Raskaustestit

vainoharha

Olen tehnyt useita(5) raskaustestejä, kahtaa eri merkkiä, ja ne kaikki ovat näyttäneet negaa. Kärsin kuitenkin pahoinvoinnista päivittäin ja kuukautisetkin jäivät parin päivän tiputteluksi? Voivatko oireeni johtua stressistä vai onko mahdollista, etteivät useat, eri viikoilla tehdyt näytä totuutta? Mun hermot eivät kestä tällaista..

6

966

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PisaraSadetta

et ole raskaana. :)

Pelkkä paniikki jo pelkästään tämän ko. asian takia voi olla itsessään syynä kuukautisten vähäisyydelle. Stressiä veikkaisin itsekin, olen itselläni huomannut pahoinvointia aina silloin kun kaikki tuntuu olevan päällä yhtäaikaa. Normaalia, mutta melko ikävää.

Voisiko olotilasi johtua myös flunssasta tai mahataudin poikasesta..?

• lisää

Et sinä kyllä raskaana ole. Ne testit ovat niin tarkkoja kuule. Ja ei raskaana välttämättä edes ole pahoinvointia. Mutta nyt tulee mieleen jokin muu perussairaus. Jos ei ole mahatautia, niin mitä se voisi olla. Mitä muita oireita sulla on? Olen ammatti-ihminen, yritän pohtia mitä se voisi olla.

• vainoharha

Vatsa turvoksissa, ilmavaivoja, kuumetta, röyhtäilyä ja ellottava olo. Esimerkiksi eilen en pystynyt juomaan puolikasta pulloa olutta, vaikka normaalisti suurta herkkua.

• varmuuden
        vainoharha kirjoitti:

Vatsa turvoksissa, ilmavaivoja, kuumetta, röyhtäilyä ja ellottava olo. Esimerkiksi eilen en pystynyt juomaan puolikasta pulloa olutta, vaikka normaalisti suurta herkkua.

..suosittelen käymään verikokeessa, josta saat varman tuloksen. Olen itse kuullut muutamasta vastaavasta tapauksesta, jossa testit näyttänyt negaa, vielä seitsemännellä tai kahdeksannella viikolla ja verikoe ollut sitten positiivinen..

• Vainoharha
        varmuuden kirjoitti:

..suosittelen käymään verikokeessa, josta saat varman tuloksen. Olen itse kuullut muutamasta vastaavasta tapauksesta, jossa testit näyttänyt negaa, vielä seitsemännellä tai kahdeksannella viikolla ja verikoe ollut sitten positiivinen..

Yritin varata ajan sairaanhoitajalle terveyskeskukseen raskaustestiin, mutta virkailija sanoi että kun apteekin testissä näkyy jotain, niin sitten voi tulla uudestaan. Eikä ole näkynyt! :)

Alkaa kyllä häiritä huomattavasti päivittäisiä toimia tämä tila. Raskaus olisi epätoivottu ja jo kovin pitkällä, mikäli näin olisi käynyt.

• jenni
        Vainoharha kirjoitti:

Yritin varata ajan sairaanhoitajalle terveyskeskukseen raskaustestiin, mutta virkailija sanoi että kun apteekin testissä näkyy jotain, niin sitten voi tulla uudestaan. Eikä ole näkynyt! :)

Alkaa kyllä häiritä huomattavasti päivittäisiä toimia tämä tila. Raskaus olisi epätoivottu ja jo kovin pitkällä, mikäli näin olisi käynyt.

no sit kannattaa vaikka mennä yksityiselle verikokeeseen, mulla maksoi ilman lääkärinlähetettä 62 e, kela ei korvaa. mutta kyllä kannatti kuitenkin että sai mielenrauhan.

myös joskus 3 vuotta sitten varasin ihan vaan ajan terveyskeskukseen ja sain lähetteen pissakokeella raskaustestiin. ei multa kysytty mitään kotitesteistä.

mutta onnea ja toivottavasti on toivomasi tulos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      35
      2875
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2671
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      30
      2385
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      27
      1389
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1203
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe