moi!
mäkin aattelin pitää halloween-pippalot ja muuten on hommat kunnossa mut aattelin kysästä olisko jollain hyviä boolivinkkejä? boolin tulee alkoholia et jotain sellasia mihin alkoholi passaa...
jotain testattua ja toimivaa?
kiitos etukäteen :)
ja hauskaa halloweenia!!
boolivinkkejä?
5
731
Vastaukset
- gfdg
JUU! aattelin myös pitää pippalot ja oon boolivinkkejä ettinyt. itse päädyin tälläseen:
0,5 litraa vodkaa
1 plo green cattiä
2 litraa spriteä tms.
päälle limettiä ja jääpaloja.
googleen kirjoittamalla "boolit" löytyy paljon vinkkejä. löysin mm. myrkynvihreän boolin mikä sopii täydellisesti halloweeniin.- t.i.i.n.u.s.k.a
kiitos vinkistä! täytyy käydä googlessa vilkaisemassa... :)
- tinija
öö..tee käsi jääpaloja niin,että täytä kumihanska veella,solmi se ja laita pakkaseen. sit ku se on valmis ja booli kans,niin laita se vaan sinne ja siellä sitten käsi liluu boolissa.xD
- t.i.i.n.u.s.k.a
kiitos vinkistä :)
- Nimetön
pullo vodkaa 2 lusikkaa jää paloja puolukkaa limettiä lemonii ja sitruunaa mehu ei ole pakollinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv302385Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
- 271389
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025