Hei,
Lähtisittekö aurinkolomalle kauko aasiaan, jos olisitte raskaana viikoilla 11-13.
matkavarattu
6
763
Vastaukset
- Nemi
lähteäkin! Kun en hirveästi tästä loskapaskasta ja kylmästä pidän! Otatko minut mukaan?
Pitää vaan varoa mitä suuhun laittaa.. Ja pestä kädet usein että pöpöt pysyy kaukana! - Aasiaa ja lisäksi
rokotukset kuntoon. Ainakin Hepatiitti-rokote ehdoton, en tiedä pistetäänkö raskautetulle, kun vauvalle sitä ei ainakaan anneta vasta kuin vuoden iässä.
- Laural
Mulle ei ainakaan annettu hepatiitin toista rokotusta raskauden takia. Meni siis ensimmäinenkin hukkaan. Mutta kyllä itse lähtisin lomalle, rentoutuminen tekee hyvää! Käytä järkeä kun menet syömään, syö VAIN hyvin kuumennettua ruokaa. Ei kannata mennä turistiravintoloihin siinä toivossa että ne olisi puhtaampia kuin muut, paikalliset sielläkin on kokkeina. itse olin aasiassa viime jouluna 3 viikkoa, en tosin ollut raskaana silloin, mutta en saanut mitään pahoja pöpöjäkään kun vaan söin viisaasti. Ja lääkekaappi tietenkin täältä mukaan. Varmista että on pahoinvointi ja särkylääkkeitä ym. jotka sopii raskauden ajaksi. Kannattaa silti´vielä varmistaa lääkäriltä onko matka turvallinen.
- Leila
Laural kirjoitti:
Mulle ei ainakaan annettu hepatiitin toista rokotusta raskauden takia. Meni siis ensimmäinenkin hukkaan. Mutta kyllä itse lähtisin lomalle, rentoutuminen tekee hyvää! Käytä järkeä kun menet syömään, syö VAIN hyvin kuumennettua ruokaa. Ei kannata mennä turistiravintoloihin siinä toivossa että ne olisi puhtaampia kuin muut, paikalliset sielläkin on kokkeina. itse olin aasiassa viime jouluna 3 viikkoa, en tosin ollut raskaana silloin, mutta en saanut mitään pahoja pöpöjäkään kun vaan söin viisaasti. Ja lääkekaappi tietenkin täältä mukaan. Varmista että on pahoinvointi ja särkylääkkeitä ym. jotka sopii raskauden ajaksi. Kannattaa silti´vielä varmistaa lääkäriltä onko matka turvallinen.
Mä olin rv 16 kun mulle annettiin a-hepatiitti rokotus. Asia varmistettiin lääkäriltä ja soitin itsekin pariin apteekkiin. Kaikki sanoivat että voi vaaratta antaa....
- minä
Leila kirjoitti:
Mä olin rv 16 kun mulle annettiin a-hepatiitti rokotus. Asia varmistettiin lääkäriltä ja soitin itsekin pariin apteekkiin. Kaikki sanoivat että voi vaaratta antaa....
No onpa jännä homma miten nämäkin käytännöt vaihtelee.
Itse olin etelässä rv:lla 19 eikä minulle annettu sitä rokotusta ollenkaan koska olin raskaana. Apteekissa, neuvolassa ja normi lääkärin vastaanotolla kieltäydyttiin.
Ja neuvolantäti tarkisti asian vielä jostain "ylemmältä taholta"...
- raskaana
Hyvin voi lähteä. Itse olin Thaimaassa 3 viikkoa elokuussa. Silloin oli raskausviikkoja 26-29. Kunhn vaan muisti juoda tarpeeksi ja otti muutenkin rauhallisesti kuumuuden ja auringon kanssa niin mikäs siellä oli rentoutua :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996033
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774