MINNA
ÄÄNESTÄ SOITTAMALLA
Soita numeroon 0700 715 07
ÄÄNESTÄ TEKSTIVIESTILLÄ
Lähetä 7 numeroon 17106 ja äänesi on rekisteröity.
Miten äänestät minnaa
5
789
Vastaukset
- enää voi
lähettää postikorttia??
Ankeeta! - senkin kiero!
Toi voi olal TImon numero!
- kannata äänestää
Minna on vinkunut nyt niin paljon ulos talosta jotta pääsisi näkemään lapsensa niin tottakai sitten olisi paljon parempi äänestää Timo ulos ja jättää Minna kärsimään taloon koska hän on pistänyt katsojat kärsimään jo 8-9 viikkoa. Vaikka Minna ei olisi kertaakaan äänestyksissä mukana tämän jälkeen siitä ei ole haittaa koska tuskimpa Big Brother sitä voittajaa valitsee vaan yleisö. Tässä vaiheessa voimme sitten olla äänestämättä Minnaa voittajaksi.
Eli äänet Timolle koska sitäkään ei jaksa katsoa ja haluatteko muka tuhlata rahojanne ja tehdä palveluksen ämmälle (Minnalle) joka meitä on jo piinannut kuukausi tolkulla. Itse sanon että annetaan Minnalle pari viikkoa vielä lisää kärsimystä. En pistä rahojani äänestykseen.Jos ei Minna muka lähde tällä viikolla kunnon äänivyöryllä,mikä jo nyt on aika selväks tullut,syön hattuni niin kuin kroisos pennonen=).
Mutta totta on että enemmän draama kyllä olis jos Timo lähtis.Nyt on joka kerta äänestetty ulos se joka aiheuttais vähä säpinää ja tunne kuohuja talossa(ehkä hannaa lukuun ottamatta).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560