Kuinka suutelen oikein?

apuvaaa

siis haluaisisin suudella tyttöä oikein.. ja kunnolla..

ja haluun tietää että parannuksia tähän:

romanttisena hetkellä.. semmonen hellä ja "hidas" suudelma.. niinku huulille.. siihen reunalle.. sitten jos se ns. suutelee takaisin niin alkaa ns.kehittämään suutelua siitä eteen päin.. kertokaa vinkkejä mitä ja minkänlain kannattaisi suudella..

279

62997

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juottolanjuniori

      no suutele siltä kuin tuntuu.. ainoa hyvä neuvo multa..

      • kask

        nämä tämmmöset on niin ärsyttäviä ku joku rohkenee kymymään käytännön neuvoa ! olen kokeillut toimintoa "suutele siten miten sinuta tuntuu, tärkeintä on läheisyys, se tulee itsestään." ei se mene niin vain, ensisuudelma saattaa olla ihan hirveä, jos ei tiedä mitä tehdä ja törröttää vain suu ammollaan tarkoituksenaan saada elokuvaversiota kiihkeästä suudelmasta -nimimerkillä kokemusta on. PS: elokuvista voitkin katsella hyvin mallia, nämä ihmiset tietää mitä tekee.


      • ;)
        kask kirjoitti:

        nämä tämmmöset on niin ärsyttäviä ku joku rohkenee kymymään käytännön neuvoa ! olen kokeillut toimintoa "suutele siten miten sinuta tuntuu, tärkeintä on läheisyys, se tulee itsestään." ei se mene niin vain, ensisuudelma saattaa olla ihan hirveä, jos ei tiedä mitä tehdä ja törröttää vain suu ammollaan tarkoituksenaan saada elokuvaversiota kiihkeästä suudelmasta -nimimerkillä kokemusta on. PS: elokuvista voitkin katsella hyvin mallia, nämä ihmiset tietää mitä tekee.

        eli just niiku vaa tuntuu oon ny ollu yhen tytön kans 1kk ja hyvin on toi suutelu onnistunu :) eip mitää pitkii sessioit vaa iha normi intohimone pusu ja matka jatkuu  


      • kissssssmeeee

    • miten muka

      Ei ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa suudella. Ei suutelu ole itse tarkoitus, vaan se että tuntuu hyvältä ja nauttii toisesta!

    • Nimetön

      ei muuta kuin kunnon kielari

      • huhhhhhhhhhhhhhhhuh

        hhahaha mä oon saanu kielareist traumat !! ku viimeks yks poika tyylii kaks kiloo sylkee laitto samal mun suuhun ::::D:D:D::D:D:D et onnee vaa teillekki !!


      • mods

        nii se on totta:D:D


    • blonde

      kyllä musta suutelun voi tehdä väärin, ainakin jos yrittää pestä toisen koko naaman kielellään tai huulillaan... sellanen rauhallinen suutelu on musta paras, sellanen "ei mihinkään kiire" -tyylinen...

    • apuvaaa

      voisitteko kertoa miten? *heh* suutelin viimeeksi 12vuotiaana.. ja nytten olen jo 15 *heh* olen ehkä unohtanut jo kaiken

      • joku vaan

        Ku mä en oo ikinä suudellu ja oon 12 et en tiiä miten suudellaan.


      • Mie:)
        joku vaan kirjoitti:

        Ku mä en oo ikinä suudellu ja oon 12 et en tiiä miten suudellaan.

        oon mieki 12 ja huomen menos yhen pojan kaa yhtee paikkaa, enkä oo ikinä suudellu ketää, että en tiiä yhtää enempää ku siekää:)


      • viivimoi
        Mie:) kirjoitti:

        oon mieki 12 ja huomen menos yhen pojan kaa yhtee paikkaa, enkä oo ikinä suudellu ketää, että en tiiä yhtää enempää ku siekää:)

        oon 13 ja puol, enkä oo viel saaanu ensisuudelmaa:((((((


      • womanmagnet
        viivimoi kirjoitti:

        oon 13 ja puol, enkä oo viel saaanu ensisuudelmaa:((((((

        lol jäbä oikeesti 12-13 vuotiaana harva saa ensi suudelman mut mä kyl sain ku olin 13 ja puol, oon nyt melkee 15.
        jos sua alkaaa piinaa se et ''kaikki muut on jo pussannu tyttöi mut mä en'' ni ei mit hätää , jos haluut oikeesti ussata jtn ni venaa kunnes löydät hyvän naisen ja kunnes ootte tutustuneet toisiine, muista olla maltillinen, siihen mennes..... skarppaa


      • Yks kadotettu vaan.
        joku vaan kirjoitti:

        Ku mä en oo ikinä suudellu ja oon 12 et en tiiä miten suudellaan.

        Olen 21 enkä ole suudellut ketään ikinä. Tulin vain hieman selaamaan tätä keskustelua jos jotain kunnon vinkkiä vaikka tarttuisi... Ei oikein ole auennut minulle vielä...


      • Vantis :)
        viivimoi kirjoitti:

        oon 13 ja puol, enkä oo viel saaanu ensisuudelmaa:((((((

        Mitä nää lapset tääl oikee tekee hei todennäkösesti saatte odottaa siihen 15-16 ikävuoteen ennenku pääsette ees lähelle jotakuta tyttöä/poikaa joka teitä todella kiinnostaisi.


      • Göööörl
        viivimoi kirjoitti:

        oon 13 ja puol, enkä oo viel saaanu ensisuudelmaa:((((((

        Ite 14, eikä ensisuudelmaa. Mut iha hyvä nii mun mielestä. Ja onneks mulla on sellanen poika kiikarissa, joka ei oo itekkää suudellu, joten se taitaa pian olla edessä :P


      • Nih.
        viivimoi kirjoitti:

        oon 13 ja puol, enkä oo viel saaanu ensisuudelmaa:((((((

        Minä, kuule, MIN olen 14, enkä ole suudellut ketään. Eikä haittaa yhtään. Itse asiassa en ole tainnut olla kunnolla ihastunutkaan keneenkään.


      • kjhadjk
        Vantis :) kirjoitti:

        Mitä nää lapset tääl oikee tekee hei todennäkösesti saatte odottaa siihen 15-16 ikävuoteen ennenku pääsette ees lähelle jotakuta tyttöä/poikaa joka teitä todella kiinnostaisi.

        mä oon 13 ja nuolin mun muijankaa 11 vuotiaana... kyl sitä kieltä saa ku pyytää ;)


      • oon 12vuotias

        moi olen tyttö pese suutas kunnolla henkesi pitäis olla hyvän hajuinen tytölle ei haittaa jos et osaa suudella mutta tytölle haittaa jos sul on paha hajuinen suu mul ei haittaa jos poika ei osaa suudella mulle haittaa jos pojalla on haiseva suu se oli mun vinkki mut jos haluat suudella oikein katsele videoista jossa näytetään esimerkkiä


      • päkkiäpakki123
        viivimoi kirjoitti:

        oon 13 ja puol, enkä oo viel saaanu ensisuudelmaa:((((((

        jos nyt puhutaan nii sä oot suunnillee 4kk vailla että oot 15 ja oots viel vittu saanu täs neuvo
        1.katso tyttöä silmiin
        2.ota käsistä hellästi kiinni (tai sitten jätä kokonaan pois)
        3.ala hitaasti suutelemaan ei mtn ihme kielarii heti mut jos se tekee kielarin nii jatka
        4.älä oo paniikissa

        kato ite oon vasta 11v,ja en oo suudellu viel mut ei paha kohta oon :)) koska oon lovena yhtee ja se muhu


      • Ei nimimerkkiä
        womanmagnet kirjoitti:

        lol jäbä oikeesti 12-13 vuotiaana harva saa ensi suudelman mut mä kyl sain ku olin 13 ja puol, oon nyt melkee 15.
        jos sua alkaaa piinaa se et ''kaikki muut on jo pussannu tyttöi mut mä en'' ni ei mit hätää , jos haluut oikeesti ussata jtn ni venaa kunnes löydät hyvän naisen ja kunnes ootte tutustuneet toisiine, muista olla maltillinen, siihen mennes..... skarppaa

        joo ei kaikki niin nuorena suutelemaan pääse :) minäki 16 vuotiaana vasta ekaa kertaa ja se meni liikoja ajattelematta iha mainiosti :) eti vaa iha rauhassa joku hyvä ensin. ei mtn kiirettä :)


      • Fruidee
        womanmagnet kirjoitti:

        lol jäbä oikeesti 12-13 vuotiaana harva saa ensi suudelman mut mä kyl sain ku olin 13 ja puol, oon nyt melkee 15.
        jos sua alkaaa piinaa se et ''kaikki muut on jo pussannu tyttöi mut mä en'' ni ei mit hätää , jos haluut oikeesti ussata jtn ni venaa kunnes löydät hyvän naisen ja kunnes ootte tutustuneet toisiine, muista olla maltillinen, siihen mennes..... skarppaa

        No mä ainakin sain jo ensisuudelman 9v ja se sama tyttö pyysi mua sänkyy! oon 12V


      • se oikea
        Vantis :) kirjoitti:

        Mitä nää lapset tääl oikee tekee hei todennäkösesti saatte odottaa siihen 15-16 ikävuoteen ennenku pääsette ees lähelle jotakuta tyttöä/poikaa joka teitä todella kiinnostaisi.

        mä oon ollu mun poikakaverin kanssa alakoulun kolmannelta


      • murmeli:)
        viivimoi kirjoitti:

        oon 13 ja puol, enkä oo viel saaanu ensisuudelmaa:((((((

        mä oon 14 enkä oo saanu vielä ensisuudelmaa(; otan osaa:(


      • Suuteluexpertti
        kjhadjk kirjoitti:

        mä oon 13 ja nuolin mun muijankaa 11 vuotiaana... kyl sitä kieltä saa ku pyytää ;)

        Hei ei kannata stressata jos ei saa ensisuudelmaa enne 15v kyllä kaikki sen joskus elämässä saa kokea ennemmin tai myöhemmin ! Sinnitelkää kunnes saatte sen mitä haluatte, minäkin yritin kerran ilman tulosta, toisenkin, kolmannenkin ja vasta neljännellä kerralla sain sen tytön kenestä haaveilin 6v saakka ja oon nyt 12v ni kyll siin jonku verran on vähä pakkokin kestää takapakkii.


      • Suutelukammoinen-95

        olin 16 kun suutelin ekan kerran, kunnolla. Ja se oli kamalaa, jätkä ei ollu koskaan suudellut ketään, eikä tienny mitään suutelusta. mun osuus meni iha hyvin, olin rauhallinen ja enkä kuolannu tsm :D mun piti tehdä alote ja alku menikin ihan hyvin, sellanen hidas suudelma, mutta sitten jätkä innostu liikaa ja tunki varmaan puol kieltä mun suuhun, alko näykkiä/purra mun huulia. sitten se ittekseen hymäili ja naureskeli siinä samalla kun kirjaimellisesti imi kaiken mun suusta ulos .. sen jälkeen oon suudella ainoostaan yhtä miestä, mutta seki tapahtu viime kesänä.. onhan tää nyt huvittavan kuulosta mutta jos osuu omalle kohdalle nii ei oo hauskaa :D kaiken lisäks en ollu kiinnostunu tästä tyypistä ollenkaan, vaan kävi sääliks sitä kun se tunnusti "raukkauttaan" siinä mulle enkä kehdannu olla sit tekemättä alotetta.

        Elikkä mun neuvo teille IHAN KAIKILLE on odottaa sitä ihastusta jota haluutte oikeesti suudella eikä vaan säälin/kokemuksen ym syyntakia! :)


      • TMagneetti
        päkkiäpakki123 kirjoitti:

        jos nyt puhutaan nii sä oot suunnillee 4kk vailla että oot 15 ja oots viel vittu saanu täs neuvo
        1.katso tyttöä silmiin
        2.ota käsistä hellästi kiinni (tai sitten jätä kokonaan pois)
        3.ala hitaasti suutelemaan ei mtn ihme kielarii heti mut jos se tekee kielarin nii jatka
        4.älä oo paniikissa

        kato ite oon vasta 11v,ja en oo suudellu viel mut ei paha kohta oon :)) koska oon lovena yhtee ja se muhu

        Pitää ottaa rauhallisesti eikä jännittää! Oon 11v ja ite 2-5 kertaa mun tyttöystävän kaa:)) et ei mitää pahaa kunha ei innostu liikaa:D kannattaa ottaa rauhallosesti ja pussata iha norm.


      • 1234543
        Vantis :) kirjoitti:

        Mitä nää lapset tääl oikee tekee hei todennäkösesti saatte odottaa siihen 15-16 ikävuoteen ennenku pääsette ees lähelle jotakuta tyttöä/poikaa joka teitä todella kiinnostaisi.

        Kuule mä oon 11 ja seukkaan!!


      • mooi : D
        viivimoi kirjoitti:

        oon 13 ja puol, enkä oo viel saaanu ensisuudelmaa:((((((

        eikä välttämättä tarviikkaa


      • Joopajoo-o
        1234543 kirjoitti:

        Kuule mä oon 11 ja seukkaan!!

        Onko tossa muka jotain kehumista?


      • kokeile;)

        imeskele kättäs kuin suutelisit :D


      • siismitenihquu
        kjhadjk kirjoitti:

        mä oon 13 ja nuolin mun muijankaa 11 vuotiaana... kyl sitä kieltä saa ku pyytää ;)

        sun 11-vuotias "muija" ja "nuolit" sen kaa .. :D


      • Nimetön2
        kjhadjk kirjoitti:

        mä oon 13 ja nuolin mun muijankaa 11 vuotiaana... kyl sitä kieltä saa ku pyytää ;)

        Revi reikää vetäisin kunnolla jo esikoulussa leikkimökin takana, 6vuotiaana :p


      • typyjoutsenosta
        päkkiäpakki123 kirjoitti:

        jos nyt puhutaan nii sä oot suunnillee 4kk vailla että oot 15 ja oots viel vittu saanu täs neuvo
        1.katso tyttöä silmiin
        2.ota käsistä hellästi kiinni (tai sitten jätä kokonaan pois)
        3.ala hitaasti suutelemaan ei mtn ihme kielarii heti mut jos se tekee kielarin nii jatka
        4.älä oo paniikissa

        kato ite oon vasta 11v,ja en oo suudellu viel mut ei paha kohta oon :)) koska oon lovena yhtee ja se muhu

        Just sama juttu kuin sulla, 11v, ihastunut poikaan joka on ihastunut muhun =D


      • Yläkoulussa
        Göööörl kirjoitti:

        Ite 14, eikä ensisuudelmaa. Mut iha hyvä nii mun mielestä. Ja onneks mulla on sellanen poika kiikarissa, joka ei oo itekkää suudellu, joten se taitaa pian olla edessä :P

        Ite oon 13 ja ensi suudelma eilen ja mun mielestä mun pitäis osaa jtn trikkejä et muija yllättyis :)


      • Jaaha…
        TMagneetti kirjoitti:

        Pitää ottaa rauhallisesti eikä jännittää! Oon 11v ja ite 2-5 kertaa mun tyttöystävän kaa:)) et ei mitää pahaa kunha ei innostu liikaa:D kannattaa ottaa rauhallosesti ja pussata iha norm.

        Jotkut 11v lapset tääl vaikka ei osaa varmasti käyttää kieltä eli toisin sanoen ettete lapset mitään tiiä kielenkäytöstä, mä oon jo 2v suudellu ja kielarit kyl tuntu aluks vaikeelta mut kyl sen oppii . Ja motä noi 11v lapset mitää neuvoo ku käy viel päiväkodissa -.-"


      • --einäin--
        TMagneetti kirjoitti:

        Pitää ottaa rauhallisesti eikä jännittää! Oon 11v ja ite 2-5 kertaa mun tyttöystävän kaa:)) et ei mitää pahaa kunha ei innostu liikaa:D kannattaa ottaa rauhallosesti ja pussata iha norm.

        EI jumalauta..


      • Mä haluun pussailla
        joku vaan kirjoitti:

        Ku mä en oo ikinä suudellu ja oon 12 et en tiiä miten suudellaan.

        Mä haluun pussailla ottakaa yhteyttä jos täälä on vapaita ja annan sitte yhteystietoja jos täälä on ees vapaita terv.13v poika pohjanmaalta:)


      • .sääli.
        Jaaha… kirjoitti:

        Jotkut 11v lapset tääl vaikka ei osaa varmasti käyttää kieltä eli toisin sanoen ettete lapset mitään tiiä kielenkäytöstä, mä oon jo 2v suudellu ja kielarit kyl tuntu aluks vaikeelta mut kyl sen oppii . Ja motä noi 11v lapset mitää neuvoo ku käy viel päiväkodissa -.-"

        Lol! Ootpas sä aika pölö jos luulet että 11 vuotiaat käy päikkäris :'D ne kyl käy ihan koulus jollet tiänny vai oliks ite päikkäris ku pitiki olla koulus? Käy säälis :'D ite oon 11 ja vitutti aik paljo ku sanoit et 11 vuotiaat käy päikkäris :'D ja siis oikeesti jos noi muut kertoo toisil et miten kielareit tehää nii mitä sä tuut siihe vittuilee et miks noi neuvoo? Noi saa neuvoa ihan vapaasti et ootpas sä aika säälittävä verrattuna 4vuotiaan lapseen


      • Anonyymi
        TMagneetti kirjoitti:

        Pitää ottaa rauhallisesti eikä jännittää! Oon 11v ja ite 2-5 kertaa mun tyttöystävän kaa:)) et ei mitää pahaa kunha ei innostu liikaa:D kannattaa ottaa rauhallosesti ja pussata iha norm.

        Mä oon 11 ja olin ihastunut yhteen poikaan ja se muhun mut sit se päätty ja ...


      • Anonyymi
        päkkiäpakki123 kirjoitti:

        jos nyt puhutaan nii sä oot suunnillee 4kk vailla että oot 15 ja oots viel vittu saanu täs neuvo
        1.katso tyttöä silmiin
        2.ota käsistä hellästi kiinni (tai sitten jätä kokonaan pois)
        3.ala hitaasti suutelemaan ei mtn ihme kielarii heti mut jos se tekee kielarin nii jatka
        4.älä oo paniikissa

        kato ite oon vasta 11v,ja en oo suudellu viel mut ei paha kohta oon :)) koska oon lovena yhtee ja se muhu

        Oon kans 11v


      • Anonyymi
        Jaaha… kirjoitti:

        Jotkut 11v lapset tääl vaikka ei osaa varmasti käyttää kieltä eli toisin sanoen ettete lapset mitään tiiä kielenkäytöstä, mä oon jo 2v suudellu ja kielarit kyl tuntu aluks vaikeelta mut kyl sen oppii . Ja motä noi 11v lapset mitää neuvoo ku käy viel päiväkodissa -.-"

        Paraski puhuja 🙂 Ei tarvii ihan tosissaan tulla mollaan toisia!


    • jean-e

      Tuntuu hyvältä :D Itse viimeksi suutelin varmaan kuukausi sitten.Eiii.Eii niinkään kauaa.Mutta jätkä joka mua suuteli,suuteli kiireellä :/ Se ei mun mielestä ollu kovin kivasti tehty :) ://

      Sillai tunnelman mukaan pitäis kismata.
      Esim jos sulla on vaikka hirvee kiire koulubussiin ja jätkäkamus on jäänyt odottamaan sunkanssa sitä,niin suutele kiireesti vaik sillai et ihan nopsaa vaan annat *muiskaus-pusun* huulille.


      Mutta JOS ei ole mitään kiirettä,niin etene hitaasti.Ensin vähän sillai pientä suutelemista,mutta sitten se suuteleminen vaan lisääntyy ja lisääntyy..:D

      • Nimetöön

        Luulen että kaikki täällä tarkottaa siis ketkä kysyy sitä et mitä sä oikeesti niinku teet siis ihan kokonaa millai laitat huulet ja nii edespäi. Luulen ainakin koska mä ainaki pelkään sitä et mitä teen oon ainaki hukas ku oon ollu yhe tytö kans ny 1 kuukaude ei täs kauaa mee ni tulee tommoset jutut ni mä oo ainaki iha hukas


      • Mmmkivajuttu

        Ite oon kohta seurustellu vuojen ja oon pussannu pari kertaa sitä tyttöö poskelle...opn siis 11v poika


    • tekemällä oppii

      no otat sitä tyttöä korvista kiinni ja pussaat... tietty... :) no ei... kunhan oot varovainen sen kielen kanssa, ni kaikki hyvin. Ainakin mulla on parhaat kokemukset ollu ihan kokonaan ilman kieltä tai vaan ihan pikkasen...:)

    • Mei Mei

      ota tytöstä kiinni kämmenilla päästä :D ei kun oikeesti! siitä kaulan ja leuan kohalta... en osaa selittää... sillai kun aina leffoissa. musta se oli ainakin ihanaa kun yksi poika vaan tuli ja pussas :)
      ja suutelusta sen verran että jos ei tiedä pussaako kielellä vai ei, niin aluksi ilman kieltä mutta sitten pikku hiljaa kokeilet kielellä tytön huulia varovasti, ja katso vastaako tyttö tähän. eli ÄLÄ tunge kieltä saman tien toisen kurkkuun! :D

    • kuola-kaisa

      nuole sen tytön koko naama! kaikki tytöt rakastaa sellaisia kuolaavia koiria!!!!

      • missmix97

        HYI HELVETTI!!
        sairasta tollanen ajattelutapa.
        onko kokemusta? montako kertaa olet saanut turpaan?


      • Tubzfotd.
        missmix97 kirjoitti:

        HYI HELVETTI!!
        sairasta tollanen ajattelutapa.
        onko kokemusta? montako kertaa olet saanut turpaan?

        Kasva vitun pikkuämmä.


    • enkuli

      siis mutta miten se tapahtuu? kiinnostaa vain näin. mitä olen nähnyt tv:ssä yms. niin toinen suutelee toisen ylähuulta ja toinen toisen alahuulta? miten se sit tapahtuu? oon iha pihalla :l

      • suutelija

        Hei! oot oikeilla jäljillä! siinä toinen suutelee sillai et sen toisen (ketä suutelee) niin sen ylä huuli on siin keskellä suuta... ja toisin päin... se on PALJON helpompaa tehää luonnossa... vaikee selittää... se tavallaan menee luonnostaan. mä ite suutelin ekan kerran täs kuukaus pari sit ja se oli IIIHANAA!!!!! mun kundi on tosi hyvä suuteleen ja se oli sillon kans ihan eka kertalainen ja mua 3 vuotta nuorempi... tai on se vieläki xD... heh... me ollaal oltu 86 päivää yhes ja suudeltu 10 kertaa... tosin samana päivänä... ja pussattu 6 kertaa... eka on aina paras... ollaan tavattu vaan 4 kert. plus se eka kun mentiin yhteen.. okei se oli sellanen pika... mut meillä synkkas HETI!


        P.S. nolointa on se et mun kundi on mun bestiksen pikku veli... tosin vaan puoliks... antakaa mulle neuvoja!!! mun kundi ei uskalla tai yms. enaa suudella mua sillai niinku ekana kertana... sit kun mä yritän mennä niin se väistää sillai... se rakastaa mua kyllä (ja mä sitä tietty) mut voisko tollanen johtuu siit kun sen mutsi näki kun me suudeltiin kerran... sit se on ollu sillai varovaisempi... auttakaa miten saan sen taas uskaltaan!!!!!! neuvot vois lähettää os... [email protected]... olisin SUPER onnellinen jos joku myötätuntonen voi jelppii...


      • Anonyymi
        suutelija kirjoitti:

        Hei! oot oikeilla jäljillä! siinä toinen suutelee sillai et sen toisen (ketä suutelee) niin sen ylä huuli on siin keskellä suuta... ja toisin päin... se on PALJON helpompaa tehää luonnossa... vaikee selittää... se tavallaan menee luonnostaan. mä ite suutelin ekan kerran täs kuukaus pari sit ja se oli IIIHANAA!!!!! mun kundi on tosi hyvä suuteleen ja se oli sillon kans ihan eka kertalainen ja mua 3 vuotta nuorempi... tai on se vieläki xD... heh... me ollaal oltu 86 päivää yhes ja suudeltu 10 kertaa... tosin samana päivänä... ja pussattu 6 kertaa... eka on aina paras... ollaan tavattu vaan 4 kert. plus se eka kun mentiin yhteen.. okei se oli sellanen pika... mut meillä synkkas HETI!


        P.S. nolointa on se et mun kundi on mun bestiksen pikku veli... tosin vaan puoliks... antakaa mulle neuvoja!!! mun kundi ei uskalla tai yms. enaa suudella mua sillai niinku ekana kertana... sit kun mä yritän mennä niin se väistää sillai... se rakastaa mua kyllä (ja mä sitä tietty) mut voisko tollanen johtuu siit kun sen mutsi näki kun me suudeltiin kerran... sit se on ollu sillai varovaisempi... auttakaa miten saan sen taas uskaltaan!!!!!! neuvot vois lähettää os... [email protected]... olisin SUPER onnellinen jos joku myötätuntonen voi jelppii...

        tarraat sitä pentuu päästä kii ja suutelet väkipakolla aluks, kyllä se innostuu siitä;) nii mulleki tehtii:D olin ujo ja en kehannu paljoo suudella, sit se vaa nappas niskasta ja suuteli ja sit innostuin ja PALJON;:D


      • Sori nyt vaan
        suutelija kirjoitti:

        Hei! oot oikeilla jäljillä! siinä toinen suutelee sillai et sen toisen (ketä suutelee) niin sen ylä huuli on siin keskellä suuta... ja toisin päin... se on PALJON helpompaa tehää luonnossa... vaikee selittää... se tavallaan menee luonnostaan. mä ite suutelin ekan kerran täs kuukaus pari sit ja se oli IIIHANAA!!!!! mun kundi on tosi hyvä suuteleen ja se oli sillon kans ihan eka kertalainen ja mua 3 vuotta nuorempi... tai on se vieläki xD... heh... me ollaal oltu 86 päivää yhes ja suudeltu 10 kertaa... tosin samana päivänä... ja pussattu 6 kertaa... eka on aina paras... ollaan tavattu vaan 4 kert. plus se eka kun mentiin yhteen.. okei se oli sellanen pika... mut meillä synkkas HETI!


        P.S. nolointa on se et mun kundi on mun bestiksen pikku veli... tosin vaan puoliks... antakaa mulle neuvoja!!! mun kundi ei uskalla tai yms. enaa suudella mua sillai niinku ekana kertana... sit kun mä yritän mennä niin se väistää sillai... se rakastaa mua kyllä (ja mä sitä tietty) mut voisko tollanen johtuu siit kun sen mutsi näki kun me suudeltiin kerran... sit se on ollu sillai varovaisempi... auttakaa miten saan sen taas uskaltaan!!!!!! neuvot vois lähettää os... [email protected]... olisin SUPER onnellinen jos joku myötätuntonen voi jelppii...

        sori nyt vaan... mutta mitä sä rupeet siinä selittää että ollaan tavattu 4 kertaa ja suudeltu 16 kertaa... voi vittu hei... ok ok... höyryt päästetty ulos... tiedoks että ystävät voi hyvinkin olla ikuisia... Sori nyt vaan....


      • Miehhh
        suutelija kirjoitti:

        Hei! oot oikeilla jäljillä! siinä toinen suutelee sillai et sen toisen (ketä suutelee) niin sen ylä huuli on siin keskellä suuta... ja toisin päin... se on PALJON helpompaa tehää luonnossa... vaikee selittää... se tavallaan menee luonnostaan. mä ite suutelin ekan kerran täs kuukaus pari sit ja se oli IIIHANAA!!!!! mun kundi on tosi hyvä suuteleen ja se oli sillon kans ihan eka kertalainen ja mua 3 vuotta nuorempi... tai on se vieläki xD... heh... me ollaal oltu 86 päivää yhes ja suudeltu 10 kertaa... tosin samana päivänä... ja pussattu 6 kertaa... eka on aina paras... ollaan tavattu vaan 4 kert. plus se eka kun mentiin yhteen.. okei se oli sellanen pika... mut meillä synkkas HETI!


        P.S. nolointa on se et mun kundi on mun bestiksen pikku veli... tosin vaan puoliks... antakaa mulle neuvoja!!! mun kundi ei uskalla tai yms. enaa suudella mua sillai niinku ekana kertana... sit kun mä yritän mennä niin se väistää sillai... se rakastaa mua kyllä (ja mä sitä tietty) mut voisko tollanen johtuu siit kun sen mutsi näki kun me suudeltiin kerran... sit se on ollu sillai varovaisempi... auttakaa miten saan sen taas uskaltaan!!!!!! neuvot vois lähettää os... [email protected]... olisin SUPER onnellinen jos joku myötätuntonen voi jelppii...

        No mie oon yhes yhen mun hyvän ystävän isoveljen kaa, joka on mua kaks vuotta vanhempi:)


      • unelmaaa

        ÄLÄ OIKEESTTI AJATTELE! se tulee ihan luonnostaan ja on ihan erilaista ku se millasen kuvan tv:stä saa :D joten toi kaikki on ihan turhaa!! ^^


      • unelmaaa
        suutelija kirjoitti:

        Hei! oot oikeilla jäljillä! siinä toinen suutelee sillai et sen toisen (ketä suutelee) niin sen ylä huuli on siin keskellä suuta... ja toisin päin... se on PALJON helpompaa tehää luonnossa... vaikee selittää... se tavallaan menee luonnostaan. mä ite suutelin ekan kerran täs kuukaus pari sit ja se oli IIIHANAA!!!!! mun kundi on tosi hyvä suuteleen ja se oli sillon kans ihan eka kertalainen ja mua 3 vuotta nuorempi... tai on se vieläki xD... heh... me ollaal oltu 86 päivää yhes ja suudeltu 10 kertaa... tosin samana päivänä... ja pussattu 6 kertaa... eka on aina paras... ollaan tavattu vaan 4 kert. plus se eka kun mentiin yhteen.. okei se oli sellanen pika... mut meillä synkkas HETI!


        P.S. nolointa on se et mun kundi on mun bestiksen pikku veli... tosin vaan puoliks... antakaa mulle neuvoja!!! mun kundi ei uskalla tai yms. enaa suudella mua sillai niinku ekana kertana... sit kun mä yritän mennä niin se väistää sillai... se rakastaa mua kyllä (ja mä sitä tietty) mut voisko tollanen johtuu siit kun sen mutsi näki kun me suudeltiin kerran... sit se on ollu sillai varovaisempi... auttakaa miten saan sen taas uskaltaan!!!!!! neuvot vois lähettää os... [email protected]... olisin SUPER onnellinen jos joku myötätuntonen voi jelppii...

        KAIKKI TÄÄLLÄ 12-V. MUN KUNDI DAAAAHH!! IHANAAA


      • e
        suutelija kirjoitti:

        Hei! oot oikeilla jäljillä! siinä toinen suutelee sillai et sen toisen (ketä suutelee) niin sen ylä huuli on siin keskellä suuta... ja toisin päin... se on PALJON helpompaa tehää luonnossa... vaikee selittää... se tavallaan menee luonnostaan. mä ite suutelin ekan kerran täs kuukaus pari sit ja se oli IIIHANAA!!!!! mun kundi on tosi hyvä suuteleen ja se oli sillon kans ihan eka kertalainen ja mua 3 vuotta nuorempi... tai on se vieläki xD... heh... me ollaal oltu 86 päivää yhes ja suudeltu 10 kertaa... tosin samana päivänä... ja pussattu 6 kertaa... eka on aina paras... ollaan tavattu vaan 4 kert. plus se eka kun mentiin yhteen.. okei se oli sellanen pika... mut meillä synkkas HETI!


        P.S. nolointa on se et mun kundi on mun bestiksen pikku veli... tosin vaan puoliks... antakaa mulle neuvoja!!! mun kundi ei uskalla tai yms. enaa suudella mua sillai niinku ekana kertana... sit kun mä yritän mennä niin se väistää sillai... se rakastaa mua kyllä (ja mä sitä tietty) mut voisko tollanen johtuu siit kun sen mutsi näki kun me suudeltiin kerran... sit se on ollu sillai varovaisempi... auttakaa miten saan sen taas uskaltaan!!!!!! neuvot vois lähettää os... [email protected]... olisin SUPER onnellinen jos joku myötätuntonen voi jelppii...

        kelaa ittees? voisit olla joku pedari varmaa??? 3 vuot nuorempi :d.D.D.D.D.:d:d:D. AHAHAHAHAH noloo


      • loool
        suutelija kirjoitti:

        Hei! oot oikeilla jäljillä! siinä toinen suutelee sillai et sen toisen (ketä suutelee) niin sen ylä huuli on siin keskellä suuta... ja toisin päin... se on PALJON helpompaa tehää luonnossa... vaikee selittää... se tavallaan menee luonnostaan. mä ite suutelin ekan kerran täs kuukaus pari sit ja se oli IIIHANAA!!!!! mun kundi on tosi hyvä suuteleen ja se oli sillon kans ihan eka kertalainen ja mua 3 vuotta nuorempi... tai on se vieläki xD... heh... me ollaal oltu 86 päivää yhes ja suudeltu 10 kertaa... tosin samana päivänä... ja pussattu 6 kertaa... eka on aina paras... ollaan tavattu vaan 4 kert. plus se eka kun mentiin yhteen.. okei se oli sellanen pika... mut meillä synkkas HETI!


        P.S. nolointa on se et mun kundi on mun bestiksen pikku veli... tosin vaan puoliks... antakaa mulle neuvoja!!! mun kundi ei uskalla tai yms. enaa suudella mua sillai niinku ekana kertana... sit kun mä yritän mennä niin se väistää sillai... se rakastaa mua kyllä (ja mä sitä tietty) mut voisko tollanen johtuu siit kun sen mutsi näki kun me suudeltiin kerran... sit se on ollu sillai varovaisempi... auttakaa miten saan sen taas uskaltaan!!!!!! neuvot vois lähettää os... [email protected]... olisin SUPER onnellinen jos joku myötätuntonen voi jelppii...

        ootte todellaki "ollu yhes" 86 päivää, jos ootte nähny vaa 4 kertaa....


      • vink vink
        suutelija kirjoitti:

        Hei! oot oikeilla jäljillä! siinä toinen suutelee sillai et sen toisen (ketä suutelee) niin sen ylä huuli on siin keskellä suuta... ja toisin päin... se on PALJON helpompaa tehää luonnossa... vaikee selittää... se tavallaan menee luonnostaan. mä ite suutelin ekan kerran täs kuukaus pari sit ja se oli IIIHANAA!!!!! mun kundi on tosi hyvä suuteleen ja se oli sillon kans ihan eka kertalainen ja mua 3 vuotta nuorempi... tai on se vieläki xD... heh... me ollaal oltu 86 päivää yhes ja suudeltu 10 kertaa... tosin samana päivänä... ja pussattu 6 kertaa... eka on aina paras... ollaan tavattu vaan 4 kert. plus se eka kun mentiin yhteen.. okei se oli sellanen pika... mut meillä synkkas HETI!


        P.S. nolointa on se et mun kundi on mun bestiksen pikku veli... tosin vaan puoliks... antakaa mulle neuvoja!!! mun kundi ei uskalla tai yms. enaa suudella mua sillai niinku ekana kertana... sit kun mä yritän mennä niin se väistää sillai... se rakastaa mua kyllä (ja mä sitä tietty) mut voisko tollanen johtuu siit kun sen mutsi näki kun me suudeltiin kerran... sit se on ollu sillai varovaisempi... auttakaa miten saan sen taas uskaltaan!!!!!! neuvot vois lähettää os... [email protected]... olisin SUPER onnellinen jos joku myötätuntonen voi jelppii...

        kutsut sen johonkin missä voitte olla kahden ja sit ku on sun mielest sopiva hetki ni yrität haluamallas tavalla pussata sitä ja jos ei vastausta tipu ni kysyt suoraan että mikä nyt on!?


      • minä94
        loool kirjoitti:

        ootte todellaki "ollu yhes" 86 päivää, jos ootte nähny vaa 4 kertaa....

        voin mä ton ymmärtää jos välimatka o 100 km mut mitenkäs te sit nii innoissanne ootte? on mun kaverillaki tyttöystävä meksikosta eikä siinä mtn mut neki sentää näkee useemmi :D itellä tilanne se että toinen asuu kaupungin toisel puolel (aikas pitkä matka) ja näin talvel paha kulkee ku ei bussitkaa tääl korves kule :/ silti tapaillaa aikas usein :)


      • yks vaa
        suutelija kirjoitti:

        Hei! oot oikeilla jäljillä! siinä toinen suutelee sillai et sen toisen (ketä suutelee) niin sen ylä huuli on siin keskellä suuta... ja toisin päin... se on PALJON helpompaa tehää luonnossa... vaikee selittää... se tavallaan menee luonnostaan. mä ite suutelin ekan kerran täs kuukaus pari sit ja se oli IIIHANAA!!!!! mun kundi on tosi hyvä suuteleen ja se oli sillon kans ihan eka kertalainen ja mua 3 vuotta nuorempi... tai on se vieläki xD... heh... me ollaal oltu 86 päivää yhes ja suudeltu 10 kertaa... tosin samana päivänä... ja pussattu 6 kertaa... eka on aina paras... ollaan tavattu vaan 4 kert. plus se eka kun mentiin yhteen.. okei se oli sellanen pika... mut meillä synkkas HETI!


        P.S. nolointa on se et mun kundi on mun bestiksen pikku veli... tosin vaan puoliks... antakaa mulle neuvoja!!! mun kundi ei uskalla tai yms. enaa suudella mua sillai niinku ekana kertana... sit kun mä yritän mennä niin se väistää sillai... se rakastaa mua kyllä (ja mä sitä tietty) mut voisko tollanen johtuu siit kun sen mutsi näki kun me suudeltiin kerran... sit se on ollu sillai varovaisempi... auttakaa miten saan sen taas uskaltaan!!!!!! neuvot vois lähettää os... [email protected]... olisin SUPER onnellinen jos joku myötätuntonen voi jelppii...

        ainaki ku mun tyttöystävä oli mua 3 v nuorempi ni ku sen äiti näki ku me suudeltii ni se kielsi meijä olla yhes!


      • yks vaa taas
        yks vaa kirjoitti:

        ainaki ku mun tyttöystävä oli mua 3 v nuorempi ni ku sen äiti näki ku me suudeltii ni se kielsi meijä olla yhes!

        siis sen äiti


      • jokelastapäivöö

        Itellä sama juttu tyttöystävä asuu tousella puolel kaupunkii niin et ja ite asun tän kaupungin takapajulas ei busseja ei katulamppuja joka isollatiellä ...jokela on ganstacity...raahe


    • Anonyymi

      Eli, pistät käden lantiolle ja toisen käden niskalle. Eikä se itse suutelu niin vaikeeta oo... Sä vaan taiat tykätä naisestas jonkin verran... Ja mäkin olin samassa tilanteessa kun sä että oli ihan "apuvaa, jos mä oonnkii ihan P'ska suuteleen" ja näin... Mut anna mennä vaan niinku hyvältä tuntuu... Tää ei nytten oo pakosta paras neuvo mut, mulla kävi niin että ensisuudelma ei tullu mun alotteesta, joten en siihen alottamiseen hirveesti neuvoa osaa antaa.

      Esim. jos te välkällä ootte silleen lähekkäin ja tiiät kyl.. silleen että sul on kädet sen lantiollas jne. nosta toisella kädellä sen leuka ylös ja kysy katseellas että "haluutsä"? Sä näät kyllä jos e ei halua. Ja jos näät että se haluaa niin se H*lvetin käsi sinne niskalle ja hiitaasstii. Välillä joudun mäkin potkimaan muita kundeja siitä pois, harjottele sitä. Siis ettei teidän "herkkä hetki" mee paskaksi. Niitten muiden takia. Siinä mun Paskat neuvot. Piste.

      • unelmaaa

        mikä toi haluutsä oikeen on? EIEIEIEIEI! mä en ainakaan haluu jos kysytään et haluuks sä! :D Viet vaan pääs vähä lähemmäks nii kyl sen niinki näkee :P


      • viivimoi
        unelmaaa kirjoitti:

        mikä toi haluutsä oikeen on? EIEIEIEIEI! mä en ainakaan haluu jos kysytään et haluuks sä! :D Viet vaan pääs vähä lähemmäks nii kyl sen niinki näkee :P

        unelmaaa'lle: Anonyymi tarkotti, että kysyt KATSEELLAS että: ''haluutsä?'', ei sanoin, vaan silmäpelillä;))


      • syö

        minkä ihmeen takia kukaan haluais ensisuudelman tapahtuvan jossaki välkällä koulus ko kaikki kattoo? Järjetöntä ja tyhmää, noloa jos tyttö vetää herneen nenään tai nolostuu kauheesti. Tää on juttu minkä minä ainaki haluun joskus tehä kaikessa rauhassa kahestaan.

        Ois hirveetä jos poika potkis samalla toisia idiootteja siitä pois ku yrittäis antaa mulle ensisuudelmaa. Se olis noloin ja hirvein ensisuudelma, kun kaikki, koko koulu, sen näkee.

        Ei oo tunnelmaa, ei mitään.

        Myöhemmin, kun on totuttu pussaileen jo, voisin mäki joskus koulus suukotella, mut neki jäis vaan pieniksi suukoiksi, sillä nämä herkät hetket vaikuttavat itsehillinnän puutteelta, huomion/suosion tavoittelulta tai muulta huonolta. Eikä kukaan jaksa kattoo niitä kielarikalleja ja -karoliinoja joka välkkä.

        Nämä todellaki on herkkiä hetkiä jotka kuuluu vain parille itselleen, ei koko koululle.


    • plöökk

      vedät nenästä ja puhaltelet korviin sekä nuolet naamaa... siitä me naiset tykätään! =D

    • jaaaaaä

      Miks ihmeessa tuuttekirjottaa tänne et ei se nyt niin vaikeeta oo ja se vaan taphtuu ist ku se tapahtuu jne....Ku kysymys oli et miten vois tulla paremmaks suutelijaks. Miks ei vois vaa kertoo et mikä on ollu ittest hyvän tuntust, ni joku muuki vois kokeilla samaa...

      Ite voin sanoo et kannattaa just alotta tosi rauhallisesti ja sit pikku hiljaa kokeilla kielel toisen huulii ja katto miten reagoi, jos tulee vastakaikua, ni sit pikku hiljaa voi jotain kielen ympäriinsä pyörittelyä ja heiluttelua...mut ei tarvii kyl toisen hampaita alkaa pesee eikä muutenkaa purasta toisen kieltä :D ja älä ime ku pusukala toisen kieltä kokonaan suuhus, mut sit on vaa luova ja vastailee toisen liikkeisiin, ja vaihtelee vuorotellen kumpi määrää mitä tehään!

    • Naab

      Joo no itse olen vasta 14 vuotias poika, jolla ei ole vielä kovin paljoa kokemusta, mutta voin kertoa jotain, mitä tiedän.

      - Suutelun pitää tulla suoraan sydämmestä, jollekkin tärkeälle ihmiselle ja jolle haluat ilmasita että välität,Rakastat/tykkäät hänestä.

      Juuri ennen suutelua:

      Suoraan kimppuun ei kannata käydä, koska se on tökeröä.. Lähesty häntä, ota häntä kädestä kiinni, hymyile hänelle. Halaaminenkin on hyvä ediste, koska pääset ainankin hänen lähelleen silloin. Suudelman saaja kyllä tietää kun haluat sitä. Sen kyllä näkee eleistä, en osaa sanoa kuinka, mutta sen kyllä huomaa. Kun alatte suutelemaan, toisen kannattaa vähän kallistaa päätään vähäsen toiseen suuntaan, mieluiten hänen kuka on tehnyt aloitteen. Ja kun suutelet, TEE SE HITAASTI! Nauti tilanteessa, nopeissa suudelmissa suudelman saajalle ei tule vakuuttunutta oloa.

      JA KAIKKEIN TÄRKEIN!

      Ei ole ´oikee tapaa suudella´ Jokainen tekee sen niinkuin osaa, on oppinut tekemään sen.

      Ja minullakin olisi pieni stoori :D

      Olin käymässä yhden tytön luona viikonloppuna(olen kyllä tuntenut hänet monta vuotta) Kun pääsin heille, menimme suoraan hänen huoneeseensa ja tietysti menimme makoilemaan sänkyyn vieri viereen. Puhuimme toisillimme omia jutta ja aika meni LIIAN NOPEASTI! Sitten kun oli aika lähteä kotiin, tyttö sanoi että sillä ois yks juttu mulle mut että se ei oo varma et uskaltaaks se. Olen tuntenut hänet muutaman vuoden ja tiesin että hän tarkoitti suutelemista. No minä TODELLA TYHMÄNÄ menin sanomaan etten osaisi... No, hän kuitenkin yritti, mutta itse en tehnyt mitään, vain vätäisin pääni pois ja sanoin etten osaa. Hän sanoi että ei se niin vaikeaa ole, mutta sanoin että en osaa. Sitten hän luovutti. Kerroin hänelle että hänessä ei ole mitään vikaa, vaan minun taidoissani :D En tiedä suuttuiko hän, mutta ei minulle ainankaan tullut kovin hyvä olo.. Kuitenkin halasin häntä vielä ennen kun lähdin.

      Mutta näin jälkeen päin, VITUTTAA niin paljon.. Ensi kerralla(jos sellaista tulee) en tee niin.. Ja jos teille tulee tällainen tilanne, ANTAKAA MENNÄ! itse olin todella tyhmä, älkääkä ottako minusta mallia ;)

      • jtn..

        Sama stoori mut tos tuli meidän eka suudelma ku makoiltii sängyl... se tyttö vaa hyppäs mun päälle ja suuteli... kielellä tietty:P


      • moar
        jtn.. kirjoitti:

        Sama stoori mut tos tuli meidän eka suudelma ku makoiltii sängyl... se tyttö vaa hyppäs mun päälle ja suuteli... kielellä tietty:P

        Suuteli kielellä? Miten? o.O eikö kielellä tapahtuva toiminta ole lähempämä nuolemista kun suutelemista...


      • puujuuhguu
        moar kirjoitti:

        Suuteli kielellä? Miten? o.O eikö kielellä tapahtuva toiminta ole lähempämä nuolemista kun suutelemista...

        Ffffffffffrench kiss


      • Pyron89
        jtn.. kirjoitti:

        Sama stoori mut tos tuli meidän eka suudelma ku makoiltii sängyl... se tyttö vaa hyppäs mun päälle ja suuteli... kielellä tietty:P

        Mun eka kunnon suutelu hetki tuli just mun sängys himas. Siin vaan makoiltii aluks. Siit se sit lähti etenemää.


    • minä vaan

      Sun pitää muistaa hengittää. Ei oo kiva suudella happivajeessa.
      :P Kuolaaminenkaan ei ensimmäisellä krralla kannata, eikä jotkun tykkää siitäkoskaan. Jos tyttöystäväsi joutuu kaivamaan nenäliinan herkn hetkenne varalta kannattaa vähentää kuolaamista. Eikä aina tarvitse ottaa kieltä mukaan pikkupusut ovat kivaja ja ranskalaiset suudelmat saavat sydämet sykkimään. Hampaiden kolautteleminen ei tunnu kivalta kenestäkään, vahinkoja kyllä sattu, mutta purukaluston on tarkoitus säilyä ehjänä rajujenkin suudelmien aikana. Tärkeää on myös että suudelma tulee suoraan sydämmestä je se että se tuntuu hyvältä sinustä ja tyttöystävästäsi. Suutelussä tärkeintä on romanttinen yhteys välillänne ja hyvä tapa aloittaa suutelu on katsoa toista intensiivisesti silmiin.

    • blingblingbling

      jos suutelet jotai tyttöö, nii ÄLÄ näyki / pure sitä huulesti :D! se on ihan kauheeta ( kokemusta on -.-) ehkä se on okei niinku semmoses tilantees ku ootte just alkamas harrastaa jotai tulista seksiä, mut muuten ei :D

      hmm on iha sika vaikee selittää miten voi suudella hyvin mut, alota vaik sillee pehmeesti sillee et vaa "suukottelet" huulille ja näin, sit voi sillee vähä kuumentaa (:D) tilannetta et kunnol suu auki vaa ja näin sit siitä kehittyy kielariin :) ei kannata heti alkaa työntelee sitä kieltä toisen suuhun, vaa pikku hiljaa :) mut tietysti sillee pehmeesti ja hillitysti , koska ethän sä taho tukehduttaa sun kultaas :D hehe toivottavasti oli jotain apua :D

      • a r

        no mä en osaa sit yhtään suudella ja nytkin kun uus gf ni ei mee hyvin.. . .


      • suutelija

        minkä ikäisenä yleensä suudellaan ekan kerran? ( noin keskimäärin)


      • ihanaax
        suutelija kirjoitti:

        minkä ikäisenä yleensä suudellaan ekan kerran? ( noin keskimäärin)

        Mä olin 15-v ja NIIIIIIN onnellinen et ootin siihen saakka! Oikeesti kannattaa oottaa nii saa paljon enemmän irti. Meinaan et mulla oli sitä ennen varmaa kaks vuotta sellanen fiilis et haluun suudella jotakuta, mut onneks ootin, koska sitten se tuntu niin hyvältä ja tottakai vastapuoli oli mysö hyvä! :) Joten te pikkuiset 11-vuotiaate älkääpä hätäilkö..


      • Pype
        suutelija kirjoitti:

        minkä ikäisenä yleensä suudellaan ekan kerran? ( noin keskimäärin)

        itse olin juuri täyttämässä 13v tai itse asiassa sinäsamanapäivänä täytin 13v, kunnes yyksi tyttö tuli koulussa sanomaan onnitteluja, ja halattiin siinä ja siitä se sit lähti katottiin toisia silmiin, hymyiltiin jne, mutta ei se suuteleminen vaikeaa ole, annatte vaan mennä, ihan rennosti ja rauhassa, :) itse olen 16v nytten :D


      • Pyron89
        suutelija kirjoitti:

        minkä ikäisenä yleensä suudellaan ekan kerran? ( noin keskimäärin)

        Munki eka tuli 13v.


      • hihhiii
        ihanaax kirjoitti:

        Mä olin 15-v ja NIIIIIIN onnellinen et ootin siihen saakka! Oikeesti kannattaa oottaa nii saa paljon enemmän irti. Meinaan et mulla oli sitä ennen varmaa kaks vuotta sellanen fiilis et haluun suudella jotakuta, mut onneks ootin, koska sitten se tuntu niin hyvältä ja tottakai vastapuoli oli mysö hyvä! :) Joten te pikkuiset 11-vuotiaate älkääpä hätäilkö..

        mistäs sää tiiät vaikka se olis kuinka kivaa nuorempanakii jos ei oo sul kokemust ? : DDDD


      • bunny-98
        ihanaax kirjoitti:

        Mä olin 15-v ja NIIIIIIN onnellinen et ootin siihen saakka! Oikeesti kannattaa oottaa nii saa paljon enemmän irti. Meinaan et mulla oli sitä ennen varmaa kaks vuotta sellanen fiilis et haluun suudella jotakuta, mut onneks ootin, koska sitten se tuntu niin hyvältä ja tottakai vastapuoli oli mysö hyvä! :) Joten te pikkuiset 11-vuotiaate älkääpä hätäilkö..

        Oon ite 11. w (koht 12) ja sain ekan semmone 10,5- vuotiaana. Tiedän tosi nuorena mut se oli NIIIIIIIIII söpö poika. Oon tuntenu sen ykkäsest asti. Se o mun rinnakkais luokal. Ja ollaa oltu yheski. Meil o tääl (mis mä asun) tapana yleensä järkätä bileit ja jtn. Siel o yleensä autopiirei(pusupiirei) Nii sil iäl ei välttis oo välii, mut suosittelisin sit 10-vuotiaast eteenpäin Vinkki suutelemiseen: jos ootte koulus nii varmista et olisit kaksin, meinaa kaikki tytöt ei varmaa tykkäis siit et tyylii koko koulu näkis ku suutelette! Sit alota sillee, et halaat sitä ja katot sitä hennosti silmiin ja anna sen huomata et sä välität siit. Sit laita toine käsi lantiolle ja toine niska taa. Sit alat suutelee hitaasti ja sillee, sit voit alkaa "nostaa" tunnelmaa ja voit oottaa ihan vähän aikaa vastakaikuu. HUOM. vähän aikaa!!! Ja jos haluut voit vähä käyttää kieltä, mut älä sillee et kuolaat tytön naaman. Mutt täs oli mu vinkkei :) Toivotan parasta ;)


      • apua oon huolestunut
        Pyron89 kirjoitti:

        Munki eka tuli 13v.

        pitäiskö huolestuu jos en oo viel saanu ees poikaa suutelee mua ja oon 15 !!


      • Since96
        Pyron89 kirjoitti:

        Munki eka tuli 13v.

        enkä vielä oo kertaakaan niinku ''kunnolla'' suudellu tyttöö. tosin meikäl on bändin kaa keikkaa tulos, eli katotaan jos onnistais :DD


      • Pyron_89
        apua oon huolestunut kirjoitti:

        pitäiskö huolestuu jos en oo viel saanu ees poikaa suutelee mua ja oon 15 !!

        ei pitäisi koska sinulla on vielä aikaa paljon... tunnen monta tyttöä ja poikaa jotka ovat jo 15 eikä ole kertaakaan suudellut.


      • rfbeavbesa

        Toihan riippu ihan tyypistä :)
        Itse pidän siitä että jou näykkii huuliani:D
        Tyttö siis olen.


      • Pusu <3
        Pyron89 kirjoitti:

        Munki eka tuli 13v.

        Mun ensisuudelma 13 vee:)) ollaa viäki yhes ja oon 15


    • unelmaaa

      Nii siis se tulee tilanteen mukaan. Kaikki on vaan tosi jäykkää jos sen suunnittelee etukätee! :D Anna vain palaa!

    • Pyron89

      Ei ole ''oikeaa'' tapaa. Sinun täytyy vain osata olla rento tilanteessa ja antaa asian kehittyä siihen suuntaan kun haluatte. Tarkoitus ei todellakaa hakea sellaista elokuva-suudelmaa jossa kaksi näyttelijää iskevät suut kiinni toisiinsa ja suutelevat puoli minuuttia.

      P.S. Allekirjoittanut kertoo: Ensimmäinen kerta on aina vaikein.

      • ma

        Mun nykynen poikaystävä ei ollu suudellu ketään ennen mua.. Sit ku me istuttiin vierekkäin ni sanoin sille anna pusu (oltiin vähän kännis) sit se poika sanos et hän ei uskalla eikä osaa. Oltiin molemmat 17 eikä häntä mitenkään hävettäny sanoo sitä) Sit vein mun huulet ihan sen huulia vastaan ja sit pussattiin ekaa kertaa. Ei siinä mitään pahaa ole vaikka sanois et ei oo pussaillu ketään ennen mun mielest se ainaki oli vaan söpöä :) Nyt ollaan koht seurusteltu 1vuos ja 4 kk.


      • tattiomena
        ma kirjoitti:

        Mun nykynen poikaystävä ei ollu suudellu ketään ennen mua.. Sit ku me istuttiin vierekkäin ni sanoin sille anna pusu (oltiin vähän kännis) sit se poika sanos et hän ei uskalla eikä osaa. Oltiin molemmat 17 eikä häntä mitenkään hävettäny sanoo sitä) Sit vein mun huulet ihan sen huulia vastaan ja sit pussattiin ekaa kertaa. Ei siinä mitään pahaa ole vaikka sanois et ei oo pussaillu ketään ennen mun mielest se ainaki oli vaan söpöä :) Nyt ollaan koht seurusteltu 1vuos ja 4 kk.

        Nyt tuli vaan tarve tulla kertoon omat kokemukset tänne : D
        Eli joksus viime keväänä yks tyttö (minähän olen kanssa ite tyttö) tuli vaan suuteleen mua ja no sehän alotti suoraan kielarilla. No oon tosi ujo ja kaiken lisäks olin vähä kiinnostunu siitä tytöstä, ja vielä lisäks siinä oli kavereita aika paljon vieressä, niin menin ihan lukkoon ja vaan pidin suun kiinni. Sit vetäsin pääni taaemmas ja sanoin: ''Hei älä viitti kun en osaa.''
        Nyt kaduttaa ihan sairaaasti kun en tehny mitään siinä. Eli en oo suudellu periaatteessa kertaakaan. Ja kun me pidetään kavereidenkin kanssa pusurinkejä, niin sitten jos on valintana pusu, suudelma vai kielari, niin mä valitten sen pusun tai suudelman, mutta en ite ees suutele jos valitten suudelman, vaan annan sen toisen vaan hoitaa koko hommaan, joka on ihan tyhmää. Mut mua jotenki hävettää jos yhtäkkiä suutelisin jotai kaveriani, ihan vaan vähäsenkin, mut ku oon puhunu nii paljon siitä, että en osaa jne. ja sit ne on aina sillai vaan, et hei koita nyt. Ja mä sanon vastaan ja sit niitä ei kiinnosta enää suudellakaan mua, kun en tee mitään, eli meillä on sit vaan pusuja.
        Musta tuntuu et oon jotenki kokemattomampi kun en oo seurustellu enkä suudellu ikinä, vaikka tiiän, et asia ei mee ihan niin. Mut melkein kaikki mun kaverit on seurustellu tai suudellu, tai molempia, miinus yks hyvä kaveri, joka on poika, ja sit pari kaveria vaan. Oon siis 15-vuotias.
        Miksköhän tulin tännekin kertoo tällasta : DDD
        Jjoo... Have a nice day (:


    • tiizu XD

      "suu suuta vaste ja kieltä peliin" nii ne mun kaverit aina sanoo, mut täs vinkki: kannattaa eka kattoo sitä toista silmii ja sit hitaasti edeten pussata huulille, ni se toine tajuu vastata sun pusuun

      • whraweraw

        vitüt. Itse katsoin poikafrendiäni silmiin ja sit se vaan sano: ööö.... sun silmät karsastaa..
        FACEPALM!!!!!!!
        sis en osaa kattoo kieroon osaan laittaa silmät vaan "karsastusmoodiin" mut ku ne joskus vähän karkailee ._.


    • näin on

      Voin sanoa että se tulee ihan luonnostaan vaikka saattaa kuulostaakki "kliseiseltä".

    • Yks sinkkumies

      ...olisi sinun hyvä tietää, että tutkimusten mukaan suutelussa noin 40 000 bakteeria vaihtaa omistajaa. Niin että kannattaa miettiä.

      • -r-i-i-a-

        "Ennen kuin suutelet... Yks sinkkumies 21.10.2009 14:20 ...olisi sinun hyvä tietää, että tutkimusten mukaan suutelussa noin 40 000 bakteeria vaihtaa omistajaa. Niin että kannattaa miettiä."
        Hei, kuka oikeesti ees miettii tollasta ku suutelee jotai ihmistä kenestä välittää ja ketä rakastaa ? Ite en ainakaa oo tullu viel kipeeks kertaakaan sen takii et olisin suudellu jotain ja olisin saanu siltä ketä suutelin ni 40 000 bakteeria. Ihmisel kato on nii hyvä vastustuskyky, että paljoo tollane määrä bakteereja viisaria heilauta. Eli voisit vähä miettiä mitä tänne kirjotat enne ku pelottelet nää pienet lapset (ikä 11-14) maan rakoon sen takia, että ne ei uskalla ketään enää suudella koska siitä voi saada bakteereja. Eli päät pystyy lapsoset ja reippaasti kohti uusia tuttavuuksia ja uusia suutelu/pusuttelu kokemuskia :)

        Ja nyt ku tarkemmin kattelen tota sun kirjottamaa viestiä ni en pidä ihmeenäkää jos nimimerkkis mukaan oot sinkku, ku tunnut "pelkäävän" bakteereja.


      • 19+10

        tuo varmasti selittää miksi olet sinkku :DDD helvetin puhtausaddikti


    • gdhjlyu8vd

      oikeeta tapaahan ei siis ole, enkä yleistä et kaikki tykkäis samast tavast jnejnejne. ja se tulee oikeesti luonnostaa, jos kemiat kohtaa;D et molemmat pitää toisistaa ni se menee luonnostaa, mut esim jossai bileis kokemattoman on varmaa aika vaikeet alkaa nuolee kenenkää kaa jos sellane tilanne tulee. JA EN TARKOTA ET PITÄS AINA BILEIS NUOLLA JONKU KAA mut toivon et jotku tajus mun suht turhan pointin tossakin.

      ja mä en ite henkilökohtasesti tykkä äsiit, et heti aletaa vetää jotai kielarii siin, vaa sillai hitaasti, niiku useet on jo sanonu(; sellane yks esimerkki ois et just on lähekkäi jonku jätkän kaa siinä ja sillee halaillaa ja sit se kattoo silmii ja hitaasti alkaa suutelemaa, ei mtn kieltä viel vaa eka vaa suutelee rauhallisesti ja sit voi alkaa hitaaaaasti tunkee kieltä pelii ja sit ku kielet on siellä joukossa ni tekee kielelki liikkeet hitaasti, se on tosi vastenmielistä ku jotkut vetää tosi nopeesee tahtii, yleensä vaa meen ite kauemmaks ja se jää siihen, se on vastenmielistä.
      ja nyt ku oon kirjottanu tän ni huomasin et tää on vitun vanha viesti ja ketää tuskin kiinnostaa mun neuvot:D mutjoo laitan tän silti muah.

    • LSslask

      Oma ensisuudelmani oli ja meni 13-vuotiaana, mutta olin reissussa hetki sitten ulkomailla. Sielläpä tapahtui kaikennäköistä ja tapasin upean, minua vuotta vanhemman pojan. Istuttiin portaille ja juteltiin. Poika sano ettei oo ikinä suudellu ketään. Sitten se otti mua käsistä kiinni, katso ensin silmiin ja sitten huuliin. Tuli lähemmäs ja pussas varovasti. Ite olin jo vetäytymässä pois, mutta se tunnusteli kielellä mun huulia, josko mentäis pidemmällekkin. En pannut vastaan ja olen onnellinen etten. Poika oli hyvä suutelija, ei suudellut kirjasta opetellusti. Tuli luonnostaan.

      • penakkeli

        Elokuvien kuuluisa kusettaja


      • rg

        ei sitä suutelua kannata etukäteen jännittää (: ite suutelin eka kerran 13 vuotiaana, ja aika hyvin osasin sössiä sen ekan kerran :D eli siis hampaat kolautin sen pojan hampaisiin .. mutta ei siinä mitää sitten, uudestaan vaan ja toinen kerta meni jo paljon paremmin !


      • jokuvaa...
        rg kirjoitti:

        ei sitä suutelua kannata etukäteen jännittää (: ite suutelin eka kerran 13 vuotiaana, ja aika hyvin osasin sössiä sen ekan kerran :D eli siis hampaat kolautin sen pojan hampaisiin .. mutta ei siinä mitää sitten, uudestaan vaan ja toinen kerta meni jo paljon paremmin !

        mä sain 12-vuotiaana ensi suudelman :P


    • dfsdg

      hihii tyttönä vastaan... ja tiedoks, suutelin eka kerran about 14v :D:D:D et olin ihan out ku poikaystävä suuteli...no sit naurahdin välis ja suutelin takas :) se tuntu siltä ku kuvittelinki :D:

      se on ihanaa ku poika liikuttaa kätensä hitaasti mun hiusten alle tonne taakse ja sitte kattoo silmii ja tekee pienen hymyn (: AH

      • mitäs vittua

        HAHAHAH, vittu ku mä repesin pari kertaa, iha fakta et mitä vittua joku laskee päiviä... no omalaatuinen saa olla... mut... 12...13 vittu -97..-96... o_0´.... ei juma... no JOO...


      • mitäs vittua
        mitäs vittua kirjoitti:

        HAHAHAH, vittu ku mä repesin pari kertaa, iha fakta et mitä vittua joku laskee päiviä... no omalaatuinen saa olla... mut... 12...13 vittu -97..-96... o_0´.... ei juma... no JOO...

        "...olisi sinun hyvä tietää, että tutkimusten mukaan suutelussa noin 40 000 bakteeria vaihtaa omistajaa. Niin että kannattaa miettiä" NYT VITTU OIKEESTI :DD


    • Kessel

      Mulla ainakin eka kerta oli vaikeeta, kun en tienny miten suudella. Eka kerta oli kun oltiin discossa, ja mä olin kännissä vähäsen. Mä vein mun tyttöystävän niille autolla ja sit vaan pussattiin pari pusua niitten rappusilla. Eikä sen ekan pusun antaminen ollu niin vaikeeta... :)

      • eeedw

        Ite oon 13 vuotias. Minä menen tapaamaan mun poikakaveria ja en oo suudellukkaa millonkaa.. Vähä jännittää.. Entä jos mä en osaakkaa suudella? :( tai jos jokin meneekin pieleen.. Mitä mä sit teen? Ootte jo antanukki tänne toosi hyviä neuvoja :)


    • eräs98

      Olin 8 vuotias kun suutelin ekan kerran (nyt oon 12).
      Yhesti menin mun kamulle yöks (pojalle). Illalla kun piti mennä nukkumaan, meille oli levitetty patjat vierekkäin. Kun mä sit nukahdin, aloin puhua unissani jtn: Mä haluan suudella sua... (oon herkkä puhumaan unissani) Kun sit aamulla herättiin, ja makoiltiin patjoilla mua alkoi pakottaa. Sitten se alkoi:
      Menin lähemmäs poikaa. Halasin häntä, ja sitten pyörähdin hänen päälleen. Sitten se H-hetki tapahtui: ensin annoin pikku pusun huulille, sittene annoin isomman jne. Lopuksi vetäisin 2 min. kielarin! Se oli ihanaa!...

      Edelleen tykätään toisistamme. Me ollaan oltu jo yhdes sängyssäkin (ilman vaatteita tietty!), mut ei ollu mtn sexiä! Ihan vaan vedeltiin kielareita, silitin pojan munii XD, ja sen mun pilluu XD!! Se oli ihanaa!!

      • urpo !!!!!

        toi on just hyväily seksiä urpo!!!


      • pyh__

        Ei luoja. Kohta 5-vuotiaatki alkaa harrastaa seksiä. Mikä kiire on harrastaa tollasia asioita! Saahan sitä pusutella mut tollaset koskettelut nakuna johtaa asiasta toiseen. Että joo joo tervemenoa vaan teille teinimammat.


      • joku-94
        pyh__ kirjoitti:

        Ei luoja. Kohta 5-vuotiaatki alkaa harrastaa seksiä. Mikä kiire on harrastaa tollasia asioita! Saahan sitä pusutella mut tollaset koskettelut nakuna johtaa asiasta toiseen. Että joo joo tervemenoa vaan teille teinimammat.

        ei tossa minusta mitää pahaa oo :DD tulee mieleen vaa ajat ku itekkin olin ton ikäne :D (nykyään 15v)


      • -r-i-i-a-

        ilman vaatteita sängys toisen jalkovälin hyväilyn voi jo laskee seksiks! ja joo 12v... seksi... ei hyvä yhistelmä. venaa sellaset 5-6 vuotta ja kato asiaa sitte uusiks. 12 -vuotiaalla ku kato ei oo mitää käsitystä asioista viel.


      • täti
        pyh__ kirjoitti:

        Ei luoja. Kohta 5-vuotiaatki alkaa harrastaa seksiä. Mikä kiire on harrastaa tollasia asioita! Saahan sitä pusutella mut tollaset koskettelut nakuna johtaa asiasta toiseen. Että joo joo tervemenoa vaan teille teinimammat.

        Plazan sivuilla on keskustelu runkkauksesta milloin missä sukupuoli yms. ja sitten kolmannella sivulla on tarina....
        Siis pikkulapsista...
        "Alkuperäinen kirjoittaja abraka dabra
        Meijän serkut harrasti rankemman puoleista "kotia".
        Siellä pojat ja tytöt oli samassa,ja ne leikki äitiä ja isää ja isosiskoa ja sen poikaystävää.
        Niiden vanhemmat ei tiedä asiasta,mutta ihan hyvä että ei.

        Meitä oli 9 tyttöä ja 7 poikaa,6-8 vuotiaita. Itse olin vain tytön parina,mut muut pani toisiaan ihan tosta vaan.
        Osa niistä teki sitä vielä 14 ikäsenä........... "


      • öö lol

        Miks toi sun stoori kuulostaa tosi vastenmieliseltä? Ja uskomattomalta? "Silitin pojan munii ja se mun pilluu" "mut ei ollu mtn sexiä!" ei jessus. oon 15v ja ei oo kokemusta suutelusta yms. mut kasvakaa lapset. :DDD


      • bhjlvguvb
        pyh__ kirjoitti:

        Ei luoja. Kohta 5-vuotiaatki alkaa harrastaa seksiä. Mikä kiire on harrastaa tollasia asioita! Saahan sitä pusutella mut tollaset koskettelut nakuna johtaa asiasta toiseen. Että joo joo tervemenoa vaan teille teinimammat.

        Ei ne ehi teineiks ku ne on jo paksuna.


    • oikujhy

      Ärsyttävää kun kaikki puhuu "miten suutelen oikein" "se ja se on hyvä suutelija"

      Kaikki tuo on pelkkää paskaa! Suutelu on suutelua ja piste. Ei siinä voi kovin montaa erilaista tapaa olla!

    • niii...

      Oon 14v tyttö ja pitkä ja lämmin halaus merkitsee mulle oikeestaan enemmän kuin "pusu". Mutta kyllä halauksen jälkeen aina pusu pitää antaa !! : )

      • miq.mauste

        Okei, eli mä oon 12 v poika ja suutelin eilen ekaa kertaa mun tyttö ystävää.Ku olin lähös halasin sitä ja mietin vaan et 'uskallanks?' mut sit mä katoin sitä silmii ja 'kysyin katse konkaktil' et onkse ready. Sit sanoin sen nimen ja suutelin sitä. Ei se sen kummosempaa ollu ja mul ei tosiaa ollu mitään hajuu et miten se tehää mut ei siihen oikeesti mitään neuvoja pahemmin tarvittukkaa. Ei tosiaa kandee tunkee
        kieltä heti ekaks sen kurkkuu.


      • asdddfffdas
        miq.mauste kirjoitti:

        Okei, eli mä oon 12 v poika ja suutelin eilen ekaa kertaa mun tyttö ystävää.Ku olin lähös halasin sitä ja mietin vaan et 'uskallanks?' mut sit mä katoin sitä silmii ja 'kysyin katse konkaktil' et onkse ready. Sit sanoin sen nimen ja suutelin sitä. Ei se sen kummosempaa ollu ja mul ei tosiaa ollu mitään hajuu et miten se tehää mut ei siihen oikeesti mitään neuvoja pahemmin tarvittukkaa. Ei tosiaa kandee tunkee
        kieltä heti ekaks sen kurkkuu.

        Koko ketju o täys paskoja trolleja, opetelkaa ny vähä enne ku alatte tänne postaa.

        että L2Troll


      • juustana

    • GiMMa12-w.

      aloin seurustelemaan reilu viikko sitten ihanan pojan kanssa. :) me ei olla pussattu tai mitää, mut ku oon 12 enkä ikinä oo pussannu ketään, niin aattelin vaan alottaa sellasel kevyel. et en niinq purista/törötä huulia ihan älyttömästi sillein et ne on ihan... no jaa kovat? :D

    • TYTTÖVAA

      oon itekkin 12-vuotias tyttö, ja oon seurustellu jotaki 4kk.. Itekki haluisin tosi paljon suudella jo poikaa, mut entiiä haluuko poika, uskon kyllä mutta pelottaa jos poika torjuukin sen. Me ollaan toisiamme joka päivä, mutta ei ole oikeen mahdollisuutta koska aina joku ystävämme änkää meidän mukaan! Aina kun lähetään kotiin niin pussataan toisia poskelle, mut ei olla viel suudeltu. :/ niin kovasti tahonki! Siis en oo ennen tykänny nöin paljon? Siis sitä ei osaa selittää.. Ihanku ennen ei ois tykänny oikeesti.. : / Auttakaa pliis..

    • rooosa-

      Sain ite ensisuudelman toissapäivänä. Se oli just ihanaa ku se jätkä osas suudella tosi hyvin. ;) Ja se osas kai sen takii ku se oli jo seurustellu parin tytön kaa ennen mua. Mut anna vaa mennä, kyllä se siitä! Esim. mäkää en osannu heti aluks mitää mut sit se tuli vaa iha luonnostaan. ;D

    • tipi(=

      täs yks ilta istuttii yhen pojan kaa rannalla oli melkee auringonlasku ja oli lämmint ja kaunist ja ihana fiilis oltii iha lähekkäi ja meiän kädet kosketti

    • neyakutia

      niin odota vielä vuosi tai pari.

    • luv...

      En ole itse vielä suudellut, mutta kerronpa kuitenkin, mistä minä tykkäisin... Otat kiinni vyötäröltä tai kasvojen sivuista, vedät lähelle ja suutelet... Eihän tämä välttämättä todellisuutta vastaa, kun se on vain 14 v. tytön haaveilua... Elokuvat on tosiaan aika hyvä vinkki. Ei mitään pornoleffoja, vaan ihan tavallisista elokuvistakin loytyy.

      • ygy

        Kohta 20vuotias raskaana on jo harvinaisuus. Yleisempää pian on jo 15vuotiaat teinimammat :| ja nämä 16 and pregnant- ohjelmat muuttuvat 10 and pregnant, jos se olisi edes mahdollista... Ihan oikeasti mahdollista.


      • poikatykkäänakista
        ygy kirjoitti:

        Kohta 20vuotias raskaana on jo harvinaisuus. Yleisempää pian on jo 15vuotiaat teinimammat :| ja nämä 16 and pregnant- ohjelmat muuttuvat 10 and pregnant, jos se olisi edes mahdollista... Ihan oikeasti mahdollista.

        hakkaa nainen. suutele . hakkaa uudestaan. kuinka ajat tissit sisäänajon, kädet tissien päälle, paina huuda piimäää . ravista niitä huuda pontikkaa. hypppääää päälle ja huuda penaltyshot! se on verimakkara : D en osaa suudella ahahahaha. olen 69v poika. tykkäään pojista alasti. ilman housuja


      • pakkinakki
        poikatykkäänakista kirjoitti:

        hakkaa nainen. suutele . hakkaa uudestaan. kuinka ajat tissit sisäänajon, kädet tissien päälle, paina huuda piimäää . ravista niitä huuda pontikkaa. hypppääää päälle ja huuda penaltyshot! se on verimakkara : D en osaa suudella ahahahaha. olen 69v poika. tykkäään pojista alasti. ilman housuja

        nakki


    • Joku Vaan

      Jos nyt puhutaan seurustelevasta parista nii kannattaapi aloittaa ihan pienillä pusuilla/suukoilla ja sitten kun on enemmän rohkeutta ja tuntee jo hyvin toisen huulet nii sit sitä pitempää suudelmaa peliin.

      • tyttö69kannus

        minä tykkäään pojista. niitä oon mukava suudella kun ne pieree. ah olen 11vuotias tyttö. minulla olisi pieni kysymys. tykkäävätkö pojat jos minulla on isot tissit ja penis*?




        terveisin kannuksen tyttöpippelit


      • kannusfucker
        tyttö69kannus kirjoitti:

        minä tykkäään pojista. niitä oon mukava suudella kun ne pieree. ah olen 11vuotias tyttö. minulla olisi pieni kysymys. tykkäävätkö pojat jos minulla on isot tissit ja penis*?




        terveisin kannuksen tyttöpippelit

        SUUTELE ! SUUTELE KUNNOLLA ! ANNA MENNÄ ! YOU CAN DO IT !!


      • pakkinakkinakkipakki
        kannusfucker kirjoitti:

        SUUTELE ! SUUTELE KUNNOLLA ! ANNA MENNÄ ! YOU CAN DO IT !!

        i like hot dogs. and hot boys. and ugly girls. but pamela anderson is ugly boy.


      • juusonvarvas
        kannusfucker kirjoitti:

        SUUTELE ! SUUTELE KUNNOLLA ! ANNA MENNÄ ! YOU CAN DO IT !!

        MAAAILMANLOPPU TULEEEE ÄHÄHÄHÄÄHÄHÄHÄÄHÄHÄHÄHÄH KUOLKAA PASKAT....Kun minä lähden tammerforssaaan 8) ...pieru...


      • tohtorisaukko
        tyttö69kannus kirjoitti:

        minä tykkäään pojista. niitä oon mukava suudella kun ne pieree. ah olen 11vuotias tyttö. minulla olisi pieni kysymys. tykkäävätkö pojat jos minulla on isot tissit ja penis*?




        terveisin kannuksen tyttöpippelit

        oonko normaal ku mulla kasvaa penis otsassa, oon 89 vuotias mies ja se kasvoi aivan äkkiselti siihen, lääkäritkin ovat ymmällään. Suuteleminenkin o vaikeaa, miten voin suudella oikein ?


      • iskä mut tänne laitt
        tohtorisaukko kirjoitti:

        oonko normaal ku mulla kasvaa penis otsassa, oon 89 vuotias mies ja se kasvoi aivan äkkiselti siihen, lääkäritkin ovat ymmällään. Suuteleminenkin o vaikeaa, miten voin suudella oikein ?

        MULLA ON ISÄ O_O


      • nakkipakkinakki
        juusonvarvas kirjoitti:

        MAAAILMANLOPPU TULEEEE ÄHÄHÄHÄÄHÄHÄHÄÄHÄHÄHÄHÄH KUOLKAA PASKAT....Kun minä lähden tammerforssaaan 8) ...pieru...

        minä vasta muuta suome to amerika. minä tapasi uusi tytö nimeltä anu saukko. mutta en osa suudela suomalaisi tyttö. voisiko joku kerto miten toimia





        kuuma amerikalane poeka


      • mikätoio
        iskä mut tänne laitt kirjoitti:

        MULLA ON ISÄ O_O

        mitää teen ku poikkikseni alkaa saada jotain kohtauksia kun näkee minut alasti olemme olleet jo 4 vuotta yhdessä, auttakaa muaa


      • Anu~~
        nakkipakkinakki kirjoitti:

        minä vasta muuta suome to amerika. minä tapasi uusi tytö nimeltä anu saukko. mutta en osa suudela suomalaisi tyttö. voisiko joku kerto miten toimia





        kuuma amerikalane poeka

        anna sille saukkoa


      • nakkihaiseepakilta
        iskä mut tänne laitt kirjoitti:

        MULLA ON ISÄ O_O

        aukasin rasian ja munat karkas. voisiko joku käydä ostamassa lisää munia jotta voin tehdä munaa


    • asdggsgregafdgf

      Itellä pahempi mennä neuvomaan ku ikää 16 ja en oo päässy suutelee.

      • `````

        oon kaheksan ja oon ollu yhes pojankaa kaks viikkoo ja kielarit on koettu


    • aasin aukko

      pyydä tyttö kotiisi kylään. kun olette huoneessasi, lukitse ovi ja sido tyttö sänkyyn. tämän jälkeen revi tytön vaatteet ja työnnä käsi pilluun :)! sen jälkeen voit alkaa nuoleskella tyttöä, kannattaa aloittaa kainaloista jotta suuhusi tulisi mukava maku kun alat syljeskellä tytön naamalle... kannattaa kokeilla, mulla ainakin toimi ja olemme tehneet saman kerran kuukaudessa. :) välillä käytän myös ruoskaa, kun tyttö ei meinaa suostua tulemaan kotiini, mutta sitä tapahtuu harvoin. olemme olleet 6 kuukautta yhdessä

    • nooliskonäinjotenki

      No siis riippuu iha minne aiot suudella.
      Mut vaikka jos suutelet polviin, ni laita se polvi kokonaa suuhus. Kai ton logiikan mukaan sit "normaalis" suihinsuutelus laitat kumppanin pään kokonaa sun suuhu. Ongelma vaan, miten toi käytännössä toteutetaan. Noh, voihan sitä tikkariakin imeä.

    • 8v???

      Joop eiks se ooo vähä aikasta jos kaheksan vuotiaana rupee?
      iteh oon 13 ja oon yhe tytön kaaa parhaillaaan 6kk menoosa ja on koettu?

      • Ah Yeah

        Vedät vaa kyrpäs sen pilluu ja si panet nii kovaa ku lantiost lähtee. minä tyttö tykkäisin siitä. olen 12V


    • 14veeee

      Minusta on kivaa kun poika ottaa kainaloon ja halailee ja pitää tiukasti kiinni.
      Jja suuteleminenkin on kivaa mut eritavalla. Ensisuudelmani menetin yhdissä bileissä. Ekaks se failas iha hitosti ku mä ja se poika käänneltii vaa päitämme ku yritettii koko aja laittaa päät samoin päin mut kyllä se siitä. Ihanaahan se oli mut ens kerralla ois ihan jepa olla ilman sitä et kaverit vinkkailee siin vieres ;)

    • bbooooo

      mitä kun tyttö ei pysty suutelemaan kun sitä jännittää ja se ei uskalla muutaku halailla ja pitää kadestä kiinni

    • paras (=(=

      oon 14 & mul on jätkä ja oon suudellu senkaa varmaa 100 kertaa (:(:(: ei suutelus oo mitää oikeet tapaa XDXD etjoo siin sulle vinkki !

    • Vinkkiä pojille :)

      Moro oon tyttö. Jos pojat tarvii vinkkiä suutelemiseen niin tässä TÄRKEITÄ asioita jotka kannattaa olla kunnossa, tai siis pitäisi, toivon mukaan.

      x Pese hampaasi. Henkes pitäis tuoksuu hyvälle.
      x Tytöillä ei oikeasti kiinnosta osaatko suudella hyvin. Sama se miten suutelet, kunhan henkesi ei haise pahalle.
      x Älä työnnä kieltä suoraan kurkkuun, kielari tulee silloin kun tulee.
      x Älä hoppuile, kaikki tulee aikanaan.
      x Suutele hitaasti, rauhassa, intohimoisesti (mun mielipide, uskon kuite että muutki naiset on samaa mieltä).
      x Käsi poskelle/kaulalle tai alaselälle.

      AUTOMAATTISESTI SE TULEE!

    • :)

      sama juttu koko ajan, sori.:) eli älkää ajatelko, suudelma tulee sydämestä

    • Erkki.P

      Olen 32- vuotias mies ja en ole vielä suudellut naispuolista ihmistä. Ammattini on Virusturva ohjelmien luominen ja päivittäminen.

    • sinttii_

      - Älä kuolaa koko naamaa
      - Muista, että se toinenki on ihminen eikä välttämättä haluu, että tunget kieltä väkisin kurkkuun
      - Jos toinen sanoo ei tai muuten kieltäytyy se tarkottaa myös sitä
      - Pese ne hampaas
      - Älä kopeloi jos toinen ei halua
      - Muista, että toinen tarvii välillä happee

      Jnejnejnejne!

    • ----

      Ite oon 14w ja kahen kuukauden jälkeen 15w eikäs ole kokemusta jos ei lasketa ku olin joku 6w :D

    • 13Tyttö

      Oon 13w tyttö ja mull on ollu poikaystävä ny 4 kk (oon ollu ihastunu siihe 4 vuott) ja ei olla kertaakaa pussattu/suudeltu ja en oo ikinä pussannu ketää poikaa (en kyllä tyttöökää) ja mua vähä jännittää jos se ekakerta ny jossai vaihees tulis ja on vähä outo olo joskus ku kaverit niinku vetää kielareit ja nuolee ku o olluu 1 viiko yhess tai jtn... :) tietojeni mukaan poikaystävänikään ei ole ikinä pussannut/suudellut ketään ;D joo tiijän mun pitäs varmaa hankkii elämä jostai ku kattelen netistt pussailuvinkkei xD xD oon aika säälitävä tiijänn.. mä ja mun poikkis rakastetaa toisiimme mut ollaa molemmat vähä ujoja :) kaikkii varmaa kiinnosti iha vitusti mun tekstit... :D

    • nyt 10v tyttö

      Suutelin ekaa poikaystävääni 6v. Poikaystäväni pani ekaa tyttöystävääni 9v.
      Siskoni veli veti mua perseeseen 8v.
      Veljeni sisko tykkää tissi-perse-muna otteesta.

    • Koht 14 poju

      Joo tässä on oltu 1kk yhes tytön kaa ja tykkään siit hirveesti ja haluisin suudella sitä mut en uskalla tehä alotetta. :(

    • göriläs88

      No korvista kiinni ja asiaan! Kuinka vaikeeta se on?

    • Varmasti!!
    • xileqiitx

      mennette kokkola cup diskoon----------> pyyätte tyttöä tanssimaan tanssist vähän aikaa ja loppu hoituu itsestään ... tuolla taktiikalla oon 11 vuotiaanna tehnyt kielareita 5tytönkaa samassa paikassa :DD

    • s,rpt,jh

      Ite ekan kerran 12 vuotiaana yhen 3 vuotta vanhemman kans ;)

    • jos olis hyötyä

      hei oon 16 vuotias tyttö ja oon ollu pian vuoden yhdessä yhen pojan kans joka on mua 2 vuotta nuorempi... nii piti siitä suutelusta sanoa että pyydä se johonki kahestaa (esim. me oltii sillan alla) puhukaa kaikkee mitä mieleen tulee esim koulusta tai jostai. Sit ku tuntuu et olis oikee hetki nii mee lähelle sitä tyttöä. Ekan pusun pitää mun mielestä olla herkkä, (ei kielaria! pelkkä huulien kosketus riittää) ettei tytöstä tunnu ahdistuneelta.... avaa vähän huulia vie ne tytön huulille.. ja loppu menee itsestään. pikku hiljaa opitte toisenne "liikkeet" (en tiedä ketään joka suutelisi juuri samalla tavalla) TSEMPPIÄ!!! :)

    • huoh1231

      Kaikki lesoo et on ollu yhes jo 3 lk. Sillon se oli semmosta et saaks pojat olla tyttöjen kavereita vai ei hommaa ja joku päätti panna hanttii

    • saannu ja paljo :D

      No mun on hyvä sanoo oon 15v mä oon ollu yhe tytön 2 vuotta yhes ja muute yks pikku vinkki ÄLÄ kutsu tyttöystävääs "muijaks" vaik ne näyttää et ne tykkää siit nii älä sano (poikkeuksia on mut yleisesti ei kannata...) Mut takas siihen suuteluun / pussailuun mä sain ekan pusun tai niin, 13 v se meni sillee et oltii meil ei ollu ketää koton ..... se tyttö kaatu meijä terassille (tarkotuksella mä en tajunnu) ja sit mä autoin sen ylös ja sit se suurinpiirtein hyppäs mun syliin ja.. suuteli mua ..(mä olin paniikis mut siihen meni joku sekunnin millituhannes osa ja sit tajusin ja suutelin takas.. oltiin sillo oltu yhes joku 1-2 pvä en oikee muista mut se oli ihanaa.

      ku ollaaa sen jälkeen suudeltu aika paljo vähitellen kieltä mukaan (hyvää kannattaa odottaa..ainaki poika kallistaa päätään oikeeelle ja sit tyttö vastakkaiseen, seisotte vastakkain iha hetke aikaa katsotte toisiinne silmii (se on vähän ku tanssis hitait ja siihe huulet mukaa pojan kadet vaa ylemmäs niiku halaisitte mut ei iha nii lähekkäi...)paikan kannattaa olla rauhallinen ainaki jos se on ensisuudelma ja sit tadaa ...... en hyvä kirjottaa mut noi se onnistuu (rauhallisesti ja sit ku kieli mukaa nii ei mitää pesukonesyndroomaa koska suutelu on yleensä rauhallist ellei olla rupeemassa harrastaa jotai hardcore seksii...

      • fpanettaa

        Sellanen ongelma on ilmenny ku panemiseen jää koukkuun ja tykkään hard corest et :"what a fuck you mean??


      • boiga 13 wee

        kiitos paljon !


    • Tytteliini (;

      Hmm... Voinpa antaa vinkin :) Eli siis: 1. Älä missään nimessä hätiköi. 2. Olkaa rentoina, ei jännityksiä tai paineita, osaako vai eikö :) Aina osaa :D 3. Ei mtn kielarii heti alussa tai kasvojen nuolentaa... 4. Jos hän suutelee, suutele takaisin! 5. Jokaisella on oma tapnasa 6. Elokuvista näkee kans tosi hyvin ;) 7. Alussa voi vaikka ihan vaan niin suudella, että huulet on yhdessä, ja siitä sitten parantaa ''tekniikkaa'' 8. Tehkää se kahdestaan, ei missäään ostoskeskuksessa/koulussa... Vaan ihan kahestaan :) 9. Katso aina tyttöön ennen suutelemista, ja varmista asia 10. Ja ei sitte heti yritetä mitään seksiä >:(

    • ...

      Kaikki sanoo et se tulee kaikilla ihan luoonostaa mut se ei kyl oo totta :DD mulle jäi ensisuudelmasta ihan kauheet traumat ku jätkä nuoli koko naaman ja availi suuta ku joku kala...ihan kauheeta :DD nyt en oo parii vuotee suostunu suutelee ketää ku mua ällöttää ajatuski :/

    • joku savolaane 12w

      mie sain ensisuudelman jtn parikuukaut sitte. aikas romanttist;) ei trtennu ko jäähä jummii kellarii sen jätkän kans nii siit se lähti. se ol tosi ihanaa ja alota vaa rauhas (kyl se siit lähtöö) kellari oli kyl aika outo paikka sille mut ei sil oo välii.. kuha saa olla vaa kahestaa se heebon kans:) myö kummatki oltii sillo ihaa eka ketalaissii, et tällai:D mut oikeest iha rauhas vua nii se toimii eikä tarttee käyt mittee kielt ekal kerral!! ei myö likat semmosest tykät!!!

    • Tääoutotyttö

      Outoo lukee näitä "oon ollu yhes yhen kans jo monta kuukautta tahon tietää mite suudellaa ku jännittää". Mun mielestä seurustellaan vasta kun... No oikeesti seurustellaan. Eikä sillä lailla että "ollaanko yhes?" niikuin joskus ekaluokalla. Mutta en olekaan saanut ensisuudelmaani... Antaa sen odottaa. Ehkä sitten kun pojatkin on aikuistunut ;)

    • NENÄIMUTTELIJA_95

      Minä henkilökohtaisesti tykkään jos minun nenääni hyväillään kielellä. Olen nyt 16 vuotias ja on jo ollut paljon kokemuksia suutelusta, yleensä vain harvat suostuvat nenä-juttuuni. Mutta siitä saan paljon mielihyvää, kannattaa pyytää partnereita kokeilemaan sitä. Tarkalleen ottaessa, olen suudellut 22 ihmistä, joista vain 3 on suostunut hyväilemään nenä aukkoani kielellä. Myös kulmakarvojen näykkiminen hampailla on erittäin seksikästä. Mutta suudellessa imaise henkilön molemmat huulet suuhusi ja ime oikein rajusti! Tunge kieli partnerin kitalakeen tai niin pitkälle kuin menee. Käsillä tartu korvista kiinni ja vedä partnerin naamaa itseesi päin. Kurnuttele kuin tiikeri, se on myös seksikästä. Grau! Näillä neuvoilla voit jopa päästä paidan alle.

      • asd

        Hahhaah :DDDd


        Joha nää iät on menny alas, tai siis tääl 10 veet seurustelee ja pussailee ja muuta... Ite oon 14 en oo ikinä seurustellu enkä pussannu ketää :D
        Mut ajattelisin että siinä katotaa silmiin ja hymyillää ja sitte lähestytää toisen kasvoja aika hitaasti huulii kattoen(?) ja sit painetaa ne huulet toisen huulille. Kai siinä sit voi jotenki lomittain liikutella ja ehk suudella vaa ylä-, tai alahuulta... Emmä tiiä :D


    • Kokenutkin

      Vitun jonnet painukaa helvettiin oon ekalla luokalla ja oon saanu vittua jo 100 kertaa et vittu lol

      • Nytsevitunhokeminenloppu

        Mä oon nähnyt enemmän pillua kun wc-istuin siinä sulle tavoteltavaa


      • Nytsevitunhokeminenloppu

        Mä oon nähnyt enemmän pillua kun wc-istuin siinä sulle tavoteltavaa


    • Tietäjä
    • oli kivaa

      oon 14 v suutelin ensimmäisen kerran 12 vuotiaana se oli jännittävä hetki silloin sydän sykki 2 sek tajusin kuinka se menee joten khyl se ensikertalaisillakin menee varmasti hyvin :)

      • 14v:)poika

        Mäkin oon 14v ja suutelin pari päivää sitten ensimmäisen kerran, se oli mahtavaa. :)


    • määvaa

      oon 14 enkä oo suudellu ketään. Yhen pusun oon kuitenki saanu.
      :)

      • 14vjasuudellu

        Suutelin ekaa kertaa joku vikko sitten. Oon 14v poika. Halailin tytön kaa ja sit hän alko kattoon mua silmiin ja sit me vaa suudeltii. Meni ihan hyvin ekaks kerraks (kai?). Kunhan suutelet rauhallisesti niin hyvin se menee :).


      • 14vjasuudellu

        Suutelin ekaa kertaa joku vikko sitten. Oon 14v poika. Halailin tytön kaa ja sit hän alko kattoon mua silmiin ja sit me vaa suudeltii. Meni ihan hyvin ekaks kerraks (kai?). Kunhan suutelet rauhallisesti niin hyvin se menee :).


    • POJAT TYKKÄÄ MUST :D

      Mä oon 11 v ja mä sain ensi suudelman 9 vuotiaana ja se poika vaa juoksi mun perää ja pussas poskelle ... :) Harmi et en osaa suudella oikei osaan vaa sellasen nopeen pusun :((( PS.OPETTAKAA MULLE KUNNON PUSU PLIIIIIIIIIIS :)

    • pusuton sinkkutyttö

      joo no siiiis.... oon 15 tyttö, täytän keväällä 16. mul ei oo ollu kenenkään kanssa ees juttua, oon saanu pusun poskelle 5 vuotiaana silloin ko oon leikkiny prinsessa ruususta. oon ihan paniikissa ja pelkään pussailua. oon ruvennu miettimään että en ees halua mitään miestä koska en kuitenkaa osais pussailla. tää on ihan kamalaa koska kuitenkin niin kovasti haluisin jonku miehen ja kainalon johon kömpiä.............

    • JokuHyyppä

      Itellä on poika ystävä.. ja me ollaan oltu n. 1 kk yhessä kai .. ja meillä ois ollu monta hetkeä suudella ja poika on yrittänytkin mutta joku on aina keskeyttänyt sen . .:(
      Ja itse en viiti tehä aloitetta koska tuntuu et tyrin sen ja kun sydän alkaa tykyttää ja jännityn paikalleni :/ Tänäänkin poika otti minua kädestä kiinni ja liukui minua lähemmäs ja me olimme kahden ... pelkään että se jättää mut :((

      Että tollanen on mun Story..
      Mutta pojat!! älkää ikinä antako ensi suudelmaa isossa kaveri porukassa itse ainakin tykkäisin kun oltaisiin kahden :)
      Mutta kaikilla on omat tapansa .. Jokku tykkää jokku ei..

    • HjKUR97

      Olen itse kahdeksannella luokalla, enkä ole mikään intohimoinen casanova. Turha kiirehtiä suutelemista tai seurustelua, itsekkin olen ennen kiirehtinyt seurustelua, ja tottahan se tuntuu siistiltä, mutta kun sitten on naisen kanssa, tunne on upea, jos molemmat pitävät aidosti toisistaan, ja silloin on suutelulle oikea paikka. Tällöin ei tyttö tai poikaystäväsi varmasti myöskään pahastu vaikka aluksi se ei menisi niin hyvin, jos tunteet ovat aidot. Kuten kaikessa, harjoitus tekee mestarin!

    • Toivottavasti autoin

      Suutelet vaan ! Ei mitää hirveetä kielileikkiä jos se on ekakerta sitäpaitsi kaikki tekee virheitä ! Ite oon nyt 15 ja sain ekan suudelman 13 vuotiaana se meni miten meni mut seuraava kerta olikin paljon parempi .

    • (:

      Suuteleminen luonnistuu vähitellen alkukömpelyyden jälkeen ihan rauhassa vaan. (:

    • Very easeh

      Protip: Juota tyttös känniin nii paljon helpompaa ja ei virheitäkää huomaa nii helposti

      • 13v poika

        Oon seurystellu ny sen 2kk enkä oo ees kehannu pussaa sitä... sitä vaa et mitä se tyttö siihen jos yht äkkii vaa pussaisin


      • epätoivoinen
        13v poika kirjoitti:

        Oon seurystellu ny sen 2kk enkä oo ees kehannu pussaa sitä... sitä vaa et mitä se tyttö siihen jos yht äkkii vaa pussaisin

        oon samanikänen ja oon seurustellu yhen pojan kaa jo jonki aikaa. mul on sama ongelma, vaikka oonki tyttö... :) nii, mun poikaystävä saattais vaa hätääntyä tai pistää suhteen poikki... eipä oo ensisuudelmaa tullu, varmaan sen takii koska mä oon liian kyyninen suuteluu kohtaa... xD mut ku meil kummalkaa ei oo kokemust eikä kumpikaa uskalla tehä alotetta... (;
        hyvä tietää et jollai on samanlainen ongelma ku mullaki (ellet sitte oo jo pussannu sitä sun tyttöystävääs)


    • pusuja

      hmm.. pohjimmiltaan riippuu tosi paljon ihmisistä (olipa yllätys, eikä kuulosta yhtään kliseiseltä...) mutta ensisuudelmaki voi olla monenlaine esim. nykyisen kundini kanssa eka suudelma oli kevyt kielari. eli ei mitää kauheet kuolaamista vaan kevyt suukko vähän huulet raollaan ja sit pikkuhiljaa tunnusteltii kielel ja se kehitty kielariks :D

      tärkeetä suutelemises on ainaki ettei työnnä toista, on ikävä pussata jos toinen työntyy kauheesti päin sillai et menee niskat ku et oikeen pysty pakittamaankaan ni pää vaan kääntyy taakkepäin...

      ylesesti ottaen kuitenki:
      katot silmiin, ehkä siirrät hänen hiuksiaan korvantaakse, lähesty hitaasti ja pyri katsomaan häntä silmiin, jää parin sentin päähän niin hän voi päättää työntääkö sut pois vai pussaako.. tai no jos ei työnnä sua pois voit hitaasti edetä myös itse pusuun asti :) ite tykkään et pussaillaa silmät kii. ja älä sit tosiaan paina liikaa vaan anna hänellekin liikkumatilaa ja älä pyörittele päätäs liikaa, eli ihan kaikes rauhas :D

    • ;D

      oon menos huome yhtii bileisii ja haluisin tietää et miten suudellaan kunnolla? pliis helppikää joku! :D

    • pponipoika

      ei helema.. oon tyttö enkä ollu koskaa suudellu (ees pussannu poikaa) huulille ku sain mun ensisuudelman.. kadun sitä ihan kauheesti, se tuli nii äkkiä , en ees tuntenu sitä poikaa ...:( älkää pilatko ensisuudelmaanne vaa nauttikaa siitä - jaksakaa oottaa sitä! seki meni iha päi persettä koska se poika oli paljo kokeneempi ku mä (vaikka oliki nuorempi) ja sitte se oli joku iha hätäne suudelma, se poika alko heti tukkii kieltä mun suuhu ja meinasin oksentaa ku se tuntu nii ällöttävälle.. alettiin seurusteleen tona päivänä ja oltiin sillon toisen "pariskunnan" seurassa. älkää ikinä tehkö niin ,että heti ensimmäisenä seurustelupäivänä lähette pihalle jonku ihmisen kanssa ja ne suutelee koko ajan ja sitte teillekki tulee kauhee paniikki ku katotte vierestä.. ei en halunnu suudella mut oli "pakko".. tuli seki sitte koettua.. en oo ees enää varma että uskallanko suudella ku se eka kerta meni nii huonosti :(

      • pponipoika

        niin ja mite sit jos on suutelemassa ja ois hyvä hetki mutta se toine ei tee mitää ? :D eihä sille voi mitää ainakaa sanoa että "siis suuteleksä nyt mua ?" :D::D tuo on mun pahin pelko että teen jotaki "väärin" vaikka niin ei sais ajatella.. mulla ainaki hävettäs ko lähestyisin eikä mitää tapahu.. D:


    • sonnimonnni

      oon 12 mul on tyttöystävä ja me suudellaa aika usein:D siin ei oo mitää vaikeeta kun antaa vaa mennä!

    • sonnimonni

      ja sit ku vaa tulee hyvä tunnelma nii eka vaa semmonen pikku pusu ja sit se lähtee meneee ja sillee sit siit tulee semmonen kialari:D

    • Young but smart

      Katso tyttöä suoraan silmiin, äläkä käännä katsetta ennen kuin hän kääntää omansa.
      Jos tyttö katsoo sinua pidempään, ota häntä hellästi niskasta/korvan läheisyydeltä, tai kädestä kiinni ja lähesty häntä hitaasti. Aloita suuteleminen hellästi, äläkä ala nuolla kuin mikäkin koira.
      Jos huomaat, ettei tytöllä ole hyvä olla, lopeta suuteleminen välittömästi ja pahoittele tapahtunutta.
      Voit myös koittaa pientä pusua, ja odottaa tytön reagoimista.
      Suutelemisella ei ole yhtä ja oikeaa tapaa ja kaikilla on oma tekniikkansa. Muista myös, että tässäkin tapauksessa sanonta "Harjoitus tekee mestarin", pitää suurimmilta osin paikkansa.
      Jos huomaat, ettei suuteleminen onnistu niin kuin haluaisit tai jokin muu menee pieleen, älä lannistu. Mitä useampaan otteeseen suutelet, sitä rennompi ja turvallisempi olo sinulla on seuraavalla kerralla.
      Suutelemisen kanssa ei myöskään kannata kiirehtiä. Ei oikeasti ole "siistiä", että nuolet toisen ihmisen kanssa tai jopa ajaudut sänkyyn jo nuorella iällä. Nämä asiat saattavat tuntua cooleilta jne. mutta pidemmän päälle, useimmiten tulet katumaan tiettyjä tekojasi.
      Eli, anna mennä jos siltä tuntuu, mutta pidä järki mukana. :)
      PS. Tämä viesti on yleisesti kaikille:)

    • ;))

      Tässä ohjeet suutelemiseen:
      1.Ota naista seläntäkää kinni molemmilla käsillä mutta ole silti naisen edessä.

      2.Katso naista silmiin ja suutele hellästi.

      3.Suutele sellanen Ei mihinkään kiire ollaan kahestaan-pusu.

      Mulla ainakin toimii.

    • :)))))

      Oon joskus kysyny samaa ja kaikki aina käskee harjotella suutelemalla omaa kättänsä vaik kuulostaaki noloolta.

      • tietäjää ;)

        sillee ei kannata tehä! ei sitä tarvii harjotella, se tulee sitku tulee. Ja kukaa ei suutele ikinä väärin


    • epätoivoinen

      APUA!! mun poikaystävä on jo suunnitellu suutelevansa mua ekan kerran, huomenna!! mä oon vaa pureskellu purkkaa ja testannu suudella omaa kuvaani peilistä xD... mut hei mul on tosi paha paikka neuvokaa pliis!! me ollaa halailtu ja kyläilty toistemme luona...

    • Hehehehe

      Oon 14 ja en oo pussannu ketään on kyllä tullu mieleen mutta en oo uskaltanu :D

    • suutellut

      Tässä semmonen hyvä ohje pojalle: Lähesty tyttöä etupuolelta. Sano sen jälkeen jotain romanttista. Sitten voit siirtyä viistossa tytön jommallekummalle sivulle. Jos menet vasemmalle sivulle itsestäsi katsoen, ota kiinni vasemmalla kädelläsi tytön uloimmasta olkapäästä käden mennen tietysti selkäpuolelta. Toinen käsi tulee tytön alaselän kohdalle lähelle peppua kiertäen tytön etupuolelta. Sitten ota vasemmalla jalallasi sopivan mittainen askel sivulle ja koukista polvea samasta jalasta. Tällöin tytön pitäisi olla makaavassa asennossa jalat maassa sinun käsivarsiisi nojaten. Sitten suutelet intohimoisesti antaen tytölle kaiken rakkautesi. Älä missään tapauksessa tiputa tyttöä maahan vaan tuo hänet takaisin pystyasentoon suudelman jälkeen. jos ette oikein ymmärrä, katsokaa uuno-elokuvista kuinka toimia. Itse olen kokeillut tätä tyyliä muutaman kerran ja kaikki ovat tykänneet. Jos suudelma on pitkä, suosittelen treenaamaan käsien lihaksia.

      • Minä7y77ö

        Ite oon tyttö mutta haluisin tietää että mistä pojat tykkää, kosk haluun antaa ensisuudelman yhelle pojalle


      • flow
        Minä7y77ö kirjoitti:

        Ite oon tyttö mutta haluisin tietää että mistä pojat tykkää, kosk haluun antaa ensisuudelman yhelle pojalle

        Ensimmäinen neuvo on se että ei pidä ajatella mitään liikaa suudelman hetkellä. Perus asento on se että nainen kietoo kädet miehen kaulan ympäri ja mies alaselän kohdalle. Jos suudelma on pitempi niin nainen voi siirtää käsiään miehen kaulalle/poskelle ja mies hieman alemmas.

        Mutta ekat kerrat tietty varovaisempia ja katsoo kuinka toinen reagoi ja jatkaako suutelemista, sen jälkeen kädetkin on vapaat. Mutta tärkeintä on se tunne eikä niinkään niiden käsien paikka ja suutelutekniikka. Kaikki menee luonnostaan hyvin kun molemmat rakastaa toisiaan (:


    • pettynyt98

      Hei auttakaa muo!!!

      Oon 14wee iha normaali tyttö 158cm/68kg ja en oo koskaa suudellu ketää :(
      Kaikki sanoo et mun hengitys haisee enkä tajuu miks? Oon aina pessy mun hampaat joka toine päivä. Koulun rumimmatkaa jätkät ei haluu ees tanssii mun kans bileis.. :( Sit mul on laktoosi intoleranssi eikä meijä porukoil oo varaa laktoosittomii tuotteisii ni haisen tosi usen paskalt.. Mitä mä teen et saisin joskus pussailla????????

      • lol oot nolo

        NO VITTU PESET HAMPAAT JOKAPÄIVÄ AAMUIN JA ILLOIN !!! käyt suihkus jokapäivä ? osta purkkaa tyttö hyvä :)


      • joku turhake

        wtf 158cm ja 68 kg ja mä oon 12v poika ja oon 164cm ja painan 52kg


      • Beanen
        joku turhake kirjoitti:

        wtf 158cm ja 68 kg ja mä oon 12v poika ja oon 164cm ja painan 52kg

        Mä oon ite 13-vuotias tyttö, 162 cm ja 55 kg.
        Ja tosiaan, mä oon tällä hetkellä kaukosuhteessa ja nään tän mun jätkän kesällä ja ei, en ole ikinä suudellu. Tuleeko se ihan luonnostaan?


    • voivoibsdvfgklöägh

      kieli kurkkuu ja voita päälle

    • mpkts

      Ei oo oikeeta tapaa suutele niinkuin susta tuntuu se on oikea tapa =)

    • plaalesne

      Eli rauhassa ja silmät kii. 9.vn neuvo.

    • nenä :)))

      Siis, ku suutelee, nii mites se nenä, ku se on siin ees?...

      • nrmfd,flöfd

        kallista päätä .. ? :))


    • kokenu jo ;)

      nenä ei oo ees. Sillo ku ekan kerra suutelee nii ei siin oikee tajuu ees mitää, keskittyy vaa siihe suutelemisee :) Ps:se tuntuu ihanal ;) ja pitää muistaa olla iha rentona vaa ja hengittää

      • 11-v Poika

        mie oon 11-v poika ja sain ekan suudelmani 6 vuotiaana eskarissa (HIEMANKO NOLOTTI SILLO) ja ny mul on tavallaan kaks naista WTF? En osaa jännästi selittää mut molemmat tulee aina pussaamaan mua ja on mulla pari stoorii täs ne ny on: sain "katariinalta" ekan kerran suudelman 800oppilaan edessä koulun näytelmässä kun ei se jaksanu pitää tunteita koko näytelmä aja sisällää ja toinen stoori on et yks "Mira" pussasi mua luokan ees ja mua nolotti iha vitusti OIKEESTI! Nojaa laittakee pientä neuvoa KIITOS?


    • OVETSKIn

      Mun stoori on vähä oudohko. Olen 12v poika ja suutelin tyttöystäväni kanssa jo kun olin 10. Oudointa täs on se et se oli silloin 15v. Erääs satamas yhtenä iltana vaan kaveriporukan keskel se tuli mun luo ja suuteli mua!!! :-D Sit oon saanu kuulla siit nykypäiviin asti. jaja se tyttö on nyt 18!!! eli täysikäne

      • 11-v Poika

        Täällä 11-v poika taas... Paskat puheista xD ei tos oo mitäö outoo rakkaus ei ikää katso :)


    • Terttu

      Moooooooooooooooi, oon bi

    • ansku151

      oon tyttö mut kuitenki ku iha pikkase hellästi "puree huulta" se saa kaikki käymää kuumana :D trust me ;)

    • Sama tilanne

      SIIS NYT IHAN ROHKEESTI, mikä vastaus on sanoa jotain "suutele vaan ja muista kieli blaah blaah" yms. Kysymys on siitä MITEN SUUDELLAAN. Niin että mitä siinä oikeesti tehään kun ne huulet on vastakkain kun ei elokuvissakaan näy kun se.

    • boy14v

      En osaa kovin kertoa miten suudellaa, mutta omaa kokemusta on nimittäin. Pääasia miten suudellaan on että olet rauhallinen, katsot silmiin, hiljaa lähestyt toisen huulia ja kun oot tarpeeks lähellä nii alat suuteleen. Oma suutelu kokemus oli mielestäni ihana, olin yhen tytön kaa pimeessä huonees, jolta kysyin sitte alkaisko seukkaa. Oma suutelukokemukseni oli ihana koska kummatkin oltii kiihottuneita,jännittyneitä ja kaikkee muuta(käteni tärisivät:D).Ite en ollut suudella saatikka pusannu silloin vielä ketään toisinkuin se tyttö oli, silti minä aloitin suutelemisen, Suutelemiseen ei voi opastaa kovin miten suudella, jokaisella on oma tyyli.

      • suutelen poroja

        Mä tykkään suudella sillee et en pese hampait. Ja sit tungen kielen sen nenään (:


    • kkkkko

      Siis kun suutelemiseen ei oikeasti voi kertoa ohjeita. Muistan kun en itse ollut suudellut kertaakaan ja jännitin samalla tavalla että en varmasti osaa tehdä mitään oikein ja jäädyn, mutta kun se hetki tuli se meni oikeasti aivan luonnostaan. Ei edes kannata miettiä mitä pitää tehdä, tekee vaan.
      Ja siis voi suudella vain niin, että pussaa toista huulille, tai sitten imaisee kevyesti toisen ylä- tai alahuulta.
      Kun teette ekan kerran kielarin, aloittakaa se normisuutelemisella ja avatkaa vähän suuta ja koittaa vähän kielellä toisen kieltä. Kukaan ei nauti siitä, kun toinen tukee koko kielensä toisen suuhun ja kuolaa ympäriinsä ja heiluttelee kieltä nopeasti siellä täällä. Hitaasti on hyvä.
      Älkääkä ajatelko että hitto en osaa koska silloin jännitätte ja jotain menee pieleen.
      Ja jos hampaat kolahtaa vahingossa yhteen niin naurahdatte rennosti vain ja jatkatte. Kyllä jokaiselle sattuu tommosia pieniä virheitä joskus eikä niitä tarvi hävetä.
      Ja älkää kostuttako huulianne ennen suutelua, se tuntuu limaiselta. Jos on aivan rohtuneet ja kuivuneet huulet niin sitten voi mutta muuten hyi hyi.
      Nyt antakaa tän keskustelun vajota, kukaan ei voi auttaa teitä yhtään paremmin kuin miten tähän keskusteluun on jo vastattu, ja jos ahdistaa niin youtubesta ikävä kyllä löytyy opetusvideoita myös suutelemiseen, tosin englanniksi. :D Vaikka niistä ei mitään hyötyä ole, samat asiat käydään läpi mitä tässä keskustelussa.

    • kohta 14 v

      Voiko teistä suudella ennenkuin ollaan yhdessä ?

    • boy14v

      No itseasiassa vaikka, kunhan se jota suutelisin olisi tyttö josta tykkäisin, ja paikkaki ois oikee ei missää ihmisporukas. Itse suutelin eka kertaa tyttöä jonka kaa oli ollu jo jnt säätöö vaikka ei oltu viel yhes, samana päivänä sitte alettii seurustelee.

      • fdvdsgsg

        Okei, tai pitääkö teistä seurustella, että voi pussailla yms. EN haluaisi sitoutua ja minusta se olisi okei olla ihan ku seurustelis, mut ei vaa olla "leimattu seurusteleviks" mitä mieltä?


      • boy14v
        fdvdsgsg kirjoitti:

        Okei, tai pitääkö teistä seurustella, että voi pussailla yms. EN haluaisi sitoutua ja minusta se olisi okei olla ihan ku seurustelis, mut ei vaa olla "leimattu seurusteleviks" mitä mieltä?

        No eihä sitä tarvis, mutta jos hengaisitte yhes, pussaillisitte ym. nii eiks sitä sanota jo seurusteluks, vaikka ette seurustelisi ?


    • haha2

      Olisi tosiaankin hauska nähdä mitä näille ihmisille nykyään kuuluu :D nimittäin on aika erikoisia ihmisiä..

    • titaniclover

      Helppiä! Mä oon menossa kattomaa mun poikaystävän kanssa leffaa. Mä luulen että päästään vielä pussailuun asti. Poikaystävä on kamalan kokenu, enkä mä tiedä pussaamisesta mitää!

    • ihastunut 3 vuotta

      Miten ilmaista tunteet tytölle ku oon kattonu yehn perää niiku 2 assti jtn mtn hemmetis voisin kertoo ilman et nauraa yms?

      • Apua tulossa :P :)

        Älä kerro tytölle jos se on jonkun kaveriporukkansa tai kaverinsa kanssa. Aika varmasti repeilee, onhan toi aina arkaluontoine asia. Mä ainakin hankkiuduin yhen tytön kaveripiiriin ja siitä sit lähti kaverisuhde käyntiin. Testaa vaikka samaa. Jos se ei suostu tuleen mukaa niin ota vaikka joku teijän yhteinen kaveri kans, jos on. Mullakin oli yks kaveri mukana sen tytön lisäks. Kun ootte tutustunu niin huomaat sen hyvät ja huonot piirteet, eikä se tyttö välttis enää innostakkaan niin paljoo kun huomaat mimmonen se OIKEESTI on. Jos kuitenki pysyt mielipiteessäs kerro se suusta suuhun, älä sillee et lähel on muita tyyppejä. Kerro sille vaikka et oot tykänny siit tosi pitkää ja kehu sen hyviä piirteitä, kysy vaikka leffaan, syömään tai ihan minne vaa. Jos tyttö ei lämpee niin pää pystyy. Kun se tietää että tykkäät siitä niin sulla on isompi mahdollisuus et se tykkää susta. :)


    • olenaika hupsiapina

      parsa on aika maukas! missööö vidussa on hiiiri?

    • kökömnmjbvhjv

      Kokeilkaa

      Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
      kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

      Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
      ja onnea!

      NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
      JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
      Vain 3 minuuttia ja tulet
      hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
      kertoi,että hänen
      toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
      FUSKAA!!!
      Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
      Ota esille kynä ja paperia:
      Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
      valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
      ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

      1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

      2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
      tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

      3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
      vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

      4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
      nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

      5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
      8, 9,10 ja 11viereen.

      6. Ja nyt, toivo jotain.

      Tulokset tulossa!

      Tässä avain tähän kaikkeen:

      1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
      henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

      2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
      rakastat.

      3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
      pidät kovasti mutta et
      oikein ota hänestä selvää

      4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

      5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
      erittäin hyvin.

      6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
      onnea.

      7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
      kanssa.

      8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

      9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
      ajatuksistasi.

      10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
      elämään.

      Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
      kuluessa siitä, kun
      olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
      lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
      Erittäin merkillistä,
      mutta se tuntuu
      toimivan!!!

    • lol11111111111111111

      ite pussasin ekaa kertaa 6v XDDD ja oon ny 13 v

    • mmoo1

      mä haluisin suudel oon ollu 2 kans mut en oo suudel puoleen voutee....

    • Moijjjj

      Eli mul on se ongelma et mä haluaisin pussata yhtä ihanaa poikaa kenen kanssa oon yhes, mut kun kysyin haluuks se pussat mua nii se vastas emt

    • totuuden,poika

      olen pussailut jo 5kk tyttöystävän kanssa ja ollaan molemmat 11v ja rakastetaan toisia

    • 11vtyttö

      Oon 11v tyttö ja oon rakastunu enkä uskalla mennä mun ihastuksen viereen ees! Katon sitä välillä mutta tiedän että sillä on jo tyttöystävä mut se on vaan eri koulus :(

      • That's my life

        Oon ite oikeestaan ollu se meijän luokan tykätyin poika. Perässä roikkuu kaikenmaailmman tyttöjä, mut ykskää ei oo oikeen 'se oikee'. Oon ollu ihastunu aika monee mut niitten kanssa en oo säätäny kun oon sillee ujo ja en uskalls kertoo tunteistani. Nyt kuulin yheltä tytöltä, joka on kanssa ihan kiva että yks tyttö mukamas on kusessa muhu. Oon itekki kuolannu sen perää jo tovin mut en oo varma oliko se tosissaa meinaa se saatto olla vaa tollast tyttöjen kuivaa 'läppää'. Et pitäskö mun voittaa rohkeuteni ja kysästä siltä tytöltä onks niissä väitteissä jotai perää. Kertokaapa te enemmän kokeneet. :-)


      • Pikkuvinkki ;))
        That's my life kirjoitti:

        Oon ite oikeestaan ollu se meijän luokan tykätyin poika. Perässä roikkuu kaikenmaailmman tyttöjä, mut ykskää ei oo oikeen 'se oikee'. Oon ollu ihastunu aika monee mut niitten kanssa en oo säätäny kun oon sillee ujo ja en uskalls kertoo tunteistani. Nyt kuulin yheltä tytöltä, joka on kanssa ihan kiva että yks tyttö mukamas on kusessa muhu. Oon itekki kuolannu sen perää jo tovin mut en oo varma oliko se tosissaa meinaa se saatto olla vaa tollast tyttöjen kuivaa 'läppää'. Et pitäskö mun voittaa rohkeuteni ja kysästä siltä tytöltä onks niissä väitteissä jotai perää. Kertokaapa te enemmän kokeneet. :-)

        Vinkki sulle: voita vaa rohkeutes ja kysy siltä ;) ite ihastuin viime kesänä yhteen todella söpöön poikaan ja ku mul oli synttärit nii se ei päässy niihi nii puhuttii skypes ja kaverit ymärillä sit mä en enää jaksanu odottaa ja mä kerroin et mä tykkään siitä ja se kerto et seki tykkää musta ja siit asti ollaan oltu yhes oli noin 1v ;) sun pitäis oikeesti mennä ja sanoo sille tytölle että sä pidät siitä ja ihan varmasti saisit tietää että seki tykkää susta ;)


    • 00 poika :)

      Kertokaahan mimmonen on hyvä ensisuudelma sillee niinku ekaks? :D Tiiän ettei kannata välttis sitä kieltä tunkee heti, mut kun on erilaisii tyylei et mimmosta kannattaa käyttää ekalla kerralla? Olis himo kiva kun tämmönen vanha ketju sais vähä uutta happee ja keskustelua :)

    • moro00

      mä oon saanu mun ensisuudelman jo eskaris ku yks poika vaa tarras kii ja suuteli aikas intohimoosesti :) oon siis nyt 12w

    • Alottakaanäi :D

      Oon 13v tyttö ja sain mun ekan suudelman tänä vuonna :3 Oltiin vaa mun poikakaverin kaa ja kahen muun tyypin kaa yhen kaupan lähel, sit ne alko sanoo kaikkee et 'pussatkaa' ja tämmöst ni sit halattiin mun jäbän kaa ja sit se oli sillee 'haluutsä?' ja mä jotai ehk nyökkäsin tai jtn.. :D Ja sit se pussas mua, mut se oli semmone aika pieni pusu ja se tekee melkei aina niit samanlaisii ni alkaa jotenki olla tylsää :P Ois kiva välil jotai vähä kiihkeempää tai sillee.. heh..

      Mut That's My Life- tyypille vinkiks, et yritä vaa lyöttäytyy sen tytön seuraan, niiku et siin ois vaik muitaki (ainaki yks sun suht hyvä kaveri, ja sit pari sen kaverii) ja sit juttelette siin porukal kaikkee. Oot oma ittes ;) Sit voitte hetkeks mennä sun kaverin kaa jonneki muualle ja vaik sovitte jotai et se menee puhuu sille tytölle, niiku et 'onks Roni kiva?' jos sun nimi ois vaik roni xD ja sit nii... yleensä jos tytöt vastaa ei ni sit se on ei, mut jos ne vastaa et ehk tai no joo tai jotai vastaavaa ni se on sit et ne ainaki vähä tykkää.. ainaki mun ja mun frendien kohal on sillee :D

      mut mul oliki mun poikkiksen kaa hyvä ku se on mun yhen kaverin aika hyvä kaveri et se meni just jutskaa sille et oonksmä kiva ja tällee... ja sit saman iltan se kysy mua yhtee faces

    • Oppia ja apua

      oon 14 enkä oo saanut ensi suudelmaa.kun en tiedä esim mihin kieli pitää laittaa ? tai sit mihin huulet pitää laittaa ku tiiän nii ku huulille pusun mut se eihä oo sama

      • moiiiiiiiiiiii

        muna suuhuu nii siitä se lähtee;)


    • oli tylsää

      Mä oon 11 lokakuus 12 ja sain ensimmäisen kunnon suudelman 7-8v en muist sillose poikaystävän kans nyt oon ollu sen jälkee sen kans yhes 2 kertaa mut nyt en oo yhes senkaa mut meen tänää ottaa silt suihi:)

    • 16tytyövaa

      Ite oon 16 ja en o vielä.saanu yhtää suudelmaa. Ja vaikka oon ollu miten monta kertaa yhessä pojan kaa.

    • Anonyymi

      Moi! Oon 12 vuotias poika ja mun tyttöystävä ehdotti huomiselle pussailua. En oo ennen suudellu tyttöö joten tarviin pari vinkkiä!!

      • Anonyymi

        Oikeesti oon 8 poika ja otan täl hetkel suihin mun isovaarilt sil on 50 pitkä kieroonkasvanut karvainen hilavitkutin


    • HEY BOYS!

      POJAT!!
      Annan teille pari vinkkiä. Ihan ekaksi, tehkää itse aloite!! Trust me, me tytöt rakastetaan sitä.
      Tytöt tykkää kun suutelette HITAASTI, sellanen nopea kala kuivalla maalla imeminen on vaan masentavaa. Hitaasti alotatte suutelemalla huulia ja sitten sitä kieltä kehiin if u want. Ja ette työnnä sitä kieltä kerralla tytön suuhun, vaan vähän kokeilette pikku hiljaa.

      Kun alotat pussailun, voit aluks vain suudella huulet suljettuina pari kertaa, sitten voit suudella ottamalla tytön alahuulen omiesi väliin HELLÄSTI. Tässä vaiheessa on tosi tärkeää päästä samaan rytmiin.

      MUISTAKAA POJAT, suuteleminen ei yksinään riitä, käyttäkää käsiänne!!
      Tytöt RAKASTAA kun pidätte kättä niskassa hiuksien seassa tai peukaloetusormi otteella hellästi leuassa. Mutta muistakaa tsekatkaa tilanne, jos tyttös on laittanu hiuksensa hienosti niin ette mene sekottamaan kampausta!

      Tämän lisäks monet tytöt tykkää jos suutelette myös kaulaa, enkä nyt tarkoita kamalien fritsujen imemistä. Hellästi siirrytte huulilta kaulalle. Ja muistakaa, kaulaa saa sitten pussata vähän kovempaa koska siellä ei ole niin paljoa hermoja kun huulissa.

      Kaikki tytöt on erilaisia ja tykkää eriasoista, mutta jos näitä neuvoja noudatatte, lupaan että tyttöne ei pety!

      • kyssä HEY BOYS!ille

        Oon tyttö ja mulla on kaksi ihailijaa, jotka ovat parhaat ystävykset, mutta rakastan TOISTA hillittömästi. Miten iskeä tämä söpö poika ilman, että toinen on kateellinen?


    • player3

      Joo, tytöt harvemmin tekee aloitetta.

      Mut oikeesti, ei suutelemiseen mitään erikoisia ohjeita voi antaa. Kun ei vaan yritä mitään esim. telkkarissa nähtyä tms. nii kyl se sielt tulee :)

    • Apuvaa

      Oon ite 13v ja ollaa poikaystävän kanssa oltu jo pari kuukautta yhessä. Viime kerralla ku nähtiin noi ensisuudelma oli jo todella lähellä, mutta kesken kaiken meidän entisen luokan poikia pölähti hirveä lauma paikalle ja kaikki meni pieleen. Nähään ens viikol meillä, joten luulen että se ensisuudelma sitten tulee, mutta APUJA! Miten kannattaa valmistautua ja mitä mun pitää tehdä suudelman aikana?

      • ashngfd

        ei siihen oikein voi valmistautua. Yksi vinkki, mikä tekee kokemuksesta huomattavasti mukavamman, on se et huolehit et huulet ei oo kuivat suutelun aikana. Ei tunnu kivalta:/ Anna hetken viedä ja kokeile, niin sen oppii!


    • lololololololololooo

      Ensin suutelette kiihkeesti, sitte vaa housut kinttuun ja huljun muljun ;)))

    • -98tyttö

      Suoraan sanottuna vituttaa lukee näitä. Joo oon sitä mieltä että rakkaus ei katso ikää mut 8vee naperot puhuu tolleebn? Tiedän toki että osa on trolleja mut silti... ite oon 15 ja nyt seurustellu 1,5 kuukautta ihanan pojan kanssa. Ennen häntä en ollug ikinä edes pitänyt poikaa kädestä kiinni! Eikä hävetä myöntää sitä, kerroin siitä heti hänellekin. Nyt ollaan pari kertaa suudeltu, ja on tosi ihanaa että ollaan joka kerta oltu ihan kahestaan, ja poika aina tehny alotteen vaikka ujo onkin. Olen tosi epävarma monesti, mutta päätin sitten suoraan kysyä että olenko ihan toivotan ja hän vastasi aivan ihanasti

    • Pusukalanen

      ... tulee vähän myöhässä tää viesti mutta väliäkö tuolla! : D

      Sitä vaan mietin miten tuota kielaria mustamaalataan kaikkialla. ;o Itellä eka suudelma oli kielari, enkä nähny mitää pahaa siinä. :D Tais kestää muuten aika kauan, ei oikeasti mitään hajua. (Aamuyöstä oli jo sen verran ajantaju kadonnut...) Sen jälkee siirryttii pusuttelemaa ilman kieltä ja sit molemmanlaisia. Kumpikaan ei ollu aiemmi pussanuu ketään, joten se oli varmaan aika amatöörimaista.

      Mutta ei sillä tekniikalla ekalla kerralla nii väliä ookkaa. cx No stress, children.

    • Tarttet vaa sen oike

      Arvaa mitä tää suutelu niin se onnistuu parhaiten oikean henkilön kans.

      • Hkfhkbhkbjkj

        Vähän aikaa sitte sain mun ensisuudelman. Tosiaan näin tän jätkän ekaa kertaa enkä todellakaan kuvitellut semmosta vielä :d enkä ikin ollu ees pussannu.. No se tuli mun luo sanottii nopeet moit ja se halas mua piitkään ja sit irtautu vaan pikkusen ja ilman et osasin ees varautuu suuteli mua yllätyin tosissaa ku helppoo se tavallaa oli ! Se tulee kyl luonnostaan


    • teese

      No siis jos eka halaatte, mut älä päästä siit tytöst irti :) eka niiku halaat, sit et päästä irtii ja katot hiljaa silmii. sit lähestyt sen naamaa ja puspus

    • Rakastunut pizza

      Moi oon tällänen 13w tyttö joka seurustelee tai no on jo 1kk mut siis nii et mun eka suudelma jännitti ja sanoin suorraa sille pojalle ku se sano et haluu suudella mua nii sanoin suorraa et mä en osaa.. ja se sano et anna eka pusu poskelle parikertaa ja sitte pussaa vähä isommin suulle, ei voi pussata väärin tai oikein se sano. on kyllä ihanin kaikista mut niin et pussaa vaa miltä ite tuntuu hyvält ei vits kumminkaa sano mitää

    • Niko56

      Se oli 70 luvulla kun Herttoniemen siilitien tytön kanssa imutettiin pasilanasemalla se oli jotain se Kulttuuritalolla tavattiin ja saattoi Pasilanasemalle tyttö on jäänyt Rekolan pojan mieleen missä mahtaa olla.

    • nuolija niko

      Mä nuolin sen tytön naaman ihan märäks ja sit se nuoli mun ja molemmil oli hyvä mieli

    • 20+12=?

      Oon siis poika ja kesäl juomas ja rannal meiän porukka meni toisen luo. Siin sit yks tyttö tuli yhtäkkii siihe vieree kiehnää ja ennen ku tajusin mitää nii siin tuli ensisuudelma, tai oikeestaa kielari. Ei siin ehtiny miettii mitää nii ihan luonnollisesti se tapahtu ja jälkeepäi kehu hyväks suutelijaks "tän ikäsenä" (17v). Aluks se tuntu vähä oudolta mut ei se "ällöttävältä" tuntunu niiku jotkut tääl on sanonu.

    • 13vpoika

      Mä oon 13v poika enkä oo saanu viel pusuu mut mun muia vinkkas et ois täs joku päivä jo sen aika

    • Wertuerss

      Niin että ne huulet koskettaa toisia.

      • Helppp

        Ai että mitä tarkotat


    • Helpppp

      ITE oon kokematon poika lähes 13 ja tyttö on suudellu varmaa miljoona kertaa:D mutta miten suutelu kannattaisi alottaa? Pls auttakaa PS ite en oo koskaa

    • Anonyymi

      Suutele niin kuin itsestäsi tuntuu minä suutelin ekan kerran tyttöystävääni oliko se 2kuukautta sitten
      Mut toivottavasti sait tästä apua:)

    • Anonyymi

      Oon ollu pojan kans jo kohta 7 kk. Eikä olla vieläkään suudeltu. Miten pitäis tehdä jos haluisin suudella mut en tiiä pojan mielipidettä????? HELP ME

    • Anonyymi

      Suutele omalla tavalla

    • Anonyymi

      Käy suutelukurssi kestää tosin turhan pitkään.

    • Anonyymi

      Haluisin pussailla mut ei oo ketää kenen kaa pussailla, olihan mulla Toki poikaystävä noin kaksi ja puoli kuukautta mut hänestä meidän suhde oli paska jote halus erota mut anyways joku vois heittäö snäpin ni tutustuttaa siel enemmä (oon tyttö)

    • Anonyymi

      Tunne kieli suuhun

    • En tiedä minäkään. Joku voisi opettaa meitä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe