peräkamarin(ÄITIN OMA NÖSSÖ)asuu kotona tienaa 8 kertaa enemmän kuin toinen.syyttää diivailusta ja rahaahneudesta.eiii helevetti ole totta.hohhohhuah!kaikkea sitä herkän taiteilija sielun päässä liikkuu.hohhohhohhoh.
holopainen
7
985
Vastaukset
- rinssikö sekin vielä
-Selittää kaiken.
Siellä Itäsuomessa silti joka toinen pitkätukka
asuu vielä äitin ja isin kanssa,
tumputtamassa
Tarjan kuva seinällä.Paskaako sillä on väliä missä asuu... Heh mutta jos ei onnistu se että Tarja laulaa niin bändistä pois ei nightwish kaadu siihen että Tarja lähtee... Niinhän se vanha sanonta menee että kukaan ei ole korvaamaton. Ja tottakai Holopainen tienaa enemmän sillä hän ne kaikki biisit tekee... Ei tarja ole siinä produktiossa ollut mukana sehän oli vaan solisti. Sellaista täältä itä-suomesta...
- minä vaan
...on siis se, että TH haukkui TT:tä rahan ahneeksi, joka on siis nyt osoitettu lehtien palstoilla toteen, että kyllä se asia oli siis kuitenkin toisinpäin eli rahanahne olikin TH.
Ja mitä tulee tuohon, että 28 v. mies asuu vielä vanhempiensa kanssa on mielestäni kovin outoa. Mutta jospa onkin näin, ettei TH kykene hoitamaan mitään muita arkiaskareita kuin musiikkiin liittyvät jutut ja elokuvien katselun. Täytyyhän hänellä "palvelija" olla ja kukas se muukaan olisi parempi kuin ilmainen äiti.- ....
Mielestäni se ei ole kovin outoa ottaen tilanteen huomioon. Tuomaksella on ollut viime aikoina niin paljon matkustuspäiviä, ettei hän olisi kovin hyvin kotia kerennyt kunnossa pitää. Tuomas haluaa kuitenkin tilaa, ei mitään pientä yksiötä. Tuomaksen vanhemmilla on ihana iso talo järven rannalla, joten Tuomas on hyvin kotona mahtunut asumaan. (nuorin lapsi). Tuomaksen vanhemmat ovat sydämellisiä ihmisiä, jotka mielellään haluavat taloonsa elämää. Tuomaksen ura on heille todella tärkeää! Ja teille ketä tämä tuomaksen kotona asuminen häiritsee tiedoksi, että Tuomas alkaa rakentaa omaa isoa taloa kiteelle, ja ei vanhempien naapuriin ;). Nyt Tuomaksella on aikaa paremmin kuin pari vuotta sitten, joten eiköhän se nyt ole parempi aika kuin silloin!
- Pasila City
Muutti Jan Wikholmkin Tuuriin !
Hyvä syy kysyä miksi ?
KITEE taitaa pitää kiinni omista pojistaan, jotka aina lopuksi matkustavat Kiteelle !- Heavysoul
että sillee,,,
- tieto_
Tarja ei kotiuta kuin pienen osan rahojaan Suomeen, kun suurin osa menee managerin tilille Argentiinaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625