MILLÄ POIS :
. kuivamustekynä
. liima
. kynsilakka / meikki
. purkka vaatteista
. muovailuvaha astiasta
Tahran poisto ?
8
12121
Vastaukset
- Nelli*
Purkan voi saada pois vaatteesta laittamalla tahraantuneen vaatteen pakastimeen ja antaa purkan jäätyä... sen jälkeen irtoaa vähän paremmin..
- Nimetön
Saako niitä enää millään puhtaaksi? Jos kloriittia ei saa vaatteeseen käyttää? Tietääkö kukaan???
- Cleaner..
Tästä löytyy:
http://www.martat.fi/neuvonta/kodinhoito/pyykki_puhtaaksi/tahranpoisto/- väri
Joskus auttaa se että pesee vaatteen heti uudelleen varsinkin jos vaate ei ole voimakkaasti värjäytynyt
- tahranoviisi
väri kirjoitti:
Joskus auttaa se että pesee vaatteen heti uudelleen varsinkin jos vaate ei ole voimakkaasti värjäytynyt
Osaako joku sanoa miten omenatahra saadaan pois puuvillapaidasta?
- jäbätsö
omenatahran poisto?
- raaputin kauan
Vanha kysymys, mutta purkkaa varmaan monilla riesana. Ensin vaate pakkaseen, sitten raaputus, sitten puhdistetulla bensalla jota saa apteekista. Lähti pyhähousujen takamuksesta, ei lähtenyt väri eikä jäänyt haisemaan. Pikkupullo maksoi 3.80, joten tankkiin ei kannata laittaa...
- Sasikain
Mulla oli paha väritahra vaaleassa kauluksessa vaaleanpunaisessa vaalearaitaisessa paidassa - ajattelin, että tahra on syntynyt vaaleanpunaisen värin irrotessa pesun aikana ja siirtyen valkoiseen kaulukseen. Lisäksi minulla oli paita, jossa oli pahat kahvitahrat ja olin pessyt paidan jo useamman kerran normaalisti ilman tulosta.
Molempiin tapauksiin löytyi lähes täydellinen ratkaisu - hieroin tahroille Sanettin sappisaippuaa ja nestemäistä Omo Whitea. Yritin etsiä jälkiä tahroista kuivauksen jälkeen, mutta en löytänyt ainuttakaan.
Sappisaippuaa olen aikaisemmin käyttänyt tuloksetta joillekkin tahroille. Eli jos pitäisi lähteä veikkaamaan kumpi tuote auttoi enemmän, niin laittaisin rahat likoon Omo Whiten puolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1002994- 262624
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv712384Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m272305Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta232025- 861837
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71729Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä231552Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍311412- 81304