Olen lukenut varustelekan VSR 10 Pro Sniperin arvostelut ja minun mielestä ne ovat päin peetä. Olen sitä mieltä että keveys kuuluisi puolelle ja en tarvitse varmistin juuri olenkaan ja enkä kantohihnaa.
Sanokaa omat mielipiteenne tästä kyseisestä aseesta. KIITOS!
Maruin pulttilukolliset tarkkuuskiväärit
4
638
Vastaukset
- erdfg0iedgerddhmfg hdd
Joo maruin vsr:t ovat todella hyviä aseita.Ne kun kestävät m120 jousen lähes suoraan.Täytyy vain ostaa sylinteri:55€ ja jousenohjain:22€ ja sitten tietty se jousi:jtn 20€.Eli halvaksi tulee tuon aseen viritys m120 tasolle.Aseen huonoin puoli on sen tarkkuus joka ei ole samaa tasoa kuin aps sarjalaisissa.Tämäkin korjaantuu ostamalla trk-piipun hintaaa löytyy ikävät 80€.
- .....
keveyshän on maku-asia ja sitten riippu täysin pelaajasta tarvitseeko kantohihnaa vai ei.
- Jep Jep
Pojjaat ei o varmaa ampunu koskaa oikeilla aseilla.. Ette ole tainneet huomata et raskas ase on tarkempi ja vakaampi ampua..
- azukihh
kyllähään vesuriin voi laittaa painoja tukkiin ja todella moni on niin tehnytkin onglema hoituu siten. eikä mee kun 5 min
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770