Tuomas sooloksi

Kurt

Ei kenenkään itseään kunnoittavan muusikon pidä
mennä NW bändiin.Tuomas on äitin pikku prinssi.
Se rupee itkeen jos ei saa tahtoaan läpi.. nyyh
nyyh...Hame päälle sille ja ruotsiin huoraksi
sanon minä.

3

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yan

En kuvaisi Tuomasta ihan noin. Muistutan kuitenkin, että kuka se on pääasiassa tehnyt lähes kaikki Nightwishin biisit? Sanoittanut, säveltänyt, sovittanut ? Tuomashan se. Eikä Tuomas itse ikimaailmassa halua laulaa. Kai toki tiedät, että Nightwishin biisissä, Astral Romance on yksi Tuomaksen laulama kohta. Tämä pieni laulunnäyte kaduttaa herraa vielä tänäkin päivänä, sillä hän ei pidä äänestään/lauluäänestään. Tosin minä kyllä pidän. Erittäin suloinen.

Tällä hetkellä Tuomaksella on tarkoitus etsiä uusi, Tarjan korvaava naissolisti bändiin. Ja karu fakta on se, että Tarja Turunen on korvattavissa, ilman että Nightwishin musiikki muuttuu radikaalisti. Tuomasta ei voi korvata, jos halutaan säilyttää Nightwish.

• century child

Olen sun kanssa ihan samaa mieltä. Tarja on saanu vähän liikaakin omalle tililleen nightwishin saavutuksia vaikka oikeesti sil ei oo muuta osuutta kun se leipäläpensä aukominen. eipä sillä, hyvinhän se sitä aukoo... mut kyl naikkis on tuomaksen luomus ja tuomas itse on fiksu, ihana, söpö ja sympaattinen herrasmies! Ilman tarjaa on nightwish mut ilman tuomasta ei ois mitään :)

• tarjafani

hyvin sanottu :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      2973
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2649
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2466
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1569
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      178
      1219
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe