MILLÄ POIS :
. kuivamustekynä
. liima
. kynsilakka / meikki
. purkka vaatteista
. muovailuvaha astiasta
Tahran poisto ?
8
12047
Vastaukset
- Nelli*
Purkan voi saada pois vaatteesta laittamalla tahraantuneen vaatteen pakastimeen ja antaa purkan jäätyä... sen jälkeen irtoaa vähän paremmin..
- Nimetön
Saako niitä enää millään puhtaaksi? Jos kloriittia ei saa vaatteeseen käyttää? Tietääkö kukaan???
- Cleaner..
Tästä löytyy:
http://www.martat.fi/neuvonta/kodinhoito/pyykki_puhtaaksi/tahranpoisto/- väri
Joskus auttaa se että pesee vaatteen heti uudelleen varsinkin jos vaate ei ole voimakkaasti värjäytynyt
- tahranoviisi
väri kirjoitti:
Joskus auttaa se että pesee vaatteen heti uudelleen varsinkin jos vaate ei ole voimakkaasti värjäytynyt
Osaako joku sanoa miten omenatahra saadaan pois puuvillapaidasta?
- jäbätsö
omenatahran poisto?
- raaputin kauan
Vanha kysymys, mutta purkkaa varmaan monilla riesana. Ensin vaate pakkaseen, sitten raaputus, sitten puhdistetulla bensalla jota saa apteekista. Lähti pyhähousujen takamuksesta, ei lähtenyt väri eikä jäänyt haisemaan. Pikkupullo maksoi 3.80, joten tankkiin ei kannata laittaa...
- Sasikain
Mulla oli paha väritahra vaaleassa kauluksessa vaaleanpunaisessa vaalearaitaisessa paidassa - ajattelin, että tahra on syntynyt vaaleanpunaisen värin irrotessa pesun aikana ja siirtyen valkoiseen kaulukseen. Lisäksi minulla oli paita, jossa oli pahat kahvitahrat ja olin pessyt paidan jo useamman kerran normaalisti ilman tulosta.
Molempiin tapauksiin löytyi lähes täydellinen ratkaisu - hieroin tahroille Sanettin sappisaippuaa ja nestemäistä Omo Whitea. Yritin etsiä jälkiä tahroista kuivauksen jälkeen, mutta en löytänyt ainuttakaan.
Sappisaippuaa olen aikaisemmin käyttänyt tuloksetta joillekkin tahroille. Eli jos pitäisi lähteä veikkaamaan kumpi tuote auttoi enemmän, niin laittaisin rahat likoon Omo Whiten puolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285410
- 1611845
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1561501Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231174- 941125
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711068viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan38924- 38885