Keskusteluista

Happygay82

Olen jo pidemmän aikaa tässä mietiskellyt erästä asiaa, joka koskee tätä palstaa.

Mistähän syystä täällä gay osiossa ei oikein tahdo syntyä järkeviä keskusteluja, ja uusien viestien määrä on muutenkin todella vähäinen?

Jos verrataan ihan nyt vaikka tuonne lepakko osioon.
Tyttöjen palstalla näyttää tulevan jopa yli sata uutta viestiä päivässä, keskustelu on rakentavaa, asiallista ja todellakin vilkasta.

Emme me kai sentään niin erilaisia ole?
Täällä taas tuntuu ettei uusia viestejä juurikaan tule, ja suurinosa uusista viesteistä on todella ala-arvoisia.

Parin lauseen mittaisi härö-provoja jotka käyvät vain sanomassa "Homot on oksettavia"
Tai sitten jotain "Mä haluun miestä tänää, soita mulle" kamaa.
Tai sitten uteliaat heterot tulevat tänne kuin minnekkin eksoottiseen turistikohteeseen utelemaan, mitä me tehdään sängyssä.

Ja sitten on vielä lukunsa nämä nuoret miehet, jotka eivät ole vielä löytäneet itseään kunnolla, ja hyväksyneet itseään.
Ja sitten kysellään mitä tehdä kun olen ihastunut, oonko mä ho,o, ja onko mun nyt pakko olla homo kun en haluu, ja miten mä parannun?

Jussi on näillä näkymin ainoa jonka muistan, joka pystyy kunnolliseen keskusteluun. Onhan tietä tietenkin muitakin, mutta nyt ei luupää muita muista :)

5

587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jebu

vastasit itte omaan kysymyksees =)

Katos kun heteromiehet ei osaa pitää suutansa kiinni vaan niitten pitää sitten tulla eri homopalstoille pätemään. Lesboja vastaan niitä ei ole tietty mitään joten he eivät häiritse lesbopalstaa.

Naiset taas eivät yleensä sekaannu toisten asioihin, ainakaan pätemällä jokasessa palstassa, joten heteronaisetkaan eivät häiriköi lesbopalstalla. Tulos = lesbopalstalla ei ole häiriköitä ja täällä homopalstalla niitä on senkin edestä, jonka johdosta asiallista keskustelua ei saa syntymään eikä asialliset keskustelijat (joihin itsekin tietääkseni lukeuDUIn eivät enää vaivaudu pitämään palstaa pystyssä kun se on liian vaivalloista ja turhauttavaa) :)

• Jussi

käydä keskustelua kun ei osata erottaa mielipidettä tosiasiasta. Tämä hyvin voimakas asenteellisuus joka meidän yhteiskunnassamme vallitsee estää erottamasta asia, jota homoseksuaalisuudeksi voisi luokitella, siitä mielikuvasta jota asiasta levitetään. Asenne on paljolti se että se joka asiasta haluaa keskustella hyvin helposti leimataan ja siksi varmasti välttää lausumasta asiasta mitään. Toisaalla juuri nämä epeasialliset ja asenteelliset huomautukset kyllästyttää ja saa aikaan vain turhautumisen tunteen.

On todella surullista että ei asiallista keskustelua seksuaalisuudesta yleensäkään voida käydä. Nämä jotka niin "hyvvä" tarkoittaen haluavat nuoria suojella olemalla vaiti asioista eivät ymmärrä sitä että tämä on suurimpia syitä kaikkiin virheellisiin ja ns, perversioiden syntyyn ja leviämiseen. Nuori tarvitsee asiallista tietoa ei asenteita. Aikuinen joka seksiin suhtautuu asenteellisesti ja ahdistuneesti ei voi antaa muuta kuin tätä samaa eteenpäin.

• Denier

Vaikka olenkin TV homo, niin käyn usein kat-
        somassa mitä palstalla on meneillään. Kiitos
        sinulle hyvästä vastauksestasi. Tuollaista
        lukee mielellään ja soisi muidenkin lukevan,
        miettiäkseen mitä tänne kirjoittelee.

• renee..
        Denier kirjoitti:

Vaikka olenkin TV homo, niin käyn usein kat-
        somassa mitä palstalla on meneillään. Kiitos
        sinulle hyvästä vastauksestasi. Tuollaista
        lukee mielellään ja soisi muidenkin lukevan,
        miettiäkseen mitä tänne kirjoittelee.

eiks se ollu umpi hoon kommentti ja sillä on vaan se yks näköala

• Happygay82
        renee.. kirjoitti:

eiks se ollu umpi hoon kommentti ja sillä on vaan se yks näköala

Mitähän Sinä mahdoit viestilläsi ajaa takaa?
        Lyhyestä virsi kaunis, mutta vähän voisit selventää tuon viestisi sisältöä?

Haluaisitko tarkentaa tätä teoriaa siitä miten kirjoittajan sukupuoli identiteetti korreloi tekstin laadun ja näköalojen lukumäärän kanssa?

Milloinkahan sitä itse näkisi sen päivän että nämä turistiheterot osaisivat kirjoittaa ihan oikeatakin asiaa tänne.
        Säästäkää meidät noilta parin lauseen ihme provohörhö teksteiltä ja säästäkää sekin vaiva itseltänne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe