uusi kävijä täälä.

magmateam

moi. Mitä kuuluu?
Mitä pokemon pelejä omistatte?
Muistakaa: minä en ole mssapostijen kirjoittajia kuten eräät. vai mit'?
Joten minä en lähetä massapostia, en edes osaa lähettää niitä.
No oliko tänään kouls kivaa?
oletko katsonut pokemon jaksoja?
minä katon.

11

701

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mekulius

Saphiren,LEAF/fireredin.

• mewnine

mekulius niin vähän luulin että sinulla on enemmänkin.no jaa mulla on red, blue, yellow, silver, gold, ruby, saphire, emerald, ja laef green. ;)

• mekulius
        mewnine kirjoitti:

mekulius niin vähän luulin että sinulla on enemmänkin.no jaa mulla on red, blue, yellow, silver, gold, ruby, saphire, emerald, ja laef green. ;)

On kinulla vielä dash,colosseum blue ,green.

• pl05

Tänne tulee koko ajan uusia kävijöitä... Milloin tämä loppuu? Täällä oli ennen peljon rauhallisempaa kun täällä keskustelivat minä, t.o.a, landon, vakkarit (no kyllä heistä vähän riitoja on tullut), Fenriz ja onewingedangel1 (toistaiseksi molemmat ovat olleet poissa jo kauan, mutta chatissahan nuo ovat koko ajan).

Ja mielummin... lopettakaa tuollaiset "Olen uusi kävijä"-keskustelut, missä kysytään, että ketä inhoat palstalla eniten ja muita outoja kysymyksiä. Meitä ei edes kiinnosta uudet kävijät. Voisitte tehdä vaikka yhden keskustelun, mihin uudet kävijät ilmoittautuvat, jos kerran haluavat keskustella. Piste FI!!

PS: Lopettakaa floodaus...

• magmateam

minä en floodaile. ja mä en voi olla homo!
        koska olen tytsi ja ansaitsen kavereita!
        joten älä syytä muita, ja en mä sille voi mitään että tänne tulee uusia käviöitä, minä en voi sille mitään!

• Kuka olet!! Tuo en ole minä! Ja äläkä yritä esittää minua! Minä en edes kiroile!

• pl05 (se oikea)

En tarkoita sellain pahalla, mutta ei se haittaa NIIN paljon, että hermostuisin. Onhan se ihan hyvä kun tänne tulee uusia kävijöitä, kun kaikki vanhat lähtevät pois.

• magmateam

en tietenkään esitä sua. ja olen ihiminen, ihan elävä ihinen.

• absol

kun tänne tulee lisää porukkaa.
      No mulle kuuluu ihan hyvää. x)
      Omistan tietsikalla Crystalin, Leaf Greenin ja Sapphiren(muunneltu) ja Game cubella on Colosseum.
      Uskon ettet kirjoita massapostia, vaikka en edes tiedä mitä se on. O_o
      En ollu tänään koulussa. Mulla on syysloma. xP
      Olen katsonut pokémon jaksoja, mutta joskus en ehdi katsomaan ja nyt se on taas menny tauolle.

• magmateam

nii on se kivaa kun tulee lisää porukkaa vanhojen tiloille.
        No mä omistan kaikki pelit.
        mulla oli tänään koulu.
        mä olen katsonut. en vaan nähnyt sitä jaksoa joka tuli keskiviikolla.

• Kimmo63

Ihan hyvää kuuluu. Omistan LeafGreenin ja Sapphire. Koulus oli ihan "normaalia". Oon kattonu alkuperäset jyrää en oo kattonu paljoo noita hoenin jaksoja sillon kun ne indigo liigan jaksot niin pokemon "villitys" oli menny nii lopetin kattomisen jon´ku 70 jakson jälkeen nyt harmitttaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe