Mä haluisin olla yhtä suosittu ja hauska kun mun bestis. Musta tuntuu et käyttäydyn ihan tyhmästi muitten seurassa. Ja mun bestis nauraa kaikkien muitten kaa enkä mahdu juttuun mukaan, koska en ite oo yhtään vitsikäs, kai. Miten vois tulla vähän hauskemmaks? Vai onks siihen keinoja? Mua vaan harmittaa, et muut ei haluu olla mun kaa, koska en osaa naurattaa ketään.
~Ysillä~
Kaveri on hauskempi kun mä... :(
4
341
Vastaukset
- sohvaperuna
Juttu on kuules niin, että sitä joko syntyy huumorimiehinä tai sitten ei. Sitä ei voi oppia. Toki voit koittaa olla rennompi ja olla ottamatta asioita niin tosissaan, mut se on vain wannabe-hauska. Olet vain oma itsesi, älä yritä mitään niin kyl se luonnostaan tulee. Jos yrität kovasti olla hauska/suosittu, se ei johda mihinkään muuhun ku ärsyttäviin katseisiin ja takaskommentteihin. Jutut yleensä tuppaavat olemaan tyhmiä, tylsiä ja väkinäisiä jos yrittää liikaa.
- taas minä
On toki huumorintajua, nauran mukana ja sillees, mut hauska en oo. Mut kiitti kumminkin.
- ...
Juu. Oon kyllä kateellinen :(
- h<rhr<hahhra
Minä olin ala asteella huuliveikko mutta heti kun muutin kaupunkiin niin mun hauskuus alkoi kadota, johtui siitä että kaikki yrittivät olla sillain että toi tyyppi on pelkkä kusipää, en naura sen jutuille, sen takia en oo enään hauska...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708