Tuo meidän juttu venyi niin, ettei sitä voinut enää edes jatkaa, tila tuli täyteen, minulle ilmoitettiin. On ollut kiva rupatella...taidat olla melkoinen yökyöpeli;-) tunnen erään toisenkin. Vielä tuohon mitä kirjoitit...ei todellakaan olisi hauskaa vääntää joka asiasta, joten totean taas, ettei häntä ollut minulle tarkoitettu, mutta joku merkitys sillä kai oli, että hän ilmestyi elämääni, mikä sitten lieneekin. Ja vielä, kuten aiemmin kirjoitin, niin olen tavallaan jo mennyt elämässä eteenpäin, tämä keskustelu nyt on vähän takapakkia tässä jutussa, mutta ehkä tarpeellinen. Olemme molemmat varattuja, joten siinäpä kai yksi iso syy. Tulevaisuudessa puhun hänen kanssaan, jos tilaisuus tulee, mutta muuten hylkään tämän aiheen näin aktiivisesti, ajatuksiahan voi olla ja niitä onkin vaikka miten päin olis. Kala on taipuvainen unelmointiin ja mitäs pahaa siinä on, kun ei päästä liian pitkälle:-)Voi hyvin!
T: P
Krrsh
5
579
Vastaukset
- arvaamaton...
Joo, nukkuminen on hukkaan heitettyä aikaa sanoi hyttynen katulampulle ja tuntui kuin tuo lyhty olisi myöntymisen merkiksi hieman taipunut pimenevässä yössä.
Se mikä tulee, tulee varmasti. Sitä mitä ei ole tarkoitettu.. noh, sitä nyt vaan ei ole tarkoitettu. Nuo jutut vievät aikaa, tiedän. Suurin palkinto on sitten joskus mielen ja sydämen selkiintyminen - tai kenties kadotetut sydämet löytävät toisensa. Ehdottomasti järkevä juttutuokio on paikallaan kun on sen aika. Kannattaa tällöin olla avoin mutta ei missään mielessä "marttyrimainen" tai henkisesti heikko - jos ymmärrät, mitä tarkoitan. On inhottavaa, jos tärkeisiin asioihin sekoitetaan tunteet mukaan ; )
Rehellisyyttä hän joka tapauksessa tulee arvostamaan. Ja sitten vielä; jollet tiedä mitä haluat, älä ehdota juttutuokiota.
Toivon, että saat mitä haluat.
Mår bra också.- tulla
mahdollisuus juttutuokioon ehdottamattakin, kun tapaamme luuultavammin eräissä juhlissa. En usko aloittavani keskustelua, tai seuraan ainakin tilannetta tarkkaan kannattaako sitä edes aloittaa. Jotainhan voi jutustella ja siitähän jo aistii onko hänellä mitään mielenkiintoa jutella enempiä. Jos ei, niin sittenhän vastaus on selvä, jos kyllä niin en ajatellutkaan alkaa marttyyriksi enkä tivata mitään vastauksia. Aika näyttää, eikä siinä mitään, jos mitään ihmeempää ei selviäkään. Kauniit muistot jää kuitenkin tästä henkisestä yhteydestä, joka joskus vallitsi. Tämä kyseinen tähtimerkki on kuitenkin minulle tärkeä, siinä määrin paljon sitä merkkiä löytyy lähes jokaisesta läheisestä ihmisestäni. Turvallisuutta tuo ja vakautta minulle. Äitini on kuukauris, joten lapsuus tekee kai osansa;-)Hyvää talvea!
- tuli
tulla kirjoitti:
mahdollisuus juttutuokioon ehdottamattakin, kun tapaamme luuultavammin eräissä juhlissa. En usko aloittavani keskustelua, tai seuraan ainakin tilannetta tarkkaan kannattaako sitä edes aloittaa. Jotainhan voi jutustella ja siitähän jo aistii onko hänellä mitään mielenkiintoa jutella enempiä. Jos ei, niin sittenhän vastaus on selvä, jos kyllä niin en ajatellutkaan alkaa marttyyriksi enkä tivata mitään vastauksia. Aika näyttää, eikä siinä mitään, jos mitään ihmeempää ei selviäkään. Kauniit muistot jää kuitenkin tästä henkisestä yhteydestä, joka joskus vallitsi. Tämä kyseinen tähtimerkki on kuitenkin minulle tärkeä, siinä määrin paljon sitä merkkiä löytyy lähes jokaisesta läheisestä ihmisestäni. Turvallisuutta tuo ja vakautta minulle. Äitini on kuukauris, joten lapsuus tekee kai osansa;-)Hyvää talvea!
ennenkuin osasin aavistaakaan. Kohtalo on todella arvaamaton...hän otti yhteyttä tuossa viikonlopun aikana. Täysin odottamatonta ja yllättävää. Näin se voi mennä joskus, mutta nyt ainakin tiedän, että jotain meidän välillämme oli ja on ilmeisesti yhä. No olen onnellinen siitä, etten ollut ihan väärässä ja vaikka en usko tämän jutun johtavan mihinkään suurempaan, ystävyyskin on jo kiva juttu. Hidas kauris on parempi kuin ei kaurista laisinkaan;-)
T: Piscesleoaquarius - HMMMM...
tuli kirjoitti:
ennenkuin osasin aavistaakaan. Kohtalo on todella arvaamaton...hän otti yhteyttä tuossa viikonlopun aikana. Täysin odottamatonta ja yllättävää. Näin se voi mennä joskus, mutta nyt ainakin tiedän, että jotain meidän välillämme oli ja on ilmeisesti yhä. No olen onnellinen siitä, etten ollut ihan väärässä ja vaikka en usko tämän jutun johtavan mihinkään suurempaan, ystävyyskin on jo kiva juttu. Hidas kauris on parempi kuin ei kaurista laisinkaan;-)
T: PiscesleoaquariusOn kaksi vaihtoehtoa.
Tämä haluaa säpinää tai
tämä haluaa vain sinua.
Joka tapauksessa hän ei kaipaa sinusta
pelkkää ystävää. Sinä tiedät sen. Hän tietää sen. Jopa minä tiedän sen.
Mä povaisin teille mielenkiintoisia ja hektisiä aikoja..; ) joten pidähän pää kylmänä ja sydän lämpimänä!
-Krrsh- - takia
HMMMM... kirjoitti:
On kaksi vaihtoehtoa.
Tämä haluaa säpinää tai
tämä haluaa vain sinua.
Joka tapauksessa hän ei kaipaa sinusta
pelkkää ystävää. Sinä tiedät sen. Hän tietää sen. Jopa minä tiedän sen.
Mä povaisin teille mielenkiintoisia ja hektisiä aikoja..; ) joten pidähän pää kylmänä ja sydän lämpimänä!
-Krrsh-yritänkin ajatella häntä vain ystävänä. Itsensäsuojelemisesta tässä on kysymys, kuten varmaan ymmärsitkin. Kun tiedät koko stoorin, tai luulen, että voit suurinpiirtein hahmottaa, en usko että kumpikaan oikein tietää mitä haluaa. Tuo yhteydenotto tuli niin puskasta kuin vain tulla voi, että ihmettelen taas näitä sattuman sanelemia juttuja. Itse alan yhtäkkiä keskustella täällä aiheesta ja sitten tämä...hmmm tosiaan. Luulin olevani jo kuivilla ja menossa kohti tukevampaa maata, mutta mutta nousuvesi kai yllätti;-) Katselen tulevaisuutta avoimin mielin, mutta tiedän, että tämä voi taas muuttua miten päin vain. Yritän olla leijailematta, mutta kuten sanottua unelmoinnilta ei voi välttyä. Silti elän arjessa arjen ehdoilla. Kiitos kannustuksesta K!
P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613984- 593980
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552682Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211859Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261