..., jonka olet kuullut ja mitä muistoja tähän kappaleeseen liittyy?
Itse toivon, että joku kaunis päivä joku soittaa minulle Josh Grobanin "When You Say You Love Me"...
Mikä on kaunein rakkauslaulu
163
73977
Vastaukset
- Loistava.polku
Tää on kyllä klisee.... mutta minusta kaunis on Chydeniuksen "Sinua, sinua rakastan". Se on siksikin tärkeä, että se tuntuu sisältävän muutakin kuin pelkän miehen ja naisen välisen rakkauden - esimerkiksi rakkauden omaan lapseen.
- Angiina
Jos nyt tarkoitat sitä Chydeniuksen laulua, jossa pimeys painaa yhden höntin silmille seppeleen, ettei enää voi nähdä sitä toista hönttiä, niin... en voi sille mitään, mutta tuo kohta alkaa minua aina naurattaa. Ajattelin jo kauan sitten ensimmäisiä kertoja biisin kuultuani, että on siinä kanssa varsinainen torvi. Jos nyt kerran on ihan pakko toista koko ajan toljottaa, niin laittaisi sitten vaikka kynttilän palamaan tai nytkäyttäisi valokytkintä.
itsellekin se kautta aikain koskettavin laulu.
Muistoina sen ajan elokuvat/seurustelu(t).
Ehkä näin aikuisena on kaikkein kaunenin asia,minkä voi "nähdä" on lapsen nukkuminen rauhaisaa, joskus "tuhisevaa" unta,josta Yö-yhtye on tehnyt koskettavan laulun.
Vaikka nykyisin näkee muiden,kuin omien pienten lasten nukkumista, niin se,samoinkuin ko.laulu palauttaa ne omat lapset pieniksi nukkuviksi muistikuviksi mieleen.
Sitä muistikuvaa on vaikea paremmaksi saada ja se on niitä elämän 'pieniä, suuria' asioita, joka saa tunteen tasolla kokemaan sellaista ainutkertaista ihailua,että myös arki on palkitsevaa ja siten juhlaa muun rutiinin lisäksi.- remax
Angiina kirjoitti:
Jos nyt tarkoitat sitä Chydeniuksen laulua, jossa pimeys painaa yhden höntin silmille seppeleen, ettei enää voi nähdä sitä toista hönttiä, niin... en voi sille mitään, mutta tuo kohta alkaa minua aina naurattaa. Ajattelin jo kauan sitten ensimmäisiä kertoja biisin kuultuani, että on siinä kanssa varsinainen torvi. Jos nyt kerran on ihan pakko toista koko ajan toljottaa, niin laittaisi sitten vaikka kynttilän palamaan tai nytkäyttäisi valokytkintä.
..että olis vislattuna sillee romanttisempi?
- Angiina
remax kirjoitti:
... mä siis kumminkin oikeassa biisissä?! Nyt olen ittestäni ylpeä, sillä oikeastihan mä en tiedä mitään näin vaikeista kysymyksistä: en musiikista, enkä romantiikasta. Tai, no... tykkään La Strada rainan tunnuskappaleesta, mutta sekin johtuu siitä, että tarina itkettää mua. Sävelet ei mun sieluani juuri hivele.
- remax
Angiina kirjoitti:
... mä siis kumminkin oikeassa biisissä?! Nyt olen ittestäni ylpeä, sillä oikeastihan mä en tiedä mitään näin vaikeista kysymyksistä: en musiikista, enkä romantiikasta. Tai, no... tykkään La Strada rainan tunnuskappaleesta, mutta sekin johtuu siitä, että tarina itkettää mua. Sävelet ei mun sieluani juuri hivele.
Sulle nyt ei tarttis kun intro vihellellä Päivänsäteestä ja Menninkäisestä, niin taas olis käytettyjä nessuja joka paikka väärällään..
remax kirjoitti:
Sulle nyt ei tarttis kun intro vihellellä Päivänsäteestä ja Menninkäisestä, niin taas olis käytettyjä nessuja joka paikka väärällään..
minulle tämä päivänsäde ja menninkäinen.
Olin suuressa "vaarassa"joutua esittämään duettona ko. laulun ammattikoulun kevätjuhlassa.
Kovan kiemurtelun jälkeen sain vängättyä itseni siitä pois,koska en todellakaan ollut siinä kehitysvaiheessa elämää,mistään hinnasta ollut 'valmis' esiintymään yleisön edessä.
Enkä ole kyllä vieläkään.
ps.Onneksi päivänsäteen kanssa seurusteltiin pari vuotta,mutta silti se laulu saa sen nolon tilanteen muistuttamaan omasta estosta esiintyä isomman yleisön edessä.
On toki paljon muitakin huonoja puolia minussa,ei 'senpuoleen'.- renata1
emw34 kirjoitti:
minulle tämä päivänsäde ja menninkäinen.
Olin suuressa "vaarassa"joutua esittämään duettona ko. laulun ammattikoulun kevätjuhlassa.
Kovan kiemurtelun jälkeen sain vängättyä itseni siitä pois,koska en todellakaan ollut siinä kehitysvaiheessa elämää,mistään hinnasta ollut 'valmis' esiintymään yleisön edessä.
Enkä ole kyllä vieläkään.
ps.Onneksi päivänsäteen kanssa seurusteltiin pari vuotta,mutta silti se laulu saa sen nolon tilanteen muistuttamaan omasta estosta esiintyä isomman yleisön edessä.
On toki paljon muitakin huonoja puolia minussa,ei 'senpuoleen'.hiukset, huulet, kaiken. Kädet nämä sulle annan, koko elämäni ..."
