EI voi olla totta!
oon siis kypsyttän akvaa nyt 5 viikkoo ja tänää kävin hakees ensimmäiset kalat(miekkapyrstöt).
Mulla on 325 litarnen akva,ja se on ollut ihan ehjä.
Tähän asti.
OLin laittan miekkapy´rstöt akvaa ja ihastellou niiy sinnnoin tunnin.sit yht'äkkii sielt tuleekii vettä oikein kunnol pohjast.
Nyt on katastrofi saatu korjattuu,akva lojuu tyhjil-
lää(pohja rikki),lattial lojuu siellä täällä vesiläikkkii,hiekka on ämpäris,kivet ym.muut koristeet toises,kasvit ja kalt on myös ämpäreis.
Kellä on kokemusta vastaavast tilanteest?
kirjottaisitko mulle, tää on kauheeta.
kaikkien näitten viikkojen työ valu hukkaa,enkä tiiä mitä nyt pitäis kalaparoille tehä ku ne on tuol ämpäris.
ei tekis kiel mennä ostaa uuttakaa KALLIST akvaa!
Eli saman kokeneita,kirjottakaa,ja ne jotka osais antaa hyvii neuvoi ja vinkkei ni ne on HYVIN tervetulleita.
Mutta pää-asia on,mitä tekisin kalaraukoille?
Vastailkaa,kiitos
MUN "HYVÄÄ" TUURII...
4
551
Vastaukset
- patu
Akvaario tyhjäksi, kuivaksi ja rikkinäiset lasit sekä silikonit uusiksi!
Ei siinä sen kummempaa...
Korvaako koti vakuutuksesi ko. akvaarion vesivahinkoja???
Mä sain ainakin uuden parketin!- epäonnistunut
juu,ainut vaa ettei onneks tullu mitää suurempii vahinkoi ku ehittii kamunkaa tyhjentää akvaa ku tajuttii et se vuotaa.
mut ottaako kalakaupat kaloja takasin? - Vaari-o
epäonnistunut kirjoitti:
juu,ainut vaa ettei onneks tullu mitää suurempii vahinkoi ku ehittii kamunkaa tyhjentää akvaa ku tajuttii et se vuotaa.
mut ottaako kalakaupat kaloja takasin?Siitä jo saa tietää liikkeen ammatti taitoa kun henkitoreissas selität tapahtuneesta...
- sama juttu mulla.
Vaari-o kirjoitti:
Siitä jo saa tietää liikkeen ammatti taitoa kun henkitoreissas selität tapahtuneesta...
niin viet se4n takas liikkeeseen.se on valmistus virhe ja sun pitäis saada uus akvaario saman tien mukaas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4052432- 581711
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?1771535Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi2831252- 87990
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal67989Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-123988Varkaita kuhmossa
Miksi kuhmolaiset ei tee mitään varkaille ja huumehörhöille, teloittaa pitäisi kaikki.33963Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks12916K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali8876