Kasvoille rogainea?

Siloposki

En löytänyt minkäänlaista parrankasvuosastoa tältä foorumilta, joten päätin sitten kirjoitella tänne.

Niin, elikkäs tiedättekö, että onko minkäänlaista rogainen kaltaista ainetta, joka sais parran kasvamaan nopeammin?

Joskus katoin Conania ja siellä oli jokus 70's shown näyttelijöistä vieraana ja se sanoi käyttävänsä jotakin "kasvo rogainea" joka oli jokin eri aine kuin Rogaine, enkä enää muista sen nimeä, joten tietääkö kukaan mitään ainetta?

Lihaksistoni kehittyy rasituksesta aika hyvin ja tukkakin alkaa lähteä päästä, joten tuskin kyse on minun kohdalla minkäänlaisesta testosteronivajeesta vaan enemmänkin geeneistä. Ikää mulla on 22 vuotta.

9

13360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -------
    • Mikko_

      Kyllähän Rogaine toimii periaatteessa muihinkin ihokarvoihin kuin tukkaan. Eräät lääkettä sisäisesti nauttineet ovat raportoineet karvankasvun lisääntyneen kehossa kauttaaltaan.

      En sitten tiedä, kuinka "kätevää" aineen levitys kasvoihin olisi... Sisäisesti nauttiminen ei ole välttämättä kovinkaan järkevää ja turvallista, vaikka Minoksidiili onkin alunperin tarkoitettu sisäisesti nautittavaksi (verenpainelääke).

      Toisaalta mihin sä partaa tarvitset? Jos ei kasva, niin säästytpähän ainakin parranajolta.

    • Siloposki

      Juu, eli vielä semmoinen lisäys, kun olen saattanut hieman johtaa harhaan, että mulla kasvaa parta samoissa määrin kuin keskiverrolla 16 vuotiaalla suunnilleen, eli joudun kyllä ajamaan amisviikset ja yhtä tiheästi kasvavan parran pois kuitenkin, joten en edes säästy vaivalta, koska ohuiden ja kihartuvien karvojen ajelu tuntuu todella tuskaisalta.

      Ongelma on siis se, ettei se ole paksua, eikä tiheää ja harvassa ovat tummat karvat. Viiksiksi tai parraksi en kuitenkaan voi niitä karvoja sanoa, koska näytän parin viikon kasvatuksen jälkeen kamalalta.

      • kokeilen itsekin

        Saattaa se Rogaine auttaa parrankasvuun, ainakin mikäli sellaista "haituvaa" kasvaa jo valmiiksi. Itse testaan tuota myös, mutta aikaa on kulunut vasta niin vähän, ettei pysty sanomaan juuta eikä jaata tehokkuudesta.


      • z-sus?
        kokeilen itsekin kirjoitti:

        Saattaa se Rogaine auttaa parrankasvuun, ainakin mikäli sellaista "haituvaa" kasvaa jo valmiiksi. Itse testaan tuota myös, mutta aikaa on kulunut vasta niin vähän, ettei pysty sanomaan juuta eikä jaata tehokkuudesta.

        Itsekin aloin levittelemään recreaa kasvoilleni tänään. Jospa niitä paksuja karvoja saisi kohta muuallekin kuin leuan kärkeen ja alahuulen alle.
        Toivottavasti ihoni ei tykkää kyttyrää tosta...


    • Siloposki

      Jos ootte saanu jotakin tuloksia parran/viiksien kasvuun rogainella, niin jakakaa ihmeessä tietonne tänne!

    • Anonyymi

      Yli kymmenen vuotta vanha topikki mutta nostetaas ylös. Aloitin toissapäivänä rogainen kokeilun partaan. Olen yli 30 vuotias ja parta viikset kasvavat ihan ok ilmankin. Koskaan ei ole ollut pitkiä viiksiä eikä kokopartaa. Orjallisesti vain sheivaillut pois leukapartaa lukuunottamatta. Nyt ajattelin sellaset kasvattaa. Oon nyt antanu kasvaa about 1 ja 1/2 kuukautta. Viikset mulla on oikeen tuuheat ja jämäkät ja yhdistyy partaan. Periaatteessa en tarvitsisi minoxidiliä mutta tässä projektin edetessä ajattelin että why the hell not? Saa apteekista ja helvetisti halvemmalla ulkomailta joten ostetaas pari pöttiä ekaks paikallisesta apteekista ja tilataan sit ulkomailta lisää jos tökötti toimii. Kokoparran kasvatus kumminkin kestää sen vuoden ainakin joten aivan hyvin voin suhuutella minoxidiliakin ku kerta muutenki parran ja viiksien laitto/öljyäminen vie aikaa ni siinähän se menee sivussa ilman sen suurempaa vaivannäköä.

      Pulisonkien puuttuminen, poskien heikkous ja pari kaljua kohtaa leuan alla sai mut alottamaan kokeilun. Mitään painetta ja kärsimättömyyttä kasvun suhteen ei ole koska parta ja viikset kyllä kasvaa ja varmaan pääsen maaliin saakka ilman minoxidiliakin.. mutta kuten sanoin jo aikasemminki why the hell not?

      • Anonyymi

        Itseäni sama asia alkanut kiinnostamaan... Onko tuloksia näkynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseäni sama asia alkanut kiinnostamaan... Onko tuloksia näkynyt?

        Moro
        Siis joo kyllä toimii. Kolmannen pullon aukaisin pari päivää sitten. Aamuin illoin oon suihkinut poskille ja kaljuihin läiskiin. Posket erityisesti on ruvennu puskemaan vaaleita velluksia todella paljon. Myös leukalinjan ja leuanaluksen kaljut läiskät ovat ruvenneet poikimaan vellusta. Ainoa kohta mikä ei vielä ole reagoinut on mun alahuulen alta vasemmalta puolelta. Siihen ei ole alkanut tulemaan mitään. Täytyy toki muistaa että vasta n. 2kk käyttänyt ainetta.

        Helpompaa olisi levittää aine paljaalle iholle mutta en kyllä ala ajamaan partaa pois sen takia. Osa tökötistä tarttuu partaan joten senkin takia tulee pestyä naamaa tavallista enemmän. Mitään haittavaikutuksia ei ole ollut. Vain hieman hilseilyä/kuivumista poskissa ja lompakon keventymistä havainnut :D mutta eipä tuo nyt konkurssia aiheuta vaikka apteekista ostankin.

        Kyllä mä suosittelen kokeilemaan jos on kiinnostusta parran kasvatukseen. Täysin nollasta kasvattaminen vaatii todella suuren motivaation mitä mulla itellä ei todennäköisesti olisi. Olen onnekas siinä mielessä että parta ja viikset kasvaa kyllä ihan mukavasti.. että ei oo tullu mitään sellaista turhautuneisuutta saatikka motivaation puutetta. Samalla ku pesee naamaan ja laittaa viikset ja jo olemassa olevan parran minttiin niin siinähän sen rogainenkin levittää. Simppeliä ja nopeaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe