En ymmärrä kun jotkut vouhkaavat halloweenia suomessa niin paljon,vaikka se on jenkkilän juhla,vai?Kyl sitä saa juhlia,mut se on amerikkalaisten lasten päivä!
Ottakaa kantaa!
Ei se oo suomalainen juhla!
7
426
Vastaukset
- hoopow
Olen täysin samaa mieltä. Toi "juhla" on vaan jenkkien matkimista. SÄÄLITTÄVÄÄ1
- poika
no eikös tuo ole aivan sama kenen juhla, pääasiahan on että, hauskaa on ja on ja porukka nauraa ja jne.
Mutta suurempi kysymys on että, miksi Hallowweeniä juhlitaan ?
No vastausta odotellessa ehditään käydä. No kyllä varmaan tiedätte, vai ?
ja ne vaihtoehdot...
ja mitä tulee Mattiin, niin hyvin menee, mutta suurempi kysymys on makkarantuotanto
viimeaikojen toilailujen johdosta ?
...Tapolan totta kai...- assman
Muuttakaa te sinne Amerikanmaalle juhlimaan jos vihaatte niin paljon Suomea. Ei Amerikassakaan juhlita mitään Suomalaisten juhlia. Mahtaa olla hauskaa olla amerikkalainen tollo.
- fgdfgfd
eihän joulukaan ole suomalainen juhla pääsiäisestä puhumattakaan. itse asiassa ei juhannus eikä uusi vuosi. vappu on ehkä vaikka työläis juhlia on muuallakin. Ei juhla voi olla sidottu mihinkään paikkaan ellei se ole juuri tämän paikan erikoisuus
- chastity84
Halloween on alunperin euroopasta lähtöisin oleva juhla, joten suomalaisillakin on oikeus viettää halloweenia siinä missä Englantilaiset Irlantilaiset ja Amerikkalaisetkin viettävät.
- gregergr
chastity84 kirjoitti:
Halloween on alunperin euroopasta lähtöisin oleva juhla, joten suomalaisillakin on oikeus viettää halloweenia siinä missä Englantilaiset Irlantilaiset ja Amerikkalaisetkin viettävät.
jeee
- tietäjä2
väärin meni! ei se ole jenkeistä vaikka mitä väittäisit...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689