Moi!
Te jotka ootte hakenut Air Finlandille matkustamohenkilökunnaksi ja käyneet haastattelussa,onko teille ilmoitettu jo ,että miten siinä hommassa kävi?
Afin matkustamohenkilökunta
3
1487
Vastaukset
- perttiläinen
On ilmoitettu jo viimeviikolla ja hyvin kävi
- Meitsi
Kiva että kävi hyvin ja kiitos ,kun vastasit.Ihmettelenpä vain ,että eikö sieltä sitten ilmoiteta mitään ,jos ei pääsekään.
Luulisi ,että kaikille on jo ilmoitettu.Odottaminen on ikävää ja luulisi edes pienen mailin rustaamisen olevan mahdollista ,mutta toisaalta en mä syytä,kaikkialla toimitaan näin. - Miimi
Meitsi kirjoitti:
Kiva että kävi hyvin ja kiitos ,kun vastasit.Ihmettelenpä vain ,että eikö sieltä sitten ilmoiteta mitään ,jos ei pääsekään.
Luulisi ,että kaikille on jo ilmoitettu.Odottaminen on ikävää ja luulisi edes pienen mailin rustaamisen olevan mahdollista ,mutta toisaalta en mä syytä,kaikkialla toimitaan näin.Moi! Mä hain tänä vuonna, eli kesällä 2006 Air Finlandille, mutta en päässyt. Ne lähetti ainakin mulle sähköpostia, etten tullut valituksi. Mutta pyysivät seuraamaan seuraavaa rekrytointia. En tiedä, jaksanko enää hakea. Onhan niitä lentoyhtiöitä, joilla on nytkin haku päällä, mutta alkaa meneen jo pikkuhiljaa maku koko hommaan ja niiden hakemusten täyttelyyn ja valokuvien hankkimiseen ja lähettelyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944