Hjeronymus-hoito

kukaan kokeillut?

ainakin vaikuttaa mielenkiintoiselta:
Hjeronymus -syväpuhdistava erikoishoito
Hjeronymus-hoito on syvävaikutteinen kemiallinen ihonpuhdistus, joka liuottaa ylimääräisen talin ja parantaa ihon verenkiertoa. Menetelmä on peräisin Tanskasta, jossa rouva Hjeronymus aloitti tuotevalmistuksen noin 55 vuotta sitten. Hoitomenetelmä soveltuu kaikille ihotyypeille ja erikoisesti akneihosta kärsiville. Hoidossa käytetään yhdistettä, joka nostaa pintaan ylimääräisen talin ja pehmittää talitukkeumia ja miliumeja. Syväpuhdistava aine vaikuttaa ylimääräiseen taliin ja irrottaa ihoon kertyneitä epäpuhtauksia. Hoito normalisoi talineritystä. Ihon aineenvaihdunta ja verenkierto vilkastuvat, paraneminen alkaa ja ihon kunto kohenee. Tulos on silminnähtävä jo ensimmäisen hoitokerran jälkeen. Vaikeissa tapauksissa suositellaan sarjahoitoa.

11

19324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen kokeillut

Olen ottanut tuon hoidon parin vuoden aikana n. 3 x vuosi. Auttaa hyvin, tulos näkyy heti, ei muita sivuvaikutuksia kun että hieman voi silmistä vuotaa vettä hoidon aikana ja vikon verran on iholla pientä hilseilyä, joka kuitenkin lähtee, kun rasvaa voiteella hilseilevät kohdat. Hiukan voi ihon pintaa tilapäisesti kuivattaa. Käytettävä aine on vetyperoksidi (20 prosenttinen) ja neutraloiva neste. Tali nousee HETI pintaan ja poistuu ihon alta finnejä aiheuttamasta. Hoitoa on saatavilla myös eri nimillä, kuten Oxypeel. Samasta kuitenkin kyse. Jos ei sillä nimellä löydy, kannattaa mainita toi vetyperoksidi, niin voi olla kaupan samaa hoitoa toisella nimellä. Ihosta ei muuten tälä menetelmällä tule mitään muuta pois kuin ylimääräinen tali. Kokeile ihmeessä! Sopii myös seborreasta kärsiville. Ainoa vika on hinta: n. 60 euroa kerta. Muttei sitä kovin usein tarvitse ottaa.

• Salla

Heippa! Itse olen käynyt kyseissä hoidossa muutaman kerran tämän vuoden aikana. Lisäksi olen käyttänyt saman tuotesarjan acne relief voidetta ja näpyt ovat kaikonneet. Eli mulle toimi.

• ihonhoito intohimona

Kultaseni, kyllä sulla on nyt pasmat aika pahasti sekaisin. hjeronymus-kemiallinen ihonpuhdistus on aivan eri asia kuin oxypeel-hoidot. kannattaa ottaa asioista selvää ennenkuin menee antamaan mitään lausuntoja missään foorumissa. Molemmat ovat tehokkaita, mutta toimivat täysin eri lähtökohdista.

• sopinut mulle

hei

omalle iholleni kosmetologin tekemä hjeronymus-hoito oli sopimaton.
      Yritin etukäteen varoittaa häntä, että minulla on hyvin ohut ja herkkä iho, joka on myös pintakuiva.
      Tosin ihossani on sellaisia valkoisia pieniä talia sisältäviä paukamia, joita ei puristamalla saa tyhjäksi.
      Tämän takia hän ilmeisesti sitten halusi sen Hjeronymus-kuorinnan tehdä.

Seurauksena oli, että se vahva aine ikäänkuin 'poltti' ihoa, niin että suuri osa poskia muuttui sellaiseksi oudon punaiseksi ja hyvin araksi. Tämä kukertava väri ei häipynyt yli puolessa vuodessakaan. Hänen mielestään ei ollut tapahtunut mitään omituista, hän myi minulle kalliit hoitovoiteet samasta sarjasta.

Minun sarjani ei Elsa Hjeronymus ollut, mutta jokaisella on oma yksilöllisesti reagoiva iho, joten jollekulle se varmaan on hyvä sarja.

• m-i-l-t-z-u

Kävin viikko sitten ensimmäisen kerran ja aion mennä uudestaan joulukuun alussa. Itselläni on nenän jokainen ihohuokonen täynnä mustapäitä ja hyvin puhdisti ja pienensi ihohuokosia jo ekalla kerralla. Maksoi 58 euroa ja sain näytteeksi (ilmaiseksi) minigrip-pussiin jotain voidetta, jonka pitäisi pienentää ihohuokosia, mutta ei tunnu kylläkään olevan mitään vaikutusta.
      Itse hoito oli minusta todella hellävarainen!

• NainenHKI

Voiko tuota tehkä kotona jotenkin itse? Esim. laittamalla tota vetyperoksidia kasvoille?

• Fairy6
        NainenHKI kirjoitti:

Voiko tuota tehkä kotona jotenkin itse? Esim. laittamalla tota vetyperoksidia kasvoille?

itse asiassa kokeilin tuota juuri tänään kotona varovaisesti pienelle alueelle otsaan. Käytin 9% vetyperoksidia, vettä ja kamferitippoja. Toimi, oli tosi nopea ja helppo.

• AnnaHKI
        Fairy6 kirjoitti:

itse asiassa kokeilin tuota juuri tänään kotona varovaisesti pienelle alueelle otsaan. Käytin 9% vetyperoksidia, vettä ja kamferitippoja. Toimi, oli tosi nopea ja helppo.

mistä sait tota vetyperoksidia? entä onko noi tipat pakollisia.. mistä niitä?

• NainenHKI
        Fairy6 kirjoitti:

• Fairy6
        NainenHKI kirjoitti:

saa molempia, ei maksa kun n 7 euroa yhteensä. Kamferitippojen tarkoitus on rauhoittaa ihoa. Mulla kyllä tuntui kirvelevän enemmän, mutta jälki on ollut hyvää!

• Fairy6
        Fairy6 kirjoitti:

saa molempia, ei maksa kun n 7 euroa yhteensä. Kamferitippojen tarkoitus on rauhoittaa ihoa. Mulla kyllä tuntui kirvelevän enemmän, mutta jälki on ollut hyvää!

tarkemmin aiheesta löytyy varmaan googlettamalla. esim. juurikasvu.org sivustolla on ollut paljonkin puhetta asian tiimoilta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      50
      3395
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      3045
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2761
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      42
      2503
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1955
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1599
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1080
    Aihe