Oletteko kuulleet Kari Tapion uuden sinkun Paalupaikka?Aika ihana kappale ja sanat todella osuvat..ainakin mun mielestä.
Kari Tapion
10
563
Vastaukset
- Kari fani
Totta virkat uusi, aivan upeet sanat ja Karin upee ääni.
Ei koskan olla kuultukkaan tollasesta biisistä. Kuka muuten on Kari Tapio ?
- paalupaikka
Yritätkö olla vitsikäs? Tunnut ainakin tietävän "artistit ja bändit"keskustelussa tietävän Kari Tapion.
- Saapas
Oletko huomannut, että Kari Tapiosta on tällä palstalla juttua vaikka kuinka paljon. Ja samoin tuosta Paalupaikka biisistään. Miksi siis aloitit uuden keskustelun avauksen?
- marsh d
eiks oo koskettava piisi. meikäläinen saa nieleskellä itku kurkussa kun kuuntelee sanoja ja yleensä koko esitystä, Kari on Suomen iskelmä kuningas, ei epäilystäkään. Hienoa työtä Hectorilta sanat ja sävel.
- paalupaikka
tosiaan jos ihmiset jäisivät kuuntelemaan laulujen sanoja, niin laulun arvostelemonen olisi varmaan toisenlaista. minun mielestä paalupaikan sanoissa löytyy varmaan jokaiselle henkilökohtaisesti sanomaa.minulle karin kappale "sinut tulen aina muistamaan" on satuttava, menetin muutama vuosi sitten hyvän ystävän,jonka kanssa kävimme paljon karin keikoilla ja konserteissa. laulussa sanotaan ..hiilloksemme hiljaa hiipuu vaan.. lauloimme sitä eikä silloin voinut aavistaa että toisen elämä oli silloin jo hiipumassa pois, ystäväni menehtyi syöpään saman kevään aikana oltuaan sairaalassa 5 viikkoa. hoidot eivät tehonneet.
- Kari fani
paalupaikka kirjoitti:
tosiaan jos ihmiset jäisivät kuuntelemaan laulujen sanoja, niin laulun arvostelemonen olisi varmaan toisenlaista. minun mielestä paalupaikan sanoissa löytyy varmaan jokaiselle henkilökohtaisesti sanomaa.minulle karin kappale "sinut tulen aina muistamaan" on satuttava, menetin muutama vuosi sitten hyvän ystävän,jonka kanssa kävimme paljon karin keikoilla ja konserteissa. laulussa sanotaan ..hiilloksemme hiljaa hiipuu vaan.. lauloimme sitä eikä silloin voinut aavistaa että toisen elämä oli silloin jo hiipumassa pois, ystäväni menehtyi syöpään saman kevään aikana oltuaan sairaalassa 5 viikkoa. hoidot eivät tehonneet.
Totta kirjoitat tuossa ja Karin kaikissa kappaleissa on kauniit sanat ja sanomaa kun oikein kuuntelee niitä.
Kun Kari laulaa mun sydämeni tänne jää tulee paljon muistoja mieleen jne....
- Revox
me kuultu.
Soi usein Radio Suomessa ja Iskelmässä. - Hyvä hyvä!
Hieno biisi! Taattua Kari Tapiota. Sopii hyvin hänen tulkittavakseen tuo laulu.
- Kysytty tietävältä
Upeeta Paalupaikka tulee myyntiin ja ensimmäiset on jo Karin 60v konsertissa Tampereella myynnissä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197