Kuuhullu

Blondi

Kuuhulluus on totta. En minä sitä uskoisi jos en itse olisi sellainen. Aina valvon täydenkuun aikaan . Se vielä puuttuisi jos ulvoisin. Luulen , että sellaiset herkät, salaperäiset ihmiset kärsivät siittä. Ne , joilla on ennustajanverta. Olen varmaan ollut edellisessä elämässä noita tai susi.

23

10606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Napoleon IV

      Kuuhulluuden aiheuttaa se, että kuun ollessa täysi se kohottaa aivojen nestetasapainoa. Tämä puristaa kiinteää aivomassaa tiukemmalle ja tuottaa omituisia kokemuksia.

      Ihmiset ovat kertoneet näistä kokemuksistaan seuraavia tosiasioita.

      1. Unettomuus.
      2. Levottomuus ja halu seksiin on kasvanut.
      3. Voimakkaita näkyjä tulevaisuudesta
      4. Kykyä keskustella kuolleiden kanssa.
      5. Satunnaisia kohtaamisia toisten ulottuvuuksien ihmisten kanssa.

      http://www.mctreff.net/Kunst/Kunst.html

      • Blondi

        Ihanaa kun kerroit tuon. En ennen ole tiennyt. Siis kuuhullu ei olekkaan "hullu " niinkuin jotkut haukkuvat. Mutta miksi täyskuu ei vaikuta kaikkiin ihmisiin. Ihanaa, tuntuu kuin vapauduin jostakin taakasta !


      • hassu
        Blondi kirjoitti:

        Ihanaa kun kerroit tuon. En ennen ole tiennyt. Siis kuuhullu ei olekkaan "hullu " niinkuin jotkut haukkuvat. Mutta miksi täyskuu ei vaikuta kaikkiin ihmisiin. Ihanaa, tuntuu kuin vapauduin jostakin taakasta !

        blondi. Mä en ainakaan ole vapautunut siitä taakasta sen vuoksi että tiedän nyt että kaikki kumma maailmassa johtuu tihentyneestä aivomassastani. Sitä paitsi vesipäät ovat eri kastia.. ; )

        Pelkkä outo kyky keskustella raatojen kanssa- tuntemus ei tarkoita sitä että tunne olisi sama kuin fakta. Mäkin tunnen itseni superihmiseksi. Hyppäsin muovipussi selässä talon katolta ja löin pääni kumahtaen nurmikkoon. Se oli vahva tuntemus, että mä pystyn lentään. Mutta gravitaatiovoima oli suurempi. Siitä nyt oli muutama viikko ja olen hieman kasvanut. Nyt ajattelin mennä kiipeämään vuorelle ilman turvaköyttä koska tiedän, ettei muhun mikään ota.

        Kun puhutaan hengellisitä tai henkisistä asioista, harvemmin kykenemättömyys nukkumaan ja henkinen yhteys elävään tai kuolleeseen on aivan korrelaatiossa. Kuu on hullaannuttava - ei ihmeitätekevä. Paitsi muutamalle rakastavaiselle.
        Halu olla henkinen johtaa ihmisen oudoille teille. Mä en oikeasti usko että sä blondi haluaisit keskustella raatojen kanssa - keskellä pävää - yksin, joukossa- aina - syystä tai toisesta jota et edes tiedä. Miettisit omaa tihentynyttä aivomassaasi ja sen järkevyyttä - onko sitä? Kertoisit tarinoita työpsykologille ja se kirjoittaisi sulle diapamia. Täysikuun mollotellessa sua katsoisit verestävin silmin yön pimeyteen ja näkisit lisää raatoja. Joskus pieni atomi tihenee niin että siitä seuraa iso räjähdys.
        Musta tuntui että mä olin edellisen eloni aikana lehtimato, koska ne ovat musta aika hauskoja.


      • Blondi
        hassu kirjoitti:

        blondi. Mä en ainakaan ole vapautunut siitä taakasta sen vuoksi että tiedän nyt että kaikki kumma maailmassa johtuu tihentyneestä aivomassastani. Sitä paitsi vesipäät ovat eri kastia.. ; )

        Pelkkä outo kyky keskustella raatojen kanssa- tuntemus ei tarkoita sitä että tunne olisi sama kuin fakta. Mäkin tunnen itseni superihmiseksi. Hyppäsin muovipussi selässä talon katolta ja löin pääni kumahtaen nurmikkoon. Se oli vahva tuntemus, että mä pystyn lentään. Mutta gravitaatiovoima oli suurempi. Siitä nyt oli muutama viikko ja olen hieman kasvanut. Nyt ajattelin mennä kiipeämään vuorelle ilman turvaköyttä koska tiedän, ettei muhun mikään ota.

        Kun puhutaan hengellisitä tai henkisistä asioista, harvemmin kykenemättömyys nukkumaan ja henkinen yhteys elävään tai kuolleeseen on aivan korrelaatiossa. Kuu on hullaannuttava - ei ihmeitätekevä. Paitsi muutamalle rakastavaiselle.
        Halu olla henkinen johtaa ihmisen oudoille teille. Mä en oikeasti usko että sä blondi haluaisit keskustella raatojen kanssa - keskellä pävää - yksin, joukossa- aina - syystä tai toisesta jota et edes tiedä. Miettisit omaa tihentynyttä aivomassaasi ja sen järkevyyttä - onko sitä? Kertoisit tarinoita työpsykologille ja se kirjoittaisi sulle diapamia. Täysikuun mollotellessa sua katsoisit verestävin silmin yön pimeyteen ja näkisit lisää raatoja. Joskus pieni atomi tihenee niin että siitä seuraa iso räjähdys.
        Musta tuntui että mä olin edellisen eloni aikana lehtimato, koska ne ovat musta aika hauskoja.

        Hassu oon, mutta en mä käytä mitään lääkkeitä. Itsehoito on paraslääke. Eli liikuntaa, olutta ja sitä sexyä. ( apua, saihan tuon kirjoittaa, ettei ollut asiaton kirjoitus) nooh, mua kyllä helpottaa kun tiedän, että kuuhulluja on muitakin. Minä olen kyllä ollut edellisessä elämässä kaunis naarassusi:) Yöllä ulvon, hmm.


      • Kuuhullu
        Blondi kirjoitti:

        Hassu oon, mutta en mä käytä mitään lääkkeitä. Itsehoito on paraslääke. Eli liikuntaa, olutta ja sitä sexyä. ( apua, saihan tuon kirjoittaa, ettei ollut asiaton kirjoitus) nooh, mua kyllä helpottaa kun tiedän, että kuuhulluja on muitakin. Minä olen kyllä ollut edellisessä elämässä kaunis naarassusi:) Yöllä ulvon, hmm.

        Kuuhulluja on paljon. Ennen ihmettelin, miks valvoin muutaman yön, joskus yhden peräkkäin. Joku kamu sanoi, että oon kuuhullu. Aloin tarkkailla valvomistani ja usein huomasin valvotun yön jälkeen, että täysikuu lähestyy tai oli jo. Kiva ajatella valvoessa, että monet muutkin valvoo. Olen kyllä huomannut, että mulla on ennustukseni (tai paremminkin aavistukseni)käyvät usein toteen. Jos olisin elänyt keskiajalla minut olisi poltettu roviolla jo silmien värin takiakin.


      • Kuuhullu
        Blondi kirjoitti:

        Ihanaa kun kerroit tuon. En ennen ole tiennyt. Siis kuuhullu ei olekkaan "hullu " niinkuin jotkut haukkuvat. Mutta miksi täyskuu ei vaikuta kaikkiin ihmisiin. Ihanaa, tuntuu kuin vapauduin jostakin taakasta !

