Nyt kyllä huomasin niin mielenkiintoisen telkkariohjelman, että linkkiä jo hyvissä ajoin ;-)
Yö Rakelin kanssa:
7. Jakso 11.12 klo 22.30
Rakel ja näyttelijä Ville Haapasalo tutustuvat Pietarin yöelämään.
Milloinkahan lie onkaan kuvattu ja missä paikoissa ovat käyneet?? Joku mainospätkä siitä oli näkynyt ja ilmeisesti Repinillä olivat ainakin matkanneet paikan päälle.
Ville ja Rakel Pietarissa
4
1279
Vastaukset
- katja.jkl
- ArthurDent
saiskohan ne paikat tietoon etukäteen. Voitas käydä tarkistamassa ja sanoa sitten jälkeenpäin että "olinhan siellä minäkin". No big deal!
- katja.jkl
ArthurDent kirjoitti:
saiskohan ne paikat tietoon etukäteen. Voitas käydä tarkistamassa ja sanoa sitten jälkeenpäin että "olinhan siellä minäkin". No big deal!
ja vielä Villen tyyliin kämpän hankintaan Pietarista. Sittenhän ei meilläkään enää käyntirajoituksia oliskaan (Sivulla 2, Viinikoreista sänky)
http://www.apu.fi/ihmiset/article122291-1.html
Muutenkin ihan hyvä juttu, paitsi tuo perheen ajan vietto pelkässä hotellissa oli vähän outoo...
- Ressu
Kuka se Rakel on. Heti ajattelin, että Rakel Wihuri. Mutta ei tietenkään. Eikös se Rakel ole jo palvelutalossa. Vai jo mullan alla? Ei kai vielä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117