Ihanainen!

nappisilmä

En tiedä mikä ihme muhun menee kun olen sun seurassa tai jos edes näen sut.. Se tunne on niin käsittämätön: tuntuu kuin olisi risteyksessä jossa väärät ja oikeat tunteet kohtaavat. Mun tekisi niin mieli olla sulle läheisempi ja ystävällisempi, mutta pelkään että silloin astun polulle josta ei ole paluuta entiseen, pelkään että näet sisimpääni. En usko, että koskaan tulee mahdollisuutta tai tilaisuutta kertoa sulle todellisista tunteistani, tai siihen ei vaan pokka riitä, mutta mä sydämestäni toivon että näet silmistäni miten jumalattoman paljon susta tykkään! Kun katson sua ja en voi silti tunteistani kertoa tai niitä edes näyttää niin tuntuu kun kurkkua kuristettaisiin. Mutta minä rakastan sinua, voinhan sen kertoa sinulle silmilläni ja tänne kirjoittaa sen sanoiksi. Helpottakoon se tuskaani edes hieman...

24

3511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • male

Se taitaa olla aika vaikee juttu kertoa näissä et kumpaa sukupuolta jengi kaipailee.

• sinisilmä7

Tunnen tismalleen samoin ja toivon toisen osapuolen tuntevan näin myös... Ihanaa joka tapauksessa tuntea palavaa halua ja kaipausta toista kohtaan joka kerta kun törmäillään, uskomatonta ja samalla täysin järjetöntä-

• tuskaless

Mäkin viestitän sulle silmilläni;oih rakkaani toivottavasti mikään ei muutu välillämme.Tämä ihana sanattomuus,ja silti voimme katseistamme lukea ikuisen rakkauden.Tunteiden palo ei tarvitse sanoja,kunhan jaksamme luoda katseita toisiimme.Mikään ei saa koskaan tulla katseittemme tielle.Oih rakkaani,syön sinua silmilläni.Katso tarkkaan,ehkä joskus näet kostuneet silmäni,sillä haluan viestittää sinulle kuinka minuun kosketat,kun emme voi näyttää tätä suurta tunteittemme määrää ja laatua.Oih rakkaani ,tulen ensi yönä uneesi katselemaan sinua.

• Ajattelisipa se mies minust...

Nuo kaikki kauniit sanat haluaisin kuulla sen ihanaisen ihastukseni suusta, koska suhteemme juuri vastaavankaltainen, erikoinen suhde, jonka ei voi kuvitella johtavan mihinkään vakavaan. Suudelleet olemme ja hän yöpynyt luonani, hitaita tanssittu jne. Mutta ei auta kuin toivoa että taas tapaan hänet, ainoan miehen, jota voin kaivata ja ikävöidä niin, että tyynyliina kostuu joka ilta kyynelistä...

• kaivataan

ootko sä mies vai nainen?
      Kenelle viestisi on?

• pariisitar

Kuulostaa mieheltä, koska sanoi "IhaNAINEN", tämä vain oma tilanteeseeni sopiva tulkinta...

• joka kirjotti
        pariisitar kirjoitti:

Kuulostaa mieheltä, koska sanoi "IhaNAINEN", tämä vain oma tilanteeseeni sopiva tulkinta...

Miehet ei kirjota noin.

• eri mieltä
        joka kirjotti kirjoitti:

Miehet ei kirjota noin.

Mikseivät miehet voisi kirjoittaa noin (tai ainakin ajatella...)?!

• eräs nappisilmä

aika suloinen kirjoitus..mut ilmoita edes suuntaa et mis se sun nappisilmäs on..

• Sylissäsi...

Taas kun katsoin sinua tänään, ajattelin että voisin olla sinulle todellakin läheisempi, jos vain antaisit minun olla...Tahtoisin niin syliisi ja koskettaa sinua, mutta pelkään tulevani taas loukatuksi. Olimmehan jonkin aikaa sitten paljon läheisempiä, mutta en tiedä mitä tapahtui. Annat niin ristiriitaisia merkkejä, huomaan, että katselet minua, mutta sitten taas loukkaat sanoillasi, ihan kuin haluaisit ajaa minua kauemmas.
      Tämä tuntuu toisinaan kestämättömältä ja joskus toivon, ettei meidän tarvitsisi olla tekemisissä, että olisi edes mahdollisuus unohtaa, mutta kun en sinua näe, ikävoin ja ajattelen sinua valtavasti.

• kauniista sanoista

Todella kaunista lukea kauniita ajatuksia kauniisti kirjoitettuna.Ihanaa.Varmasti joku onnellinen tuli kauniista kirjoituksesta entistä onnellisemmaksi.Kiitos vielä kauniista sanoista.Ihanaa päättää päivä kauniisiin ajatuksiin ja painua pehkuihin.Hyvää yötä te kaikki ihanat.Ihanaa kun löytyy vielä kauniisti kirjoittavaia ja ajattelevia ihmisiä.Joku on onnellinen kun noin ihanasti ajateltu.Ihanaa.

• kuizmane

Ajattelit siis päättää päiväsi? Älä ihmeessä!!
        No hohhoh...

• mutta sulla on
        kuizmane kirjoitti:

Ajattelit siis päättää päiväsi? Älä ihmeessä!!
        No hohhoh...

Lukilukihäiriö.

• -nöpönenä-

Olen nähnyt tunteen silmissäsi ja kuullut sen äänessäsi. Ja ymmärrän sun pelkosi hyvin, koska itselleni kävisi varmaan samalla lailla. Se on kuin hajoamaisillaan oleva pato. Padon rei'istä ja väleistä tihkuu jo vettä, ja yksi pieni tönäisy saisi sen murtumaan ja vesi vyöryisi sen jälkeen valtoimenaan. Mutta usko todella, viestisi on tullut perille.

• -partanaama-

Okei, selvä on. Viesti on siis perillä, mutta missä se
        tönäisy viipyy?

Onko taktiikkasi porailla pikkuhiljaa lisää reikiä, vai
        hiivitkö alta pois kaikessa hiljaisuudessa?

Mitä pyrit ihana nöpönenäinen kultaseni?

• -nöpönenä-
        -partanaama- kirjoitti:

Okei, selvä on. Viesti on siis perillä, mutta missä se
        tönäisy viipyy?

Onko taktiikkasi porailla pikkuhiljaa lisää reikiä, vai
        hiivitkö alta pois kaikessa hiljaisuudessa?

Mitä pyrit ihana nöpönenäinen kultaseni?

jos olisit oikea partanaama, tietäisit että taidan olla pakotettu vain toivomaan että pato kestää. Onneksi kosken vesi yltyy kuohuksi asti vain harvakseltaan. Ehtii siinä välissä aina paikkailla syntyneet reiät...

• -partanaama-
        -nöpönenä- kirjoitti:

jos olisit oikea partanaama, tietäisit että taidan olla pakotettu vain toivomaan että pato kestää. Onneksi kosken vesi yltyy kuohuksi asti vain harvakseltaan. Ehtii siinä välissä aina paikkailla syntyneet reiät...

kun en tiedä.. Tuo tyyli muuten tuntuu sopivan sille oikealle
        nöpönenälle. Et siis halua sen betonin murtuvan. Minun mielestä
        se olisi ihan tarpeellista, siis vähissä erin. Se varmaan piristäsi
        alajuoksun ruusua, kun se pian tyystin kuihtuu!

No joopa joo! ;) Tiedän hänen tilanteestaan loppujen lopuksi
        niin vähän. Ehkä pitäisi ymmärtää enemmän, mutta...

• -nöpönenä-
        -partanaama- kirjoitti:

kun en tiedä.. Tuo tyyli muuten tuntuu sopivan sille oikealle
        nöpönenälle. Et siis halua sen betonin murtuvan. Minun mielestä
        se olisi ihan tarpeellista, siis vähissä erin. Se varmaan piristäsi
        alajuoksun ruusua, kun se pian tyystin kuihtuu!

No joopa joo! ;) Tiedän hänen tilanteestaan loppujen lopuksi
        niin vähän. Ehkä pitäisi ymmärtää enemmän, mutta...

sitten tiedät hänen tilanteestaan?

• -partanaama-
        -nöpönenä- kirjoitti:

sitten tiedät hänen tilanteestaan?

Juttu on aika ristiriitainen. Tai ehkä itse ajattelen
        sen liian vaikeasti. Ajattelen, että jos hän ei tunne samalla
        tavoin kuin minä, niin hän ei halua katkaista orastavaa
        ystävyyssuhdetta ja käsittelee juttua sen vuoksi silkkihansikkain.
        Siinä on tietenkin hyvät ja huonot puolensa..

Ja mitä voin taas päätellä hänen olemuksestaan, niin luulen
        että hän tosiaan tuntee, kuten minä.

Olipa miten oli, niin aika kai näyttää...

• mimmi
        -partanaama- kirjoitti:

Juttu on aika ristiriitainen. Tai ehkä itse ajattelen
        sen liian vaikeasti. Ajattelen, että jos hän ei tunne samalla
        tavoin kuin minä, niin hän ei halua katkaista orastavaa
        ystävyyssuhdetta ja käsittelee juttua sen vuoksi silkkihansikkain.
        Siinä on tietenkin hyvät ja huonot puolensa..

Ja mitä voin taas päätellä hänen olemuksestaan, niin luulen
        että hän tosiaan tuntee, kuten minä.

Olipa miten oli, niin aika kai näyttää...

Höh, sulla mitään partaa oo..mä en ainaskaan tykkää parroista, inhoan niitä..oma asias kuitenki jos sellanen sulta löytyy :D
        Kyllä mä kerran vähän ihastuin yhteen nappisilmäiseen partanaamaan, jonka nimi oli Heikki..se kattelikin mua niinku joku nallekarhu, vaikka oli hoikka nuorimies... tuli niin lähelleki, hyvä kun ei suuhun lentänyt :DD mikäköhän siinä on, että nuoretmiehet niin muhun ihastuu ;D
        Voisin kertoa monista sellaisista, mutta en nyt kehtaa, voi eräs söpöstys suuttua..

Mutta kunpa voisit kertoa sen minulle suoraan.. Voisin jumittua katsomaan silmiäsi loppuelämäksi, niin ihanat ne ovat..

• tuskin sua

uskallan enää katsoa. Luet minua kuin avointa kirjaa,heh.
        No jatketaan silmäpeliä?

• vihreät silmät

mikä repii, kun kertoa ei voi.minkä takia pitää riuduttaa toista/itsesäsi? Tee nyt jotain niin ei tarvitse katua sillä voi pian päivä koittaa, että hänet joku toinen nappaa. Minä hölmö odotin oikeaa hetkeä ja menetin pelini.

• tapaus

et voi kertoa, mutta toivot minun lukevan silmistäsi palavan rakkautesi minua kohtaan.
      Kultaseni, miksi et voi minulle avautua?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      30
      2861
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2671
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      29
      2377
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1503
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      29
      1199
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1193
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    Aihe