Rantakylä

entrantky

Onkos rantakylä muuttunut entistä pahemmaksi?mun aikaan siellä vaan viina virtasi ja jonkun verran keikkaa tehtiin.luulisi että pimeän viinan myynti ei enää lyö leiville että onko tullu huumeet tilalle?
80 luvulla asunut.

3

1642

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asustelija

Rantakylässä niinkuin joka paikassa myydään huumeita. Humeita myydään nykyisin joka paikassa. Onhan se rantakylä hieman rauhattompaa seutua kuin muut kaupunginosat. Mutta minusta rantakylä on hyvä paikka asua eikä siellä ole mitenkään paljoa erinlaista kuin muuallakaan.

• titti

Rantakylä on aika iso alue...vähän riippuu missä siellä asuu.
      En tällä hetkellä itse asu siellä, mutta haaveena on joskus päästä takaisin.
      Ja sille hyvälle seudulle!

• asukas

Itse muutin Joensuusun -95 ja silloin oli sama mistä vaan muualta saan asunnon, kunhan se EI ole Rantakylästä....Nyt olemme mieheni kanssa auneet Rantakylässä jo 6 vuotta, emmekä parempaa asuinaluetta tiedä (siis omassa osakkeessa)...Eriasia tietenkin, jos asuu tuolla "slummialueella"...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      60
      14678
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      23
      2379
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      265
      2331
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      123
      1659
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      127
      1433
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      341
      1344
    7. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1173
    8. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      12
      1035
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      73
      906
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      99
      813
    Aihe