mielellään naimisissa olevan miehen kanssa.
En välitä sitoutumisesta. Mistä löytyisi?
Haluaisin pelkän seksisuhteen
6
2598
Vastaukset
- Tikku-Ukko
Tämä varmaan siksi, että uskot etteivät naimisissaolevat ripustaudu niin helpolla kun vapaat. Olenko oikeassa?
Nyt kun olen päässyt lopulta yli kaatuneesta suhteesta, en tosiaan minäkään hirveästi uuteen suhteeseen hingu. Seksi kuitenkin toisinaan maistuisi minullekin.
Missäpäin vaikutat? Miten saa yhteyttä? - randy rockhard
Minäkin oon niin pimpsan tarpeessa kun akka ei anna. Miten voin elää ilman seksiä parisuhteessa.
- Duck
Kerrankin ehta neito tällä palstalla.
Hmm. Pitäisköhän vastata?
Nimimerkillä.
Tiedät kyllä kuka
ja osoitteella
Supermail@man_whit_the_dick.org - varattu
[email protected] tässä voi olla etsimäsi maisa
- Perfectmatch
...ja uskon että sopisi myös Sinulle.
Meilaa pian [email protected] - Mies 30
Itse olen aivovammainen. Kun olin saanut vamman niin seksi lppui kuin seinää vaikka ala pää toimii ihan yhtähyvin kuin ennenkin. Oli irto suhteita ja erilaisia suhteita josta olisi voinut tulla jotain pitkällä tähtäimellä.
Nykyisin ei sitten onnistu vaikka tekee mitä.
Joten jos pk seudulta löytyisi nainen jota kiinnostaisi irto suhde olisin sopiva uhri :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151730Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3041352Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 132984
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
- 77897