Bulimia???

ikuinen laihduttaja :(

onko mulla bulimia? oon yrittäny laihuttaa monta vuotta, mutta aikalailla tuloksetta..mua haukuttiin joskus ja siitä on jäänyt jälkensä..en voi ees pitää t-paitaa kun se ahistaa niin paljon, jopa kotonakin mun isä vaan haukku mun ulonäköö..ja mulle tuli tosi paha mieli..yritin jo kerran itsarii mut en voinu tehä sitä!! oon yrittäny vähentää syömistä, että laihtuisin ja kerran kokeilin vaatteita ja olin jo hyväskyä mun ulkonäön mut sitten mun isä tuli ja sano "voisit siirtyä hedelmä kuurille" mä loukkaannuin siitä tosi paljon..mä en hillitse mun syömistä sitten kun sen ahmiminen tulee ajattelen vaan että huomenna alotan kunnon laihutuskuurin..itken ja yritän oksentaa syömisen jälkeen mut en saa mitään ulos..mä oon varmaan ikuinen laihuttaja..mutta mä haluisin vaan laihtua!!!mun isä ärsyttää kaikista eniten se ei ajattele mun tunteita ollenkaa eikä tiiä et oon yrittäny oksenttaakkin..se vaan seuraa aina mitä syön ja moitii koko ajan eikä tiiä mun ahdistusta..täällä kotona on kaikkein vaikeinta pitää syömistä kurissa..mitä mä teen??

3

379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bulimiaa sairastava.

ei. sinulla ei ole bulimiaa. oletko lukenut bulimiasta esim. joltain nettisivulta? on kurjaa että isäsi on tuommoinen, mutta voisit sanoa siitä hänelle,keskustele aiheesta kunnolla ja sitten koita aloittaa todellinen, pitävä laihdutuskuuri, jos todella haluat laihtua. paras on ehkä se että syöt terveellisesti viisi kertaa päivässä. karkit ja muut sellaiset vain jäävät pois... koitappas tälläistä.. onnea..

• ruokaa

Kaikista varmin tapa pitää paino kurissa on syödä oikeata ruokaa tarpeeksi. Kun olet syönyt tarpeeksi ruokaa, niin makean nälkä vähenee huomattavasti. Tietenkin joskus tekee mieli hyvää ja sit voi kyllä syödä vähän. Syömällä laihtuu.

• Monica

Olet varmaankin murrosiässä?
      Ei sinun pidä yrittää laihduttaa siksi että sulla on huono itsetunto toisten haukkumisen takia.
      Ei sun pidä ittees muuttaa siksi et joku on niin tyhmä ettei arvosta sua tollasena.
      En edes usko että olisit lihava,oot varmasti juuri sopivankokoinen.
      Kasvuiässä ei kannata miettiä kilojaan,ne tippuvat usein huomaamatta murrosiän juoksuissa.
      Isäsi on ihan selkeästi idiootti tyranni joka ei ymmärrä tytärtään yhtään,noita on ikäväkyllä paljon :(
      Jos suinkin uskallat niin sano isällesi suoraan miltä tuntuu kun se huomauttelee ja miten se suhun vaikuttaa!
      (Mua suututtaa sun puolesta ,pkrl..)
      Kerro äidillesikin tai jollekin kivalle naiselle,toivottavasti saat tukea sieltä suunnalta!
      Olet varmasti kiva tyttö ja aivan sopiva kaikinpuolin,opit aikaamyöten tykkäämään itsestäsi eikä nuorella iällä kannata diettien kanssa leikkimään.
      Kaikki järjestyy,ei sinulla ole bulimiaa ja minusta sinun ei kannattaisi tosiaankaan lukea näitä palstoja.
      HALAUS!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      72
      4757
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      72
      4634
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2977
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      76
      2883
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2226
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      59
      2015
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      16
      1707
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      112
      1399
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe