Viisi senttiä lunta maassa ja Iskelmässä soi Mamban "Vielä on kesää jäljellä" . Siis jotain järkeä noihin biisivalintoihin nyt! Ei kesälläkään soiteta joululauluja.
Kaikista "paras" oli kyllä se ,kun pari vuotta sitten oli Radio Suomessa joulunalla joululaulujen toivekonsertti, niin joku muija soitti sinne ja toivoi just tuota "Vielä on kesää jäljellä". Ja se muija oli vielä ihan tosissaan sen toiveensa kanssa eli ei ollut mikään vitsi.
P..KELE!
6
535
Vastaukset
- Pirre
Ei täällä Pohojanmalla ole lunta vaan sataa vettä,joten täällä se kesä siton vaikka on sysipimeää.
- Saapas
Eipä täälläkään pääkaupunkiseudulla ole enää lunta. Jäi tuo talvi kovin lyhyeksi. Kai sitä kesää on silloin vielä jäljellä.
Saapas kirjoitti:
Eipä täälläkään pääkaupunkiseudulla ole enää lunta. Jäi tuo talvi kovin lyhyeksi. Kai sitä kesää on silloin vielä jäljellä.
Älkää nyt viitsikö horista hulluja taas. Kesä on ollut ja mennyt ja n.parin kuukauden päästä on joulu !
ps. Nyt on syksy jos joku ei vielä tiedä.
- Pirre
Tuohan oli vaan vitsi(kai täällä huumoriakin tajutaa?),kyllä ne pakkasetkin vielä ehtii kokea.
- sivustaseurannu
tai vaihda kanavaa...sillähän tuosta pääsee!
- .....................
Koska siellä ei soi koko ajan hänen ihannettaan
KANSAA. Kuka sitä määkijää jaksaa kuunnella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244