Artisti ;

TpTpTp

Joka on tehnyt parhaan levytyksen jostakin ihanasta joululaulusta,niin esittäjä ja kappale on,,,,

10

547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rita

Sillanpään Jari ja Marjorie - Jouluyön rauha.
      Korisevan Arjan tulkinta kappaleesta - Sydämeeni joulun teen ,on riipaisevan upea.Myös Jari on esittänyt sen jossain konsertissa,mulla on se nauhalla,se on kertakaikkisen ihana.Muutenkin tuo kappale on mielestäni upeimpia suomalaisia joululauluja.

• Tapani Kansa: Sylvian joululaulu
        Matti ja Teppo: Konstan joululaulu
        Vesa-Matti loiri: Sydämeeni joulun teen

• Saapas

Mauno Kuusisto: Sylvian joululaulu (tuo lapsuuteni mummolan joulun mieleen).
      Janne Tulkki: Valkea maa ja Kukurin joulu.
      Jari Sillanpää: Sydämeeni joulun teet.

• Inkeri

Olen kuullut Jarin esittävän jossain television jouluohjelmassa Kassu Halosen "Sydämeeni joulun teen", mutta sitä ei kyllä ole ainakaan kummallakaan Jarin joululevyistä. En ole kuullut, että hän olisi sitä levyttänyt, mutta valista Saapas, jos tiedät paremmin.

Jari on esittänyt joulukonserteissaan myös aivan ihanan Carola Häggkvistin "Himlen i min famn", mutta sitäkään ei valitettavasti löydy levyltä.

Ihanin joululaulu on minusta Adolphe Adamin "Oi jouluyö", mieluiten Jarin esittämänä, mutta melkein kuka tahansa muukin kelpaa, melodia on niin upea. Hienoja joululauluja on paljon muitakin, esimerkiksi alussa mainittu Halosen laulu Vesa-Matti Loirin esittämänä.

• Kari fani

Kari Tapion JOULUNTARINA cdllä on aivan upeita lauluja upeaäänisen laulajan esittämänä.

• Kikka

Tapani Kansalla on paljon kauniita joululaulu tulkintoja. En osaa nimetä yhtä, mutta toivoisin ,että hän levyttäisi joskus " Tuikkikaa oi jouluntähtöset" . Tapsa lauloi sen viimetalvena uskomattoman kauniisti joulukonsertissaan.

Juice Leskisen "Sika" on sitten taas ihan erityylinen joululaulu, mutta onhan siinäkin se oma viehätyksensä. Siinä on huumoria :)

• Rhanna

Arja Koriseva: Varpunen jouluaamuna (upea sovitus!) ja Konstan joululaulu

Eija Kantola: Enkelikello

• marrastyttö 65

Joel Hallikaisen Joulurauha
      Joel Hallikaisen Enkelkellot
      Joel Hallikaisen Loista, loista mun tähtönen

Jari Sillanpää Saavun taas
      Jari Sillanpää Lapsuusjoulut
      Jari Sillanpää Bella Notte

• hiiri

joel hallikaisen loista loista mun tähtönen
        janne tulkin tähtitaivaan tuhat kynttilää
        sit janne tulkin muutki joululaulut on aivan ihania.. :)

• Saapas
        hiiri kirjoitti:

joel hallikaisen loista loista mun tähtönen
        janne tulkin tähtitaivaan tuhat kynttilää
        sit janne tulkin muutki joululaulut on aivan ihania.. :)

Oikein! Todella kaikki Janne Tulkin esittämät joululaulut ovat upeita kappaleita!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6654
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4512
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3218
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3017
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1586
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1574
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1523
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1379
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1313
    Aihe