Johtopäätös

Juuso

Tässä kun on parin viikon keskustelut lyönyt purkkiin niin on pakko todeta, että täällä on muutama sellainen henkilö, joilla ilmenee samoja virheitä jatkuvasti.

Niitä ovat Tarkkaavainen(tarkaavainen), Ananalyse, Goldfinger, Jaakko S, JK, Fani, JUMALA, Juuso W, Jesse James, Neljäs mersu meneillään ja Mercedes for ever. Voi olla, että listastani jäi vielä jokin nimi mainitsematta, mutta tuossa kuitenkin oli hieman jo esimakua.

Mistä johtuu se, että näin moni henkilö tekee jatkuvasti samoja virheitä?

Mistä johtuu se, että nämä kaikki henkilöt vetävät joka asiassa yhtä?

Mistä johtuu, että jokainen henkilö käyttää samoja sanontoja?

Mistä johtuu, että jokaisen henkilön kirjoitusten lauserakenne on samanlainen?

Mistä johtuu, että jokaisen henkilön kirjoitustyyli on niin samanlainen?

Vastata voi myös ne joiden nimi löytyi listalta.

36

1760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epäluuloinenko?

kirjoittaa näillä nimimerkeillä, niinkö vedät johtopäätöksiä?

• Jaakko S

Voi laskea ainakin minut pois typerästä listastasi. Eihän yksi mies edes käytännössä ehdi kirjoittaa noin monella nimimerkillä. Hänhän olisi jo vallan rakettimaisen nopea kirjoittaja, lisäksi pitkiäkin kirjoituksia on tullut taululle samalla minuutilla.

Etkö ole koskaan huomannut, että herra MB kirjoittaa täällä useilla nimimerkeillä? Jos kerran "huomaat" muutkin asiat noin tarkoin, niin on varsin outoa, ettet sitä olisi huomannut!!! Oletkin 99 prosettisesti herra MB,
      sillä noin tyhmää juttua ei voi kukaan muu kirjoittaa.

Sinunkin tyylisi on aivan kuten herra MB:n, eli sinun on oltava myös herra MB. Logiikkani pelaa siis aivan kuten sinullakin.

• KyyKYTTÄjä

Olet poju rankasti kyykyssä, alistu jo! :D:D:D

• Jaakko S
        KyyKYTTÄjä kirjoitti:

Olet poju rankasti kyykyssä, alistu jo! :D:D:D

Gf kyykytti sinut aika pahoin tänään toisaalla. Miksi sinä APINA käytät ja MATKIT täällä GF:n ensin käyttämää sanaa "kyykyttää" Etkö sinä lima-aivo keksi itse parenpaa? Olet kyykyssä ja sinne jäät poju. Vitutaako sinua läskipää koskaan oma tyhmyytesi?

• KyyKYTTÄjä
        Jaakko S kirjoitti:

Gf kyykytti sinut aika pahoin tänään toisaalla. Miksi sinä APINA käytät ja MATKIT täällä GF:n ensin käyttämää sanaa "kyykyttää" Etkö sinä lima-aivo keksi itse parenpaa? Olet kyykyssä ja sinne jäät poju. Vitutaako sinua läskipää koskaan oma tyhmyytesi?

Oletko sinäkin ovimies?

• Jukkis

On täysin mahdollista, että yksi mies on kaikkien takana. Kun on tarkkaan seurannut viestejä niin on huomannut, että monesti samaan ketjuun tulee montakin viestiä muutaman minuutin välein. Tietenkin eri nimimerkeillä. Eihän siinä mitään, jos sitä tulisi vain kerran kuukaudessa, mutta kun se on melkein päivittäistä. Viestien väli on juuri sellainen, että hitaampikin olisi kerennyt ne kirjoittaa.

Se taas ei todista mitään jos on tullut vaikka kaksi tai kolme kirjoitusta samalla minuutilla. Sinulla voi olla kolmekin selainta yhtäaikaa auki ja sitten vain lähetät viestit yhtäaikaa kaikilta kolmelta selaimelta. Yksinkertaista, eikö totta?

Kerro muuten miten olet tullut siihen tulokseen, että Herra MB kirjoittaa monella nimimerkillä? Eipä näytä sinulla ainakaan mitään tyylitajua olevan taikka sitten tekstin sisällön ja tyylin ymmärtämistä.

Voi tietenkin olla, että siellä Virossa ei kovinkaan järki leikkaa. Onhan ollut jo pitkään, että sinne menevät huonosti Suomessa menestyneet liikemiehet, huijarit tai muuten vaan elämässään heikoille jääneet ihmiset.

Mikä on muuten Mustanmäen torin pohjoislaidalla olevan tasokkaan ravintolan nimi?

• Tarkaavainen
        Jukkis kirjoitti:

On täysin mahdollista, että yksi mies on kaikkien takana. Kun on tarkkaan seurannut viestejä niin on huomannut, että monesti samaan ketjuun tulee montakin viestiä muutaman minuutin välein. Tietenkin eri nimimerkeillä. Eihän siinä mitään, jos sitä tulisi vain kerran kuukaudessa, mutta kun se on melkein päivittäistä. Viestien väli on juuri sellainen, että hitaampikin olisi kerennyt ne kirjoittaa.

Se taas ei todista mitään jos on tullut vaikka kaksi tai kolme kirjoitusta samalla minuutilla. Sinulla voi olla kolmekin selainta yhtäaikaa auki ja sitten vain lähetät viestit yhtäaikaa kaikilta kolmelta selaimelta. Yksinkertaista, eikö totta?

Kerro muuten miten olet tullut siihen tulokseen, että Herra MB kirjoittaa monella nimimerkillä? Eipä näytä sinulla ainakaan mitään tyylitajua olevan taikka sitten tekstin sisällön ja tyylin ymmärtämistä.

Voi tietenkin olla, että siellä Virossa ei kovinkaan järki leikkaa. Onhan ollut jo pitkään, että sinne menevät huonosti Suomessa menestyneet liikemiehet, huijarit tai muuten vaan elämässään heikoille jääneet ihmiset.

Mikä on muuten Mustanmäen torin pohjoislaidalla olevan tasokkaan ravintolan nimi?

Kolme selainta!!! Älä naurata. Monellako on kodissaan siihen edes mahdollisuutta, tai halua.
        Jos olet niin onneton, ettet ole huomannut herra MB:n kirjoittavan useilla nimimerkillä, niin et taatusti voi väittää, että muutkaan sitä teksivät. Uskot varmaa herra MB:n taloonkin.

Miksi GF kirjoittaisi lähes kymmellä nimimerkillä, kun pärjää yli muiden täällä omallaankin?
        Mahdoton yhtälö ratkaistavaksi. GF on jo nyt ylivoimaisesti tunnetuin ja kommentoidun kirjoittaja täällä, miksi hän haluasi HAJAUTTAA jo saavutetun huomiarvonsa useille muille nimerkeille?

• Jukkis
        Tarkaavainen kirjoitti:

Kolme selainta!!! Älä naurata. Monellako on kodissaan siihen edes mahdollisuutta, tai halua.
        Jos olet niin onneton, ettet ole huomannut herra MB:n kirjoittavan useilla nimimerkillä, niin et taatusti voi väittää, että muutkaan sitä teksivät. Uskot varmaa herra MB:n taloonkin.

Miksi GF kirjoittaisi lähes kymmellä nimimerkillä, kun pärjää yli muiden täällä omallaankin?
        Mahdoton yhtälö ratkaistavaksi. GF on jo nyt ylivoimaisesti tunnetuin ja kommentoidun kirjoittaja täällä, miksi hän haluasi HAJAUTTAA jo saavutetun huomiarvonsa useille muille nimerkeille?

Opettele ensiksi kirjoittamaan nimimerkkisi oikein.

Toiseksi ihmettelet miten sinä yleensä osaat kirjoittaa tälle palstalla, kun et edes ymmärrä mitä tuo kolme selainta tarkoittaa. Olet tyhmin mitä olen koskaan tavannut.

Kolme selainta voi olla auki yhdellä koneella. Selain tarkoittaa vaikkapa Exploreria tai Navigatoria. Niitä voi olla vaikka kymmenen auki yhtä aikaa samalla koneella ihan kenellä vaan. Vaikkapa sinulla.

Tyhmyytesi paljastui ja sinä olet nyt naurunalainen henkilö ja täysi pölvästi!!!

Eihän Goldfinger ole pärjännyt edes omalla nimimerkillään. Ei raukka ole edes uskaltanut vastata Herra MB:n vetoon.

• ¨Tarkkaavainen
        Jukkis kirjoitti:

Opettele ensiksi kirjoittamaan nimimerkkisi oikein.

Toiseksi ihmettelet miten sinä yleensä osaat kirjoittaa tälle palstalla, kun et edes ymmärrä mitä tuo kolme selainta tarkoittaa. Olet tyhmin mitä olen koskaan tavannut.

Kolme selainta voi olla auki yhdellä koneella. Selain tarkoittaa vaikkapa Exploreria tai Navigatoria. Niitä voi olla vaikka kymmenen auki yhtä aikaa samalla koneella ihan kenellä vaan. Vaikkapa sinulla.

Tyhmyytesi paljastui ja sinä olet nyt naurunalainen henkilö ja täysi pölvästi!!!

Eihän Goldfinger ole pärjännyt edes omalla nimimerkillään. Ei raukka ole edes uskaltanut vastata Herra MB:n vetoon.

Minä olen kyllä pärjännyt YHDELLÄ selaimellä varsin hyvin älykääpiö. Kun sinä harrastat useilla nimimerkeillä kirjoittelua, niin tottakai sinulla pitää olla niitä useita auki samaaa aikaan.

Älä puhu paskaa, ettei GF ottanut herra MB:n haastetta vastaan. Kun GF pani peliin 600 000 markaa, niin Herra MB:ltä valahtivat paskat housuihin. Rahamiehet ja perseaukiset huutelijat kuten sinä ja herra MB, ovatkin asia aivan eri tason miehiä.

Koska aioit kyläillä kamusi maan alle upotetussa talossa Pyhäjärven rannalla? Vetelette varmaan pitkää siimaa olohuoneen rannasta. Senjälkeen lähdettekin varmaan tutustumaan 5000 m2 ok-taloon ja lasikattoiseen ok-taloon.

Missä sinä luulet pärjääväsi minulle ja GF:lle. Toiveunia poju.

Kyykyssä olet aina kun tulee jotain kunnon asiaa. Muuten sinä pölvästi voit viilailla niitä pilkkujasi näppäinvirheistä aivan vapaasti.

• Herman
        ¨Tarkkaavainen kirjoitti:

Minä olen kyllä pärjännyt YHDELLÄ selaimellä varsin hyvin älykääpiö. Kun sinä harrastat useilla nimimerkeillä kirjoittelua, niin tottakai sinulla pitää olla niitä useita auki samaaa aikaan.

Älä puhu paskaa, ettei GF ottanut herra MB:n haastetta vastaan. Kun GF pani peliin 600 000 markaa, niin Herra MB:ltä valahtivat paskat housuihin. Rahamiehet ja perseaukiset huutelijat kuten sinä ja herra MB, ovatkin asia aivan eri tason miehiä.

Koska aioit kyläillä kamusi maan alle upotetussa talossa Pyhäjärven rannalla? Vetelette varmaan pitkää siimaa olohuoneen rannasta. Senjälkeen lähdettekin varmaan tutustumaan 5000 m2 ok-taloon ja lasikattoiseen ok-taloon.

Missä sinä luulet pärjääväsi minulle ja GF:lle. Toiveunia poju.

Kyykyssä olet aina kun tulee jotain kunnon asiaa. Muuten sinä pölvästi voit viilailla niitä pilkkujasi näppäinvirheistä aivan vapaasti.

Äijä luuli, että Jukkis tarkoitti, että pitää olla vaikka kolme konetta mistä ne on lähetetty. Olet niin puupää ettet edes tietä mitä on selaimet. Et kumipää tajunnut, että sulla voi olla vaikka viiskymmentä selainta kerrallaan auki. SIlloinhan sä voit lähettää vaikka kymmenen viestiä melkeinpä yhtäaikaa eri keskusteluihin. Parempi kuin pidät suusi kiinni ettet nyt enää tee itseäsi enemmän tyhmäksi!!!

• Gregory
        Jaakko S kirjoitti:

Sinullahan on aivan järjettömiä vastauksia hulluine perusteluineen..
        Kirjoitit KyyKYTTÄjälle:
        "Miksi sinä APINA käytät ja MATKIT täällä GF:n ensin käyttämää sanaa "kyykyttää""
        No miksi sinä sitten Jaakko S käytät miksun hyvinvointi-foorumissa ensin käyttämää sanaa "vituttaa", tai tiinap:n nuoret-foorumissa ensin käyttämää sanaa "lima-aivo"??!
        ..niinpä onko tuossa mitään järkeä.

Miten yleensäkään meinaat itse täällä jotain kirjoittaa, käyttämättä sanaa, mitä joku toinen ei ole missään kirjoituksessaan koskaan käyttänyt?
        Mieti vähän. Pellepellepelleee

• Konrad Adenauer

Ei tuo viestien samanaikaisuus mikään ylittämätön ongelma ole; yksi mies voi hyvin hallita kirjoitusryöppyä naputtelemalla pitkiäkin dialogeja valmiiksi millä hyvänsä tekstinkäsittelyohjelmalla ja pukata niitä eetteriin samalla minuutilla saadakseen aikaan vaikutelman siitä, että iso joukko käy kaiken aikaa innokasta debattia..

Tyhmempi tekijä voi availla taasen ruudulle vaikkapa kymmeniä selainikkunoita ja sitten kinastella keskenään, mikäli se tarjoaa kicksejä.

En ole ammatiltani profiloija saati palstaan perehtynyt, mutta keittiöpsykologian lyhyt oppimäärä ja kyky eritellä kielen vivahteita kavaltavat, että GF, Herra MB ja suuri joukko muita sanchopanchoja ovat yksi ja sama henkilö.

Summa summarum: Paikoitellen nokkelaa vedätystä ja muutama hyvä herja, mutta se helvetin raivostuttava lässytys pankkivekseleistä ja erikoiskilvistä saisi loppua - keskittykää olennaiseen, vaihepäät!

• Mercedes for ever
        Konrad Adenauer kirjoitti:

Ei tuo viestien samanaikaisuus mikään ylittämätön ongelma ole; yksi mies voi hyvin hallita kirjoitusryöppyä naputtelemalla pitkiäkin dialogeja valmiiksi millä hyvänsä tekstinkäsittelyohjelmalla ja pukata niitä eetteriin samalla minuutilla saadakseen aikaan vaikutelman siitä, että iso joukko käy kaiken aikaa innokasta debattia..

Tyhmempi tekijä voi availla taasen ruudulle vaikkapa kymmeniä selainikkunoita ja sitten kinastella keskenään, mikäli se tarjoaa kicksejä.

En ole ammatiltani profiloija saati palstaan perehtynyt, mutta keittiöpsykologian lyhyt oppimäärä ja kyky eritellä kielen vivahteita kavaltavat, että GF, Herra MB ja suuri joukko muita sanchopanchoja ovat yksi ja sama henkilö.

Summa summarum: Paikoitellen nokkelaa vedätystä ja muutama hyvä herja, mutta se helvetin raivostuttava lässytys pankkivekseleistä ja erikoiskilvistä saisi loppua - keskittykää olennaiseen, vaihepäät!

Herra MB ja GF muka sama henkilö?????????
        Älä nyt sentään näytä asiantuntemattomuuttasi noin selvästi.

GF ja Herra MB ovat aivan eri tason miehiä. GF on aivan eri planeetalta kuin herra MB, joka puhuu täällä aivan mottipäisiä 5000 m2 ok-taloista ym. ym.

Lisäksi äijät väittelevät täällä keskenään jatkuvasti. Herra MB onkin jatkuvasti alakynnessä, koska puhuu täällä skeidaa; kun taas GF ei ole jäänyt kiinni kertaakaan valehtelusta.

• Kallonkutistaja
        Herman kirjoitti:

Äijä luuli, että Jukkis tarkoitti, että pitää olla vaikka kolme konetta mistä ne on lähetetty. Olet niin puupää ettet edes tietä mitä on selaimet. Et kumipää tajunnut, että sulla voi olla vaikka viiskymmentä selainta kerrallaan auki. SIlloinhan sä voit lähettää vaikka kymmenen viestiä melkeinpä yhtäaikaa eri keskusteluihin. Parempi kuin pidät suusi kiinni ettet nyt enää tee itseäsi enemmän tyhmäksi!!!

Ei tarvita kymmentä selainta. Yksi riittää, mutta siinä voi olla useita ikkunoita auki yhtä aikaa. Ja juuri kotikäytössä näin kannataakin tehdä. Eli samalla kun toinen ikkuna lataa sivua, voi toisesta ikkunasta katsella sillä aikaa sisältöä.

• Mercedes for ever

Täyttä roskaa. Vertaahan, esim. Jesse Jameksen ja GF tyylejä, nehän poikkeavat varsin suuresti toisistaan.

Jessen tekstit ovat lyhyitä, nasevia ja yksioikoisia, kun taas GF kirjoittaa yleensä pitkiä ja tarkoin punnittuja juttuja.

Ananalyse muistuttaa ehkä eniten GF:ää, muttei tee kirjoitusvirheitä kuten GF tekee.

Itse olen kirjoittanut täällä jo ennen GF:ää, joten olet minun suhteeni väärässä.

• KyyKYTTÄjä

Jessen tekstit ovat tyypillistä ovimiestasoa.

• Jaakko S
        KyyKYTTÄjä kirjoitti:

Jessen tekstit ovat tyypillistä ovimiestasoa.

kyykytetyksi. Tänään olit viimeksi tosi syvässä "pissi" kyykyssä, kun GF taas hieman oikoili jänösen juttuja.
        Apinoit GF:ää jo nimerkkisikin osoittaa sen.

• KyyKYTTÄjä
        Jaakko S kirjoitti:

kyykytetyksi. Tänään olit viimeksi tosi syvässä "pissi" kyykyssä, kun GF taas hieman oikoili jänösen juttuja.
        Apinoit GF:ää jo nimerkkisikin osoittaa sen.

Vaikka apinoinkin GF-pjua, niin en silti nuole hänen persettään.

• Jaakko S
        KyyKYTTÄjä kirjoitti:

Vaikka apinoinkin GF-pjua, niin en silti nuole hänen persettään.

Juuri apinat nuoleskelevat johtaja apinan persettä. Koska olet apina, niin niin teet juuri sitä, kun matkit GF:ää. Kehitit nimimerkkisikin GF täällä käyttämän sanan puitteissa.

Olen usein GF:n kanssa asioista samaa mieltä, mutta se on KONSENSUSTA, ei nuoleskelua. Voittajan kelkassa on aina parempi olla kuin luusereiden.

• KyyKYTTÄjä
        Jaakko S kirjoitti:

Juuri apinat nuoleskelevat johtaja apinan persettä. Koska olet apina, niin niin teet juuri sitä, kun matkit GF:ää. Kehitit nimimerkkisikin GF täällä käyttämän sanan puitteissa.

Olen usein GF:n kanssa asioista samaa mieltä, mutta se on KONSENSUSTA, ei nuoleskelua. Voittajan kelkassa on aina parempi olla kuin luusereiden.

Netissä ei olla voittajien tai häviäjien kelkassa, netissä ollaan virtuaalihahmoja. Tajustiko, no etäpä tietenkään.

• Jaska

Ananalyse teki viime kirjoituksessa kaksi virhettä... toinen oli yhdys-sana...

Eli valehtelet tollo!!! (Goldfinger)

• Jaska
        Jaakko S kirjoitti:

Milloin vastaat niihin yksiin kysymyksiin tollo???

• Jaakko S
        KyyKYTTÄjä kirjoitti:

Netissä ei olla voittajien tai häviäjien kelkassa, netissä ollaan virtuaalihahmoja. Tajustiko, no etäpä tietenkään.

Oletko sinä virtuaalinen henkiolento? Voi pahus. Alan jo pelätä sinua. Saatat tulla ovien läpi kyläilemään ja tekemään pahojasi.

Minä kun olin vakaasti sitä mieltä, että sinun takanasi on lihaa ja verta oleva tyhmän kankea älykääpiö nörtti, joka luulee pärjävänsä täällä miesten joukossa.

Turpiin on tullut, että tukka on jo pystyssä, mutta suu vielä liplattaa viimeisiä virsiään.

• Jaakko S
        Jaska kirjoitti:

Milloin vastaat niihin yksiin kysymyksiin tollo???

Mitä vittua sä täällä oikein kyselet ja utelet? Pidä huolta vain omista asiostasi. Ei minuakaan sinun olemisesi ja tekemisesi kiinnosta pätkääkään. Miksi vastasin sinulle tai muillekaan pelleille yhtään mitään?

• Jaakko S
        Jaska kirjoitti:

Älä ihmeessä kokonaista kaksi virhettä!!! Toista et edes sanonut. Sinä teet samassa määrässä tekstiä monta kertaa enemmän virheitä.

Yksi tuli jo tässäkin. Kirjoitit "kirjoituksessa", vaikka oikein olisi kirjoituksessaan. Noloa, noloa. Olet täysi pelle. Mölyät täällä muiden virheistä, mutta itse teet niitä aivan riittävästi ja vieläpä enemmin. Noloa!. Kykkyyn, kyykkyyn.

• Jukkis
        Jaakko S kirjoitti:

Oletko sinä virtuaalinen henkiolento? Voi pahus. Alan jo pelätä sinua. Saatat tulla ovien läpi kyläilemään ja tekemään pahojasi.

Minä kun olin vakaasti sitä mieltä, että sinun takanasi on lihaa ja verta oleva tyhmän kankea älykääpiö nörtti, joka luulee pärjävänsä täällä miesten joukossa.

Turpiin on tullut, että tukka on jo pystyssä, mutta suu vielä liplattaa viimeisiä virsiään.

Unohdit vaihtaa tyyliäsi Goldfinger. Taas samoja virheitä. Pärjäväsi... tyypillinen GF-virhe.

Miten on se Mustanmäen torin juttu?

• Jukkis
        Jaakko S kirjoitti:

Mitä vittua sä täällä oikein kyselet ja utelet? Pidä huolta vain omista asiostasi. Ei minuakaan sinun olemisesi ja tekemisesi kiinnosta pätkääkään. Miksi vastasin sinulle tai muillekaan pelleille yhtään mitään?

Mies ei ole edes koskaan nähnyt Tallinnaa.

Kun kerran olette täällä aina huudelleet, että jos jotakin väittää täällä, niin täytyy pystyä myös se todistamaan. Väität, että asut Virossa joten todista se tai ole hiljaa. Äläkä väitä vastaan sillä itse olette siihen malliin huudelleet!!!

• Jukkis
        Jaakko S kirjoitti:

Älä ihmeessä kokonaista kaksi virhettä!!! Toista et edes sanonut. Sinä teet samassa määrässä tekstiä monta kertaa enemmän virheitä.

Yksi tuli jo tässäkin. Kirjoitit "kirjoituksessa", vaikka oikein olisi kirjoituksessaan. Noloa, noloa. Olet täysi pelle. Mölyät täällä muiden virheistä, mutta itse teet niitä aivan riittävästi ja vieläpä enemmin. Noloa!. Kykkyyn, kyykkyyn.

Tässä pikaluvulla poimitut virheet tekstistäsi:

Älä ihmeessä kokonaista kaksi virhettä!!! -Tuota ei tosiaankaan kirjoiteta yhteen pätkään.

enemmin -kirjoitetaan tietenkin enemmän. lapsellinen amatöötitason virhe, joita Goldfingerilläkin esiintyy jatkuvasti.

Kykkyyn - kirjoitetaan tietenkin kyykkyyn. Edelleenkin Goldfingerin virheitä.

• Jaakko S
        Jukkis kirjoitti:

Tässä pikaluvulla poimitut virheet tekstistäsi:

Älä ihmeessä kokonaista kaksi virhettä!!! -Tuota ei tosiaankaan kirjoiteta yhteen pätkään.

enemmin -kirjoitetaan tietenkin enemmän. lapsellinen amatöötitason virhe, joita Goldfingerilläkin esiintyy jatkuvasti.

Kykkyyn - kirjoitetaan tietenkin kyykkyyn. Edelleenkin Goldfingerin virheitä.

Podet pahaa GF traumaa. Onko iso paha GF pannut pojua alta lipan tuttuun ja vakuuttavaan tyyliinsä? Jokainen kirjoittaja on täällä kohta mielestäsi GF.

Sinulle on jäänyt naurettava pilkunviilaus ainoaksi missä koitat päteä. Teet kuitenkin virheitä samaan tahtiin, vieläpä enenmän, joten en sinuna viitsi naurattaa enää meitä tämän enenpää.

Pisteen jälkeen aloitetaan lause ISOLLA kirjaimella. Lause myös aloitetaan ISOLLA kirjaimella. Aivan alkeellisia lapsen tasoisia virheitä, joihin ei GF:kää ole vielä sortunut.

• KyyKYTTÄjä
        Jaakko S kirjoitti:

Podet pahaa GF traumaa. Onko iso paha GF pannut pojua alta lipan tuttuun ja vakuuttavaan tyyliinsä? Jokainen kirjoittaja on täällä kohta mielestäsi GF.

Sinulle on jäänyt naurettava pilkunviilaus ainoaksi missä koitat päteä. Teet kuitenkin virheitä samaan tahtiin, vieläpä enenmän, joten en sinuna viitsi naurattaa enää meitä tämän enenpää.

Pisteen jälkeen aloitetaan lause ISOLLA kirjaimella. Lause myös aloitetaan ISOLLA kirjaimella. Aivan alkeellisia lapsen tasoisia virheitä, joihin ei GF:kää ole vielä sortunut.

On vain ajan kysymys, että GF tajuaa olevansa pahasti nöyryytetty, kerää kamppeensa ja häipyy virtuaalitaivaasta vähin äänin.

• Juuso W
        KyyKYTTÄjä kirjoitti:

On vain ajan kysymys, että GF tajuaa olevansa pahasti nöyryytetty, kerää kamppeensa ja häipyy virtuaalitaivaasta vähin äänin.

Älä poika luule luuta lihaksi. Sinä, eikä kukaan siihen pysty. Yrittäjiä on ollut vaikka millä mitalla, mutta aina on luu löyty syvälle kurkuun. Ajattelehan poju hieman millä eväillä sinä luulet täällä GF:lle pärjääväsi?

Et pärjää GF:lle täällä, etkä saitin ulkopuolella. Ei voi kuin nauraa paskaista naurua noille haaveillesi. GF kyykyttää sinua aivan tahtonsa mukaan. GF on nöyryyttänyt sua jo niin pahoin, että ihmettelen miksi vielä kehtaat luuhata täällä.

Marssihan poju peilin eteen ja avaa suuri suusi. Mitä siellä näetkään? Luu törröttää jo nyt kurkussasi.

• Jukkis
        Juuso W kirjoitti:

Älä poika luule luuta lihaksi. Sinä, eikä kukaan siihen pysty. Yrittäjiä on ollut vaikka millä mitalla, mutta aina on luu löyty syvälle kurkuun. Ajattelehan poju hieman millä eväillä sinä luulet täällä GF:lle pärjääväsi?

Et pärjää GF:lle täällä, etkä saitin ulkopuolella. Ei voi kuin nauraa paskaista naurua noille haaveillesi. GF kyykyttää sinua aivan tahtonsa mukaan. GF on nöyryyttänyt sua jo niin pahoin, että ihmettelen miksi vielä kehtaat luuhata täällä.

Marssihan poju peilin eteen ja avaa suuri suusi. Mitä siellä näetkään? Luu törröttää jo nyt kurkussasi.

Ylistät aina Goldfingeriä, mutta mitä olet itse loppujenlopuksi? Onko sinusta itsestä mieheksi voittamaan väittelyitä täällä? Onko sinulla meriittejä väittelyistä? Mitä olet itse voittanut täällä?

Se ei tee sinusta suurta, että ylistät täällä Goldfingeriä. Et ole sen suurempi kuin muutkaan täällä. Vasta sitten kun itse osallistut johonkin väittelyyn ja OMILLA tiedoillasi annat viisaita kommentteja ja päihität vastustajia, niin sinut rankataan ylöspäin tällä palstalla. Sitä ennen sinun on aivan turha ketään kyykytellä täällä.

• Benji
        Jaakko S kirjoitti:

"Noloa!. Kykkyyn, kyykkyyn. "

Opettele edes välimerkkien oikea käyttö.

• Gregory
        Jukkis kirjoitti:

Ylistät aina Goldfingeriä, mutta mitä olet itse loppujenlopuksi? Onko sinusta itsestä mieheksi voittamaan väittelyitä täällä? Onko sinulla meriittejä väittelyistä? Mitä olet itse voittanut täällä?

Se ei tee sinusta suurta, että ylistät täällä Goldfingeriä. Et ole sen suurempi kuin muutkaan täällä. Vasta sitten kun itse osallistut johonkin väittelyyn ja OMILLA tiedoillasi annat viisaita kommentteja ja päihität vastustajia, niin sinut rankataan ylöspäin tällä palstalla. Sitä ennen sinun on aivan turha ketään kyykytellä täällä.

Puhut asiaa. Tässä yksi mietelause kaikkien ja ennenkaikkea Gf:n hännystelijöiden luettavaksi.

"Toista vähättelemällä ei itse suurene yhtään."

• Cesar
        Jaska kirjoitti:

Jaskaaaaa puhut paskaaaaaa.

• Kallonkutistaja

Tässä vaiheessa kannattaa huomata, että Juuso ei esittänyt epäilyksiä saati otsikkonsa ilmaisemaa johtopäätöstä. Juuso esitti pelkkiä kysymyksiä. Silti monet joutuivat heti puolustuskannalle. Juuso esitti kysymyksiä, joihin kukaan ei vielä ole kunnolla osannut vastata. (Minullekin käy usein näin, että esitän kysymyksiä, joihin ei viisainakaan pidetyt henkilöt osaa vastata.)

Juuson esittämien kysymysten lisäksi on iso kasa ratkaisevan mielenkiintoisia kysymyksiä näiden po nimimerkkien tiimoilta.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      61
      4834
    2. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      22
      3657
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      22
      3320
    4. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      76
      2232
    5. Ei siinä kauan

Menisi jos olisimme kahden
      Ikävä
      24
      1879
    6. Tekeekö hän

Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.
      Ikävä
      27
      1551
    7. Laine voitti oikeudessa

Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?
      Savonlinna
      40
      1492
    8. Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa

kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois
      Maailman menoa
      311
      1384
    9. Puistotyöntekijät

Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      13
      1380
    10. Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?

Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?
      Ikävä
      32
      1269
    Aihe