latasin tässä mangaa koneelle ja nyt olisi kiva teitää että milla ohjelmalla sitä luetaan?! :o
Millä ohjelmalla avataan?
4
507
Vastaukset
- a2d2
cdisplay on mangan lukemiseen paras ohjelma. Ei tarvitse purkaa tiedostoja kun ohjelma osaa tehdä sen itse. Muistaa mihin jäit viimeksi ja muita hyviä ominaisuuksia. Löydät sen täältä:
http://www.geocities.com/davidayton/CDisplay
Ohjelma on ilmainen! - -.......
sivut menevät kamalan nopeasti en tiedä mistä painaa jne? miten tätä käyetetään?! :D
- a2d2
Automaattisen sivun vaihdon saa pois kun painaa A kirjainta. Näin voi itse määrätä tahdin.
Sivuja voi mennä eteenpäin page up napilla sekä välilyöntiä painamalla tai hiiren rullalla ja taaksepäin page down napilla tai pyörittämällä hiiren rullaa toiseen suuntaan.
W:tä painamalla kuva muuttuu koko ruudun kokoiseksi ja samalla napilla se myös muuttuu pienemmäksi. Home napista saat ensimmäisen sivun ja End napista saat viimeisen sivun.
Kun lopetat lukemisen kesken niin pääset samaan kohtaan kun seuraavalla kerralla painat R kirjainta tai menusta kohta File ja Resume reading. Jos haluat lisätietoa niin kysy rohkeasti. - A2d2
a2d2 kirjoitti:
Automaattisen sivun vaihdon saa pois kun painaa A kirjainta. Näin voi itse määrätä tahdin.
Sivuja voi mennä eteenpäin page up napilla sekä välilyöntiä painamalla tai hiiren rullalla ja taaksepäin page down napilla tai pyörittämällä hiiren rullaa toiseen suuntaan.
W:tä painamalla kuva muuttuu koko ruudun kokoiseksi ja samalla napilla se myös muuttuu pienemmäksi. Home napista saat ensimmäisen sivun ja End napista saat viimeisen sivun.
Kun lopetat lukemisen kesken niin pääset samaan kohtaan kun seuraavalla kerralla painat R kirjainta tai menusta kohta File ja Resume reading. Jos haluat lisätietoa niin kysy rohkeasti.Unohtui äsken laittaa se miten saat kuvan yhden ruudun kokoiseksi ettei sinun tarvitse skrollata sitä aina ylös ja alas. Se onnistuu kun painat C ja F kirjainta yhtäaikaa. Toimii myös toisinpäin.
Tärkeimmät toiminnot saat myös esille kun painat hiiren oikeaa nappia. Sieltä löytyy myös Configure jossa voi muuttaa vähän kaikkea. Suosittelen että et muuta mitään ellet todella tiedä mitä mikin toiminto tekee. Näillä mitä olen jo kertonut pääsee hyvin alkuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760