Joka on tehnyt parhaan levytyksen jostakin ihanasta joululaulusta,niin esittäjä ja kappale on,,,,
Artisti ;
10
547
Vastaukset
- rita
Sillanpään Jari ja Marjorie - Jouluyön rauha.
Korisevan Arjan tulkinta kappaleesta - Sydämeeni joulun teen ,on riipaisevan upea.Myös Jari on esittänyt sen jossain konsertissa,mulla on se nauhalla,se on kertakaikkisen ihana.Muutenkin tuo kappale on mielestäni upeimpia suomalaisia joululauluja.Tapani Kansa: Sylvian joululaulu
Matti ja Teppo: Konstan joululaulu
Vesa-Matti loiri: Sydämeeni joulun teen
- Saapas
Mauno Kuusisto: Sylvian joululaulu (tuo lapsuuteni mummolan joulun mieleen).
Janne Tulkki: Valkea maa ja Kukurin joulu.
Jari Sillanpää: Sydämeeni joulun teet.- Inkeri
Olen kuullut Jarin esittävän jossain television jouluohjelmassa Kassu Halosen "Sydämeeni joulun teen", mutta sitä ei kyllä ole ainakaan kummallakaan Jarin joululevyistä. En ole kuullut, että hän olisi sitä levyttänyt, mutta valista Saapas, jos tiedät paremmin.
Jari on esittänyt joulukonserteissaan myös aivan ihanan Carola Häggkvistin "Himlen i min famn", mutta sitäkään ei valitettavasti löydy levyltä.
Ihanin joululaulu on minusta Adolphe Adamin "Oi jouluyö", mieluiten Jarin esittämänä, mutta melkein kuka tahansa muukin kelpaa, melodia on niin upea. Hienoja joululauluja on paljon muitakin, esimerkiksi alussa mainittu Halosen laulu Vesa-Matti Loirin esittämänä.
- Kari fani
Kari Tapion JOULUNTARINA cdllä on aivan upeita lauluja upeaäänisen laulajan esittämänä.
- Kikka
Tapani Kansalla on paljon kauniita joululaulu tulkintoja. En osaa nimetä yhtä, mutta toivoisin ,että hän levyttäisi joskus " Tuikkikaa oi jouluntähtöset" . Tapsa lauloi sen viimetalvena uskomattoman kauniisti joulukonsertissaan.
Juice Leskisen "Sika" on sitten taas ihan erityylinen joululaulu, mutta onhan siinäkin se oma viehätyksensä. Siinä on huumoria :)- Rhanna
Arja Koriseva: Varpunen jouluaamuna (upea sovitus!) ja Konstan joululaulu
Eija Kantola: Enkelikello
- marrastyttö 65
Joel Hallikaisen Joulurauha
Joel Hallikaisen Enkelkellot
Joel Hallikaisen Loista, loista mun tähtönen
Jari Sillanpää Saavun taas
Jari Sillanpää Lapsuusjoulut
Jari Sillanpää Bella Notte- hiiri
joel hallikaisen loista loista mun tähtönen
janne tulkin tähtitaivaan tuhat kynttilää
sit janne tulkin muutki joululaulut on aivan ihania.. :) - Saapas
hiiri kirjoitti:
joel hallikaisen loista loista mun tähtönen
janne tulkin tähtitaivaan tuhat kynttilää
sit janne tulkin muutki joululaulut on aivan ihania.. :)Oikein! Todella kaikki Janne Tulkin esittämät joululaulut ovat upeita kappaleita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706654
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283218- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271586- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401523- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471313