minäkin olen monta vuotta ollut rakastunut kaksosmieheen,rakastuin ens silmäyksellä,hän oli varattu mutta jostain järjettömistä syistä ajauduimme suhteeseeen jota kesti monta vuotta.meillä oli intohimoisia tapaamisia ja saatoimme puhua puhelimessa tuntikausia.Olen itse myös kaksonen ja kiinalaisessa kissa.Nyt olen huomannut että vaikka suhde loppui 3 vuotta sitten, olen alkanut ajattelemaan häntä uudestaan vaikka häivyin itse takavasemmelle tavattuani nykyisen mieheni.Luulen etten tule koskaan unohtamaan häntä mutta mitenköhän on hänen laitansa? kirjoittakaa jos löytyy kokemuksia "tämmöisestä".
huom.kaksosmiehet
lupaus
2
828
Vastaukset
- nasir
me kaksoset olemme hiukan häilyväisiä.Todennäköisesti kaverisi on jo sinut unohtanut.
Mikään suhde missä on ollut intohimoa ja rakkautta
ei unohdu koskaan!
Muistan kaikki Elämäni naiset kai hautaan asti.
Ihmisen muisti on siitä ovela suojeleva että vaikka suhde olis loppunut kuinka myskyisästi
siitä jää se kaunis puoli mieleen,ainakin minulla on käynyt näin elämän varrella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701439
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3291042- 43885
- 39729
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html156720- 47671
- 52561
- 116558
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521