Mitä lahjaksi rakkaalle isälle? Kaikki ideat ovat erittäin tervetulleita.
Vastaukset 7
- kannustusta isille
Tampereella ainakin myydään KYLLÄ ISÄ OSAA t-paitoja
Kyttälänkadulla Cafe et Cojussa ja mukavan näkösiä mukejakin oli siellä samalla tekstillä myynnissä:)- positiivinen, hauska ja käy...
Kyllä isä osa T-paidan ja mukin löysin myös Vesilahdesta Kiehelän Lahjakamarista.
- sannna
Mitä noi Kyllä isä osaa-mukit ja t-paidat maksaa Tampereelle Kyttälänkadulla Cafe et Cojussa? Oisko jollain tietoo.. Ai nii..kiitos loistavasta isänpäivän lahjavinkistä... =)
- kävin jo
sannna kirjoitti:
Mitä noi Kyllä isä osaa-mukit ja t-paidat maksaa Tampereelle Kyttälänkadulla Cafe et Cojussa? Oisko jollain tietoo.. Ai nii..kiitos loistavasta isänpäivän lahjavinkistä... =)
maksoi 19€ ja mukit oli jotain 7€ :), lasten koot oli vähän halvempia, en oo varma, ehkä 18€
- kovin kallis lahja
kävin jo kirjoitti:
maksoi 19€ ja mukit oli jotain 7€ :), lasten koot oli vähän halvempia, en oo varma, ehkä 18€
Eipä ollut kovin kallista. Kiitos tiedosta.
- positiivinen, hauska ja käy...
Vesilahdesta Kiehelän Lahjakamarista.
www.lahjakamari.net - joujou
lähetän isälle vähäsen rahaa vankilaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1601532Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1371206Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 46695
- 52690
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568