Olen nyt 9. luokalla ja ajattelin ehkä pyrkiä Munkkiniemen lukioon. (Vai mikä yhteiskoulu olikaan). En kuitenkaan tunne sieltä ketään. Voisiko siis joku ystävällinen Munkan käynyt tai siitä jotain tietävä valaista minua ja kertoa, millaista siellä on. Esim. onko opetus tasokasta, millaista porukkaa ja yleisesti jotain ilmapiiristä.
Kiitos
Munkkiniemen lukio
7
3812
Vastaukset
- Munkkaaa
http://www.munkka.edu.hel.fi/
Tuolta saat lisää tietoa, kuten varmaan jo tiedätkin.
Itse en ole käynyt Munkkaa, mutta näyttäisi ihan fiksulta ja asialliselta lukiolta, keskiarvokin on 8,4, joten varmasti ihan tasokas lukio. :)- Max murmel
Kaveri on siellä ja kertoi, että oli riemuisat nahkiaiset ja musiikintunneilla joutuu luokan eteen laulamaan (ope kutsuu ja sinähän menet). Eli ei mitään älykästä kommentoitavaa minulla.
- anonyyynmi
nostan tätä, koska samoja kyselen :))
- geddan4584
10 Klassikko kirjaa ja kaikista essee äikän vikaan pakolliseen kurssiin. Muissa lukioissa alle 5... jos sitäkään.
- asd
nostan myös :D
eikö kellään oo kokemuksia munkasta? :o
- Munkkalainen
Munkka on hyvä koulu, mutta ei mikään ihmeellinen. Siellä on hyvät tilat ja ihan hyvä opetus. Porukasta osa on snobeja, muuten ihan hyvä henki koulussa.
- Anonyymi
Toivottavasti tästä on apua jollekin
Munkka on ehdottomasti paras lukio!
Vahvat perinteet, tasokas opetus, opettajia kiinnostaa oppilaat ja heidän oppiminen.
Suurin osa, munkkalaisista (yläasteen käyneet) jää sinne, niihin porukoihin vähän vaikeampi päästä mukaan, mutta myös suuri osa tulee uutena (esim minä), joten varmasti löytyy kavereita kaikille.
Kannattaa siis hakea, myös ihan yksin.
Ruoka on iso plussa. Laadukasta hyvää, ei ole ollut yhtäkään niin sanotusti pahaa ruokaa lisäks tuoretta hyvää itsetehtyä leipää jokapäivä. Ja sen myös huomaa, koska suurin osa lukiolaiset syö päivittäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030