Luotettava eläinlääkäri

Leikkaukseen

Kahdeksan vuotiaalle koira neidille pitäisi tehdä kohdunpoisto leikkaus. Onko kellään suositella hyvää ja luotettavaa eläinlääkäriä kyseiseen operaatioon.

Olen kuullut kaikista Lappeenrannan eläinlääkäreistä sekä hyvää että huonoa palautetta, mutta jos jonkun koiruudelle olisi tehty vastaava leikkaus ja koira on siitä elossa selvinnyt niin suosituksia kaipaisin.

10

2273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emilia

Kyllä kaupungin eläinlääkärit ovat onnistuneesti narttukoirien kohtuja poistaneet.
      En ainankaan ole koskaan kuullut että yksikään olisi kuollut leikkauspöydälle.
      Pitää ottaa huomioon se, että terveelläkin koiralla on riski kuolla leikkaukseen ja mitä vanhempi koira, sitä riski alttiimpaa leikkaus aina on. Komplikaatioita voi aina tulla.
      Siihen ei vaikuta se että onko eläinlääkäri yksityinen vai kaupungin eläinlääkäri.

• leikkaukseen

No, nyt kuulet että meiltä on aikaisemmin kuollut jo kaksi koiraa kyseiseen leikkaukseen. Molemmat lääkärin huolimattomuudesta. Ensimmäinen kaupungin pieneläinklinikalla kun tohtori hoiti koiran kohtutulehdusta virtsatien tulehduksena ja koira meni niin huonoon kuntoon ettei enää selvinnyt leikkauksesta.

Toinen kuoli myös leikkauksen jälkeen kun koiraa ei leikattu heti vaan lääkäri hoiti oireita lääkityksellä ja vakuutteli meille että kyllä se näin paranee. Tällöin eläinlääkäri Tikka itse myönsi tehneensä virheen kun koira kuoli puolituntia leikkauksesta herättyään.

Eli kaksi jotakuinkin samanlaista menetystä jo takana, joten tällä kertaa haluaisin olla mahdollisimman tarkka lääkärin valinnassa.

• Tikalla
        leikkaukseen kirjoitti:

No, nyt kuulet että meiltä on aikaisemmin kuollut jo kaksi koiraa kyseiseen leikkaukseen. Molemmat lääkärin huolimattomuudesta. Ensimmäinen kaupungin pieneläinklinikalla kun tohtori hoiti koiran kohtutulehdusta virtsatien tulehduksena ja koira meni niin huonoon kuntoon ettei enää selvinnyt leikkauksesta.

Toinen kuoli myös leikkauksen jälkeen kun koiraa ei leikattu heti vaan lääkäri hoiti oireita lääkityksellä ja vakuutteli meille että kyllä se näin paranee. Tällöin eläinlääkäri Tikka itse myönsi tehneensä virheen kun koira kuoli puolituntia leikkauksesta herättyään.

Eli kaksi jotakuinkin samanlaista menetystä jo takana, joten tällä kertaa haluaisin olla mahdollisimman tarkka lääkärin valinnassa.

on töissä Virve Salonen-Simpanen? On tosi mukava ja pätevä lääkäri! Ite Matille en veis itekkään ku pelkää isoja koiria.

• Koiruus
        Tikalla kirjoitti:

on töissä Virve Salonen-Simpanen? On tosi mukava ja pätevä lääkäri! Ite Matille en veis itekkään ku pelkää isoja koiria.

Simpanen-Salonen vai kummin päin se oli. Tikka on hyvä tyyppi, ei se isoja koiria pelkää vaan omistajiin tuskastuu jotka ei saa koiriaan kuriin. Koiralleni (isohkolle) on Tikka tullut tutuksi ja hengissä tuo on kymmenettä vuotta.

• olen

käyttänyt kissaani Kirsti Hallamaalla. Nyt on ollut tosin yli vuoden tauko ettei ole tarvinnut käyttää etten tiedä vieläkö hän tekee Lpr kaupungin pieneläinklinikalla sijaisuuksia. Hän on Ylämään kunnan eläinlääkäri. Suosittelen, on tosi mukava ja selvästi eläinrakas!

• emilia

Hallamaa tekee edelleen myös lappeenrannan puolella töitä, vaikka onkin ylämaan eläinlääkäri.

• eläin rakas
        emilia kirjoitti:

Hallamaa tekee edelleen myös lappeenrannan puolella töitä, vaikka onkin ylämaan eläinlääkäri.

niin hallamaa todellakin osaa hommansa ja todella mukava ihan muutenkin

• rottAwailer

..että Hallamaa on kyllä ihan eka listalla.

• Misse.

Saimaan pieneläinklinikalle Lauritsalaan älä mene missään tapauksessa. Huonoa palvelua ja hoitoa niin omistajille kuin potilaillekin. Elukkalääkäri on täys P.

• ....

Mihin perustat tämän väitteesi huonosta hoidosta omistajille ja potilaille ???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe