Älkää valittako!

Andromeda

Älkää valittako jos ette edes halua tehdä asioille mitään! Mitään ei saa jos mitään ei yritä. Enkä nyt tarkoita että tarvitsee lähteä naamaansa näyttämään jonnekin. Ette kai sentään niin arkoja ole, että ette uskalla mennä chattiin jutustelemaan toisten samanlaisten kanssa, tai vaikka vastata jollekin joka on pistänyt tänne sähköpostiosoitteensa? Tässä oli muutama päivä sitten miitin tapainen tuolla "terveys" chatissä. Sinne odoteltiin sankoin joukoin porukkaa, mutta vain nelisen ihmistä ilmaantui. Jos haluatte niitä ystäviä saada, tai kenties sen oman kullan, niin tehkää asioille jotain. Ihan totta, ei se valittamalla onnistu. Pistäkää vaikka tänne mailiosoitteitanne, siis jos oikeasti haluatte pitää yhteyksiä toisiin yksinäisiin. Kaikki on mahdollista... Kohta voitte jo kenties istuskella jossain kahvikupposella täältä löydetyn ystävän kanssa.

7

773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • logiikka?

Täällä suunnitellaan innoisaan jotakin miittiä kun chattikeskusteluunkaan ei saada kuin pari tyyppiä. Onkohan logiikassa jotakin häikkää?

• mikä...

aivan. puhutte asiaa. on noita tapaamisia yritelty aikaisemminkin. kovasti järjestetään, ilmoitetaan tulosta. perutaan kuitenkin viime hetkellä....

• PainComesAtNight

Tuo on niin totta. Tätäkin topikkia ollaan käyty lukemassa jo melkein 300 kertaa. Kaikkiko ovat muka vaan uteliaita vaan, mutta eivät yksinäisiä?

• Ei kiitos

Vai että pitäis tässä kaltaistaan seuraa etsiä. Joo, tuntuu et monet yksinäiset kärsii mielenterveysongelmista, on mökkiytyneitä, arkoja ja hiljasia ihmisiä joiden kanssa ei voi tehdä mitään, joiden kohtalo on olla yksin. Olen aikuinen ja takana on yksinäinen nuoruus. Ei toiset yksinäiset välttämättä halua kaverikseen mitään tuppisuuta nyhveröä jota saa perässään kulettaa. Mieluummin vaikka yksin omassa hyvässä seurassaan.

• WSW

Nyt niitä sähköpostiosoitteita tänne, paitsi jos tykkäätte vaan siitä valittamisesta.

• TaikaröNsy

...toista vedin itse..laivaristeily Tku-Tholma-Tku..ja toisen järjesti tuttu..ja porukkaa kyllä tuli n.kaksikymmentä meitä oli..itse olen ei -yksin..mutta saa kai sitä ystävystyä jos ystävystyy kenen kanssa tahansa..ottakaa homma hanskaan..ilmoituksia..joku otta tehtävän,tilaa liput ja hälle ilmoitetaan ja pankkiin maksetaan..siinä se..vai kui?

• mukava kuulla
        TaikaröNsy kirjoitti:

...toista vedin itse..laivaristeily Tku-Tholma-Tku..ja toisen järjesti tuttu..ja porukkaa kyllä tuli n.kaksikymmentä meitä oli..itse olen ei -yksin..mutta saa kai sitä ystävystyä jos ystävystyy kenen kanssa tahansa..ottakaa homma hanskaan..ilmoituksia..joku otta tehtävän,tilaa liput ja hälle ilmoitetaan ja pankkiin maksetaan..siinä se..vai kui?

Mukava kuulla että joku miitti on kerännyt noin paljon porukkaa :)) kaikkea hyvää teille rohkeille osallistujille :)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5931
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe