Bändi ei tuu toimiin ilman Tarjaa...Sen suosio aika varmasti laskeekin aika paljon,enkä itse ainakaan kuuntele sitä..Toivottavasti Tarja ei lopeta tuota laulu hommaa tämän takia, koska hänellä on aivan uskomaton ääni!
öhöm..
6
443
Vastaukset
- Rock´ kukko
Ai, ai odotan innolla kuka mahtaa olla uusi naissolisti.
Jos tämän saisivat minäkin vanha Rockkukko menisin kuolaamaan ja tämä nainen osaa vielä laulaa.
http://strefa.rockmetal.art.pl/ankieta/vibeke-stene.htm - tarjafani
hyvin sanottu.samaa mieltä.
- Minä
Ihmettelen miksi ihmeessä Nightwishin pitäisi olla
samankuuloinen sen jälkeen kun tilalla on uusi
laulaja? Itse odotan ensin miltä laulaja kuulostaa
ja päätän vasta sitten kuuntelenko sitä vai en...
Suosio luultavasti laskee, tai no riippuu kuka
löytyy tilalle. Kirjeestä (joka löytyi os. www
nightwish.com) tuli hyvin ilmi miksi Tarja
erotettiin, ja jos kaikki pitää paikkansa en
ihmettele.- LilyDeWinter
totta ^^
- LilyDeWinter
Nightwish oli kyllä paljon muuta kun tarja. totta kai se kuulostaa erilaiselta myöhemmin, mut se on silti Nightwish. en mäkään menny hartwallille tarjan takii. vaan koko bändin. "aivan sama jos joku esim kitaristi ois erotettu, koska se ei käytäkkään omaa lauluääntän bändissä, vaan soittotaitojaan." Eiks bändissä oo just tärkeetä osata soittaa??? lauluhan ei oo tärkeintä koko bändissä. Musiikkia kannattaa kuunnella musiikin takia, ei pelkästään tarjan kiekumisen. :/
- Nightwish rulez
Niinpä niin, toivottavasti uus laulaj ei oo ihan niin pissapäinen kuin Turuska on/oli
Lukekaapas vain haastatteluja viimeisen vuoden ajalta niin siinä se muija-raiska koko ajan sanoo että Nighwish on vain yksi vaihe kuuluisaksi tulon portailla.
Toivottavasti uus laulaja osaa ääntää englishiä paremmin kuin Turuska.
Sisk toisekseen Holopainen on Nighwishin sydän ja sielu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h82768Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062611Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141463- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.70986Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948