En ymmärrä miksi Halloweenia ei voisi juhlia Suomessa! Meidän perheessä ainakin juhlitaan... Ja onpahan yksi syy pitää juhlia kauhu teemalla! Karnevaali tapaisten juhlien pito tähän aikaan vuodesta vain piristää mieltä.
Mielestäni Halloween (29.10.-05) ja suomalainen pyhäinpäivä (5.11.-05) ovat kaksi eri asiaa! Halloweenina pidetään hauskaa kun taas pyhäinpäivänä muistetaan edesmenneitä omaisia, kaksi täysin eri juhlaa joita ei pidä sotkea toisiinsa!
Hyvää Halloweenia kaikille!
Miksi ei?
4
213
Vastaukset
- Mie_
Suurinosa suomalaisista ei osaa juhlia he eivät myös halua että muut pitävät hauskaa tai juhlivat.
Hyvä esimerkki siitä on nämä Halloweenin vastustajat.
Eihän suomessa ole syksyllä oikein mitään ilosia juhlia. Itsenäisyyspäiväkin on pilattu liiallisella vanhojen muistelulla jne.... Se pitäisi olla ilonen juhla. - jokuvain....?
Koska se oikea halloween hauskanpito päivä sitten on?
- Se on...
5.11. Ainakin minun tietääkseni (: Itekki pidän jonku näköset bileet n. 8 kaverin kanssa. Halloween on ihanaa piristystä syksyn seassa! :) Tänä vuonna tarjoan vieraille "aivokakkua"! :D
- All Hallows' Eve
Halloweenit pidetään 31.10.
Mutta saahan sitä viettää vaikka joka päivä jos haluaa =)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Halloween
Itse olen viettänyt 2002 vuodesta lähtien näitä juhlia ja mieluiten kyllä kutsun sitä Suomalaisittain Marrasyöksi..
Saisi kyllä olla ihan virallinen juhlapäivä että vanhempaakin ikäpolvea voisi ''kannustaa'' sitä kautta tulemaan mukaan tähän hauskaan juhlaan! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008860
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265198- 534571
- 834240
- 563498
- 513316
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583168Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262806Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432571