Olen nyt 9. luokalla ja ajattelin ehkä pyrkiä Munkkiniemen lukioon. (Vai mikä yhteiskoulu olikaan). En kuitenkaan tunne sieltä ketään. Voisiko siis joku ystävällinen Munkan käynyt tai siitä jotain tietävä valaista minua ja kertoa, millaista siellä on. Esim. onko opetus tasokasta, millaista porukkaa ja yleisesti jotain ilmapiiristä.
Kiitos
Munkkiniemen lukio
11
5063
Vastaukset
- Munkkaaa
http://www.munkka.edu.hel.fi/
Tuolta saat lisää tietoa, kuten varmaan jo tiedätkin.
Itse en ole käynyt Munkkaa, mutta näyttäisi ihan fiksulta ja asialliselta lukiolta, keskiarvokin on 8,4, joten varmasti ihan tasokas lukio. :)- Max murmel
Kaveri on siellä ja kertoi, että oli riemuisat nahkiaiset ja musiikintunneilla joutuu luokan eteen laulamaan (ope kutsuu ja sinähän menet). Eli ei mitään älykästä kommentoitavaa minulla.
- anonyyynmi
nostan tätä, koska samoja kyselen :))
- geddan4584
10 Klassikko kirjaa ja kaikista essee äikän vikaan pakolliseen kurssiin. Muissa lukioissa alle 5... jos sitäkään.
- asd
nostan myös :D
eikö kellään oo kokemuksia munkasta? :o
- Munkkalainen
Munkka on hyvä koulu, mutta ei mikään ihmeellinen. Siellä on hyvät tilat ja ihan hyvä opetus. Porukasta osa on snobeja, muuten ihan hyvä henki koulussa.
- Anonyymi
Toivottavasti tästä on apua jollekin
Munkka on ehdottomasti paras lukio!
Vahvat perinteet, tasokas opetus, opettajia kiinnostaa oppilaat ja heidän oppiminen.
Suurin osa, munkkalaisista (yläasteen käyneet) jää sinne, niihin porukoihin vähän vaikeampi päästä mukaan, mutta myös suuri osa tulee uutena (esim minä), joten varmasti löytyy kavereita kaikille.
Kannattaa siis hakea, myös ihan yksin.
Ruoka on iso plussa. Laadukasta hyvää, ei ole ollut yhtäkään niin sanotusti pahaa ruokaa lisäks tuoretta hyvää itsetehtyä leipää jokapäivä. Ja sen myös huomaa, koska suurin osa lukiolaiset syö päivittäin. - Anonyymi
Joo ootko siis hakemassa sinne?
- Anonyymi
ketkä o menos munkkaa tänä vuon
- Anonyymi
joo
- Anonyymi
hyvällä tuurilla näet vilauksen Katariinasta ja Munkkiniemen kreivistä.
Siinä yksi ja kenties se paras syy hakeutua opiskelemaan Munkkiniemen lukioon (Gymnasiet Munknäs). Näin kavereiden kesken "Munkka" eller Muncca.
Lukio-opiskelu on aina voimaannuttava elämänkokemus muiden kokemusten joukossa..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks655696Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää713468Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.233201- 1132926
En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri642407Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu401805Mikä ihmeen v&v megastore?
Tulee Pohjoisväylälle. Mitä siellä myydään? Keski-uudessamaassa juttua.11338En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131255Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel641153Miksi kastetaan luterilaisia ?
Tiesitkö että helluntailaiset ja jehovantodistajat kastavat luterilaisia saadaksen uusia maksavia jäseniä ? Tätä hellunt1801061