Rakkaus on antamista ja saamista, jakamista, yhdessä kokemista.
Siksi minusta tuo on kaunis rakkauslaulu, mutta en osaa sanoa mikä olisi kaunein koskaan kuulemani - niitä on niin paljon. - rakkauslauluja
todellakin celine dion-my heart will go on
- Vai mitä mieltä?
remax kirjoitti:
- nuuh
Vai mitä mieltä? kirjoitti:
mutta ehkä vähän kuumempi vois olla. Kuumimmat laulut syntyy katsekontaktista. ja jostain sfäärien kohtaamisista. Ei musiikki oo niin kaikenkattavaa.
- nuuh
nuuh kirjoitti:
mutta ehkä vähän kuumempi vois olla. Kuumimmat laulut syntyy katsekontaktista. ja jostain sfäärien kohtaamisista. Ei musiikki oo niin kaikenkattavaa.
kirjaa. Ihmiset on keskellä suurta universaalia rakkautta, mutta ei huomaa olevansa taivaassa, koska on vielä käytävä elämänkoulua ja muututtava. Jossain vaiheessa se pääsee tietoisuuteen. merkillistä.
- elämä on
nuuh kirjoitti:
kirjaa. Ihmiset on keskellä suurta universaalia rakkautta, mutta ei huomaa olevansa taivaassa, koska on vielä käytävä elämänkoulua ja muututtava. Jossain vaiheessa se pääsee tietoisuuteen. merkillistä.
en saanut unta ja googletin ....ja mitenkähän päädyin tähän ketjuun....jotenkin tuntuu ihan johdatukselta,tai ainakin enkelin hihasta nykäsyltä...
- Hattuhattara
Angiina kirjoitti:
joo vähän vanha viesti, mutt voi sanoo, et Matti ja Teppo: Minä rakastan sua.
- tuimas
Kyllä yhdyn samaan mielipiteeseen edellä kirjoittaneen kanssa siittä,että kappale,Sinua sinua rakastan on yksi hienoimpia rakkauslauluja,,ihan kunnioituksen kyynel nousee silmään, kun saa lukea noin hienon asian taas,, ja yhtyä itse samaan mielipiteeeseen! Kunnioittakaamme aina suomalaisia suuria musiikki taiteilijoita!!! Sellainen musiikki menee sieluuun asti!!
- nuuh
elämä on kirjoitti:
en saanut unta ja googletin ....ja mitenkähän päädyin tähän ketjuun....jotenkin tuntuu ihan johdatukselta,tai ainakin enkelin hihasta nykäsyltä...
ettei olisi pitänyt kirjoittaa mitään rakkaudesta. Voi olla, että mä en tiedä siitä riittävästi. Ehkä siinäkin on suurta itsekkyyttä. sanotaan, että sodassa ja rakkaudessa kaikki keinot ovat sallittuja. Eivät ole, mutta niin toimitaan. Jokainen varmaan kuvittelee tuntevansa rakkauden, sen korkeimman heh heh.
- hyv,hyv.
Vai mitä mieltä? kirjoitti:
Hieno kappale! Ei yhtään tahmee! Elömän makusta rakkautta!
- gg-10
Niinhän se on minunkin mielestäni.
- Huokaaaaaaaaaaaauuus
Nights in white satin...
Tuo aina mieleeni yhden engelsmannin johon tulisesti rakastuin ja kun ensi kerransuudeltiin ja taustalla soi Moody Blues...hän jäi sinne ja minä palasin kurssilta kotiin...Olin 20 v ja hän 42. Onkohan hän vielä siellä... - selinedjon
rakkauslauluja kirjoitti:
todellakin celine dion-my heart will go on
Eläkeläisten versio You tubelta , on aika mainio versio tuosta.
Linkittäisin sen tähän jos osaisin . - Tienviitta 7
Käy yrttitarhasta polku se golgatalle vie, on hengen viitoittama sen joka askele............... jne.
Jumalan ja ihmisen välinen suurin rakkaus tullee tässä laulussa esille. - Anneli Sari paras!
Anneli Sarin laulama Luokseni jää on minusta paras. Siinä nainen tyhjänä satamana odottaa ainoaa oikeaa laivaansa tyrskyjen takaa. Muita laivoja ei satamaan pääse.
- Tukihenkilö
kaunista laulua rakkaudesta on syntynyt - ensimmäisenä kumminkin mieleeni nousi Nuoruustango
- AngorVat
nyt tuntuu tältä ;))
"Näkemiin rakkaani maailman tuuliin
rakkaani näkemiin ethän lennä uniini.
Hautaan sinut muistojen metsiin ja peitän tähtisumuihin
kun sinä astut läpi vuosisatojen.
Piirrä nimes vuorenhuippuihin ja
kerron muuttolinnuille enkä viereltäni löydä sinua.
Näkemiin rakkaani, viimeiseen aamuun
rakkaani näkemiin hiljaisille niityille.
Hautaan sinut muistojen metsiin ja peitän tähtisumuihin
kun sinä astut läpi vuosisatojen.
Piirrä nimes vuorenhuippuihin ja
kerron muuttolinnuille enkä viereltäni löydä sinua."minusta kaunein on Dusty Springfieldin You Dont Have to Say You Love Me ja kotimaisista Kai Chydeniuksen Laulu kuolleesta rakastetusta. Niissä on rakkauden tuskaa niin että tuntuu.
- AngorVat
tikkaTuulispää kirjoitti:
minusta kaunein on Dusty Springfieldin You Dont Have to Say You Love Me ja kotimaisista Kai Chydeniuksen Laulu kuolleesta rakastetusta. Niissä on rakkauden tuskaa niin että tuntuu.
kuolleesta rakkaudesta on myös todella kaunis mutta haikea. Eppufanina tykkään myös biisistä "Voi kunka me sinua kaivataan" tosi paljon - erilainen rakkauslaulu.
tikkaTuulispää kirjoitti:
minusta kaunein on Dusty Springfieldin You Dont Have to Say You Love Me ja kotimaisista Kai Chydeniuksen Laulu kuolleesta rakastetusta. Niissä on rakkauden tuskaa niin että tuntuu.
tuosta ensimmäisestä tykkään ku hullu puurosta, ja Nat King Colen, Fly me to the Moon, on myös hyvä....tällä hetkellä :)
- remax
..tuntuu, että Lennonin Woman".
Huomenna ehkä tuntuu toisin, tai tunnin päästä. - keskiyonkehraaja
Mutta tällä hetkellä Johannan, Susta ikävä jää...
- se jonggi
Riippuu, mitä hakee...
Don't Wanna Lose You - Gloria Estefan
"Rakkauslaulu" sen jälkeen kun jäi kiinni mu-
hinoinnista bändinjäsenen kanssa, mies jäi,
kunnes tuli uusia muhinointeja.
Annie's Song - John Denver
Vaimolle tehty megarakkaudentunnustus
I Will Always Love You - Dolly Parton (Whitney
Houston)
Alkuperäinen karuudessaan aito, Whitneyn
suursuosikki.
Theme From The Movie Godfather - Nino Rota
Jos rakkausteemaa voisi laulaa ilman sanoja,
tässä olisi sellainen, jonka Andy Williams pilasi
tekopaatoksellaan, mutta jonka Fredi lauloi mel-
ko laadukkaasti. - niin se on
..repii puita,taivas salamoi..."
Rakastan tuota kappaletta..siinä on jotenkin koko tunnesgaala...."miun makkuu";)- niin se on
mii-su kirjoitti:
tuo Janne Hurmeen laulu on ihana...aina vaan..:)
..vaan olenko sitä aamusta asti hoilannu ;)
- PirreXX
niin se on kirjoitti:
Tuo biisi on soinut mielessäni jo viikkoja, muuten en kyllä pidä kyseisen artistin lauluista...
mutta tuossa kappaleessa on sitä jotain :) niin se on kirjoitti:
jo kauan tykänny sen kaikista lauluista ja käyn kyllä katsomassa ku tulee tänne päin...:))
- niin se on
mii-su kirjoitti:
jo kauan tykänny sen kaikista lauluista ja käyn kyllä katsomassa ku tulee tänne päin...:))
..on hällä niin täyteläisen matala.. miehekäs ääni;)
niin se on kirjoitti:
..on hällä niin täyteläisen matala.. miehekäs ääni;)
tärkeintä...on niin syötävän,seksikäs koko mies....aiai...;) kun sais sen ees tunniks...:))
- niin se on
mii-su kirjoitti:
tärkeintä...on niin syötävän,seksikäs koko mies....aiai...;) kun sais sen ees tunniks...:))
..tietysti pistää pulloon ja sörkkii pumpulitikulla ;)
niin se on kirjoitti:
keksisin kyllä muuta käyttöä...:DD
- niin se on
niin se on kirjoitti:
..jälkeen ;)
- Kylävieras
On se kyllä tyhmä ja pateettinen biisi.
- N
Aikapaljon kyl henkilöstä kiini.
kauniita muistoja mm. ihanalta lomamatkalta liittyy Lionel Richien Hello -biisiin. Vaikka hiukka surullinen onkin.
- jpntar1
onko tämä ihan rakkauslaulu, mutta todella kaunis kuitenkin.. "Anna käsi"..Kirkan esittämä.
- Laahustava
Mieleen on painunut NAZARETH ja kappale LOVE HURTS.Tuo mieleen mukavia muistoja nuoruudesta.
- tuffe
Oiskohan ollut ensimmäinen poskarini... *hyperhaikeena*
Suomenkielisistä Dave Lindholm "Sitähän se kaikki on" ja J. Karjalainen "Hän". Sugar Babes "Breathe Easy" - kepeätä.. Tuffen ja sinun "selän taakse", kun olen jo yhden laulun maininnut ;)
Mutta se on eri aikojen tunnelmista yms. kiinni.. Ei pysty sanomaan yhtä, eikä kahtakaan. Lisää tulee mieleen lähes sitä mukaa, kun niitä muistaa...
Tuo Love Hurts on aivan mahtava! Cat Stevensillä on ihania, kuten 'Wild Word'..
Suomalaisista esim. Kirkalla 'Niin yksin tietäsi kuljet..'- kehraaja...
Toi Nazareth.
En ois ees muistanut, mut nyt kun tuli juttuu.
Aina sattuu, oikeesti tulee mieleen ne kaikki jutut sillon..
Ihan hyvällä kuitenkin. Aika kultaa muistot:))
- Alffi-06
..toi mitä tuossa jo ehdoteltiin eli Love Hurts, ois yks sellainen, onhan niitä toki, vaikkapa tämä...
I have often told you stories
about the way
I lived the life of a drifter
waiting for the day
When I'd take your hand
and sing you songs
Then maybe you would say
Come lay with me and love me
and I would surely stay
But I feel I'm growing older
and the songs that I have sung
Echo in the distance
Like the sound
of a windmill goin' 'round
I guess I'll always be
a soldier of fortune ..... - Kristas
... olen samaa mieltä! Pidän myös hänen "You´re still You"- kappaleestaan, vaikken muista onko se laulun oikea nimi.
Mutta paras... ? Olisikohan se " Minä laulan sun iltasi tähtihin" mieheltä naiselle ja naisena valitsisin tänään uuden kappaleen, Kaksipäisen kotkan varjossa-elokuvasta... sanat menee jotenkin: " Ne kaikki kauniit rakkauslaulut, joita kuuntelin, ne sulle tänään laulaa voisin. Jo lapsuuteni kesän tuoksut melkein unohdin, on kuin ne löytänyt taas oisin. Nyt näin kun huomiseen sä kuljet rinnallain..."
Kummallista: valitsin s u o m e n kieliset laulut.
Alankohan tulla vanhaksi? kuuluu myös joskus luopuminen...
Siksi.. Titanic Theme..
My Heart Will Go On...
http://www.fortunecity.com/skyscraper/jolt/17/pop.html- remax
...musagenrenä olekaan ihan omintani, niin onhan tuo hyvä biisi. Ehkä se etunoja keulilta on niin vakuuttava että biisi on jäänyt hyvin mieleen.
remax kirjoitti:
...musagenrenä olekaan ihan omintani, niin onhan tuo hyvä biisi. Ehkä se etunoja keulilta on niin vakuuttava että biisi on jäänyt hyvin mieleen.
samanaikaisesti, se toimiikin parhaiten.. :)
Kuuluu elokuviin, joita voin katsoa useasti.. :)
- Saa koskettaa..
..ei voi vastustaa
- Suosikkini
Ihana!
- jees
Suosikkini kirjoitti:
Ihana!
ilmoittaudun herkistymään aina tämän biisin kuullesssani
- Ællen
http://jbuenaflor.tripod.com/movie.htm
Theme from GodFather- intulo
tälle "Speak softly love".En oikestaan tykkää ensinkään noista siirappisista biiseistä,mutta tää kolahtaa jotenkin.Toinen myöskin surullinen "rakkauslaulu" josta pidän erityisesti on saman säveltäjän Nino Rothan teema Fellinin elokuvasta "La Strada".Tässä pätkä leffasta : http://www.youtube.com/watch?v=lYn-S9Uzppc&feature=related
- rakkain
tässä yksi latautuu jonkin aikaa
http://www.funpic.hu/en.picview.php?id=11139&c=20&s=dd&p=34 - Kaunein on
Hector:Kuningatar
- ihan sama
http://www.blueyze.us/
ihan sama - Ritu-64
Kaunein rakkauslaulu mun mielestä on U2.n One.
Se vaan on niiiiiiiin hyvä että :) - MMJKLMÖS
MARKKU ARO ANNA KAIKKIEN KUKKIEN KUKKIA
PEPE WILLBERG ELÄMÄLTÄ KAIKEN SAIN - lovee
ehottomasti paras rakkauslaulu on ripsipiirakan rakkauslaulu!
- like a rose
tää onm mun mielestä kaikista kaunein... Like A Rose
And as I look into your eyes
I see an angel in disguise
Sent from god above
For me to love
To hold and idolise
And as I hold your body near
I'll see this month through to a year
And then forever on
Til life is gone
I'll keep your loving near
And now I've finally found my way
To lead me down this lonely road
All I have to do
Is follow you
To lighten off my load
You treat me like a rose
You give me room to grow
You shone the light of love on me
And gave me air so I can breathe
You open doors that close
In a world where anything goes
You give me strength so I stand tall
Just like a rose
And when I feel like hope is gone
You give me strength to carry on
Each time I look at you
There's something new
To keep our loving strong
I hear you whisper in my ear
All of the words I long to hear
Of how you'll always be
Here next to me
To wipe away my tears
And now I've finally found my way
To lead me down this lonely road
All I have to do
Is follow you
To lighten off my load
You treat me like a rose
You give me room to grow
You opened doors I closed
Within this bed of earth
Just like a rose
And though the seasons change
Our love remains the same
You face the thunder
When the sunshine turns to rain
Just like a rose
You treat me like a rose
You give me room to grow
You opened doors I closed
Within this bed of earth
Just like a rose
Within this bed of earth
Just like a rose- iisi
Kaunis ruusu vaan kovin piikkinen ;-)
- m + j
Tykkään tosi paljon laulusta celine dion-my heart will go on. Johtuu kai siitä että tämä soitettiin aina ala-asteen bileissä ja sen tahdissa löysin kuudennella luokalla ''elämäni rakkauden'', joka sitten muutti kasilla hesaan T---------------T
- m + j
.. ja meijän viimenen vuos meni siinä ku jouduin semmoseen laitokseen seiskalla o______________O (en kerro miksi..)
My Baby Just Cares for Me viehättää aina ja aina vaan, se ei jotenkin latistu mielestäni :)
- Suskie
Hämyjazzia parhaimmillaan
- laulu v.65
Sinun omasi---ja olen sen laulanut karaokessa,silloin kun olen rohjennut,tulee muistoja nuoruudesta,niin ihania muistoja,huoh!
- BaronKorf
Moody Blues: For My Lady
Jimmy Nail: Blue Roses
Apulanta: Kaksoishuiput
Pakahduttavan kaunista ja tunteentäyteistä musiikkia - eräs nainen
Finlandersin : Oikeesti , minulla nousee iho kananlihalle ja välistä kyyneleet silmiin, tätä minulle lauloi mies jokanka kanssa tahdoin elää loppuikäni... oikeesti.
- heaven
http://www.youtube.com/watch?v=b6t4Zs5Yq_k&feature=related
Muistoja.. ehkä tämä on ajatus eteenpäin, jos ja kun..
Rakkaalleni. - tiedä
kun tää rakkauselämä on pelkkää sotkua. Täs enää tiedä mikä laulu sopisi kuvaan. Kyl mä joistain kappaleista tykkään, mut en muista mistä.
- vois olla
sopivia sanoituksia. When love and death embrace jne. paitsi ettei kukaan oo kuollu. Mä voisin ehkä alottaa laulun sanoin "mä en ymmärtäny siitä rakkaudesta paskaakaan...jne ...en jaksa tätä tylsyyttä jne"
- Jermu Keskipurje
Siitä rakkauvesta en oo niin varma,mutta kyl tää hyvä biisi o!
Oikeesti o,kuunnelkaa vaikka!
[url=http://www.youtube.com/watch?v=uauCOB7MVnI]Naikkoset[/url] - ahjavoih
Olet ilma jota hengitän, olet kaikki minkä ymmärrän jne.
Siskon enkeliääninen mies lauloin tämän kirkossa tuttavan häissä, teki lähtemättömän vaikutuksen...
Ulkolaisista tuo jo mainittu Love hurts on myös koskettava... - n40+
kotimaisista kelpuutan tämän
http://www.youtube.com/watch?v=EYs22diuCTg
mutta tämän voittanutta ei oo vielä kuulunut
http://www.youtube.com/watch?v=EKt4-zfpoHU- hih :)
STEREO LOVE MOLELLA REMIX
- (1967)
Tuo rakkai rakkauslauluhan vaihtuu ajan ja mielialan mukaan, mutta tästä olen pitänyt jo pidempään jos ulukomualaisista puhutaan. http://www.youtube.com/watch?v=yJ5IiM0dpj4
Jos taas pitäydymme kotimaassa saattaisi tässä olla oma valintani tällähetkellä. http://www.youtube.com/watch?v=RPHHuTWsjqI
Olisihan tästä aiheesta saattanut aloittaa uudenkin ketjun koska viisi vuotta on pitkä aika ja aika ja maailma on muuttunut kovasti, niin olisi jäänyt nuo vanhat jorinat lukematta, mut olkoot nyt näin. - heps!
Moi!
Mun mielestä tuo Rammstein kipale ei oikein pääse vauhtiin missään vaiheessa. Toisaalta ei se muutenkaan minulle vaudu kun en hallitse tuota saksan kieltä.
Tämä kotimainen vaihtoehto taasen kolahti oikeinkin mukavasti ja eppuja on tullut kuunneltua jo 70-luvun lopulta saakka. Myös tuo vähäeleinen video miellytti minua.
Nyt jos saan laittaa oman ulkomaan kestosuosikkini, niin tässä.
Louis Armstrong - What A Wonderful World
http://www.youtube.com/watch?v=c5IIXeR5OUI
Tai
Katie Melua - 'If You Were A Sailboat'
http://www.youtube.com/watch?v=x25F3-sR2Yo
Suomenkielisistä näin yhtäkkiä tupsahti mieleen.
Leevi and the Leavings - Pihlajankukka
http://www.youtube.com/watch?v=eThjb5Ajcys
Mutta kotimaisista kaunein on.
http://www.youtube.com/watch?v=Pfg6jj08JwM
Ja tämän sanoja kannattaa kuunnella.
http://www.youtube.com/watch?v=y7UhBgIgGo0&feature=related
- -Sarah-
Mutta ah niin kaunis ja Sarah osaa TULKITA.
Muistoja: ensimmäinen hirvittävä riita rakastettuni kanssa, sen jälkeen
molemminpuolinen kauhea kaipaus, kipu ja lopulta paluu yhteen.
With love, everybody...
http://www.youtube.com/watch?v=tYOyIoT0Neg - http://www.youtube.c
- rr
Mielestäni kaunein on: Ronan Keating - When you say nothing at all
http://www.youtube.com/watch?v=AuJrEBtmM1Q
- joo....
- UandMe2
Ehdottomasti U2: sen with or without you. Sanat on upeat, kuvaten mahtavasti sitä miten rakkaus on voimallinen, raastava, 2jakoinen jne jne ..tunnetila. Biisi sopii kuvaamaan monenlaista rakkautta.
- marjutti
Minusta paras rakkauslaulu on ;jotain jää sen esittää Mikko Leppilampi myös Arja Koriseva
- nuuh
Kyllä se ehkä on koko maailman musiikki yhdessä ja hiljaisuus mukaan lukien se paras rakkauslaulu. Jo joku kappale pitää olla niin ehkä OM-mantra joka luullakseni tarkoittaa Jumalaa, maailmaa ja rakkautta.
- Putkivalo
http://www.youtube.com/watch?v=ImHOOGud0cQ&feature=related
Ellei tässä elämässä
niin seuraavassa.- -sibylla-
LOS kiitos.
Tään kun kuuntelin niin on soinut PUTKENA täällä !
Mieletön biisi, sattuu sielun sopukoihin !!!
Osui ja upposi, kiitokset tästä !! - Putkivalo
-sibylla- kirjoitti:
LOS kiitos.
Tään kun kuuntelin niin on soinut PUTKENA täällä !
Mieletön biisi, sattuu sielun sopukoihin !!!
Osui ja upposi, kiitokset tästä !!mulla on treffit seuraavassa, joten mulle natsas kybällä. Kaikki tuolla levyllä on ihania
http://www.youtube.com/watch?v=qxmvhso0Y9o&feature=related
- herkistelijä...
olen musiikin suurkuluttaja ja kaikki edellä mainitut ovat tuttuja viisuja ja ihan ok.
Olen mies 40v ja soittelen ja kuuntelen kaikenlaista fiiliksen mukaan.
Mutta silti on olemassa yksi biisi maailmassa joka täyttää kaikki vaatimani kriteerit:
Hienot lyriikka, upea ääni ja loistava sovitus - aiva mahtava kokonaisuus joka ei kulu!
Olkaa hyvä;
http://www.youtube.com/watch?v=Hx4RsCfL_fA Muistoja... hyviä muistoja. Rakkaus on silta kahden sielun välillä - se ei ole itsestään selvyys.
http://www.youtube.com/watch?v=ESOVrc4K3CQ- Huooookaaauuss:)
Nights in white satin...
Tuo aina mieleeni yhden engelsmannin johon tulisesti rakastuin ja kun ensi kerransuudeltiin ja taustalla soi Moody Blues...hän jäi sinne ja minä palasin kurssilta kotiin...Olin 20 v ja hän 42. Onkohan hän vielä siellä... - (leski)
Huooookaaauuss:) kirjoitti:
Nights in white satin...
Tuo aina mieleeni yhden engelsmannin johon tulisesti rakastuin ja kun ensi kerransuudeltiin ja taustalla soi Moody Blues...hän jäi sinne ja minä palasin kurssilta kotiin...Olin 20 v ja hän 42. Onkohan hän vielä siellä..."Siks' oon mä suruinen,
kun päivä huominen
niin toisenlainen
kanssas' olla nyt vois..." - qq
(leski) kirjoitti:
"Siks' oon mä suruinen,
kun päivä huominen
niin toisenlainen
kanssas' olla nyt vois..."...on jos pystyy laulamaan seuraavasti tietäen ettei koskaan voi olla rakkaansa kanssa ja toivoo hänen unohtavan kaiken entisen ja jatkavan elämäänsä. Jos ihminen rakastaa syvästi ei rakkaus koskaan katoa, ei edes eron hetkellä.
http://www.youtube.com/watch?v=paTSenGKHy0&feature=related - hyihyi
qq kirjoitti:
...on jos pystyy laulamaan seuraavasti tietäen ettei koskaan voi olla rakkaansa kanssa ja toivoo hänen unohtavan kaiken entisen ja jatkavan elämäänsä. Jos ihminen rakastaa syvästi ei rakkaus koskaan katoa, ei edes eron hetkellä.
http://www.youtube.com/watch?v=paTSenGKHy0&feature=relatedKarmea vongutus, tuosta kyllä on romantiikka kaukana
- qq
hyihyi kirjoitti:
Karmea vongutus, tuosta kyllä on romantiikka kaukana
Romantiikka ei ole samaa mitä rakkaus :)
- elliivo
qq kirjoitti:
...on jos pystyy laulamaan seuraavasti tietäen ettei koskaan voi olla rakkaansa kanssa ja toivoo hänen unohtavan kaiken entisen ja jatkavan elämäänsä. Jos ihminen rakastaa syvästi ei rakkaus koskaan katoa, ei edes eron hetkellä.
http://www.youtube.com/watch?v=paTSenGKHy0&feature=relatedMenneitä rakkauksia muistellessa
Kim Lönholmin esittämä MInä olen muistanut
sekä jostain kaukaa menneisyydestä
Helli mua hiljaa.......oisko ollut joku MonaCarita tms.
- Muusa 168
Johanna Kurkelan Rakkauslaulu. Ainutlaatuinen biisissä on minust kans jotain erityistä. Sanotusta voi ajatella niin monella tavalla.
- Ich bin...
herkän kaunis, totta!
http://www.youtube.com/watch?v=CvjbA2CjxnY
Mikä sitten on se kaunein, sitä en osaa sanoa. - Ich bin...
Ich bin... kirjoitti:
herkän kaunis, totta!
http://www.youtube.com/watch?v=CvjbA2CjxnY
Mikä sitten on se kaunein, sitä en osaa sanoa.mainittiinkin jo, mutta tottahan se on...
http://www.youtube.com/watch?v=yg57rqUkezo - Ich bin...
Ich bin... kirjoitti:
mainittiinkin jo, mutta tottahan se on...
http://www.youtube.com/watch?v=yg57rqUkezo - Ich bin...
Ich bin... kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=t-sxVdXUfyo&feature=related
En oikein tota Leif Wageria diggaa, siksi tuo versio.
Mitähän vielä löydänkään...
- Musiikki on Rakkaus
vähän vanhempaa musiikki tulee itselleni nyt mieleeni: Anneli Sarin laulamana Jäähyväiset, Kristiina Halkolan Laulu Rakastamisen vaikeudesta, sitten lisää K.Chydeniusta...Laulu kuolleesta rakkaudesta, Sinua,Sinua Rakastan...Mari Rantasilan upea tulkinta Vain Rakkaus...ja tietysti täytyy mainita Tauno Palo Vain Ruusu on puhdasta purppuraa...ja Leif Wagerin Romanssi...Unohtamatta tietenkään Hectoria Jos sä tahdot niin....eikä Erkki Junkkaristakaan voi unohtaa Sun Ruususi tulipuanaiset mä laitan hopeamaljahan...Elviksen ja Nana Mouskaria ei voi ohittaa myöskään..heidän yhteistä tulkintaansa And I Love you so. tai Nana Mouskarin upea tulkinta Love Storysta...Mutta, ei myöskään Markku Aron laulamaa Etsin Kunnes Löydän Sun..tai Jore Marjamaan Ikävä, eikä Fredin Vihreät Niityt eikä Joel Hallikaisen Lähtevien laivojen Satama, tai sitten Dannyn ihka ihana Vähän ennen kyyneleitä, tai Kari Tapion Viimeinen valssi....
Upeita Rakkauslauluja on niin paljon..tässä vain murto-osa joista itse pidän kovasti..;)))- Musiikki on Rakkaus
vielä...kun nuorena naisena minullekin tätä laulettiin...siis suloisempaa laulua saa etsiä ja tietysti Tapsa Rautavaaran tulkitsemana: Sokeripala;)) ihana...vieläkin...aina vaan.
- lottamari_1
En tiedä, käykö tää rakkauslaulusta, mutta muuten saa värinät päälle, kun mun rakkaani soittaa kesken työpäivän vain sanoakseen....ah,
- vanha pieru?
Tykkään muutamastakin:
Seal - Kiss From A Rose
Simply Red - Stars
Deep Purple - Sometimes I Feel Like Screaming:
"I hear your name
I see your face
I see your face
....
Yet again
I'm missing you"
laulut eivät liity mihinkään tilanteisiin, mutta niissä kaikissa on oma tunnelmansa, Simply Red sykähdytti Helsingin konsertissa, levy on jo vinyylinä ostettu aikanaan.
Purplea olen kuunnellut kun perhe kuuntelee, ja tuossa screaming-kappaleessa on NIIN IHQT sanat - esittämänä
Frankie Goes to Hollywoodin
- Box_.,
Mä olen vara-Jeesus
mä olen suonikahju
Tahdon päästä Karjalaani
ja Karjala on ainoo kotimaani
- Tahdon olla sulle lällä!
Anarkiaa Karjalassa, Latviassa, Liettuassa,
Eestin metsässä runkkaamassa.
Tahdon olla, koska käki kukkuu siellä!
Metsäsikoihin sekaantumassa
tahdon olla Karjalassa
Silloin jäi sieltä mulle kaikki:
grammari, Volga sekä maikki
soolo (runkatkaa!)
Tahdon olla Viipurissa
enkä enää Hampurissa.
Idi on silloin kuninkaani,
kun Karjala on jälleen kotomaani!
PERKELEEN JUNTIT, PALAUTTAKAA ... (pilsnerini)
Ha, kui siul sit käi? Näit sie sit enää siu Volgaas?
No vot, ka ko myö Karjalast lähettii, sin jäit kaik konneet
Sin jäit partakonneet, lypsykonneet, puimanajokonneet...
Sin jäi rammarkii pyöväl soimaa ku myö lähettii ... - Yrttitarha ja polku
Käy yrttitarhasta polku se Golgatalle vie.On hengen viitoittama sen joka askele se tie vie viimein taivaasaseen mutta tie se on tuskien.
- mammamiaa
Ite bongasin kesällä tällasen ihanan kappalaan, jossa sanatkin löytyy siitä alhaalta, ne ovat aivan ihanat. Ja mahtava ääni on tytöllä.
http://www.youtube.com/watch?v=t1HcRjlbqxg
- ♥LOVE♥
Kaunein rakkauslaulu on aina ja ikuisesti titanic, olen kokenut kaiken sen tahdissa.
- Vaaleanpunaista
Ehdottomasti Janne Raappanan Odota mua
http://www.youtube.com/watch?v=fXOLs9VtPv0 - love <3
......mä valmis oon, ihan kaikkeen...
http://www.youtube.com/watch?v=7NVgSnrMfy8 - täää
Def Leppard-----Love Bites
- birre.sulander
SORI, ETTÄ VASTAAN NÄIN MYÖHÄÄN MUTTA MUN MIELESTÄ SE ON "ROMANSSI"
- Lukutoukka16
Samuli Edelman- Ei mitään hätää
Erin- Popeda
Jesse McCartneyn biisit - kaunis tämäkin.;)
- qq
Yksinkertaisesti suoraa tekstiä, ei aikaa kuhnailla.
http://www.youtube.com/watch?v=T53mIrbN9BA Marc Anthony: My baby you
http://www.youtube.com/watch?v=MPecU4zeMbA&feature=related- qq
Pienirauta..en usko tuohon..you are simplest love what i know...
Ei ole olemassa suurta yksinkertaista, vaikeaa suurta kyllä riittää.
Kiva koira sinun sylissä! - noitako
CCR I put a spell on you ..... ihan henkilökohtainen sanoma
- Kauan odottanut
Samuli Edelmanin: kappale "Se viimeinen"
- anubabaanu
Paras ja ihanin mahdollinen rakastuneelle ihmiselle, minulle.
Sydämen sulattava, aito.
http://www.youtube.com/watch?v=t1HcRjlbqxg Tämä biisi ei ehkä oikeastaan oikeasti ole rakkauslaulu, paremminkin rakkauden puutteen laulu, mutta joku on yhdistänyt siihen The Fountain -leffasta kuvia ja aina kun kuulen biisin, näen tämän videon tai katson em. elokuvan, saa itkua pidätellä oikein tosissaan:
http://www.youtube.com/watch?v=uBY_-nJ4IKM
(Portishead: The Rip)
Selkeämmin rakkauslaulu on tietenkin jo ketjussa mainittu Annie's Song. Kaunis.- ikuinen romantikko
Leif Fager ,Suo vain yli kaiken mä RAKASTAN.
- tässä kauniit sanat
http://www.youtube.com/watch?v=aZUWvM_tRVM
tässä myös kaunista http://www.youtube.com/watch?v=jakfYeWKY-Q - Tässä vähän parempaa
http://www.youtube.com/watch?v=QnO3LwkANXw
Mikä on kaunein rakkauslaulu? On vähän vaikea kysymys,
rakkautta kun on monenlaista, myös rakkautta musiikkiin,
ei vain ihmisiin.
Music was my first love and it will be my last. - kyyneleet silmiin
tästä tulee.. http://www.youtube.com/watch?v=YKP7qdwQavg
- liki40
no ilman muuta kaunein ja herkin on juhani markolan rakkauden aamu..toimii niin ylä--kuin alamäessä
- Ei enää koiraa
Tietääkö joku hyvän laulun koirani muistolle? En keksi mitään että kysyn teiltä.
