Mitä joululahjaksi?

tonttutyttö

Heips!
Anteeksi vain, tämänkaltainen keskustelu oli kyllä jo aloitettu, mutta kysyisin vielä ihan erikseen: mitä voisin ITSE tehdä joululahjaksi? Kaikki hulluimmatkin ideat otetaan vastaan! Kaipaan jotakin neutraalia myös, lahjoja joita voi antaa työkavereille yms. ihmisille joita ei kuitenkaan kovin hyvin tunne. Esim. lasinaluset ja pannulappu huovutettavasta langasta kuulostivat hyvältä! Laitetaanhan kaikki tänne ideoita niin voidaan taas jouluna ilahduttaa ystäviämme! :)

9

1177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lahjoja

Itse toteutettavia joululahjoja..

*koristele kynttilöitä, askartelukaupasta saa varta vasten tähän tarkoitettuja vahalevyjä joista leikataan sopivan muotoisia paloja ja painetaan kynttilöihin kiinni.

*Tee itse tuikkua varten lyhty. Lasiseen pikkupurkkiin (vauvanruokapurkit hyviä) maalaat kuvia tai raitoja tms, jolloin liekin heijastavat nämä kuvat alustaan.

*Pussukka kahvinsuodatinpusseille. Esim. sydämen muotoinen jossa alaosa (kolmion muotoinen) kaksinkertaista kangasta, väliin sitten ne suodatinpussit. Lenkun kun laittaa niin saa kaapinoven sisäpuolelle kiinni näppärästi.

• ohje

Tuohon sydämenmuotoiseen kahvinsuodatinpussiin löytyy ohje Suuri käsityö -lehdestä numerosta 11-12/2003, jos joku haluaa tehdä sellaisen valmiin ohjeen mukaan.

• tämän linkin takana
      • heh

Varmaan siellä ideoita on, mut eihän tonne pääse kuin sisäpiiriläiset xD

• ja kolmella viestillä
        heh kirjoitti:

Sisäpiiriä ei ole. On vain foorumille rekkautuminen ja sen toimintaan osallistuminen. Tietenkin jos ei halua ideoita itse jakaa niin se on sisäpiiriä :)

• yksi muiden puolesta
        heh kirjoitti:

Keskusteluun jossa käyttäjä ilmeisesti on tullut foorumillle tämän palstan propagandan värittämin uskomuksin
        http://www.ihanitse.com/viewtopic.php?t=5554

• heh
        ja kolmella viestillä kirjoitti:

Sisäpiiriä ei ole. On vain foorumille rekkautuminen ja sen toimintaan osallistuminen. Tietenkin jos ei halua ideoita itse jakaa niin se on sisäpiiriä :)

hee...

• nerni
        yksi muiden puolesta kirjoitti:

Keskusteluun jossa käyttäjä ilmeisesti on tullut foorumillle tämän palstan propagandan värittämin uskomuksin
        http://www.ihanitse.com/viewtopic.php?t=5554

En minä ainakaan saanu samanlaista kuvaa kuin sinä. Ulkolaisista (=ulkomaalaisista) sivuista se minun mielestäni puhui.

• Tulppaanipuu

ompelen ystävilleni joululahjaksi ihan tavallisia kauppakasseja jostain hyvästä kankaasta. Olen huomannut, että varsinkin ruokakauppojen rikkinäisiä muovikasseja kertyy turhan paljon nurkkiin. Jos tällaisen peruskassin ompelee esim. jostain ohuehkosta tuulipukukankaasta, se menee pieneen tilaan käsilaukkuun. Kivoja laukkuja tulee markiisi-, verhoilu- ja ihan tavallisista puuvillakankaistakin. Kassiin voi sitten annettaessa laittaa jotain pientä kivaa sisälle, karkkia, saunavihdan tms.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe