Massapostittaja hyvä,

Mewwu

Olen ilmoittanut tästä sekasorrosta vetoomuksella itse Suomi24:n ylläpidolle ip-bannien toivossa.

18

946

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MSOPW

Umpeen!

• magmateam

pidä ite turpa kiini MSOPW tuliko selväksi!? nii muuten oletko sinä se massapostittaja? En tarkota sitä että olet, vaan kysyin nii jos et ole niin pyydän anteeksi.

• MSOPW
        magmateam kirjoitti:

pidä ite turpa kiini MSOPW tuliko selväksi!? nii muuten oletko sinä se massapostittaja? En tarkota sitä että olet, vaan kysyin nii jos et ole niin pyydän anteeksi.

Mua massapostittajaksi.

• Mewwu
        MSOPW kirjoitti:

Mua massapostittajaksi.

Hän on se massapostittaja. Miksi muuten käskeä minua tukkimaan turpani, kun sanon massapostittajalle totuuden, jos ei kerran ole se massapostittaja?

• magmateam
        Mewwu kirjoitti:

Hän on se massapostittaja. Miksi muuten käskeä minua tukkimaan turpani, kun sanon massapostittajalle totuuden, jos ei kerran ole se massapostittaja?

muuta nyt tämä massapostittaminen saa nyt loppua.

• firered
        Mewwu kirjoitti:

Oot

• Mewwu
        firered kirjoitti:

Oot

No en itse asiassa ole.

• magmateam
        Mewwu kirjoitti:

puhun nyt pokemoneista ettei Umbba suutu ja menetä hermoja. Nii muuten onko pokeon paras? Ja onko pokeonista vielä tietoa kun se että emerald on tullut Suomeen?

• thx!
        firered kirjoitti:

Oot

Hei älkää nyt pillastuko.muuten tulee taas riita ja täält alkaa lähtemään porukkaa..mut toi massa postittaja sais kyl häipyy äidinsä emättimeen kasvamaan!!!

• Mewwu
        thx! kirjoitti:

Hei älkää nyt pillastuko.muuten tulee taas riita ja täält alkaa lähtemään porukkaa..mut toi massa postittaja sais kyl häipyy äidinsä emättimeen kasvamaan!!!

Tästä on nyt jotkut hiton riidat kaukana, tässä nyt on vain kyse siitä, että joku massapostittaa palstalle sontaa, eikä Umbba voi tehdä muuta, kuin yrittää poistaa niitä.

• magmateam
        thx! kirjoitti:

Sanoit ihan oikein. Kuka nyt olisi tuo massapostittajan ystävä ees? Kysyn vaan, ei kiinosta vaikka hänellä olisikin ystäviä. Puhun nyt MSPOW

• Nössö

Nössö!

• Mewwu

No en taida olla. :)

• Mopi

On nössö ku otti yhteyttä.

• Mewwu
        Mopi kirjoitti:

On nössö ku otti yhteyttä.

Ehkä olen, mutta sitäkin ylpeämpi, kun massapostittajalle rapsahtaa ikuiset ip-bannit.

• pokemon1
        Mewwu kirjoitti:

Ehkä olen, mutta sitäkin ylpeämpi, kun massapostittajalle rapsahtaa ikuiset ip-bannit.

JOten te olete nössöjä (jos olette)

• Mewwu
        pokemon1 kirjoitti:

JOten te olete nössöjä (jos olette)

Miten se, kuka on nössö ja kuka ei liittyy taas mitenkään mihinkään?

• metang
        Mewwu kirjoitti:

Miten se, kuka on nössö ja kuka ei liittyy taas mitenkään mihinkään?

kuka on nössö, sinä vai??Vähän ajattelinkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe