Viime yönä näin sekavaa unta. Tapahtumat oli outoja ja muutama jäi mieleen.
Olin mieheni kanssa tulossa jostakin ja piipahdin kauppaan. Kun tulin kaupasta autoa ja miestä ei näy missään. Paikalliset kylän kollit sitten soittamaan mulle suutaan, että "Maikki joutui sitten repunkantajaksi". Mulla oli siis reppu selässä. Pojat jatkoi vielä, että varohan hurjastelijoita ja vinkkasi lauman suuntaan, missä oli kylän tyttöjä ja poikia. Varoitus koski myös miestäni vaikkei paikalla ollutkaan.
Soitin miehelleni ja kysyin, missä on. Oli jossakin kaukana biljardia pelaamassa. Mieheni piti ilmoittaa, missä kotiavain on että pääsen kotiin, mutta eipä koskaan ilmoittanut.
Kävelin kotiinpäin ja maisemat oli niin erinäköisiä, että loppujen lopuksi en edes osannut kotiimme.
Mitähän nämä tarkoittavat? Kiitos!
Hylättynä
Sickone
1
112
Vastaukset
- ellu
sitä että sinulla on asioita jotka painanvat mieltäsi alitajunassa ja jota et ole vielä jostakin syystä selvittänyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16012256
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454600Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1353653Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392758Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3631611Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021516Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461