minäkin olen monta vuotta ollut rakastunut kaksosmieheen,rakastuin ens silmäyksellä,hän oli varattu mutta jostain järjettömistä syistä ajauduimme suhteeseeen jota kesti monta vuotta.meillä oli intohimoisia tapaamisia ja saatoimme puhua puhelimessa tuntikausia.Olen itse myös kaksonen ja kiinalaisessa kissa.Nyt olen huomannut että vaikka suhde loppui 3 vuotta sitten, olen alkanut ajattelemaan häntä uudestaan vaikka häivyin itse takavasemmelle tavattuani nykyisen mieheni.Luulen etten tule koskaan unohtamaan häntä mutta mitenköhän on hänen laitansa? kirjoittakaa jos löytyy kokemuksia "tämmöisestä".
huom.kaksosmiehet
lupaus
2
793
Vastaukset
- nasir
me kaksoset olemme hiukan häilyväisiä.Todennäköisesti kaverisi on jo sinut unohtanut.
Mikään suhde missä on ollut intohimoa ja rakkautta
ei unohdu koskaan!
Muistan kaikki Elämäni naiset kai hautaan asti.
Ihmisen muisti on siitä ovela suojeleva että vaikka suhde olis loppunut kuinka myskyisästi
siitä jää se kaunis puoli mieleen,ainakin minulla on käynyt näin elämän varrella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173946
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842439Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231067- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42882Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73841- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800