MUN "HYVÄÄ" TUURII...

epäonnistunut

EI voi olla totta!
oon siis kypsyttän akvaa nyt 5 viikkoo ja tänää kävin hakees ensimmäiset kalat(miekkapyrstöt).
Mulla on 325 litarnen akva,ja se on ollut ihan ehjä.
Tähän asti.
OLin laittan miekkapy´rstöt akvaa ja ihastellou niiy sinnnoin tunnin.sit yht'äkkii sielt tuleekii vettä oikein kunnol pohjast.
Nyt on katastrofi saatu korjattuu,akva lojuu tyhjil-
lää(pohja rikki),lattial lojuu siellä täällä vesiläikkkii,hiekka on ämpäris,kivet ym.muut koristeet toises,kasvit ja kalt on myös ämpäreis.
Kellä on kokemusta vastaavast tilanteest?
kirjottaisitko mulle, tää on kauheeta.
kaikkien näitten viikkojen työ valu hukkaa,enkä tiiä mitä nyt pitäis kalaparoille tehä ku ne on tuol ämpäris.
ei tekis kiel mennä ostaa uuttakaa KALLIST akvaa!
Eli saman kokeneita,kirjottakaa,ja ne jotka osais antaa hyvii neuvoi ja vinkkei ni ne on HYVIN tervetulleita.
Mutta pää-asia on,mitä tekisin kalaraukoille?
Vastailkaa,kiitos

4

540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • patu

Akvaario tyhjäksi, kuivaksi ja rikkinäiset lasit sekä silikonit uusiksi!

Ei siinä sen kummempaa...

Korvaako koti vakuutuksesi ko. akvaarion vesivahinkoja???

Mä sain ainakin uuden parketin!

• epäonnistunut

juu,ainut vaa ettei onneks tullu mitää suurempii vahinkoi ku ehittii kamunkaa tyhjentää akvaa ku tajuttii et se vuotaa.
        mut ottaako kalakaupat kaloja takasin?

• Vaari-o
        epäonnistunut kirjoitti:

juu,ainut vaa ettei onneks tullu mitää suurempii vahinkoi ku ehittii kamunkaa tyhjentää akvaa ku tajuttii et se vuotaa.
        mut ottaako kalakaupat kaloja takasin?

Siitä jo saa tietää liikkeen ammatti taitoa kun henkitoreissas selität tapahtuneesta...

• sama juttu mulla.
        Vaari-o kirjoitti:

Siitä jo saa tietää liikkeen ammatti taitoa kun henkitoreissas selität tapahtuneesta...

niin viet se4n takas liikkeeseen.se on valmistus virhe ja sun pitäis saada uus akvaario saman tien mukaas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      490
      5383
    2. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      103
      4356
    3. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      405
      2169
    4. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      27
      1900
    5. Minun on vaikea ymmärtää

Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut
      Ikävä
      40
      1360
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      151
      1081
    7. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      55
      992
    8. Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies

Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N
      Suomalaiset julkkikset
      9
      981
    9. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      70
      935
    10. Teennäinen ihminen?

Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen
      Sinkut
      132
      928
    Aihe