- outolintu*
Cheurbergin sateenvarjot ja tietty suomeksi.
Odotuksia pariisissa- sanna majuri.
nuoruus tango- kiti neuvonen. - sgiadrg
kiinnostaako ilmanen?
http://ads.guava-affiliate.com/z/6544/CD2485/Van Morrison - Have I Told You Lately
http://www.youtube.com/watch?v=UFF1wJN75Z0&feature=related
Tämä on upea. Morrisonilla lukuisia muitakin. USA:ssa hyvin suosittu häissä.
http://en.wikipedia.org/wiki/Have_I_Told_You_Lately
Niitä biisejä jotka täytyy kuulla elämässään.- Vanmyman
rockmies_tku kirjoitti:
Van Morrison - Have I Told You Lately
http://www.youtube.com/watch?v=UFF1wJN75Z0&feature=related
Tämä on upea. Morrisonilla lukuisia muitakin. USA:ssa hyvin suosittu häissä.
http://en.wikipedia.org/wiki/Have_I_Told_You_Lately
Niitä biisejä jotka täytyy kuulla elämässään.Voiko sen peruna suussa selkeämmin sanoa?
- Kaunein on haikeaa
Kauneimpia rakkauslauluja on niin paljon, että yhtä tai kahta on vaikea valita. Yksi on kuitenkin yhteistä kaikille kauneimmille, ne ovat haikeita.
Yksi tällainen kauniin haikea tarina on on Hectorin Olet lehdetön puu
http://www.youtube.com/watch?v=owmT2FlF77c
Siinä nainen vielä rakastaa ja kaipaa ja mies ihmettelee, miksi nainen ei nähnyt miehen todellista luonnetta. Samaa asiaa naisen näkökulmasta valottaa Balladi elokuvasta Klaani.
http://www.youtube.com/watch?v=nnyo9AFiSEw
Nainen uskoo miehen palaavan, vaikka tämä on valinnut toisen tien, mitä kulkea. Kannattaa toki katsoa koko elokuva ja lukea myös Tauno Kaukosen kirjoittama kirja. Omasta mielestä Kitaro&Pages Caravan...se tuo aina mieleen 80-luvun kun teininä sai tanssia illan viimeisen hitaan yhden tytön kanssa. Ihana kappale.!
- onnea
En tiedä kuitenkin järkevää.... suomelle....
- rakastunut gnu.
Kun olin reipas nuorimies, sai tämä kappale
minut rakastumaan useita kertoja.
http://www.youtube.com/watch?v=xMyuqTs1nnU - madylen
Tämä on kyllä hieno löytö. Taisi jossain täällä jo vilahtaa, koska en tiedä mistä muuten tämän olisin bongannut aikoinaan.
http://www.youtube.com/watch?v=t1HcRjlbqxg - Häihin sopivia
Tamara Lundin esittämät Hyväile, hyväile vaan ja Sinun omasi ovat aika hyviä yritelmiä aiheesta.
- SiobhanConigliaro
http://fantasticdecks.com/ Good web site! I truly love how it is simple on my eyes and the http://diyshed.org/ data http://makemoneyonlineguides.com/ are well written. I'm wondering how I could be notified when a new post http://teds-woodworking-info.com/ has been made. I've subscribed to http://howtobuildachickencoop.info/ your feed which must do the trick! Have a great day!
- Haakamaa
Olin ihan hirrrveän yllättynyt, että Tauskin Sinä vain on hänen itsensä tekemä. Pitääkö siis olla renttu, että saa synnytettyä sellaisen rakkaussanoman. Melkein yhtä yllättynyt olin siitä, että Finkkujen Oikeesti ei olekaan heidän omatekemänsä niin kuin olen aina luullut.
- tämä on kaunis
Rakkauslaulu
Johanna Kurkela
Kauan sitten minussa,
aavistus jos sinusta.
Silloin tuntemattoman,
tunnen nyt, ja tunnustan.
Sä olit vaara liian suuri kiertää,
ja liian houkuttava ohittaa.
En tiennyt kuinka kaikki voisikaan,
niin palaa, polttaa.
kertosäe:
Kaksi niin hehkuvaa,
ja kaunista saa.
Kirkkaana loistaa.
Kun tuo auringon päivät,
päällämme ei,
päättyisi koskaan.
Kauan sitten, jotenkin,
tuntematta aavistin.
Että pinnan harmaassa.
Tulet vastaan, pelotta.
Jos joskus pimeässä yksin seison,
ja liekki sammunut ja kylmä on.
En tiedä voiko sitä eloon saada,
kukaan, toinen.- Maku & mieltymys
Voi olla, mutta korkea, kimeä naisen ääni ei ole kaunis, jos se ei ole koulutettu ääni.
- JS808
Minusta se voi olla John Denverin vaimolleen säveltämä Annie's Song.
- js808
Taiskan "Haltin häät" vois olla myös hyvä valinta.
- js808
Tässä kans ehdotus:
Sleepy Sleepers: "Sulle silmäni annan" - Laulun lunnaat
Onni / Lyckan, Marjatta Leppänen.
" "Laulun onnesta" ("Lyckan") on säveltänyt ruotsalainen kirjailija, säveltäjä ja sanomalehtimies Martin Koch (1882 - 1940) vuonna 1921. Suomenkieliset sanat lauluun teki Kyllikki Solanterä ja sovitus on Jaakko Salon. "
Tipahti tajuntaan muisto siitä kun olin itse tuleva morsian ja lauloin kasetille ko. kappaleen ja luulin - jotain ...
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391