Kuuluisia rapuihmisiä

Jousileijona

.. on mm. Osamabin Laden ja rakas presidenttimme Bush toisella puolen... Eläköön ravut ja maailman rauha!

22

2818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dementiako iski

      huumehörhö jimi hendrix oli jousimies ja jim morrison myös. arnold schwartzenegger on taas leijona. eiköhän yksi terminaattori pidä osaman ja bushin aisoissa.

      "I'll be back" .... eikä se ikinä tullut? Mihin se jäi? Isotteliko se vain??

      • Jousileijona

        Clinton on myös leijona... Tämä mies kuuluu suosikkeihini!


    • .......

      Osama Bin laden ei ole rapu vaan kalat. Syntynyt maaliskuussa.

      Muita rapuja on Nelson Mandela, Dalai Lama, Martti Ahtisaari mm.

      Sen sijaan Bush on rapu mutta nousevaltamerkiltään leijona.

      Tiesitkö että jousimiehiä ovat mm. Augusto Pinochet, Joseph Stalin.

      • jousileijona

        Hmm. Leijonan ja ravun yhdistelmä lienee aika vaikea...


    • rapuakka

      Tämä on mielenkiintoista, että tänne rapujen palstalle tulee yllättävän paljon negatiivisia keskustelunaloituksia, joissa käydään moittimaan rapua tavalla tai toisella. Ei tulisi mieleeni mennä jousimiehen tai oinaan palstalle vartavasten heitä panettelemaan, vaikka en merkkien edustajien kanssa aina toimeen tulekaan.

      Eikö olisi rakentavaa muodostaa keskustelunavaus edes jotenkin kypsästi ja keskustelua herättävästi?

      Tällainen panettelu ei toimisi esim. skorpionin palstalla. He antavat tulla takaisin ja osaavat kehua omaa merkkiään oikein hienosti ja hyvällä itsetunnolla. Nielemmekö me ravut todellakin kaiken kiltisti?

      • rapuakka II

        Olen huomannut saman! Siis sen, että rapuja, varsinkin miespuolisia, moititaan jos minkälaisiksi luusereiksi ja että ravut ovat niin kamalia luonteeltaan.

        En tunnista itseäni näistä parjaavista kirjoituksista ja ehkä on niin, ettei tuollaisista kannata kauheasti hernettä nenuunsa ottaa.

        Oinaat, leijonat ja jousimiehet ovat kyllä kovin arvostelunhaluisia, eivätkä mielellään näe malkaa omassa silmässään. Tuli-merkkisiä taitaa vaivata jonkin moinen itsekeskeisyys ja he ovat huonoja häviäjiä.

        Sen tiedän että rapu on johtava merkki ja itse en jaksa turhia jorinoita kuunnella. Suuttuessani pidän tiettyyn rajaan asti turpani kiinni, mutta sitten kun suutun, lentävät oinaat, leijonat ja jousimiehet kuin leppäkeihäät ja PITKÄLLE!


      • oinatar
        rapuakka II kirjoitti:

        Olen huomannut saman! Siis sen, että rapuja, varsinkin miespuolisia, moititaan jos minkälaisiksi luusereiksi ja että ravut ovat niin kamalia luonteeltaan.

        En tunnista itseäni näistä parjaavista kirjoituksista ja ehkä on niin, ettei tuollaisista kannata kauheasti hernettä nenuunsa ottaa.

        Oinaat, leijonat ja jousimiehet ovat kyllä kovin arvostelunhaluisia, eivätkä mielellään näe malkaa omassa silmässään. Tuli-merkkisiä taitaa vaivata jonkin moinen itsekeskeisyys ja he ovat huonoja häviäjiä.

        Sen tiedän että rapu on johtava merkki ja itse en jaksa turhia jorinoita kuunnella. Suuttuessani pidän tiettyyn rajaan asti turpani kiinni, mutta sitten kun suutun, lentävät oinaat, leijonat ja jousimiehet kuin leppäkeihäät ja PITKÄLLE!

        Olen huomannut saman. Monet tykkäävät provosoida ja jotkut "kostavat" huonot kokemukset parjaamalla jotain merkkiä. Se on hassua =)
        Oinas palstalla on samanlaista, en viitsi edes lähteä väittelemään, jokainen saa olla sitä mieltä kuin haluaa =)
        Itse pidän rapuihmisistä kovasti enkä pidä heitä nynnyinä luusereina. Ravuissa on hiljaista voimaa. Se ettei auo päätään aina ei tarkoita että olisi heikko. Tunnen useita rapuihmisiä ja heitä saattaisi ensitapaamisella luulla hiljaisiksi ja ujoiksi mutta kun oppii tuntemaan niin sieltä löytyy sisältä vahvuutta ja rohkeutta. Ravut eivät tykkää mahtailla, silti tiukassa tilanteessa todellinen voima löytyy sen herkkyyden takaa.


      • rapuakka II
        oinatar kirjoitti:

        Olen huomannut saman. Monet tykkäävät provosoida ja jotkut "kostavat" huonot kokemukset parjaamalla jotain merkkiä. Se on hassua =)
        Oinas palstalla on samanlaista, en viitsi edes lähteä väittelemään, jokainen saa olla sitä mieltä kuin haluaa =)
        Itse pidän rapuihmisistä kovasti enkä pidä heitä nynnyinä luusereina. Ravuissa on hiljaista voimaa. Se ettei auo päätään aina ei tarkoita että olisi heikko. Tunnen useita rapuihmisiä ja heitä saattaisi ensitapaamisella luulla hiljaisiksi ja ujoiksi mutta kun oppii tuntemaan niin sieltä löytyy sisältä vahvuutta ja rohkeutta. Ravut eivät tykkää mahtailla, silti tiukassa tilanteessa todellinen voima löytyy sen herkkyyden takaa.

        Hei oinatar

        kiva kuulla, että fiksujakin oinaita löytyy. Toiset huomioon ottavien ihmisten kanssa on mukava keskustella ja silloin keskustelut eivät mene yhden aatteen julistamiseksi.

        Mukavaa syksyä!


      • Joo-joo...

        Eiköhän itsensä kehuminen johdu huonosta itsetunnosta eikä hyvästä.
        Skorpioonit kehuvat itseään. Oon huomannut elävässäkin elämässä, että skorpioonit ovat koko ajan varuillaan, koska pelkäävät paljastuvansa. Heillä siis on huono itsetunto, vaikka enemmänkin uskon, että sekään ei ole merkistä kiinni.


      • höh

        on tullut kuuneltua rapuihmisten panettelua ihan tarpeeksi
        kai teille joskus saa sen kertoa, näin se on helppoa, kun voi kirjoittaa nimettömänä


      • oinatar
        rapuakka II kirjoitti:

        Hei oinatar

        kiva kuulla, että fiksujakin oinaita löytyy. Toiset huomioon ottavien ihmisten kanssa on mukava keskustella ja silloin keskustelut eivät mene yhden aatteen julistamiseksi.

        Mukavaa syksyä!

        No, jaa, fiksujako... =)
        Ei mutta tosissaan, ei kaikki oinaatkaan ole täysin pässeja =) Jokaisesta merkistä löytyy kaikenlaisia ihmisiä.

        Ihanaa syksyä sinulle myös =)


      • rapuakka
        oinatar kirjoitti:

        No, jaa, fiksujako... =)
        Ei mutta tosissaan, ei kaikki oinaatkaan ole täysin pässeja =) Jokaisesta merkistä löytyy kaikenlaisia ihmisiä.

        Ihanaa syksyä sinulle myös =)

        Niin, olen luullut olevani tyypillinen rapu, kun olen kantanut huonoa omaatuntoa tuosta Oinas-heitostani tähän päivään asti. Nyt tuli pakottava tarve pahoitella "hyökkäystäni" etenkin Sinua vastaan Oinatar. Anteeksi.

        Vähänpä minä sitten rapua tunnen vaikka itse sellainen olenkin...


      • oinatar
        rapuakka kirjoitti:

        Niin, olen luullut olevani tyypillinen rapu, kun olen kantanut huonoa omaatuntoa tuosta Oinas-heitostani tähän päivään asti. Nyt tuli pakottava tarve pahoitella "hyökkäystäni" etenkin Sinua vastaan Oinatar. Anteeksi.

        Vähänpä minä sitten rapua tunnen vaikka itse sellainen olenkin...

        Ei mitään! Kaikki ok =) Älä huoli! Minulla on kovapää joka ei edes tajua jos joku loukkaa minua, en ainakaan aina =)

        Mukavaa syksynjatkoa!


      • myös rapu
        höh kirjoitti:

        on tullut kuuneltua rapuihmisten panettelua ihan tarpeeksi
        kai teille joskus saa sen kertoa, näin se on helppoa, kun voi kirjoittaa nimettömänä

        Herätkää! Elämme 2000-lukua. Eikö geenit ja ympäristö vaikuta yhtään? Mutta tietenkin turha tässä on ketään lähteä moittimaan kun kuitenkaan se ei mitään auta. Elätkää houreaisanne.


      • vaatimattomasti
        rapuakka II kirjoitti:

        Olen huomannut saman! Siis sen, että rapuja, varsinkin miespuolisia, moititaan jos minkälaisiksi luusereiksi ja että ravut ovat niin kamalia luonteeltaan.

        En tunnista itseäni näistä parjaavista kirjoituksista ja ehkä on niin, ettei tuollaisista kannata kauheasti hernettä nenuunsa ottaa.

        Oinaat, leijonat ja jousimiehet ovat kyllä kovin arvostelunhaluisia, eivätkä mielellään näe malkaa omassa silmässään. Tuli-merkkisiä taitaa vaivata jonkin moinen itsekeskeisyys ja he ovat huonoja häviäjiä.

        Sen tiedän että rapu on johtava merkki ja itse en jaksa turhia jorinoita kuunnella. Suuttuessani pidän tiettyyn rajaan asti turpani kiinni, mutta sitten kun suutun, lentävät oinaat, leijonat ja jousimiehet kuin leppäkeihäät ja PITKÄLLE!

        Niin lentävät tämänkin tytön kädestä moiset....


      • hannina
        oinatar kirjoitti:

        Ei mitään! Kaikki ok =) Älä huoli! Minulla on kovapää joka ei edes tajua jos joku loukkaa minua, en ainakaan aina =)

        Mukavaa syksynjatkoa!

        Täälä kyllä huomataan,jos minua loukataan ja takasin tulee.Vaikka pää on paksu minullakin.


      • hannina
        rapuakka II kirjoitti:

        Olen huomannut saman! Siis sen, että rapuja, varsinkin miespuolisia, moititaan jos minkälaisiksi luusereiksi ja että ravut ovat niin kamalia luonteeltaan.

        En tunnista itseäni näistä parjaavista kirjoituksista ja ehkä on niin, ettei tuollaisista kannata kauheasti hernettä nenuunsa ottaa.

        Oinaat, leijonat ja jousimiehet ovat kyllä kovin arvostelunhaluisia, eivätkä mielellään näe malkaa omassa silmässään. Tuli-merkkisiä taitaa vaivata jonkin moinen itsekeskeisyys ja he ovat huonoja häviäjiä.

        Sen tiedän että rapu on johtava merkki ja itse en jaksa turhia jorinoita kuunnella. Suuttuessani pidän tiettyyn rajaan asti turpani kiinni, mutta sitten kun suutun, lentävät oinaat, leijonat ja jousimiehet kuin leppäkeihäät ja PITKÄLLE!

        Niin se on ei sitä omia heikkoja puoliaan huomaa kukaan.Paremmin kuin leijona rapu tai oinaskaan.Sen sinäkin selvästi ilmaiset.


      • rapulai
        oinatar kirjoitti:

        Olen huomannut saman. Monet tykkäävät provosoida ja jotkut "kostavat" huonot kokemukset parjaamalla jotain merkkiä. Se on hassua =)
        Oinas palstalla on samanlaista, en viitsi edes lähteä väittelemään, jokainen saa olla sitä mieltä kuin haluaa =)
        Itse pidän rapuihmisistä kovasti enkä pidä heitä nynnyinä luusereina. Ravuissa on hiljaista voimaa. Se ettei auo päätään aina ei tarkoita että olisi heikko. Tunnen useita rapuihmisiä ja heitä saattaisi ensitapaamisella luulla hiljaisiksi ja ujoiksi mutta kun oppii tuntemaan niin sieltä löytyy sisältä vahvuutta ja rohkeutta. Ravut eivät tykkää mahtailla, silti tiukassa tilanteessa todellinen voima löytyy sen herkkyyden takaa.

        Hassua minusta on, että haukutaan kuinka kaikki tietyn merkin edustajat on huumorintajuttomia, kamalia, kovia haukkumaan selän takana ja niin edelleen. Eikö todella tällasten kirjoittaja huomaa tekevänsä itse paraikaa samaa?


      • oinatar
        rapulai kirjoitti:

        Hassua minusta on, että haukutaan kuinka kaikki tietyn merkin edustajat on huumorintajuttomia, kamalia, kovia haukkumaan selän takana ja niin edelleen. Eikö todella tällasten kirjoittaja huomaa tekevänsä itse paraikaa samaa?

        Niinpä =) Toisesta korvasta ulos vaan...


    • Nimetön

      osama bin laden on kala,Bush on kaksonen...

    • Vesimiesaika ja rapu

      Rapu ihmisiå: Matti Nykänen, Tom Cruise.

      Jos selaatte menestyvien ihmisten syntymäajankohtia, huomaatte heidän olevan syntyneitä joulukuussa, tammikuussa, toukokuussa, lokakuussa.

      Tämä on hieno palsta pohtia rapun olemusta.

      Rapu symboloi kotia ja silti se on aliarvostettu. Vesimiehen teknoaika ei ole kovin mukava ravulle. Nykyajan sosiologiset ongelmat ovat vakava asia tältä kannalta.

      Esitän omat subjektiiviset pohdintani.
      Sen sijaan afrikassa löytyy kuuluisia rapuihmisiä enemmän. Lännessä vauhti, nokkeluus, julmuus, raha ovat etiikka ja moraalia korkeammalla. Kehityismaissa kodilla on yhä tärkä sija.

      Vesimiehen, naisten, lasten ja teknologian aikana, toivon kodin merkityksen kasvavan taas. Ehkä kaikilla on tarpeeksi perustarvikkeita ja vastuu maapallosta on yhteinen. Maapallo on kodimme.

      Ehkäpä nyky avaruus ja ufo aikana Maitreya onkin rapu?

      Toisaalta julma ilma-tuli elementtien yliote pyörittää yhteiskuntaa.
      Itse vain kaipaan rakkautta, lempeyttä niin paljon!

      Rapuolemusta kosmisista syistä tullaan kääntämään nurin. Hänen on siten jaettava rakkautensa globaalisesti esim, tukemalla jousimies ym. rauha-armeijaa, rakastamalla, antamalla anteeksi ja olemalla uhri joka selviytyy.
      Rainbow gathering, rainbow family edustaa uutta rauhakautta. Ja lisää tulee.

      • vesimiesaika ja rapu

        julma ilma-tuli elementti on sitä, kun kaikilla on kiire, perhe on hujan hajan. Ilma-tuli pyörittää yhteiskuntaa on sitä, että kun tulee työkkäriin saa lisäaikaa ja
        silti kaupat toimivat.

        Henkilökohtainen kokemukseni ilma-tuli elementtien yliotteesta on: henkilö onnellisesti pitelee kukkaa kun tulee mies ja vie sitä markkinoille ja muuttuu kilpailevaksi pomoksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      421
      2934
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2246
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      340
      1911
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1883
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1727
    6. 158
      1202
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1197
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1130
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1042
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      917
    Aihe