Ostin Pleikka 2 ja siihen Pro Evolution Soccer 4 ja sit huomasin et manuaali on ruotsiks! Perus napit on hallussa, ne mitkä näkee pelissä sielt configuraatiosta. Mut must tuntuu et mul jää TOSI paljo erilaisii kikkoja väliin ku en osaa tota ruotsia yhtään. Ois kiva oppii kauko vetoja, harhautuksia, vaparivetoa jne.
Saisko jostain netistä joko englannin kieliset ohjeet tai jopa suomeks? Tais voisitteko ystävällisesti kirjotella tänne eri näppäin yhdistelmiä ja mitä niist tapahtuu. OLISIN TODELLA KIITOLLINEN AVUSTA.
PES4 ohjeet suomeks?!?!
Rovers
1
202
Vastaukset
- Kekemaatio
Pelissä on challenge training-mode, jonka avulla aloittelijankin on helppo käydä läpi perusasiat usealla eri tasolla. Kyseinen moodi on myös ohjeistettu englanniksi, saat siis ohjeet aina ennen suoritusta =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242361Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3431949Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63845
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2788