        Itekki oon kuuhullu! :D:D Oon kuullu et jotkut saa et jotkut ihmiset leikkii vaan et on kuuhullu mut ite ainakin oon erimieltä... mä saan joitakin pienii kohtauksii ja sitte kuulen seuraavana päivänä vähän liiankin hyvin, nään näkyjä,en pysty nukkuu vaikka kuinka yritän ja oon varmaan saanut kuusta jonkin ihmeen jutun tähän et osaan ulvoo ja hauklkuu kuin koira/susi... Oon kyl ylpee et jaksan kantaa tätä kuuhulluuttani... :D :DDD


      • Kuuhullu
        Kuuhullu kirjoitti:

        Itekki oon kuuhullu! :D:D Oon kuullu et jotkut saa et jotkut ihmiset leikkii vaan et on kuuhullu mut ite ainakin oon erimieltä... mä saan joitakin pienii kohtauksii ja sitte kuulen seuraavana päivänä vähän liiankin hyvin, nään näkyjä,en pysty nukkuu vaikka kuinka yritän ja oon varmaan saanut kuusta jonkin ihmeen jutun tähän et osaan ulvoo ja hauklkuu kuin koira/susi... Oon kyl ylpee et jaksan kantaa tätä kuuhulluuttani... :D :DDD

        Ja osaan kans ennustaa täysikuun tulon! Kaveritkin kysyy välil et mist voin olla niin varma... ka pikku siskokin kysyy samaa ja kysyy kans et millon on taas täysikuu...


      • -------------
        Kuuhullu kirjoitti:

        Ja osaan kans ennustaa täysikuun tulon! Kaveritkin kysyy välil et mist voin olla niin varma... ka pikku siskokin kysyy samaa ja kysyy kans et millon on taas täysikuu...

        tännekin kirjoittelee jotain ala-aste ikäisiä lapsia jotka kuvittelevat omistavansa yliluonnollisia voimia ja olevansa jotenkin erikoisia...


    • mie vaa..ja kamu..

      MIX EDES MIETTIÄ KUUTA LIIKAA?? ME ELETÄÄN NYT...JA MITÄ SITÄ MAILMANLOPPUA ESIM. MIETTIMÄÄN??!! ELÄMÄ ON LIIAN LYHYT MUREHDITTAVAKSI!!

    • uneton

      Kyllä kuuhulluus totista totta on, itseäni kuu valvottaa pari kolme yötä joka hemmetin kuukausi.Valitettavasti kaksi lapsistamme on perinyt tämän kuuhulluuden.Jopa aivan vauvana nämä lapset valvoivat. Uni ei yksin kertaisesti tule ennen aamun koittoa. Minulla on kaveri joka työskentelee sairaalassa ja hän sanoi että täydenkuun aikaan osastolle tulee aivoverivuoto potilaita enemmän kuin muuna aikoina. Väittikin että kuuhullu ihmisellä on isompi riski sairastua juuri aivoverenvuotoon.

      • lola

        Itse en ole nukkunut kunnolla 4 yöhön ja se tapahtuu yleensä täydenkuun aikaan.Kai se on sitä
        kuuhulluutta.Toivon kyllä että ensiyönä sais nukuttua koska tämä on kyllä aika rankkaa.


      • Elmeri
        lola kirjoitti:

        Itse en ole nukkunut kunnolla 4 yöhön ja se tapahtuu yleensä täydenkuun aikaan.Kai se on sitä
        kuuhulluutta.Toivon kyllä että ensiyönä sais nukuttua koska tämä on kyllä aika rankkaa.

        Mielestäni ei ole kuuhulluutta vaan "kuuhulluus" on ihmisen geneettisessä perimässä, DNA-ketjussa. Onhan eläimetkin savannilla levottomia täyden kuun aikaan ja kalat meressä. Ihmisellä on jäämiä siltä ajalta kun eli villinä luonnossa ja täysin tietämättömänä taivaankappaleiden merkityksestä elämään. Tältä pohjalta asiaa tulisi tehdä tieteellistä tutkimusta kuuhulluuteen, mielestäni se on satojen tuhansien vuosien takainen herkkyys reagoida ympäristön vaaroihin petoja vastaan.


    • sami s

      hmmm. En tohon usko, mutta ihmisten ohjaamat elokuvat ovat kuin heidän toiveuniaan joskus. Siksi sanon että "katselen toisten unia" heittäessäni dvd-leffan koneeseen.

      "Ladyhawke" oli lempileffani kakruna. Siinä paikallinen paavi ja "Lord-yhtye" oli taikonu rakastuneen pariskunnan tytön haukaksi päivisin ja miehen sudeksi öisin. Vain aamuin illoin auringon viime säteessä he sai pari sekuntia katsella toisiaan ihmisinä. Eräs munkki ja varas vähän auttoi ja auringonpimennys ratkaisi ongelman (yötön päivä ja päivätön yö)
      sitte tuli pikku neuvottelu paikallisessa vatikaanissa - ja tyttö sekä mies sai kuin saikin toisensa. Happy end. En ole koskaan itkeny ja valehtelen paljon........
      http://www.galleria.suomi24.fi/saminen

    • lähes koko

      perhe on huonounisia täysikuun aikaan.:)
      Väsyttää aina kamalasti, mutta ei saa millään unta.
      Ja lapsetkin heräilee herkemmin.
      Kuulla on outo vaikutus ihmiseen.
      Minä en ulvo, mutta valvon ja olen ylienerginen.
      Kait se on sitä kuuhulluutta.:D

    • kyllä

      En heräile koskaan öisin. No sitten eilen illalla menin nukkumaan 10 maissa. Heräsin kahdentoista maissa ja katsoin suoraan pihalle. Taivaalla loisti täysikuu. Olin kyllä sekaisin aamulla että miksi heräsin :O

      • ---

        siis kaihtimet olivat kiinni ja avasin herättyäni


      • Em
        --- kirjoitti:

        siis kaihtimet olivat kiinni ja avasin herättyäni

        Miten voi tulla kuuhulluksi??? En tiiä, ett onko se vaarallista, mut haluisin vaa tietää, ett miten voi tulla kuuhulluks...


      • hullu täälläkin
        Em kirjoitti:

        Miten voi tulla kuuhulluksi??? En tiiä, ett onko se vaarallista, mut haluisin vaa tietää, ett miten voi tulla kuuhulluks...

        Kuuhulluksi ei tulla opiskelemalla tms harjoittelemalla. Kuuhulluksi synnytään.
        Ne jotka ei oo kuuhulluja, ei tunnu ollenkaan ymmärtävän että mitä on valvoa tälleen puoli kolmelta yöllä ja miettiä et aamulla pitäs aikasin nousta, eikä tuu uni.

        Monesti on käynyt kuten yhdelle ketjun kirjoittajalle, että kahdentoista-yhden aikaan yöllä herää eikä saa enää unta. Kun pari tuntia on pyörinyt sängyssä, sitä nousee, avaa kaihtimen, katsoo ulos ja toteaa "ai, taas on kuutamo".. Yhden yön sitä jaksaa niillä muutaman tunnin yöunilla, jotka voi yllättää siellä aamuneljän jälkeen, eikä koko päivänä väsytä edes. Mutta kun kolmekin yötä pyörii sängyssä, niin neljäntenä päivä sitä nukkuu jo melkein pystyyn.


    • Kuuhulluhulluhullu

      Mäki oon kuuhullu tänäänki on täysikuu joten siis oon valmistautunu sitä oppii senkaa elämään mäki joskus 12-2 yöllä herään ja kuu loistaa ikkunasta ja sitten luen kirjaa ja meen juomaan jotain teetä nii johan helepottaa

    • JK

      VAI NIIN

    • itkupotkuraivari

      Joo täälläki tämmönen yks kuuhullu valvoo. Väsyttäis aivan kamalasti, mutta uni ei vaan tuu.

    • No huhh

      Valvoin juuri pari yötä peräkkäin ja ihmettelin miks ei uni tuu.. Kun kävin viime yönä koiran kanssa pihalla niin siellä loisti melkeintäysi kuu...

    • UnetonTila

      Täysikuu ylihuomenna ja uni kaikkosi keskellä yötä. Onko täällä muita valvojia kuin työnsä vuoksi ylhäällä olijoita?
      Itselläni on tunne, että olen jotenkin yliherkkä nyt, vaikka yleensä en ole mitenkään erityisen herkkä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1282
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1227
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1106
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1076
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe