän kirjoitetaan kirjaimilla eikä numeroilla.

• Jukkis
        Jesse James kirjoitti:

ennekuin ja iltasin, eli taas Goldfingerin virheitä.

• Jukkis
        Goldfinger kirjoitti:

Älä lässytä idiootti kirjoitetaan oikeasti: Älä lässytä, idiootti.

Missää kirjoitetaan missään.

Edelleenkin noin lyhyet numerot kirjoitetaan kirjaimilla. Eikö sinulle ole koulussa opetettu?

Samoin varmaan sana on väärässä muodossa. Sen tulisi olla varmaankin. Paremmin kyllä kuuluisi kirjoittaa, että varmaankin rikkoutumattomasta.

Onko kyykyssä mukavaa tulee kirjoittaa, että onko kyykyssä mukavaa? Se on kysymys, ei toteamus.

• Jukkis
        Tarkkaavainen kirjoitti:

"Älä lässytä idiootti." Perään ei tarvitse panna huutomerkkiä. Piste riittää mainiosti. Olet siis väärässä.
        Ellei GF halunnut ERIKSEEN korostaa asiaa, niin piste riittää ja sinähän et tiedä halusiko hän vai ei.

Luvut tekstissä voi tietenkin kirjoittaa, molemmilla tavoin.

GF käyttää siinä määrin kysymysmerkkejä teksteissään, että tietää varmaan missä niitä pitää käyttää, mutta se on tietenkin unohtunut.

Osasit kirjoittaa nimesi oikein.

Luvut tekstissä voi tietenkin kirjoittaa, molemmilla tavoilla. Lausehan on aivan päin persettä. Luvuthan kirjoitetaan aina. Siis joko numeroina tai kirjaimina. Ajattele ensin ennen kirjoittamista, sillä monesti sillä tavalla saadaan aikaan viisaita ja ymmärrettäviä lauseita.

• Jukkis
        Jaakko S kirjoitti:

Pikaluvun huomaamiani virheitä:

Kiihoittaako

Tunnetko kuumien aaltojen vellovat lantioissasi,

eikä mennyt sinun "lankaasi" kuten varmaan huomasit.

• Jukkis
        Fani kirjoitti:

Virheitä:

Entäs itse.

GFää

pääle

kyykyytäjän

Taas paljon Goldfingerin virheitä.

• Se iloinen pilkunnussijanne!
        Jukkis kirjoitti:

Virheitä:

Entäs itse.

GFää

pääle

kyykyytäjän

kun tulit ojentamaan heitä puolestani!

Kas, koska herra Tarkaavaisesta on tullut Herra Tarkkaavainen!?! Ojennukseni jälkeen vai? ;)

Kaikkea hyvää teille, herrat!

• Juuso W
        Jukkis kirjoitti:

Älä lässytä idiootti kirjoitetaan oikeasti: Älä lässytä, idiootti.

Missää kirjoitetaan missään.

Edelleenkin noin lyhyet numerot kirjoitetaan kirjaimilla. Eikö sinulle ole koulussa opetettu?

Samoin varmaan sana on väärässä muodossa. Sen tulisi olla varmaankin. Paremmin kyllä kuuluisi kirjoittaa, että varmaankin rikkoutumattomasta.

Onko kyykyssä mukavaa tulee kirjoittaa, että onko kyykyssä mukavaa? Se on kysymys, ei toteamus.

Sinulla vilisee virheitä omassakin tekstissäsi, joten älä viitsi naurattaa meitä enenpää noilla viilailuillasi. Ellei sinulla juntti ole muuta tekemistä, niin hypi vaikka kolmiloikkaa joutessasi, tai vedä hame päällesi.

• Juuso W
        Jukkis kirjoitti:

Osasit kirjoittaa nimesi oikein.

Luvut tekstissä voi tietenkin kirjoittaa, molemmilla tavoilla. Lausehan on aivan päin persettä. Luvuthan kirjoitetaan aina. Siis joko numeroina tai kirjaimina. Ajattele ensin ennen kirjoittamista, sillä monesti sillä tavalla saadaan aikaan viisaita ja ymmärrettäviä lauseita.

"Luvut voi tekstissä tietenkin kirjoittaa molemmilla tavoilla." Olet sinä aika uuno, ellet ko. lausetta tajunnut.

Luonnollisesti se tarkoitti sitä, että luvut voi kirjoittaa tektissä numeroina, tai numeroa kuvaavina sanoina.

Siis 6, tai kuusi. Oliko vaikeaa ymmärtää? Näytti olevan.

• Goldfinger
        Jukkis kirjoitti:

Älä ala puuttumaan toisten kirjoituksiin, kun kerran itsekkin teet virheitä.

Tämä kyseinen henkilö toi virhetekstin Tarkaavainen havainnollisesti esille täysin tarkoituksellisesti, että kaikka varmasti huomaisivat mistä on kyse. Joten virhettä ei näin ollen tapahtunut.

Yhdeksän kirjoitetaan kirjaimilla eikä numeroilla.

Älä puhu löysiä. Miten sinä todistat, että hän toi sen esiin tahallisesti? Minäkin olen varmaan kirjoittanut kaikki virheeni testimielessä ja tahallisesti? Uskottavaa todellakin.

Minä en piittaa pätkääkään kirjoitusvirheistäni, sillä minä pystyn kuitenkin niin halutessani kirjoittamaan virheetöntäkin tekstiä.

On pääasia, että lukutaitoiset saavat niistä selvää. Hyvin ovatkin saaneet kun palautteita juttuihini täällä ynnäillään:):):)

• Goldfinger
        Jukkis kirjoitti:

Virheitä:

Entäs itse.

GFää

pääle

kyykyytäjän

Miten niin minun virheitäni? Sinähän puhut taas aivan paskaa pölvästi!

Jokainen tekee täällä virheitä, sinä muiden mukana ja aivan riittävästi.
        Pata siinä kattilaa soimaa:D:D:D

Ellei sinusta ole täällä muuhun kuin toisten kirjoitusvirheitä ruotimaan, niin paikkasi ei ole täällä. Etsi joku Mikki hiiri kerho, tai liity edes Marttoihin. Sovit sinne varsin hyvin luonteesi puolesta. Miesten joukossa et tule ikinä pärjäämään tuolla kyylän tyylilläsi.

• Goldfinger
        KyyKYTTÄjä kirjoitti:

Sinä luulit, että lukihäiriö on nimenomaan lukuhäiriö. Lue itse kirjoittamasi viesti uudestaan, niin saatat jopa oppia jotain. Oppiminen ei ole kiellettyä ja virheiden tekeminen on inhimillistä.

Älä puhu paskaa. Olen sanonut aina, että lukuhäiriö ja kirjoitushäiriö eivät ole aina sama asia. Sinä taas sekosit lyhenteeseen kuin muokka.

• Juuso W
        Jukkis kirjoitti:

ennekuin ja iltasin, eli taas Goldfingerin virheitä.

Eikö leukojasi jo ala väsyttää kun haahattelet joka välissä täällä. GF:lläkin on muka aivan omat virheet, joita kukaan muu Suomessa ei tietenkään tee.

Haa, haa, haa, haa, haa.

• Yksi lopen kyllästynyt!
        Goldfinger kirjoitti:

Älä puhu paskaa. Olen sanonut aina, että lukuhäiriö ja kirjoitushäiriö eivät ole aina sama asia. Sinä taas sekosit lyhenteeseen kuin muokka.

GF kirjoitti viimeisen sanan aivan väärin; muokka! Hänen piti varmaan kirjoittaa tämän; moukka!

Naurattaa!

Mutta muuten, miksi olette täällä puhumassa paskaa ettekä voi puhua Mersuista niinkuin täällä normaalit ihmiset muilla auto-osastoilla. Onko se niin vaikeaa että teidän piti keksiä muuta paskaa kuin Mersuistanne; vetoja ja kaikkea muuta ?

Painukaa itse täältä helvettiin! Ette kuulu tänne edes Mersun omistajina!

• Fani
        Yksi lopen kyllästynyt! kirjoitti:

GF kirjoitti viimeisen sanan aivan väärin; muokka! Hänen piti varmaan kirjoittaa tämän; moukka!

Naurattaa!

Mutta muuten, miksi olette täällä puhumassa paskaa ettekä voi puhua Mersuista niinkuin täällä normaalit ihmiset muilla auto-osastoilla. Onko se niin vaikeaa että teidän piti keksiä muuta paskaa kuin Mersuistanne; vetoja ja kaikkea muuta ?

Painukaa itse täältä helvettiin! Ette kuulu tänne edes Mersun omistajina!

Mitä vittua sä oikein siinä vingut köyhä. Onko sinun aivan PAKKO olla täällä. Luulen, että täällä pärjätään aivan hyvin ilman sinuakin. Ilman GF:ää tämä olisi tylsyyden pesä. Onhan sulla edes yksi taito. Osaat sentään olla kyllästynyt.

• Jukkis
        Goldfinger kirjoitti:

Miten niin minun virheitäni? Sinähän puhut taas aivan paskaa pölvästi!

Jokainen tekee täällä virheitä, sinä muiden mukana ja aivan riittävästi.
        Pata siinä kattilaa soimaa:D:D:D

Ellei sinusta ole täällä muuhun kuin toisten kirjoitusvirheitä ruotimaan, niin paikkasi ei ole täällä. Etsi joku Mikki hiiri kerho, tai liity edes Marttoihin. Sovit sinne varsin hyvin luonteesi puolesta. Miesten joukossa et tule ikinä pärjäämään tuolla kyylän tyylilläsi.

Ellei sinulla ole täällä mitään muuta kuin puhua muista kuin autoasioista niin häivy täältä. Aivan sama asia. Älä sinä siis täällä isottele ja leiki palstan kingiä.

Tiedätkö, että täällä ovat kaikki samanvertaisia ja kaikilla on samat oikeudet täällä.

• Autoilija
        Jukkis kirjoitti:

Ellei sinulla ole täällä mitään muuta kuin puhua muista kuin autoasioista niin häivy täältä. Aivan sama asia. Älä sinä siis täällä isottele ja leiki palstan kingiä.

Tiedätkö, että täällä ovat kaikki samanvertaisia ja kaikilla on samat oikeudet täällä.

Täällä ei puhuta mistään autoasioista joten GF ja muut kumppaanit voisivat painua helvettiin täältä!

On kova työ etsiä Mersuista asiaa ja tietoa täältä kun otsikot joskus hämäävät!

• Goldfinger
        Jukkis kirjoitti:

Häivy itse juntti. Mitä sinä tiedät autoista tai muustakaan? Minkä minä sille voin, että olen kingi tiedoissa täällä. 30 alalalla ja bisneksessä on myrkkyä teille kaikille. Oikeudet on tosiaan samat kaikilla, mutta, mutta joku tolkku on oltava mitä täällä väittää ja epäilee.

• JM
        Fani kirjoitti:

Mitä vittua sä oikein siinä vingut köyhä. Onko sinun aivan PAKKO olla täällä. Luulen, että täällä pärjätään aivan hyvin ilman sinuakin. Ilman GF:ää tämä olisi tylsyyden pesä. Onhan sulla edes yksi taito. Osaat sentään olla kyllästynyt.

Lähe nyt GF ranaa jo pois. Onko pata kattilaa soimaa nyt muotia, kun sitä niin monessa viestissä nyt viljelet?

• Sivusta seurannut
        Goldfinger kirjoitti:

Häivy itse juntti. Mitä sinä tiedät autoista tai muustakaan? Minkä minä sille voin, että olen kingi tiedoissa täällä. 30 alalalla ja bisneksessä on myrkkyä teille kaikille. Oikeudet on tosiaan samat kaikilla, mutta, mutta joku tolkku on oltava mitä täällä väittää ja epäilee.

Oikea suuri kusipää ja monipersoonallisuuden kingi puhuu!!! Et todellakaan ole tiennyt mitään täällä autoista. Anna pari esimerkkiä! Väitithän jopa, että CL:llä ja CLK:lla ei ole juurikaan suuria eroja ja CLK GT ja karvalakki CLK on samalle korille väsätty. Rajansa kaikella tuommoisellakin tyhmyydellä. Olet todellinen Untamo ja emätollo. Puolustatko seuraavan kerran Jaakko S:n vai Jessen nimimerkillä itseäsi?

• Goldfinger
        Sivusta seurannut kirjoitti:

Oikea suuri kusipää ja monipersoonallisuuden kingi puhuu!!! Et todellakaan ole tiennyt mitään täällä autoista. Anna pari esimerkkiä! Väitithän jopa, että CL:llä ja CLK:lla ei ole juurikaan suuria eroja ja CLK GT ja karvalakki CLK on samalle korille väsätty. Rajansa kaikella tuommoisellakin tyhmyydellä. Olet todellinen Untamo ja emätollo. Puolustatko seuraavan kerran Jaakko S:n vai Jessen nimimerkillä itseäsi?

Heh, heh. Kovinpa oli pitkä listasi:D
        Puhut lisäksi täyttä sontaa idiootti. Olen edelleenkin sitä mieltä, että CLK:lla ja CL:llä ei ole 800 000 markan edestä eroa, kuten olen aiemminkin sanonut. Autolla ei ole Suomen oloissa juuri paskaankaa eroa, kun CL:n tehoja ei voi hyödyntää.

Olet aivan ulalla juntti. Pari kunnon kyrvän mittaa eroa pituudessa ja 3 sekkaa 0-100 ovat aivan yhtä tyhjän kanssa. Vain kaltaisesi juntti ostaisi CL:n ja maksaa siitä yli 800 000 markaa ylimääräistä.

Mene älykääpiö kerran elämässäsi Saksaan niin huomaat mikä on ko. autojen todellinen hintaero. Olet niin saatanan tyhmä, että lasket erot tietysti Suomen verottajan ryöstöverotuksen mukaan.

Maallikolla on maallikon jutut ja tyhmyys tiivistyy tuossa sinun jutussasi.

En ole sanonutkaan, että CLK ja CLK on aivan samalla korille väsätty.
        Pitäisikö minun sitäpaitsi tietää jotain kaikista maailman autoista ulvatti. Eipä täällä kukaan muukaan siitä CLK GT:stä paljokaan tiennyt.

Lopeta juntti puhuminen määreistä, joista sinulla ei pienintäkään hajua, kuten "karvalakki" CLK:sta.
        Ota selvää mitä karvalakki malli autojen yhteydessä tarkoittaa ja lopeta asiantuntematon höpinäsi täällä.

Turhaan horiset myös Jaakko S:stä ja Jessestä, minä pärjään täällä ylivoimaisen hyvin omalla nimimerkilläni. Vastus on aivan olematonta luokkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      194
      6769
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      158
      1975
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1658
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      54
      1185
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      44
      1059
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      1017
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      957
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      924
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      889
    Aihe